quote:Dimby schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:34:
...
Voor mensen die het overzicht een beetje kwijt waren; hier komen de fans (kuch...msicaron....kuch)
[afbeelding]
..
je kan bij je fanbussen evt ook bij een aantal (of allemaal) een schakelaartje zetten zodat je de fan's ook helemaal kan uitzetten. Als je een fanbus koopt zitten er ook verloopkabeltjes bij om op je moederbord te zetten zodat bv je CPU fan nog door je mobo wordt geregeld maar ook door je fanbus.. Maar dan moet je wel even de pinout van die dingetjes vinden.
Grtz en nog veel succes
'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)
Intel E2160@3,0GHz, Gigabyte P35DS4, Twinmos 2GB@DDR900, MSI 8600GTS HDOC, Samsung 320GB S-ATAII, Creative Audigy 2 Platinum
En als je ze wat dichter op elkaar zet kun je de componentpootjes als verbinding gebruiken ipv die grijze draadjes.

Ik maar eens de kelder doorgespit naar dit martelwerktuig (is bedoelt om mooi recht te zagen)

En tadaaah....

En dan is dit de bedoeling

Maarja dat ging niet omdat ik 1 plaatje te klein had gemaakt, dus toen maar zo gedaan:

Omdat het een verzamelplaats voor alle chips wordt de chip van de CCFL uit zijn behuizing gehaald en ernaast gezet

Zoals je misschien net kan zien ook de onderdelen voor het looplicht (10leds) erop gezet. Komt straks nog zon schakeling erbij zodat ik een looplicht van 20 leds heb.

En toen een nieuwe bovenkant gemaakt en erop gelijmd

En daarna alvast een laagje gespoten

Even tussendoor een systeempje gemaakt voor de pneumatische klep (dit moet op een pomp lijken). De motor draait alleen te snel alles knalt uit elkaar

Toen dacht ik dat ik hier leuke ledjes kon plaatsen

Dus dat heb ik gedaan

En de IR ontvanger van de RC chip (om de pc op afstand te starten) afgesoldeerd en de pootjes verlengt

En dat was het weer voor nu
Dimby
even iets over de host van je afb's, ik heb een eigen domein waar ik ze voor je op kan zetten....
link wordt dan naar de afb: www.gioli.nl/tweakers/doh/(naam afb.jpg) evt na 'doh' nog het updatenummer, eerdere foto's kunnen er ook gehost worden mocht dat nodig zijn.
DM me maar als je interesse hebt (msn kan natuurlijk ook
::: Beoordeel mijn Productreviews ::: Systeemspecs ::: T.net-Gallery :::
Reg. datum: 01 oktober 2005
pssstt... das een verstek zaag!quote:verder heb ik maar eens de kelder doorgespit naar dit martelwerktuig (is bedoelt om mooi recht te zagen)
[afbeelding]
verder ben je leuk bezig voor zeer weinig geld!
Interpolis, glashelder!
Over die server, bedankt voor het aanbod maar heb zelf een server
www.pauldulong.nl
www.dgame.nl
www.gladiatorgame.nl
Allemaal van mij alleen zuipen die games dataverkeer en moet ik alle images dan zelf gaan resizen.
Maar ik voeg je eens toe kan voor dat resizen wel een oplossing verzinnen (met php

Al een bouwmarkt geprobeerd?quote:Dimby schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:58:
Weet iemand waar ik goedkoop cablesleeving (groen) kan krijgen, maar dan niet 10 euro verzendkosten moet betalen
en @ resizen van je afbs: IrfanView batch resize (kan ik evt ook voor je doen) dan heb je gewoon een grote en een kleine afb, en als je dan de kleine '-k' toevoegt is het met het linken ook duidelijk
Wiethoofd wijzigde dit bericht 26-08-2008 12:07 (28%)
Reden: zie [ot] gedeelte
Als je goed kijkt zie je in de eerste twee mijn initialen (PaulDuLong)
A. Niet het apenstaartje maar het paul staartje

B.

C. Het logo van mijn favo band Linkin Park (smaken verschillen

D. Geen van alle verzin eens iets beters!
Ben benieuwd!
Dimby
optie C is te gemakkelijk, kan je practisch overtrekken. past daarom imo niet bij je mod
optie A lijkt wanneer je er schuin tegenaan kijkt op een & tekentje, ook niet helemaal bij je mod passend.
en B: is zelf gemaakt (min of meer het doel van modden), strak, en ziet eruit als een logo, niet als een willekeurig teken.
Zeker geen C, maar dat komt meer door de smaak xD
хочет знать все?
De rechtse is net iets te 'standaard', wel leuk, maar niet zo leuk als die met de pijl.
hihihihi
Mee eens, en je zou eventueel nog dezelfde pijl nu onder de P ook boven de d kunnen doen, dan is je logo ook nog puntsymetrischquote:
Vind ik ook de mooistequote:
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Update 12 alweer...
Eerst heb ik even een ontwerpje getekend die ik later op de core-behuizing (wat een duur woord zeg

En even verkleint

En hier is dan de core-behuizing ... dat logo schilder ik er op het einde op

De CCFL chip aan de binnenkant vastgezet (met plakband

En daarna een oud stuk plexiglas proberen de frosten met de dremel wat totaal mislukte

Even gekeken bij tutorials en toen kwam ik erachter dat het gewoon met schuurpapier moest
De ontvanger van de afstandsbediening komt hier aan de voorkant

Dus stuk plexi gezaagd

En daarna zaag ik scheef

Dus opnieuw

Eerst wilde ik in dit balkje ledjes plaatsen maar het zit alleen maar in de weg

Dus weg ermee

Hiero hetzelfde

Nu kan ik mooi mijn core plaatsen

En ledjes erin gezet

Klein overzichtje

Omdat het idee van een plaat met alle weerstandjes vervalt moet ik op alle ledjes rechtstreeks weerstandjes zetten.

Omdat ik de lelijke hoeken dicht wil maken met plexi heb ik een een soort mal van hout gemaakt. Als je goed kijkt zie je ook dat ik de vloerplaat iets groter heb gemaakt. Aan het einde kit ik alles dicht met zwarte kit als afwerking. Er ontbreken enkele fotos omdat de camera leeg was en ik natuurlijk geen batterijen had

Nou mooi uitgezaagd en deze keer wel goed gefrost, ik heb wel maar een kant gedaan

En een before and after foto

En ee nledje erachter gezet als proef, maar vind het niet mooi. Als ik de boor terug krijg (die ik uitgeleend heb ) boor ik 2 gaten en zet ze naast elkaar.

Ook de achterkant eruit gedremeld maar wat ik daar mee ga doen laat ik een andere keer zien

En ik ben nog voor het volgende probleem een mooie oplossing aan het zoeken.
De afwerking aan de achterkant van de fans is gigantisch lelijk dus daarvoor zoek ik nog een oplossing... denk zelf aan plexiglas eroverheen zetten met gaten.

Dimby
Dimby wijzigde dit bericht 06-09-2008 16:18 (25%)
Reden: UPDATE 11 vergeten
op die laatste foto waar het totaal op staat (met mobo derin), onder die usb poortjes enz zit een stuk materiaal, is dat hout of kunststof? (zoja, hoe heet dat?). Namelijk al een tijdje op zoek maar vind het niet..
mooi weertje he?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last