Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield Heroes

Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 maart 2001

he zijn er beta key ????

mag ik er ook 1 :) :)

Reg. datum: 09 september 2005

quote:
Ome_Les schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:01:
[...]

Bedoelde eigenlijk meer de onzinnigheid. Vandaar de knipoog. ;)
Ja, maar zoals ik al dacht begrijpen sommige anderen dat niet en gaan ze ermee door :)

Q.E.D.

't was aardig om te proberen het had leuk geweest als het had gewerkt.

Maar goed dan maar de hele dag F5en op de battelfield site todat ze weer keys weggeven ;)
Reg. datum: 28 november 2004

quote:
juulie19 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:08:
hahaha lol ik heb een gedownloade company of heroes key geruild voor een BH Beta key :)
Kan je toelichten wat je precies bedoelt? Het klinkt nu namelijk alsof je iemand flink een poot uitgetrokken hebt met een illegale key.

Reg. datum: 07 oktober 2007

quote:
am2 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:49:
[...]

Kan je toelichten wat je precies bedoelt? Het klinkt nu namelijk alsof je iemand flink een poot uitgetrokken hebt met een illegale key.
Idd, dat idee heb ik ook...
Als dat waar is, moet hij zich eens diep, diep, diep schamen ...

TF2: [GoT]Netherlands
Reg. datum: 26 september 2004

Nieuwe beta key giveaway !!!
EDIT: Te laat :)

Bart1983 wijzigde dit bericht 27-08-2008 18:54 (24%)

Reg. datum: 06 februari 2004

Ja, antwoord was moeilijk. Snapte de opdracht niet :p
Maar ik gokte 2 keer, en toen had ik hem goed :?
Stond een hint bij: Romeinse cijfers.

Dus ik typ:
I > submit > wrong
hmm dan maar
IV > submit> congrats! :D

Gamertag: Bldx

quote:
Bld- schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:56:
Ja, antwoord was moeilijk. Snapte de opdracht niet :p
Maar ik gokte 2 keer, en toen had ik hem goed :?
Stond een hint bij: Romeinse cijfers.

Dus ik typ:
I > submit > wrong
hmm dan maar
IV > submit> congrats! :D
Ja bedankt dat je het ook even hier hebt neergezet dat er weer een actie was :X

Nice try, but...
You got the right answer, but all the keys were already taken. Sorry :/

iemand een beta key over :P?, zat op die pagina maar kreeg een code fout ( stond Available keys : {keys Available} en na een herlaad waren ze weg :o

Kut zeg..
Zit de hele dag een beetje de site in de gaten te houden...
Rond 18:30 thuis..
Eten..

19:20
Zet de pc aan...weg keys...grmpl....
Reg. datum: 16 februari 2007

Kan iemand niet eens rap een batchprogramaatje maken dat om de zoveel seconden of minuten de site refresht en een geluid afspeelt als er een nieuw artikel is verschenen? :P

quote:
Asgaro schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:39:
Kan iemand niet eens rap een batchprogramaatje maken dat om de zoveel seconden of minuten de site refresht en een geluid afspeelt als er een nieuw artikel is verschenen? :P
Maak dan ook meteen even een batchprogramaatje dat het raadsel oplost en gelijk de login gegevens en het antwoord doorstuurd! _/-\o_

Hup NAC
Reg. datum: 14 april 2004

8 tegen 8 wordt het. Deze game wordt van reuze interessant ineens helemaal overbodig voor mij.

Erg jammer.

Keen must die!

Speel het eerst eens, het is echt heel erg leuk en op sommige mappen zie je niet eens dat er "maar" 16 spelers zijn.

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 05:24:
Speel het eerst eens, het is echt heel erg leuk en op sommige mappen zie je niet eens dat er "maar" 16 spelers zijn.
Het is toch ook zo dat je in het spel komt op de plek waar het gevecht is? dus dan zit je er meteen midden in.

Duitse beursbabe :)
Reg. datum: 18 augustus 2007

Onbegrijpelijk dat mensen bij het lezen van het feit dat er 16 spelers in kunnen al gaan huilen en klagen dat het ineens niet leuk is. En dan hebben ze het nog niet eens gespeelt.

Reg. datum: 01 februari 2007

Ik wacht af tot ik hetzelf kan spelen, voor nu kijk ik wel naar mijn BF Heroes poster van de GC in Leipzig.

Engineer Stewie, heb je je daar nog opgegeven voor de closed/open beta?

Ik hoorde nml. dat diegene die dat daar hefet gedaan binnen 3 weken zn key zouden moeten hebben.
Reg. datum: 06 november 2005

ik snap de reaktie van de mensen hier niet

ik doe mee aan de beta, en dit spel vraagt niet om 64 man, sterker nog, dat zou niet eens leuk zijn:
de landjes zijn allemaal aardig klein (op seaside na, maar daar ben je meerendeels tog in het midden van het landje) en daardoor ben je altijd in gevecht, het is een heel nieuwe ervaring en totaal NIET battlefield.

jullie moeten niet zoveel zeiken als je het spel niet eens heb gespeelt

Reg. datum: 03 november 2002

quote:
juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:04:
ik snap de reaktie van de mensen hier niet

ik doe mee aan de beta, en dit spel vraagt niet om 64 man,
Waarom zegt de developer dan zelf: dat het ze het niet doen omdat 64 te veel is voor het spel, maar te veel is voor de engine? Ze zouden graag 64 spelers doen als de engine het aankon op lage specs, dat zeggen ze zelf.

quote:
Asgaro schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:39:
basic voor vista sidebar

checkt op heden alleen wanneer de laatste wijziging is gebeurt...
dus je moet het verschil even zelf maken :p

mendel129 wijzigde dit bericht 28-08-2008 16:35 (14%)

quote:
dus ze hebben kleinere maps waarin je snel in de actie zit

ander nadeel van het spel: er is maar 1 mode en 2 maps, niet veel variatie waardoor het een beetje saai wordt

Reg. datum: 09 september 2005

quote:
Holoris schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:21:
[...]

Waarom zegt de developer dan zelf: dat het ze het niet doen omdat 64 te veel is voor het spel, maar te veel is voor de engine? Ze zouden graag 64 spelers doen als de engine het aankon op lage specs, dat zeggen ze zelf.
Dat zal ook de reden zijn, maar op kleine maps kan het natuurlijk ook nooit. De kleine maps zijn dan ook gemaakt omdat de engine het niet aan kan.
Het is erg strategisch van EA, maar ik vind het maar o-zo vervelend: de contests en aandachtvragende dingen voor een keycode. Het is niet om spelers moeite te laten doen, ze lijken het enkel te doen om extra aandacht. Bah.

Q.E.D.

quote:
TheZeroorez schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:51:
[...]
ze lijken het enkel te doen om extra aandacht
en het werkt ook nog, dus ik geef ze geen ongelijk (dit is ook de tactiek die EA en DICE altijd toepassen met hun BF games)

Reg. datum: 31 mei 2001

Lijkt een beetje op gmail in het begin met de invites ;) Op zich wel een slimme truuk om zo aandacht te vragen. Wat was het ook alweer beter goed gejat dan... :P

En bij veel spelers op een map heb je een goede server nodig en niet alleen bandbreedte, de hardware moet bij BF series ook zeer goed zijn wil het een beetje bij kunnen benen voor de clienten die erop inloggen (volgens mij kun je wel zeggen dat als je er een grafiek van zou maken dat het in een parabool omhoog loopt als de spelersaantallen op de x-as staan en de hardware eisen op de y-as). Dus een maximum van 16 spelers per sessie is vanuit server/kosten plaatje ook goed bekeken.

Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: