Reg. datum: 07 augustus 2008
Reg. datum: 27 augustus 2008
Vraagje over; Bestelmaar.nl, iemand ervaringen mee? Daar kom ik namelijk het goedkoopst uit met Zwarte Omnia + E.O. (hi!)

Heb de review op tweakers gezien, ik ga even op zoek naar een andere winkel...
Weet iemand of bij 2call er ook sprake is van het Millionaire pack???
Awsom wijzigde dit bericht 01-09-2008 16:43 (40%)
Reg. datum: 16 november 2007
Reg. datum: 16 november 2007
2 vragen:
ik heb het voicemail icoon in mijn beeld staat, terwijl ik geen voicemail meer heb. (heb ze allemaal gewist) Toch bljift hij in beeld.. Weet iemand hoe deze weg kan?!?!
EN 2e vraag...
Als ik een SMS ontvang staat hij direct in beeld, als een soort 'pop-up" wie weet hoe ik deze uit kan schakelen?!?!?
ik heb het voicemail icoon in mijn beeld staat, terwijl ik geen voicemail meer heb. (heb ze allemaal gewist) Toch bljift hij in beeld.. Weet iemand hoe deze weg kan?!?!
EN 2e vraag...
Als ik een SMS ontvang staat hij direct in beeld, als een soort 'pop-up" wie weet hoe ik deze uit kan schakelen?!?!?
Samsung hoeft hier niet van te leren, aangezien TomTom te stijfkoppig is om hun software aan te passen.. Alle navigatie software werkt zonder problemen behalve TomTom.. Zelfde heb ik ook al gehad op de N95... Ik denk dat ze bij TomTom niet helemaal weten waar het naar toe gaat met de navigatie business.. Ik weet wel dat de markt voor dedicated navigatie spul (waar tomtom het voornamelijk van moet hebben) gaat krimpen en dat je dan je zaakjes op mobieltjes/PDA's op orde moet hebben....quote:HoaHong schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:00:
[...]
Op de review website van WinMo over de GPS van Samsung:
“TomTom Navigator werkt alleen als de interne GPS eerst door een ander programma wordt ‘vertaald’ en in begrijpelijke vorm wordt aangeboden. Software die dit doet is te krijgen in de vorm van b.v. GPSgate, PortSplitter en GPSProxy, maar omdat je zo’n programma steeds moet starten voordat je TomTom start blijft het natuurlijk een soort van behelpen. Ellende!! Waarom heeft Samsung hier nou niet van geleerd met de i780??”
Je hebt helemaal gelijkquote:us1111 schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:03:
[...]
Samsung hoeft hier niet van te leren, aangezien TomTom te stijfkoppig is om hun software aan te passen.. Alle navigatie software werkt zonder problemen behalve TomTom.. Zelfde heb ik ook al gehad op de N95... Ik denk dat ze bij TomTom niet helemaal weten waar het naar toe gaat met de navigatie business.. Ik weet wel dat de markt voor dedicated navigatie spul (waar tomtom het voornamelijk van moet hebben) gaat krimpen en dat je dan je zaakjes op mobieltjes/PDA's op orde moet hebben....
Reg. datum: 14 januari 2008
weet niet op de site van gsmtrack staat nu dit :quote:Awsom schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:32:
Vraagje over; Bestelmaar.nl, iemand ervaringen mee? Daar kom ik namelijk het goedkoopst uit met Zwarte Omnia + E.O. (hi!)
![]()
Standaard pakket bestaat uit:
Inhoud Samsung I-900 Omnia Millionaire Pack
Toestel
Accu
220 volt lader
Stereo headset
Stylus met hanger
USB datakabel
Samsung WEP-350 bluetooth headset
Voucher voor sjiek avondtasje
Software
Handleiding
Reg. datum: 12 augustus 2008
Reg. datum: 12 augustus 2008
Hmm ik kan niet wachten tot ik hem heb man
Morgen kan ik hem ophalen, maar moet eerst tot half 6 werken!
Weet trouwens al iemand een website waar goede applicaties en spelletjes te downloaden zijn voor deze Touchscreen?
Morgen kan ik hem ophalen, maar moet eerst tot half 6 werken!
Weet trouwens al iemand een website waar goede applicaties en spelletjes te downloaden zijn voor deze Touchscreen?
fa2
Reg. datum: 31 augustus 2008
Reg. datum: 31 augustus 2008
Dit lijkt me de miljonairspack aangezien de bluetoothheadset erbij zit. Maar een voucher voor een avondtasje zat er bij mij niet in? Volgens mij zijn er ook geen NL omnia's gespot zonder miljonairspack.quote:Pafi1990 schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:42:
[...]
weet niet op de site van gsmtrack staat nu dit :
Standaard pakket bestaat uit:
Inhoud Samsung I-900 Omnia Millionaire Pack
Toestel
Accu
220 volt lader
Stereo headset
Stylus met hanger
USB datakabel
Samsung WEP-350 bluetooth headset
Voucher voor sjiek avondtasje
Software
Handleiding
Maar goed ff maile en je weet het zeker!
Reg. datum: 01 september 2008
Ok ik heb hem dus zaterdag gehald.... de millionaire pack...even gekeken in de winkel ze hadden er 4, 2 om 2 zwart en wit.
De witte vond ik ook heel mooi maar het is uiteindelijk de zwarte geworden.
Verpakking is een hele groote doos met het blad millionaire er in ( boeiend )
Inhoud van de doos.
Een totaal nutteloze cd, met wat samsung software waar je niks mee kan doen en activesync
( jippie )
Een leren hoesje met samsung millionaire pack er op gedrukt aan de binnenkant, erg mooi als bescherming van je toestelmaar onhandig er zit namelijk geen riemclip aan.
een dunne silver kleurige stylus die in het leren hoesje past.
een bluetooth headset die erg fijn zit en niet te groot is.
een oplaad blokje "1 bij 1 cm" die je kunt aansluiten op de samsung lader.
De telefoon lader.
Een usb data kabel waaraan de telefoon tevens oplaad.
Een gewone headset met tussen kabel zodat je eventueel beter headphones kunt aansluiten heel netjes als je een dure headset wilt gebruiken.
Een uitschuifbare stylus met een koortje er aan, beetje vaag ding.
en als laatste natuurlijk de telefoon zelf.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geweldig toestel, niks meer niks minder. bediening is heel snel door te krijgen en als je je scherm hebt afgesteld werkt het als een zonnetje, de optische muis heb ik aangezet en die werkt echt mega soepel, vooral tijdens internetten is dat erg handig.
Wat problemen gehad met tom tom instaleren maar al snel een oplossing gevonden op internet.
Als jullie vragen hebben hoor ik het wel.
De witte vond ik ook heel mooi maar het is uiteindelijk de zwarte geworden.
Verpakking is een hele groote doos met het blad millionaire er in ( boeiend )
Inhoud van de doos.
Een totaal nutteloze cd, met wat samsung software waar je niks mee kan doen en activesync
( jippie )
Een leren hoesje met samsung millionaire pack er op gedrukt aan de binnenkant, erg mooi als bescherming van je toestelmaar onhandig er zit namelijk geen riemclip aan.
een bluetooth headset die erg fijn zit en niet te groot is.
een oplaad blokje "1 bij 1 cm" die je kunt aansluiten op de samsung lader.
De telefoon lader.
Een usb data kabel waaraan de telefoon tevens oplaad.
Een gewone headset met tussen kabel zodat je eventueel beter headphones kunt aansluiten heel netjes als je een dure headset wilt gebruiken.
Een uitschuifbare stylus met een koortje er aan, beetje vaag ding.
en als laatste natuurlijk de telefoon zelf.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geweldig toestel, niks meer niks minder. bediening is heel snel door te krijgen en als je je scherm hebt afgesteld werkt het als een zonnetje, de optische muis heb ik aangezet en die werkt echt mega soepel, vooral tijdens internetten is dat erg handig.
Wat problemen gehad met tom tom instaleren maar al snel een oplossing gevonden op internet.
Als jullie vragen hebben hoor ik het wel.
Zat dit in jouw doos? Het is toch slechts een voucher?quote:bvw103 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:01:
Wat vinden jullie (de users die de omnia al thuis hebben) van de daadwerkelijke batterijduur? Ik neem aan dat hij de eerste dagen flink gebruikt is door jullie, dus hoelang gaat de batterij mee onder hevig gebruik?
Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep
Reg. datum: 18 november 2004
Bij mij zat het lederen hoesje gewoon in de doos.quote:Tim Schuhmacher schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:21:
[...]
Zat dit in jouw doos? Het is toch slechts een voucher?
Reg. datum: 23 december 2006
Reg. datum: 23 december 2006
Had je net gemaild over hi.nl abbo (kon je geen PM sturen..)quote:onnaj schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:26:
[...]
Als je zelf Hi hebt, kun je op persoonlijke aanbieding klikken en daar ff kijken en anders...bellen!
Ik heb hem de eerste middag vanaf dat hij uit de doos kwam (dus niet met volle batterij) gebruikt tot hij leeg was (s'avonds), toen de hele nacht aan de lader gehad, en gister de hele dag heel intensief gebuikt (van 11.00 - 20.00), toen was de batterij leeg. Vannacht weer opgeladen en vandaag (sinds vanmorgen 7.00) alleen normaal gebruikt (beetje internetten, emailen, bluetooth hands free, bellen, sms-en G3 en bluetooth de hele dag aan), en er is pas 1 streepje af.quote:BierKoning schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:26:
Wat vinden jullie (de users die de omnia al thuis hebben) van de daadwerkelijke batterijduur? Ik neem aan dat hij de eerste dagen flink gebruikt is door jullie, dus hoelang gaat de batterij mee onder hevig gebruik?
Ik had trouwens vroeger een Ipaq en als de batterij dan helemaal leeg was, dan waren alle afspraken, settings en geinstalleerde programmas ed ook verdwenen. Dat is bij deze telefoon toch niet zo?
Ik heb vandaag even gespeeld met de i900 Omnia en wat foto's ervan en ermee gemaakt, deze zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157607060510845/.
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Hoi,
heb net de telefoon besteld bij Hi icm met een abbonement. Ik las hier dat sommige van jullie de telefoon al hebben, dus ik vroeg me of hij inmiddels al leverbaar is hier in Nederland. De mevrouw van de Hi Winkel vertelde mij dat hij nog niet leverbaar was en dat het nog wel even kan duren.
Weten jullie misschien iets meer?
heb net de telefoon besteld bij Hi icm met een abbonement. Ik las hier dat sommige van jullie de telefoon al hebben, dus ik vroeg me of hij inmiddels al leverbaar is hier in Nederland. De mevrouw van de Hi Winkel vertelde mij dat hij nog niet leverbaar was en dat het nog wel even kan duren.
Reg. datum: 21 juli 2008
Reg. datum: 21 juli 2008
Als het goed is moet die inmiddels bij de meeste zaken leverbaar zijn. Denk dat ze de administratie niet goed heeft bijgehouden.
Bij Belcompany ligt hij sinds Zaterdag, en ik neem aan nu ook wel bij de meeste andere winkels.quote:Demolish3r schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:13:
Hoi,
Nou wat vreemd dan. Ik heb inderdaad rechtsboven in die gigantische millionaires doos een vakje wat leeg was en wel zo'n hoesje in zou passen. Daar zat die voucher in. Maar hoe zit dat bij andere Voucher voor een hoesje + stylus of hoesje + pen gewoon aanwezig? Of zou dat verschillen voor de witte of zwarte versie?quote:Konda schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:36:
[...]
Bij mij zat het lederen hoesje gewoon in de doos.
Heeft iemand een idee hoe ik mijn contacten uit Outlook Expres in mijn telefoon kan krijgen met een freeware tool. ActiveSync werkt niet met expres.
Edit - sorry, google vraagje...
En is er voor Windows Mobile ook een mogelijkheid voor handschriftherkenning vergelijkbaar met die van de SonyEricsson w950i - werkte veel sneller dan een toetsenbordje naar mijn idee.
Vaag, bij mij zat hij daar gewoon in, en bij "robertwebbe" ook (zie zijn foto: http://farm4.static.flick...941511_58b0b31260_b_d.jpgquote:Tim Schuhmacher schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:04:
[...]
Nou wat vreemd dan. Ik heb inderdaad rechtsboven in die gigantische millionaires doos een vakje wat leeg was en wel zo'n hoesje in zou passen. Daar zat die voucher in. Maar hoe zit dat bij andere Voucher voor een hoesje + stylus of hoesje + pen gewoon aanwezig? Of zou dat verschillen voor de witte of zwarte versie?
en dus geen voucher? zal dan wel alleen bij de witte zo zijn?
of mischien zit er verschil met de verzie die je in de winkel koop en die je via de webshops kan bestellen?
Als je via telefoon > lang drukt op '1' krijg je de snelkeuze voor je voicemail. De eerste keer vroeg hij voor mijn voicemailnummer. Die heb ik heb per ongeluk verkeerd ingevoerd, maar ik kan hem nu voor geen mogelijkheid wijzigen (of evtueel verwijderen). Nummers voor snelkeuze >1 lukt wel. Zou iemand het willen proberen voor mij?
Correct... Dit vertelden ze bij de mediamarkt.. Het schijnt dat de witte in eerste instantie niet bedoeld was in Europa en dat je daarom de etui na kan bestellen..quote:Tim Schuhmacher schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:42:
en dus geen voucher? zal dan wel alleen bij de witte zo zijn?
Weet iemand waar je die grijze versie (dus niet de zwarte of witte) kan bestellen?
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.