Canon 40D - Canon 50mm f/1.8II - Canon 10-22 EF-S - Canon 18-55 EF-S - Canon 70-200 f/2.8L IS - Canon 430EX - Canon Extender 1.4 II
Reg. datum: 14 mei 2007
Hm, geen idee wat dat is. Zal thuis eens kijkenquote:Rene59 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:34:
Probeer eens een enchanted raven claw. Daarmee vlieg je als een idioot door normal en zelfs nm heen, ongeacht je char type

Rene59 wijzigde dit bericht 04-09-2008 16:11 (32%)
Macbook 2.4GHz, 2GB, GMA X3100, 160GB, SD 8x
Reg. datum: 10 augustus 2006
Moet em namelijk hebben want men mp gaat wel heel snel op en men merc is ook niet al te geweldig zonder
Ah, kreeg de afbeelding ok niet te zien op t werkquote:Rene59 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:58:
Nee joh, is makkelijk te vinden. En anders cheap te krijgen
Maar ik moet vooral iets hebben met cold damage/freeze
Reg. datum: 27 september 2006
Voor zover ik kon vinden Cow King op NM wel, 1:3000 kans..quote:VraatJ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:09:
weet iemand of eth cv te vinden is in cow nm?
Moet em namelijk hebben want men mp gaat wel heel snel op en men merc is ook niet al te geweldig zonder.
gamer progs: driver cleaner | directx | ati drivers | nvidia drivers
Wat voor build heb je dat je zoveel mana vreet?quote:VraatJ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:09:
weet iemand of eth cv te vinden is in cow nm?
Moet em namelijk hebben want men mp gaat wel heel snel op en men merc is ook niet al te geweldig zonder.
Echt, iedereen rent naar insight, terwijl een mana pot, rejuv of full rejuv om de seconde vallen in hell
Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.
Mijn hammerdingus heeft nu een act 3 merc zo dat ik cs runs kan doen zonder dat merc dood gaat. met bo van barb heb ik iets van 1k mana 657 zonder. met wizz en mages aan heb je 40% mana regen en misschien eens kijken dat ik een mooie amu kan craften met mana regen dan heb je zowat helemaal geen pots meer nodig ^^
gamer progs: driver cleaner | directx | ati drivers | nvidia drivers
Blizz sorc kan trouwens weinig mf'en x( de helft is cold immune, hoeren
edit: voor zover mijn necro, word net ff gekilled door een lvl 92. FFS. waarom mag ik niet normaal lvle x(. back to scl danmaar
VraatJ wijzigde dit bericht 04-09-2008 21:12 (19%)
Waarom zou je niet?quote:Pheno79 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:10:
[...]
Wat voor build heb je dat je zoveel mana vreet?
Echt, iedereen rent naar insight, terwijl een mana pot, rejuv of full rejuv om de seconde vallen in hell
Tenzij je een andere merc dan a2 hebt is insight zeker voor casters de beste goedkoopste optie.
Een ander merc weapon zoals bijv. Obedience is ook niet gek maar iets meer dmg en geen medi is voor casters beetje zinloos.
Mwah durance2 map is zo simpel als wat enige wat je, buiten je geheugen om, nodig hebt is een beetje gevoel/ervaring met dur2. Heb volgens mij nog wel mijn 'mephi-trick' in een bestandje staan omdat ik laatst al naar paar andere mensen heb gestuurd...quote:VraatJ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:03:
als ik rond tele kost dat nogal wat mana, vooral alsk verdwaal in act3 bij mephis, ben nu ook maar weer es rondgestapt naar met necro op hcl, beetje afwisselen anders gaat et te snel vervelen.
Blizz sorc kan trouwens weinig mf'en x( de helft is cold immune, hoeren
Simpel uitgelegd en je moet het paar keer doen voordat je 'de feeling' kan krijgen.
quote:So here's how it works:
Positions of the wp:
A: Top of the map "opening" facing downwards
B: Left side of the map "opening" facing to the right
C: Right side of the map "opening" facing to the left
D: Bottom of the map "opening" facing upwards
When the wp is at position A the Durance 3 entrance is always on the right side, like its facing to the right, so it can also be on the left side of the wp.
When the wp is at position B the Durance 3 entrance is always at the top of the map, like its facing upwards, so it can also be on the under or on the left side of the wp.
When the wp is at position C the Durance 3 entrance is always at the botton of the map, like its facing downwards, so it can also be on the right side of the wp.
When the wp is at position D the Durance 3 entrance is always on the left side, like its facing to the leftt, so it can also be on the right side of the wp.
Note that the Durance 3 entrance could also be behind or under the wp this is something you can notice early on but its something you cant explain, you'll have to try this method a while and then you'll understand. Not always super fast but certainly the fastest method I know of without using mh + selffound method
Have fun
Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |
kan trouwens iemand alle spots geven waar je als Bliz sorc goed voor stuff kan huten
Andy-
Durance-
Pindle-
...??
thnx in advance
Np, je moet het even door hebben maar als je dat eenmaal hebt is het reteeasy. Tuurlijk zijn er nog wel lelijke maplayouts met bijv. de dur3 in het midden ipv aan de rand maar dat komt gelukkig maar 1 op de 30-40runs voorquote:VraatJ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:14:
thnxzal kijken ofk et krijg geleerd ;p.
kan trouwens iemand alle spots geven waar je als Bliz sorc goed voor stuff kan huten
Andy-
Durance-
Pindle-
...??
thnx in advance
Nja zelf vaak blizzsorcs als begin char gemaakt en liep vaak andy en mephi als enige.
Countess wil ook wel als je beetje leuke mercgear hebt anders niet aan beginnen door cold immune. Pindle is bijna niet te doen door cold immune wat ook geldt voor Shenk. Summoner kan je ook lopen maar droprate is niet heel hoog. Tijdje geleden was ik bijna klaar met de maplayout te ontcijferen maar toen had ik er genoeg van
Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |
Pindleskin in act 5. opweg naat Nilathak voor je de tempel in gaat staat er binnen voor de doorgang altijd een special te campen genaamd Pindlequote:Kwakkel schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:01:
Pindle? Wie is dat?
Ik run Pindle ook wel op Hell Pindle en de groep om pindle heen izjn geen cold immunes namelijk. Wel moet je haast maken voor de rest op staat en je komt vervelen die wel cold immunes zijn.
Op night mare run ik travi, meph, dia, pindle, shenk, baal. Maar op hell ben ik iets minder dapper omdat het toch HCL is. Andi, Mephi, Pindle zijn goed te doen. Soms poog ik er een dia bij maar duurt erg lang. Verder koetjes, maar dat zijn ook een stel hollanders meestal
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Owja dacht even verkeerd, Eld is idd bijna niet te doen door cold immunes om zich heen.quote:VraatJ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:54:
Pindle vind ik noujuist goed te doen, bijna nooit cold immune. Nadeel is alleen dat dat beest geen kut dropt.
Lekker lekker, moet je maar gauw even laten zien danquote:Rene59 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:50:
Vandaag mijn heaven's light vervangen door een War Axe met Crescent Moon erin. Whohoho wat is dat lekker icm die 2x dream zeg. Ik knal overal doorheen en iron maiden is ook een stuk minder akelig dan het was
Heb trouwens ook nog steeds die horn (organ) van je...
Aan keys heb ik nog 6 terrors en 4 hates als het goed is
Mijn sorctwinken mede door jou donation verder gezet. Een maat van me had een lightsk 6str gevonden en die van hem gekocht nou nog een clean vervangen voor 6str en kan ik voor me amu een vervanger gaan zoeken. Mis de 29str niet heel hard maar opzich leuk als ik ook me str res ring kan switchen
hah, nooit op z'n naam geletquote:daves2hd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:11:
[...]
Pindleskin in act 5. opweg naat Nilathak voor je de tempel in gaat staat er binnen voor de doorgang altijd een special te campen genaamd Pindle
thx
Nice. Ik ben vanavond weer online waarschijnlijk, misschien dan ff die organ traden en de ubers nog eens proberen? Ik zal eerst nog wel ff keys verzamelen dan.quote:psychoclown schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 01:59:
[...]
Lekker lekker, moet je maar gauw even laten zien dan
Heb trouwens ook nog steeds die horn (organ) van je...
Aan keys heb ik nog 6 terrors en 4 hates als het goed is
Mijn sorctwinken mede door jou donation verder gezet. Een maat van me had een lightsk 6str gevonden en die van hem gekocht nou nog een clean vervangen voor 6str en kan ik voor me amu een vervanger gaan zoeken. Mis de 29str niet heel hard maar opzich leuk als ik ook me str res ring kan switchen
Heb je nog een Griffon's Eye nodig? Heb volgens mij nog een redelijke liggen met een ummetje erin.
Btw gisteren nog een 10 fcr 3 dex 7 str ring gevonden. Is dat nog wat waard?
Rene59 wijzigde dit bericht 05-09-2008 09:09 (4%)
Ja is goed joh moet met je pala erbij wel stuk makkelijker gaanquote:Rene59 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:07:
[...]
Nice. Ik ben vanavond weer online waarschijnlijk, misschien dan ff die organ traden en de ubers nog eens proberen? Ik zal eerst nog wel ff keys verzamelen dan.
Heb je nog een Griffon's Eye nodig? Heb volgens mij nog een redelijke liggen met een ummetje erin.
Btw gisteren nog een 10 fcr 3 dex 7 str ring gevonden. Is dat nog wat waard?
Griffons heb ik niet echt nodig blijf denk ik bij shako 'ptopazed'. Wil niet teveel mf missen en mijn intentie is ook niet om een zo hoog mogelijke dmg te halen of tenminste niet zodanig dat ik het mf gedeelte moet afstaan. Wel leuke taak vind ik twinken met een handicap
Zitten er nog andere mods op? Zonee is die vrij weinig waard. Dual stats fcr ring is zeker wat waard maar zonder andere noemenswaardige mods moeten ze sowieso 10+ stats hebben.
Reg. datum: 04 juni 2008
En ook voor items voor de Natalya set hou ik me aanbevolen. Daarvan heb ik de armor en de boots al.
Armor heb ik gisteravond nog verkocht helaas en volgens mij geen tal orb meer. Van Nat heb ik volgens mij alleen de boots maar zal het iig even in de gaten houdenquote:Vicarious schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:28:
Heeft er trouwens nog iemand items van de Tal Rasha set over? De amulet, belt en mask heb ik, dus ik moet nog het wapen (swirling crystal) en de armor hebben. Ik wil er ook wel wat voor terug geven voor zover ik nog boeiende items heb. Kheb wel (via mn broertje) items van het niveau Ali Baba enzo beschikbaar, maar geen super dure zooi als high runes, Breath of the Dying etc.
En ook voor items voor de Natalya set hou ik me aanbevolen. Daarvan heb ik de armor en de boots al.
Rene59 wijzigde dit bericht 05-09-2008 12:57 (33%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.