Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 september 2008

Ook al stel ik domme vragen, ik ben niet zo slecht hoor (behalve als pyro) :)

Defensive scout overheerst :D

Reg. datum: 20 augustus 2006

quote:
Mik! schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:50:
En niet teveel mensen naar de GoT-server lokken svp, ik moet weer veel te lang in de rij staan voor een plekje... ;)
Op een of andere manier heb ik daar nooit last van, kan zo goed als altijd gewoon joinen :-)

*/ no comment /*
Reg. datum: 15 juni 2003

Mja, ik kan toch op de reserved slot tegenwoordig. http://i268.photobucket.com/albums/jj7/mace1337/ikzegniks.gif

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

Zo bijzonder is de reserved slot nou ook weer niet, daar maak ik ook al een lange tijd gebruik van.. Maar je merkt duidelijk dat het weer erg druk is op de server. Voorheen nooit problemen met joinen, nu al regelmatig lange wachttijden gehad waardoor al ik helemaal geen zin meer had ;)

last fm || Shoot the f'ing medic

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
Notna schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:14:
Erm ben je nou gewoon lui of kan je niet lezen? :

• GoT server heeft hoogwaardig niveau en speelt normale maps met normale spawn
Je moet gewoon even kijken of Notna niet op de server is, als hij er is kan je beter naar een andere toe. Hij speelt zo dramatisch slecht dat hij het complete niveau omlaag trekt. :/ :/ :/

Nah even serieus, GoT servers zijn wel leuk.
Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
Koeitje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:25:
[...]

Je moet gewoon even kijken of Notna niet op de server is, als hij er is kan je beter naar een andere toe. Hij speelt zo dramatisch slecht dat hij het complete niveau omlaag trekt. :/ :/ :/

Nah even serieus, GoT servers zijn wel leuk.
Nee jij speelt zeker de sterren van de hemel :')

Een moderator wijzigde dit bericht 09-09-2008 19:33 (18%)

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

*/ no comment /*
Reg. datum: 15 juni 2003

quote:
Mik! schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:17:
Zo bijzonder is de reserved slot nou ook weer niet, daar maak ik ook al een lange tijd gebruik van.. Maar je merkt duidelijk dat het weer erg druk is op de server. Voorheen nooit problemen met joinen, nu al regelmatig lange wachttijden gehad waardoor al ik helemaal geen zin meer had ;)
Nee weet ik, maar het is wel leuk om stoer te doen tegen de mensen die het niet weten. :+

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

Reg. datum: 15 december 2005

Volgens mij vind Cabo geen bal aan al die match reports. Jammer voor je Cabo :P

GoTı vs VTroopers

Opstelling:

Gotı
  • Neusbeer - Medic
  • Mistav - Soldier
  • MarkyB - Soldier
  • Hathor - Demoman
  • Viqun - Scout/Engineer
  • Arie - Scout/Sniper
Virtual Troopers
  • Snabbis - Medic
  • Xzar - Soldier
  • Werty - Soldier
  • Mumsku - Demoman
  • Rinorragi - Scout
  • Olliii - Scout/Sniper/Engineer
Na de succesvolle wedstrijden van de laatste weken waren we ook vol goede moed de 3de match in de 3de divisie uit het 3de seizoen 8) zonder problemen te winnen. Als je zo denkt dan moet het natuurlijk fout gaan.

De eerste map was CTF_Turbine. Deze map draait in het begin voornamelijk om het midden. Zodra de deuren open gaan rennen we met het hele team naar het midden toe om deze zo snel mogelijk schoon te vegen. Alleen de scout rent door om direct hun intel te pakken. Direct krijgen we een paar kills en Arie heeft ondertussen de intel in handen. De vijand lijkt verslagen maar hun scout is ook doorgekomen naar onze intel en onderweg terug. Met man en macht proberen we de snelle scout tegen te houden maar tegen de tijd dat we hem dood hebben is de intel al te ver. Met sticky's proberen we de intel nog te verdediggen maar het mag niet baten en binnen een minuut staat het 1-1.

Wij hebben het midden op dit moment sterk in handen en zijn bezig de aanval op hun intelroom voor te bereiden. Ineens roept Viqun dat er een spy bij hem is. Met een sentry als ondersteuning verwachte iedereen dat Viqun het wel op zou lossen maar niet veel later komt de spy met intel richting het midden rennen. We hadden hem snel dood maar weer moesten we de intel verdediggen tot hij weer terug was.
Even later waren we dan eindelijk klaar voor de aanval. Hun intelroom werd goed verdedigt door een sentry en vrijwel hun hele team. Na een fiers gevecht konden we het toch voor elkaar krijgen de intel mee te pikken en snel 2 punten achter elkaar te scoren. 3-1.

Mistav verloor op dit moment zijn internet verbinding en sportief als onze tegenstander was zetten ze presies op dit moment de tegenaanval in. Met een man minder duurde het niet lang voor we het midden kwijt waren en stond VTroopers op het punt onze intelroom binnen te vallen.
De eerste 2 aanvallen sloegen we af maar nogsteeds speelde we met een man minder. De 3de keer was het dan ook wel raak en we werden volledig afgeslacht en terug gedrongen tot de spawn.
Het lukte ons wegens een gebrek aan organisatie niet om de intelroom terug te krijgen en de punten voor VTroopers liep snel op. Met een 3-4 achterstand lukte het Viqun als scout de intel van de vijand op te halen maar ook VTroopers liepen vrolijk heen en weer.

Ongeveer een minuut voor het einde kregen we het eindelijk voor elkaar onze eigen intelroom terug te pakken maar de stand was ondertussen 5-7. We gingen met volle vaart in de aanval en kregen direct de intel te pakken. Het midden hadden we helaas nog niet helemaal onder controle en hier kregen we de intel niet voorbij. De resterende tijd speelde VTroopers uit door de intel op deze plek te verdediggen. Eindstand 5-7

Als we de intel op het einde net een paar meter verder hadden kunnen krijgen stond de volgende al klaar om de intel voor een 2de keer mee te nemen. Je snapt dat we op dit moment erg gefrustreerd waren, de eerste loss voor GoTı in lange tijd.

http://etf2l.org/wp-content/uploads/2008/09/ctf_turbine0094.jpg

Tijd voor de 2de map. Badlands. We hadden al in eerdere wars van VTroopers gezien dat ze niet enorm goed presteerde op "push"maps en na een korte peptalk waren we er ook allemaal zeker van dat we ze op deze map terug zouden pakken.

We begonnen enorm sterk en het gevecht op de brug werd snel in ons voordeel beslist. Direct pushte we door naar hun 2de cap (Spiral) waar we niet veel tijd nodig hadden om de overgebleven spelers van VTroopers te slachten. Tijd voor de final push, na een iets langere laadtijd omdat Neusbeer werd neergehaald door een rondrennende scout stormde we naar binnen met een Über klaar. VTroopers hield het niet lang uit en het begin was gemaakt. 1-0.

Vrijwel elke ronde op deze map verliep ongeveerd op dezelfde manier hoewel we natuurlijk de strategie een beetje proberen te wisselen. VTroopers kreeg het voor elkaar 2 puntjes te pakken doordat alles voor hun in het midden goed viel. GoTı was dus duidelijk de betere op deze map.
Eindstand 6-2.

http://etf2l.org/wp-content/uploads/2008/09/cp_badlands0098.jpg

Helaas weer punten weggegeven doordat er iemand van ons verbindingsproblemen had. We staan nog steeds eerste in de 3de divisie maar dit was wel een klap in het gezicht. Gelukkig hebben de meeste members van GoTı vakantie voor de weer aan de slag moeten.

De volgende match is tegen Friede seiner Asche

Reg. datum: 23 november 2000

Binnenkort even een rematch tussen [GoT1] en [GoT6]. Jullie winnen wel weer, maar zonder jullie triggerbot scout wordt het een minder grote slachting schat ik.

RedruM wijzigde dit bericht 09-09-2008 18:42 (4%)

Reg. datum: 26 februari 2002

Mja, wat las ik nou over Moonroach op de etf2l site... :X

quote:
Yonni schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:23:
Mja, wat las ik nou over Moonroach op de etf2l site... :X
Vertel? Ik zie niets namelijk.

Leftblank - GoT CSS? - GoT TF2 - Eerstejaars TI, TU Delft

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
Leftblank schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:07:
[...]

Vertel? Ik zie niets namelijk.
Dan ben je kippig :P
quote:
Player Bans

After we had a detailed look on Demos of Moonroach (ex-member of GoT1) and Trojan (ex-member of CiC) we have enough evidence to prove they used illegal cheats during clan matches. We decided for a 1 year ban on both and also a punishment of Trojan’s former team CiC, who will lose 2 Map Wins of their first two played Season 3 matches.

* Moonroach [Steam ID: 0:0:18906082] - Issue: Using a Triggerbot - Punishment: 1 year ban
* Trojan [Steam ID: 0:0:19138683] - Issue: Using wallhack + aimbot - Punishment: 1 year ban
* Cable Internet Clan - Issue: Using a cheater in ETF2L matches - Punishment: One map gets defaulted against them each match he used him

On a side note I would like to mention CiC reacted very fair and sportsmanlike on this issue. Also see their Forum Statement [Link] about it.

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Dunder-Mifflin, Inc.

Niet?

edit: traag doordat ik het wat compacter wou maken :P

Gizz wijzigde dit bericht 09-09-2008 20:09 (88%)

Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Reg. datum: 07 oktober 2007

Awww shit Moonroach, daar gaat mijn respect voor jou O+

Oh, Hello!
Reg. datum: 04 oktober 2004

Dit had ik echt niet verwacht! (wat doet een triggerbot btw?)
Erg jammer

T!m0n wijzigde dit bericht 09-09-2008 20:47 (35%)

Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb

Reg. datum: 27 augustus 2004

Aardige gast via de mic, maar schandalig. Schaam je!

Reg. datum: 07 september 2006

Ik dacht toch echt dat de koffie zorgde voor de snelle reacties...

Hit Me!

Ag nee tog.
Reg. datum: 14 juli 2006

quote:
T!m0n schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:21:
Dit had ik echt niet verwacht! (wat doet een triggerbot btw?)
Erg jammer ;(
Een triggerbot schiet zodra je crosshair over een enemy target is.

Get stoned drink cement

Ev-a!

Bots moeten levenslang niet meer op dat spel kunnen, schrale wuppen :) . Ik heb daar 0 respect voor :D ... ze verpesten ieder online spel.

An eye for an eye and the whole world goes blind - System

C64 > AMIGA > PC

Wat een nare man ;) Maar is het bewijs rond ? of baseren ze op visuele playback ? Zolang punkbuster of VAC het niet bewijst...

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> WinXP Sp2 > Sp3 • Scenario 2 FAILS!
> [SjoQ] = SjoQing

Ag nee tog.

quote:
glashio schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:47:
Wat een nare man ;) Maar is het bewijs rond ? of baseren ze op visuele playback ? Zolang punkbuster of VAC het niet bewijst...
Via een demo, ik heb er zelf ook bezwaar tegen. Sniper met een triggerbot kan bijna niet, je moet eerst je crosshair op de target zetten en dan klik je, en met een beetje skill weet je precies wanneer je moet klikken. Zo simpel is het.

Get stoned drink cement

Punkbuster en VAC detecteren helemaal niks (zelfs iets kansloos als een speedhack niet), veel meer dan de demo bekijken kunnen ze dus niet doen. Ik weet niet of 't waar is of niet, maar van een demo beoordelen of iemand cheat of niet is niet makkelijk.

PromoX wijzigde dit bericht 09-09-2008 21:24 (2%)

PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker

is een lief konijntje

enige dingen die makkelijk te zien zijn is een wallhack+aimbot.. aangezien je dan constant heel schokkerig beweegt en heel vaak dingen achter een muur target.

Triggercheat lijkt mij idd erg lastig te bewijzen bij bijv een sniper.. bij een heavy zal het wel wat makkelijker zijn als je alleen maar schiet als je boven een ventje hangt en nooit ernaast

blup

Ag nee tog.

Lijkt me sterk dat ze zoiets vanaf een demo kunnen zien. Met een beetje skill klik je op het goeie moment.En met zoiets kun je niet zien of ze een triggerbot gebruiken of dat het gewoon skill is.

Get stoned drink cement

C64 > AMIGA > PC

Ik ben zo vaak ( te vaak in mijn ogen ;) ) door Sander, Notna, Linc, Moon... noem maar op, ge-headshot als ik net het hoekje om kom. Het was puur toeval maar wel 'clean'... Ik moet toe geven als je sniper ben ligt je vinger net iets diepr in je muisknop dan bij andere klasses en daardoor sneller af drukt (kwa gevoel)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> WinXP Sp2 > Sp3 • Scenario 2 FAILS!
> [SjoQ] = SjoQing

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: