Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel VII
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHERRENS fruktan är en tuktan till vishet, och ödmjukhet går före ära.
quote:Jånnis schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:18:
Bestaat er eigenlijk een plugin dat auto-resize tegenhoudt? Ik vind het zeer irri als websites over-assertief je instellingen wijzigen voor betere weergave. Als ik een website niet goed kan zien dan pas ik zelf mijn venster wel aan.
staat er standaard in
Ga effe naar [opties] en dan [web features] kies dan voor [advanced] achter [enable javascript]. Daar kan je het aan/uit vinken.
HERRENS fruktan är en tuktan till vishet, och ödmjukhet går före ära.
quote:Br@m schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:03:
Ik gebruik zelf MozBackup, maak dan af en toe een backupje van mijn FireFox en Thunderbird. En mocht er toch een keer wat mis gaan kan ik het zaakje zo weer terug zetten. Werkt perfect.
ik heb die bookmark backup iig geinstaleerd
Geen tweede keer meer dit!
quote:Magic666 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:18:
[...]
ik heb die bookmark backup iig geinstaleerd
Geen tweede keer meer dit!
Jammer dat de maker van MozBackup ermee gestopt is:
MozBackup discontinued
Dear users,
i'm sorry but development of MozBackup was discontinued. I haven't time and motivation to develop this software. Some peoples don't support my work too and I want to do some better projects for me. This decision is final. I want to thank sinceraly all peoples who support this project. Thanks for your hard work!
Regards,
Pavel Cvrcek (MozBackup ex-developer)
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Twee dingetjes waar ik me een beetje aan stoor, en die hopelijk (met jullie hulp
- Ik heb er voor gezorgd dat alles in nieuwe tabs opent, maar als ik nu op een link klik die in IE een nieuw venster zou openen met een aangepast formaat (soort pop-up), dan opent FF wel een nieuwe tab maar wordt het hele venster waar ik dan in werk aanpast in formaat.. dus dat ik het weer moet maximaliseren.
- Zoals ik nu in deze textbox aan het typen ben (en zolang de cursor hierin staat), kan ik niet scrollen (dan wel met het scrollwieltje van m'n muis), terwijl dit in IE wel kon...
Meer mensen met deze problemen? En hoe los ik het op
Alvast bedankt!
excuses als ze al eerder zijn langsgekomen, maar ik kon het zo niet 123 vinden...
jelle. wijzigde dit bericht 13-02-2005 20:11 (7%)
:)
Tools > Options... > Web Features > Advanced en dan vinkje weghalen voor Raise or Lower Windowsquote:jelleeee schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:09:
-Ik heb er voor gezorgd dat alles in nieuwe tabs opent, maar als ik nu op een link klik die in IE een nieuw venster zou openen met een aangepast formaat (soort pop-up), dan opent FF wel een nieuwe tab maar wordt het hele venster waar ik dan in werk aanpast in formaat.. dus dat ik het weer moet maximaliseren.
Help Joanne Noordink uit Aalten vinden
God Bless America | Change We Can Believe In
Br@m wijzigde dit bericht 13-02-2005 20:16 (96%)
Oplossing staat 4 reactie's boven jequote:jelleeee schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:09:
[list]
• Ik heb er voor gezorgd dat alles in nieuwe tabs opent, maar als ik nu op een link klik die in IE een nieuw venster zou openen met een aangepast formaat (soort pop-up), dan opent FF wel een nieuwe tab maar wordt het hele venster waar ik dan in werk aanpast in formaat.. dus dat ik het weer moet maximaliseren.
quote:Harm schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:12:
Tools > Options... > Web Features > Advanced en dan vinkje weghalen voor Raise or Lower Windows.
Thanks! Voortaan toch maar eens wat verder kijken dan m'n neus lang is
Hehe, die had ik inderdaad gezien, maar drong niet tot me de door dat ik hetzelfde probleem hadquote:
:)
quote:Locutes schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:46:
[...]
Jammer dat de maker van MozBackup ermee gestopt is:
MozBackup discontinued
Dear users,
i'm sorry but development of MozBackup was discontinued. I haven't time and motivation to develop this software. Some peoples don't support my work too and I want to do some better projects for me. This decision is final. I want to thank sinceraly all peoples who support this project. Thanks for your hard work!
Regards,
Pavel Cvrcek (MozBackup ex-developer)
ik heb de laatste versie gedownload en die werkt nog prima. Maar wat vaker backuppen....
weet btw nog steeds niet wat er nou voor gezorgd heeft dat al mijn bookmarks weg zijn!
Reg. datum: 29 oktober 2004
1. Met IE kon ik zo lekker Cntr Tab indrukken en dan werd de URL balk geselecteerd. Dit lukt dit met FF en dat vond ik net zo handig.
2.Bij 'Extra - Opties - Privacy' zie ik ergens het volgende.
Buffer, deze zou websites onthouden zodat ze sneller laden.
Zijn er tweakers die deze buffer groter maken dan hij is en is dit zinvol. Hoe groot hebben jullie hem gezet.
ALvast bedank!
quote:Wc_eend schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:06:
1. Met IE kon ik zo lekker Cntr Tab indrukken en dan werd de URL balk geselecteerd. Dit lukt dit met FF en dat vond ik net zo handig.
Gebruik daar [CTRL] + L voor
Zou zeggen gewoon proberen.quote:
Buffer, deze zou websites onthouden zodat ze sneller laden.
Zijn er tweakers die deze buffer groter maken dan hij is en is dit zinvol. Hoe groot hebben jullie hem gezet.
Br@m wijzigde dit bericht 13-02-2005 22:16 (10%)

Ik heb echter geen beperkingen ingesteld op cookies. Daarnaast heb ik SpyWare-blaster en AdMuncher uitgezet.
Iemand enig idee waarom dit niet lukt?
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Yep, of [Alt]-[D], dat werkt in zowel IE als Fx volgens mij.quote:
|| We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity,
and it was not meant that we should voyage far. ||
Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!

Hier zit volgens mij niet echt iets tussen dat java of cookies dwars kan zitten. In InternetExplorer werkt deze site overigens wel naar behoren.
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Mijn rechten zult gij doen, en Mijn inzettingen zult gij houden, om in die te wandelen; Ik ben de HEERE, uw God! Ja, Mijn inzettingen en Mijn rechten zult gij houden; welk mens dezelve zal doen, die zal door dezelve leven; Ik ben de HEERE!
Het verschil is nog wel heel erg groot met het steunfonds voor de advertentie van Firefox in de Telegraaf. Is er overigens een verwachting wanneer er wordt gedacht dat het geld wellicht bij elkaar is gekomen? Als ik zo een kleine prognose maak komt de advertentie er niet in dit voorjaar wat wel beoogd is ivm de nieuwe versie van Firefox die gaat uitkomen...quote:
Ja, zeker vreemd... Ik zat met name in die hoek te denken aangezien ik met mijn Firefox nergens last van had...quote:pven schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:25:
Hier zit volgens mij niet echt iets tussen dat java of cookies dwars kan zitten. In InternetExplorer werkt deze site overigens wel naar behoren.
quote:Woudloper schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:33:
[...]
Het verschil is nog wel heel erg groot met het steunfonds voor de advertentie van Firefox in de Telegraaf. Is er overigens een verwachting wanneer er wordt gedacht dat het geld wellicht bij elkaar is gekomen? Als ik zo een kleine prognose maak komt de advertentie er niet in dit voorjaar wat wel beoogd is ivm de nieuwe versie van Firefox die gaat uitkomen...
F_J_K wijzigde dit bericht 14-02-2005 09:09 (20%)
Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod
Wat ik wel curieus vind... hebben jullie ook wel eens dat het enige wat je op de console te zien krijgt *** loading the extensions datasource is terwijl firefox niet wil starten, ookal heb je heel je profiel weggedaan
Mijn rechten zult gij doen, en Mijn inzettingen zult gij houden, om in die te wandelen; Ik ben de HEERE, uw God! Ja, Mijn inzettingen en Mijn rechten zult gij houden; welk mens dezelve zal doen, die zal door dezelve leven; Ik ben de HEERE!
ik gebruik firefox nu een maandje of 3, ben erg tevreden over hoor btw..
alleen ik zou graag willen dat als ik firefox vanaf mn desktop start (bijv) dat firefox dan een nieuw tavvlad in het vorige venster opent, ipv een nieuw venster. Nu gebruik ik al Tabbrowser Preferences v1.2.2, maar daar mis ik deze optie (toch??).
Weet iemand een oplossing? hee en bedankt he
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.