Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 36

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 61 62 63 64 last

Nieuw Topic
Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Harem.nl schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:45:
iemand tips om een hd film van 5 gb naar mijn playstation te krijgen zonder te streamen? Ik wilde hiervoor een usb stick gebruiken maar dan kan ik niet de 5gb overzetten omdat fat32 dat niet ondersteund (hij geeft dan aan dat de schijf vol is) en als ik hem als ntfs formateer dan herkent de ps3 hem niet meer... :'(
Niet, of splitten.
Je kan hem via het netwerk kopieeren naar interne hardeschijf, maar dan ben je nog altijd aan het streamen.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 12 november 2007

quote:
iemand tips om een hd film van 5 gb naar mijn playstation te krijgen zonder te streamen? Ik wilde hiervoor een usb stick gebruiken maar dan kan ik niet de 5gb overzetten omdat fat32 dat niet ondersteund (hij geeft dan aan dat de schijf vol is) en als ik hem als ntfs formateer dan herkent de ps3 hem niet meer... :'(
Een vrij lompe manier die waarschijnlijk wel werkt: Haal de HDD uit je PS3, hang hem via een HDD kabel > USB aan je PC en zoek naar de map VIDEO. Plemp daar je 5gb film en klaar. Of je gaat gewoon streamen natuurlijk...your choice.
Deze van conceptronic heb ik: http://img.informatique.nl/pic/150/LFD/450506.jpg

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Reg. datum: 07 december 2004

quote:
Shiver23 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:52:
[...]

Niet, of splitten.
Je kan hem via het netwerk kopieeren naar interne hardeschijf, maar dan ben je nog altijd aan het streamen.
Voor mij staat streamen gelijk met het real time bekijken van wat door een ander apparaat wordt verstuurd. Of dat is toch de betekenis wat de meeste mensen begrijpen onder 'streamen'.

Hij wil de film intern op z'n ps3, maar dan kan je die natuurlijk nog altijd vooraf even naar de ps3 kopiëren via netwerk, zoals je zegt. Als z'n ps3 en pc op hetzelfde netwerk hangen, is dat totaal geen probleem. Even tversity op de pc zetten, film aanklikken en sharen. Via wifi zal het wel even duren, denk ik.
quote:
ymmv schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:20:
[...]

Opvallend dat je zo weinig echte verschillen zag tussen de PC- en PS3-versie. Enemy Territory: Quake Wars heeft zeer matige (soms ook slechte) recensies gekregen. Het is een van de slechtste PC/360->PS3-ports waarbij vooral de framerate en AA geleden heeft. IGN merkte erover op: "One of the worst looking high-profile releases ever on the system. Bad framerate and bland texture work"

Gamespot was ietsjes positiever:
Ik vergelijk dan ook met een 7600GT, meeste settings op medium. Als ik zeg dat de games elkaar dan niet veel ontlopen, komt dat min of meer overeen met wat jij zegt natuurlijk :) Textures staan bij mij op de pc bvb ook niet op max.

Het gebrek aan AA heb ik vermeld, dat valt meteen op. Maar daar hebben wel meer ps3 games last van. Op een goede pc zijn de models en zo wel iets beter, iets scherper ook.

De game op zichzelf (ook op de pc) is gewoon niet echt 'prachtig' te krijgen. Het is een engine en game met weinig franjes. Framerate op de ps3 viel me niet meteen als slecht op, misschien in de iets drukkere scenes dan.

Wat dat betreft vind ik de graphics bij dat soort shooters ondergeschikt, dat gaat echt 100% over gameplay, en het was vooral dat wat ik even wou vergelijken. Ik zie bvb dat ze wel tweaks hebben aangebracht naar de HUD en controller mapping toe (splitsen van inventory bvb, maar het plaatsen van een deployable zorgt bvb niet voor een 3rd person view zoals wat op de pc meer overzicht geeft)

Daarnaast wordt de pc versie waarschijnlijk veel meer gepatcht en continu bijgeschaafd (ben ik niet zeker van). Punt is dat de gameplay voor dat soort games op een console toch een trapje trager ligt, en stroef aanvoelt (en dan ben ik niet zo slecht met console shooters). Daarnaast is IDSoftware vooral een pc bedrijf. De engine is dan grafisch misschien geen uitschieter, maar op de pc wel rock solid stabiel en heel degelijk, schaalbaar en niet zo zwaar. Die games horen gewoon op een pc, dat was m'n bevinding (al de rest kan makkelijk op de console) Ik zou 'em zelfs niet uit de budgetbak halen voor de ps3, maar gewoon nog eens de helft goedkoper voor de pc, voor wie daaraan zou twijfelen.

Reg. datum: 30 november 2008

Zag net bij bol.com nog een aanbieding of wat.

ps3, extra ds3 controllers, ratchet&clank Quest For Booty en game naar keuze voor 399.
ps3 extra ds3 controllers, Ratchet & Clank: Quest For Booty, Far Cry 2, Fallout 2 & Prince of Persia. ¤499,-

Zijn nog wat leuke combo's.

Ga m'n verjaardagsbonnen maar eens opmaken denk ik. ;)

DeGallier wijzigde dit bericht 03-12-2008 22:45 (15%)

Reg. datum: 09 oktober 2006

quote:
JeepXJ89 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:58:
[...]

Een vrij lompe manier die waarschijnlijk wel werkt: Haal de HDD uit je PS3, hang hem via een HDD kabel > USB aan je PC en zoek naar de map VIDEO. Plemp daar je 5gb film en klaar. Of je gaat gewoon streamen natuurlijk...your choice.
Deze van conceptronic heb ik: [afbeelding]
Weinig kans, was je vergeten dat de ps3 een onbekend/encrypted filesysteem gebruikt op de interne HDD?

PSN ID: DCFreak

Reg. datum: 01 december 2003

quote:
alex3305 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:26:
Wipeout kost 20 dollar.

Gebruik wel een staat waar je geen belasting hoeft te betalen, bijvoorbeeld Nevada of Alaska. In New York moet je namelijk nog 20% oid belasting betalen over je aankoop in de PSN store.
Ik heb geen idee waar ik woon in Amerika, maar dit zie ik toch gewoon voordat ik hem koop lijkt mij?
Dus als ik wil aanschaffen en hij kost 22 dollar gewoon wissen uit winkelmandje en dan maar een leuk adresje zoeken?
Ik zit geloof ik wel in een leuk hotel in New York:(

Nou ja was ook direct na een uur al een mailtje binnen dat ie geshipped is, las ergens over 4 dagen en als dit werkt heb ik voor 22 euro wipeout HD, works for me :)

giulio

quote:
giulio schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:24:
[...]

Ik heb geen idee waar ik woon in Amerika, maar dit zie ik toch gewoon voordat ik hem koop lijkt mij?
Dus als ik wil aanschaffen en hij kost 22 dollar gewoon wissen uit winkelmandje en dan maar een leuk adresje zoeken?
Ik zit geloof ik wel in een leuk hotel in New York:(

Nou ja was ook direct na een uur al een mailtje binnen dat ie geshipped is, las ergens over 4 dagen en als dit werkt heb ik voor 22 euro wipeout HD, works for me :)
Je krijgt waarschijnlijk gewoon de code in de mail, dus 4 dagen kan ook 4 minuten zijn.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

is het een 4-4-4 digits code?

giulio

Ja, in je US-account invoeren en je bent 'good to go'.

Dan had ik het dus gister al kunnen spelen blijkt nu, was niet echt duidelijk maar ben nu 1 gig aan het downloaden, moest eerst nog die update doen :(
Thanks for the tip shiver, had ik nog lang kunnen wachten op post......
Moet zo denk ik slapen, maar zal vast wel vet zijn. Morgen toch niets te doen, nu wel.
Voor 20,74 ¤ is het me toch nog gelukt!! Jippie!

giulio

quote:
Furfoot schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:30:
[...]

http://www.hdmoviesource...._130&products_id=2382

Hier een PSN card bestellen met Paypal en dan in de US winkel wipeout kopen.
Het werkte, dus thanks!

giulio

Reg. datum: 26 mei 2004

PS3 40GB + Rachet and Clank + 2 controllers
299 euro bij bart-smit!!

http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlister

En nu ga ik slapen, Wipeout is echt wel tof zo te zien, jippie eindelijk heb ik hem.
En nu ook resistance, dus ben wel even zoet komende weken denk ik.

giulio

100 % BULLY
Reg. datum: 28 december 2001

quote:
Ik zou ook blij zijn als dit allemaal plug & play gebruikt kon worden , zonder dingen om te moeten zetten .
Misschien dat ze hier nog met een update voor komen :)

kingfriko

Gadsie!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
ToFast schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:27:
PS3 40GB + Rachet and Clank + 2 controllers
299 euro bij bart-smit!!
wow das wel een heel nette aanbieding! wel jammer van de twee sixaxis controllers. Eentje had best een Dual Shock 3 mogen zijn.

Voor de grootte van de HDD hoef je je geen zorgen te maken je kan na een tijd voor misschien 50 euri een 250 gig HDD erin flikkeren en dan heb je nog een 40 gig HDD over die je kunt gebruiken als externe. om bestanden te swappen met je peecee die vol staat met "back-ups" van films en muziek.

Nette deal. Ik zag ok die deal op bol.com dat je voor 499 een 80 gig PS3, Far Cry, Fallout 3, Prince of Persia en Quest for booty krijgt.

Als ik mijn 60 gig kan verkopen voor 300 euri dan koop ik voor 100 euri 4 spellen! mooie deal lijkt me.. jammer dat ik dan alleen niet meer verder kan gaan met Dragon Quest 8 en andere PS2 spellen die ik heb. Ook de cardreader vind ik erg handig.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | AMD 64 X2 4200+ | ATI Radeon 1950XT | ASUS M2N-E | 4 x 512MB DDR2

ossu!

quote:
swopdark schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:16:
[...]Als ik mijn 60 gig kan verkopen voor 300 euri dan koop ik voor 100 euri 4 spellen! mooie deal lijkt me.. jammer dat ik dan alleen niet meer verder kan gaan met Dragon Quest 8 en andere PS2 spellen die ik heb. Ook de cardreader vind ik erg handig.
Daar heb je je aparte ps2 (slim) voor natuurlijk :)

299 euro is een heel mooie prijs, dat is zowat 100 euro minder dan het goedkoopste dat ik al gezien heb. Vraag me af of er gelijkaardige acties in België zijn. Zou meteen (hopelijk) ook wat doen aan de asociaal hoge tweedehandsprijzen van de ps3 op ebay en dergelijke. Ex-eigenaren lijken stuk voor stuk te denken dat je je tweedehands ps3 probleemloos voor nieuwprijzen kan doorverkopen.

* Boeboe is nog steeds op zoek naar een redelijk geprijsde ps3
Reg. datum: 27 mei 2008

Een vriend van me wil ook een PS3 gaan halen, alleen komen we niet echt goede acties tegen.

Die van de bartsmit zou dan wel weer leuk zijn maar die is alweer niet voorradig meer. Bestaat de kans trouwens dat de prijs volgend jaar gaat dalen? Heb hier laatst iets over gelezen, niet meer voor de kerst maar volgend jaar in februari of maart ofzo.

Deze maand zullen er wel aantrekkelijke packs komen, 400 euro, 2 controllers en 2 games naar keuze ofzo. Of zijn deze packs er al?

Save water, drink beer!

Uitdrijvûrrrr!

Gisteren Buzz binnen gekregen en mn eerste Bluray film : Home Alone :P

Buzz is weer ouderwets lachen. Heb alle delen al voor de PS2, maar de draadloze Buzzers en te downloaden quizzen zijn toch wel erg praktisch. Binnenkort een eigen quiz aanmaken voor als er wat maatjes over de vloer komen.

Heb nu dus LBP en Buzz, en daar hou ik denk ik voorlopig even op. Heb de PS3 voor deze spellen gekocht, de rest doe ik op de 360. Maar deze twee zijn de aanschafprijs van de PS3 al meer dan waard, al heb ik nu aardig wat geld erin gepompt.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl

Reg. datum: 27 mei 2008

Dat had ik in het begin ook inderdaad.

Ik dacht: Buzz en Motorstorm 1. Daar hou ik het echt bij want daar heb ik hem voor gehaald, de rest haal ik wel op de 360 :)

Kom ik Fifa09 tegen, speel ik liever met de ps3 controller vanwege PES op de ps2, dus die ook maar gehaald.

Toen LBP, ah, tof spel, neem ik ook maar denk.

Toen Motorstorm 2, ah, tof spel, neem ik ook maar denk.

Ondertussen net zoveel games voor de 360 als de ps3, alleen ik game alleen maar meer op de ps3 voor bovengenoemde games :o

Save water, drink beer!

Uitdrijvûrrrr!

quote:
Loonens schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:50:
Dat had ik in het begin ook inderdaad.

Ik dacht: Buzz en Motorstorm 1. Daar hou ik het echt bij want daar heb ik hem voor gehaald, de rest haal ik wel op de 360 :)

Kom ik Fifa09 tegen, speel ik liever met de ps3 controller vanwege PES op de ps2, dus die ook maar gehaald.

Toen LBP, ah, tof spel, neem ik ook maar denk.

Toen Motorstorm 2, ah, tof spel, neem ik ook maar denk.

Ondertussen net zoveel games voor de 360 als de ps3, alleen ik game alleen maar meer op de ps3 voor bovengenoemde games :o
True, alleen als er games voor beide platforms uitkomt neem ik liever de 360 versie (Achievements, meer vrienden met een Xbox). Ik heb de PS3 echt voor de exclusives, en sluit ook zeker niet uit dat ik nog aan Motorstorm of Resistance 2 begin :)

Heb inmiddels zo'n 26 spellen voor de 360 dus eer ik dat heb geëvenaard ben ik wel een tijd verder :P

Fiat Stilo/Ford Ka

Reg. datum: 12 november 2007

quote:
Loonens schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:44:
Een vriend van me wil ook een PS3 gaan halen, alleen komen we niet echt goede acties tegen.

Die van de bartsmit zou dan wel weer leuk zijn maar die is alweer niet voorradig meer. Bestaat de kans trouwens dat de prijs volgend jaar gaat dalen? Heb hier laatst iets over gelezen, niet meer voor de kerst maar volgend jaar in februari of maart ofzo.

Deze maand zullen er wel aantrekkelijke packs komen, 400 euro, 2 controllers en 2 games naar keuze ofzo. Of zijn deze packs er al?
Je moest eens weten hoe belachelijk je opmerking is, geen goede acties!?
Pff wat wil je dan? Een gratis BMW bij je console? PS3 voor 100¤?

Tegenwoordig heb je zoveel leuke packs! 2 gratis games of 2 blurays + remote etc. De laatste week zijn er hier volgens mij leuke acties en prijzen voorbij gekomen.

Als je echt goedkoop wil moet je even 3 jaar wachten dan komen de 'goede' acties, in die tussentijd moet je dus wachten en kun je niet gamen...veel plezier.

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

ossu!

Alle "goede acties" kosten wel nog steeds rond de 400 euro, en dat blijft veel te veel.

offtopic:
PS3 80gb met 320gb? Ik zoek een witte ps3 in zwart :+

Boeboe wijzigde dit bericht 04-12-2008 11:49 (29%)

Reg. datum: 14 september 2007

quote:
Exorcist schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:45:
Gisteren Buzz binnen gekregen en mn eerste Bluray film : Home Alone :P

Buzz is weer ouderwets lachen. Heb alle delen al voor de PS2, maar de draadloze Buzzers en te downloaden quizzen zijn toch wel erg praktisch. Binnenkort een eigen quiz aanmaken voor als er wat maatjes over de vloer komen.

Heb nu dus LBP en Buzz, en daar hou ik denk ik voorlopig even op. Heb de PS3 voor deze spellen gekocht, de rest doe ik op de 360. Maar deze twee zijn de aanschafprijs van de PS3 al meer dan waard, al heb ik nu aardig wat geld erin gepompt.
Ik heb ook maar een paar games. Maar ik kan Burnout Paradise echt aanbevelen als je van online spelen houdt, nu voor een heel schappelijk prijsje te downloaden van PSN. (Helaas geen split screen multiplayer).

PSN-ID: nielsan

Uitdrijvûrrrr!

quote:
catbert schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:50:
[...]

Ik heb ook maar een paar games. Maar ik kan Burnout Paradise echt aanbevelen als je van online spelen houdt, nu voor een heel schappelijk prijsje te downloaden van PSN. (Helaas geen split screen multiplayer).
Die heb ik uiteraard al voor de 360 8)

heb ik meer lange tijd inderdaad érg goed mee vermaakt :)
(ben overigens niet echt een online speler..meer met vrienden)

Fiat Stilo/Ford Ka

Reg. datum: 23 augustus 2004

Nu ik hier Burnout langs zie komen, herhaal ik mijn oproep van eerder meteen maar even:
Ik moet nog een paar online trophies voor Burnout: Paradise. Iemand hier geinteresseerd om omline mee te racen? Voeg mijn tag maar toe, staat onder de mail.

PS3 games: 23 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Prince of Persia, Tomb Raider, Endwar

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 61 62 63 64 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: