Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 17 december 2003

quote:
CHRONUS schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 08:59:
Nou als het goed is krijg ik straks me setje binnen :)

Ze zeiden 8:30 maar wacht nu al 30 min en nog steeds niemand :O was nog aardig moe (moest vrije dag voorstellen)

Het is mijn Jamo E350PDD set 6.1
En mijn Proluxx 180x102 16:2 scherm.

Vanmiddag (als het ooit komt vandaag :P ) zet ik picca neer.

Geduld wordt bijna altijd beloond dus wacht maar af ;)

btw 200ste topic post :p

[ help me (A) ]

Time = Money
Reg. datum: 13 september 2004

quote:
yash schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:00:
[...]

Geduld wordt bijna altijd beloond dus wacht maar af ;)

btw 200ste topic post :p
Feli :D, je bent er vroeg bij hahaha

Intel Core 2 Duo E6750 @ 2.8Ghz (air cooled boxed) - Asus P5K SE - 4Gb Kingston DDR2 pc5300 - Asus Geforce 8800GTS @ stock 1x320GB SATA2, 1x160GB SATA - Windows Vista Premium (32-bit), 22Inch Packerdbell Diamondview LCD/TFT Scherm @ 5ms

Time = Money

Joepieeeeeeeeeeeeeeeee heb mijn Jamo 6.1 set binnen :D ben zo happyyyyy.
Wat een grote verpakkingen allemaal en netjes afgeleverdddddddddd echt super netjes gedaan!

Had ook helemaal instructieboekjes erbij + 2 jaar garantie :D

www.webwinkel.nl had ik he setje gehaald.

De zuilen zijn echt mega vet gemaakt en grooooootttt :9~

Sorry moest er even uit O+

Vanmiddag de pictures wacht nu nog op UPS voor mijn scherm :P

Intel Core 2 Duo E6750 @ 2.8Ghz (air cooled boxed) - Asus P5K SE - 4Gb Kingston DDR2 pc5300 - Asus Geforce 8800GTS @ stock 1x320GB SATA2, 1x160GB SATA - Windows Vista Premium (32-bit), 22Inch Packerdbell Diamondview LCD/TFT Scherm @ 5ms

Reg. datum: 28 november 2001

Hmm, btw betalen over de verzendkosten kan ik nog enigzins inkomen, maar invoerrechten over de verzendkosten lijkt me niet correct.

Ik zal eens een mailtje sturen, wat zo een bruut apparaat mij precies gaat kosten en wanneer hij geleverd kan worden.

(dit is overigens alleen van toepassing als ik mijn oude versterker, tuner, speakers, dvdspeler en kabelmeuk vanavond van de hand doe).

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

Invoerrechten gaan over het totale bedrag.

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Dus ook over de shipping cost..
Hmm, wordt steeds duurdere hobby ;)

Eerst vanavond het volgende zien te verkopen:
- Sony DVP NS405 (dvdspeler)
- Sony TA-F300 (versterker)
- Sony ST-S100L (tuner)
- Pioneer HPM-60 (met nieuwe woofers)
- Benodigde aansluit materiaal.

Gadgetfetisjist

quote:
derrian schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:47:
Eerst vanavond het volgende zien te verkopen:
- Sony DVP NS405 (dvdspeler)
- Sony TA-F300 (versterker)
- Sony ST-S100L (tuner)
- Pioneer HPM-60 (met nieuwe woofers)
- Benodigde aansluit materiaal.
Hier hebben we V&A voor. Een HT topic lijkt me niet de plaats voor verkapte verkoopadvertenties.

Time = Money

Zo maak toch een grote fout O+

Had een speakerset gekocht...Van jamo 6.1 kijk ik in de doos zie ik geen center speaker erin :/ dus ik bellen...Ze zeiden wat vreemd maar ze gingen het na controlleren.
15 min later wordt ik gebeld dat ze het allemaal vreemd vonden waar ie dan gebleven is!
Ze krijgen namelijk de dozen van de fabriek zelf compleet.
Maar vanwege ze goed willen overkomen en ik toch het bedrag al betaalt heb, hebben ze me een centerspeaker gegeven uit dezelfde set.

Nu 2 uur later kijk ik...wat zie ik tot me verbazig de center speaker lag helemaaaaaaaaal onder aan de doos bedekt met dat rare piepschuim! O+ *schaaaaaaaaam*

Nu heb ik dubbele centerspeakers 8)7 lol

Wat zouden jullie doen? terug sturen of houden en gebruiken ?

Zou je wel beter effect krijgen uit je center?

Zijn Jamo boxen!

CHRONUS wijzigde dit bericht 25-01-2005 11:52 (4%)

Gadgetfetisjist

quote:
CHRONUS schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:52:
Wat zouden jullie doen? terug sturen of houden en gebruiken ?
Ik zou 'm gewoon teruggeven, al het is natuurlijk wel genant te moeten toegeven dat je zo suf was :X ;) Maar ik denk dat het wel gewaardeerd wordt, en uiteindelijk is het jouw fout en niet die van hun.

Ik zou hem terug sturen, ze hebben je immers heel netjes geholpen, door je te geloven dat er (in 1e instantie) geen center in zou zitten.
Ik zou er geen misbruik van willen maken, en ze netjes bellen dat het niet meer nodig is.

Edit:
Net ff je setje bekeken en moet zeggen, ziet er goed uit dude.
Ben altijd een Jamo fan geweest en sinds een tijdje pas overgestapt op Magnat (Needle's)
Heb voor radio/cd nog een setje Jamo E650 (Cherry) aangesloten staan en moet zeggen ben er zeer tevreden over.
Zal kijken of ik vanmiddag mijn complete set eens kan posten incl pic's.

theBandit wijzigde dit bericht 25-01-2005 11:59 (46%)

"Jou no mess with the lo Wang"

Terug sturen natuurlijk, je kunt het echt niet maken om ze te houden vind ik :(

Time = Money

quote:
JanAlesi schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:55:
Ik zou hem terug sturen, ze hebben je immers heel netjes geholpen, door je te geloven dat er (in 1e instantie) geen center in zou zitten.
Ik zou er geen misbruik van willen maken, en ze netjes bellen dat het niet meer nodig is.

Edit:
Net ff je setje bekeken en moet zeggen, ziet er goed uit dude.
Ben altijd een Jamo fan geweest en sinds een tijdje pas overgestapt op Magnat (Needle's)
Heb voor radio/cd nog een setje Jamo E650 (Cherry) aangesloten staan en moet zeggen ben er zeer tevreden over.
Zal kijken of ik vanmiddag mijn complete set eens kan posten incl pic's.

Heb ze gebeld en me excuses aangeboden, ze komen hem ophalen :) Ze waren wel erg blij dat ik zo vertrouwd was ermee.
Ik krijg bij me volgende bestelling 10% korting :D was ik heel blij mee :)

Zo zie je waarheid deugt zekers wel!

Ja dat setje wilde ik al een tijdje! maar nu eindelijk binnen in beukenkleur en moet zeggen...Wat een setje omg het is echt gewoon Ubermassive geil hoe het eruit ziet. :9~
Qua design als reviews wat ik gelezen heb erover van geluidproductie van dit setje.

Ben er ook super blij mee :D alleen mis wel me speakerkabels! zal ik zeker apart moete kopen! bagger! Wat raden jullie aan voor kabels? en dikte? 2.5mm moet voldoende zijn toch?

Nu kijken waar ik ze het beste kan plaatsen lol :D

P.S. is er een mogelijkheid om de speakers aan te sluiten op me Geluidskaart? via mijn Audigy 2 ZS? of gaat dat weer niet werken? Of moet ik perse een receiver kopen?

(is een gedachte)

CHRONUS wijzigde dit bericht 25-01-2005 12:06 (3%)

Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

Ik denk niet dat een Audigy genoeg Watt's uitpoept voor een speakerset. ;) Tenzij 'ie natuurlijk helemaal actief is. Tja een reciever (met digitale aansluiting) is wel het makkelijkste (beste waag ik me niet aan op dit forum). Maar je zou ook vijf gainclones kunnen maken/kopen. Dat moet ook wel werken. :)

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

Kijk netjes van jouw kant om ze te bellen en netjes van hun dat ze er wat extra's tegenover zetten.
Als je nog geen Receiver hebt zou ik die zeker 1 kopen, Je hebt voor niet al te veel geld al leuke mogenlijkheden.
Kijk eens rond wat je voor jouw budget kan kopen.
Ik heb mijn oudere Pioneer VSX806-RDS op mijn PC aangesloten en moet zeggen klinkt als de spreekwoordelijke tiet, En op die Pioneer mijn Jamo Surround system 400 met een Jamo 68 als frontspeakers ipv de Cornet 20.
Edit:
Zou inderdaad wel een goede luidspreker kabel gebruiken, van minimaal 1,5.
Heb op mijn Front's 2,5 en 1,5 op de surrounds (was eenvoudiger wegwerken :P ) zowel op de HomeSystem als op de PcSystem

theBandit wijzigde dit bericht 25-01-2005 12:25 (19%)

Time = Money

quote:
JanAlesi schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:22:
Kijk netjes van jouw kant om ze te bellen en netjes van hun dat ze er wat extra's tegenover zetten.
Als je nog geen Receiver hebt zou ik die zeker 1 kopen, Je hebt voor niet al te veel geld al leuke mogenlijkheden.
Kijk eens rond wat je voor jouw budget kan kopen.
Ik heb mijn oudere Pioneer VSX806-RDS op mijn PC aangesloten en moet zeggen klinkt als de spreekwoordelijke tiet, En op die Pioneer mijn Jamo Surround system 400 met een Jamo 68 als frontspeakers ipv de Cornet 20.

Heyzz ok thnx wat koste die van jou dan?

Zag de yamaha 450rds of de Yamaha 640rds maar hehe kan nu wachten tot eind van de maand ppff geld is op en wacht nog steeds op die Gare UPS mijn projectiescreen komt vandaag volgens hun traceer website 8)7

quote:
CHRONUS schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:25:
[...]

Heyzz ok thnx wat koste die van jou dan?

Zag de yamaha 450rds of de Yamaha 640rds maar hehe kan nu wachten tot eind van de maand ppff geld is op en wacht nog steeds op die Gare UPS mijn screen komt vandaag volgens hun traceer website 8)7

Mijn VSX806-RDS is al een oudje en geen Digital Receiver, zou niet eens meer weten wat die gekost heeft.
Mijn VSX839-RDS koste ik geloof zo'n ¤700.- tot ¤800.- geloof ik.
Yamaha is zekerst mooi spul, weet niet wat die kosten maar ik ben er zeker van dat ze goed zijn.
Zou nu niet weten wat ik zou kopen :P Pioneer of Yamaha _/-\o_

Phat Winex

Er worden op Marktplaats regelmatig DTS/Dolby Digital recievers aangeboden tussen de 180 en 300 euro. Maar ik ben verder niet zo thuis in de surround. :)

Time = Money

quote:
JanAlesi schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:30:
[...]

Mijn VSX806-RDS is al een oudje en geen Digital Receiver, zou niet eens meer weten wat die gekost heeft.
Mijn VSX839-RDS koste ik geloof zo'n ¤700.- tot ¤800.- geloof ik.
Yamaha is zekerst mooi spul, weet niet wat die kosten maar ik ben er zeker van dat ze goed zijn.
Zou nu niet weten wat ik zou kopen :P Pioneer of Yamaha _/-\o_

Tja kwalitatief en zekerheid zou ik meer naar de Yamaha trekken.

De 450rds ervan kost 280 euro. Digital, DTS:neo6 etc..etc.. 5 x 130watt Output vermogen

quote:
Exirion schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:49:
[...]

Hier hebben we V&A voor. Een HT topic lijkt me niet de plaats voor verkapte verkoopadvertenties.

Ik verklaar alleen het geen ik vanavond aan de potentiële koper ga verkopen.
Niet meer en niet minder.

quote:
Jag schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 01:38:
[...]
Je hoeft niet helemaal verbolgen te zijn als er vraagtekens bij je verhaal worden gezet :).
Ben ik ook niet hoor, ik zou zelf ook vraagtekens bij dit soort dingen plaatsen ;)
quote:
Deze info had je nog niet gegeven en idd: dan kan het niet zijn dat die speaker A en B outputs parrallel zouden staan. Dus hoogstwaarschijnlijk worden de versterker kanalen van de rears gebruikt voor de speaker B aansluitingen.
Het was ook nieuwe net uitgevonden informatie :P
quote:
Ja, ik heb het natuurlijk niet zelf gehoord. En misschien heb je wel gelijk hoor. Maar deze claim wordt zo vaak gemaakt en als je zelf wel eens bezig hebt gehouden met blinde testen dan weet je dat dat vaak toch niet opgaat helaas. In de audiowereld worden altijd de meest onmogelijke claims over de meest onmogelijke zaken gemaakt: sjoelschijven, interlinks (liefst ook digitale), demagnetiseurs, ander meubel, you name it. En allemaal geeft het een wereld van verschil. En zij weten natuurlijk ook allemaal wat ze horen. Dus ja, daar wordt je skeptisch van :).
Er zijn ook genoeg dingen die ik absoluut niet geloof hoor, maar dit hoorde ik gewoon ;) en nog duidelijk ook..
quote:
Hmm, opmerkelijk. Even aangenomen dat je waarneming klopt, dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat dat puur en alleen komt door het feit dat je biampt. Begrijp me niet verkeerd, biampen heeft echt voordelen, ik doe het zelf ook (nou ja, ik triamp). Maar als je zegt dat het klinkt als een totaal andere speaker, lijkt het me eerder dat er bijvoorbeeld een verschil in gain zit tussen de versterkerkanalen (van A en B). Dan krijg je een level verschil tussen woofer en tweeter en dat geeft natuurlijk een groot hoorbaar verschil. Heb je wel eens geprobeerd om bijvoorbeeld het laag op speaker outputs B ipv A of andersom aan te sluiten? Dat zou eigenlijk geen verschil mogen maken. Als dat het wel doet, dan is er waarschijnlijk een verschil in gain (en dus volume) tussen beide amp kanalen.
Ik denk dat het dat dus is... wel vaag dat dit beter klinkt opzich :{

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

quote:
CHRONUS schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:04:
[...]

Heb ze gebeld en me excuses aangeboden, ze komen hem ophalen :) Ze waren wel erg blij dat ik zo vertrouwd was ermee.
Ik krijg bij me volgende bestelling 10% korting :D was ik heel blij mee :)
Opzich leuk dat je korting krijgt als je ze door jouw fout 2x op en neer laat rijden :P
quote:

P.S. is er een mogelijkheid om de speakers aan te sluiten op me Geluidskaart? via mijn Audigy 2 ZS? of gaat dat weer niet werken? Of moet ik perse een receiver kopen?

(is een gedachte)
Ehr, hoe wilde je ze uberhaupt gaan aansluiten zonder receiver of versterker? :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Gadgetfetisjist

quote:
XanderH schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:16:
Ehr, hoe wilde je ze uberhaupt gaan aansluiten zonder receiver of versterker? :)
Met een magisch verloopstekkertje :+

KEFalicious..

quote:
XanderH schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:16:
dat vroeg ik me dus ook al af maar ik wilde de vraag maar niet stellen, want ik had het gevoel waarschijnlijk iets heel erg doms over het hoofd te zien..

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Phat Winex

quote:
CHRONUS schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:35:
Tja kwalitatief en zekerheid zou ik meer naar de Yamaha trekken.

Hmm, ik vind de huidige Yamaha amp/reciever lijn qua productie juist vrij matig. Alle knopjes voelen slap en plastic aan. De tone-regeling knopjes zijn allemaal verotte priegelig, en klepjes (die kapot kunnen) op recievers vind ik ook persoonlijk een behoorlijk minpunt.
Ze klinken wel allemaal erg lekker, dat is zeker, maar ik heb er bewust geen om gekocht. Het mag allemaal wel wat steviger. :)

vandaag mijn denon tu-280 binnen gekregen :Y)
had nog geen goede tuner, en deze stond op htforum.nl voor 20 euro.

perfect dingetje :*)

http://img151.exs.cx/img151/1233/tuner2br.jpg

Vincent SAV-C1 | Vincent D-150 | Marantz MA-500 | Denon DVD2800MK2 | Klipsch RF25 | Klipsch RB25 | Klipsch RC10 | Klipsch KSW10 | Barco DATA 500

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws