Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote Logitech G-15 topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 09 september 2005

Dan zet je random playback toch op een van die toetsen ipv op Ctrl+Alt+F10? Als dat niet werkt denk ik niet dat het gaat werken.

Ik vraag me sowieso af wat je ermee wilt, zet het op G3 oid, da's veel handiger en gemaakt voor dit soort ongein.

Q.E.D.

Een aantal maanden geleden heb ik ook m'n G15 schoon gemaakt door alle toetsen eraf te wippen. Ging vrij makkelijk, en ik had niet het idee dat er iets stuk ging.

Hoppah, toetsen in de wasbak, even afwassen, binnenkant toetsenbord uitzuigen met de stofzuiger + vochtige doek, toetsen goed laten drogen, en terug geklikt = heerlijk fijn toetsenbord weer :)

Ik heb nu wel dat de onderkant (het grijze gedeelte, waar dus eigenlijk je handpalm rust) een soort van blauw begint uit te slaan, ik denk dat het het plastic is wat je begin te zien. Maarja, dat geeft niet na 1,5 / 2 jaar. Ik ben er nog steeds erg tevreden mee :)
Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Dat onderste heb ik ook, maar prompt ging het gister er weer deels af, het blijkt dus wél een soort substantie er over heen te zijn ipv gereageerde vlek op het grijze zelf. NU de rest nog even wegkrabben :). Hoe wip je die toetsen er normaal af? Mijn G11-knop drukt heel vervelend in.

Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Bij mij is de boel ook verkleurd, daar waar mijn handpalmen rusten.. echter dat is geen substantie of wat dan ook. Het is echt verkleurd. Ik krijg het er ook met geen mogelijkheid af.

Forumzwerver

Ik eerst ook niet, maar opeens ging het er voor een deel af laatst. Het voelde ook anders als ik emt mijn vingers er over heen strijk.

Forumzwerver

Ik heb de G11 toets er nu af, maar er zit wat papierachtig-plastic om de randen van het buisje. Hoort dit zo of mag dit gewoon weg?

EDIT: Ik kwam een cleaning tut tegen en zag daar allemaal buisjes zonder vaag papiertje, heb het weggetrokken, G11 ingeklikt en voila, de knop KLIKT weer, zoals het hoort. _/-\o_

MsG wijzigde dit bericht 30-07-2008 10:36 (41%)

Kwelling

quote:
MsG schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:07:
Ik heb de G11 toets er nu af, maar er zit wat papierachtig-plastic om de randen van het buisje. Hoort dit zo of mag dit gewoon weg?

EDIT: Ik kwam een cleaning tut tegen en zag daar allemaal buisjes zonder vaag papiertje, heb het weggetrokken, G11 ingeklikt en voila, de knop KLIKT weer, zoals het hoort. _/-\o_
Hoe haal je die toetsen er makkelijk af? Doe je er dan een schaar onder of iets anders?

"It takes disaster to learn a lesson" Rancid

quote:
Disaster schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:05:
[...]

Hoe haal je die toetsen er makkelijk af? Doe je er dan een schaar onder of iets anders?
Platte schroeve draaier onder je toets zetten en voorzichtig omhoog wippen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Reg. datum: 03 oktober 2005

of je nagel, pen, paperclip, liniaal, bril, schoenveter..
509 Bandwidth Limit Exceeded

Hmm, dit is apart. Bij een textblok pakt hij de enters niet in een textarea, wel in bijv. notepad.

Voorbeeld:

Met vriendelijke groet,Emile NijssenIJssel de Schepperstraat 177435PR OkkenbroekT: +31 570 551 794E: info@code92.nlW: www.code92.nl

Iemand een idee wat dit kan zijn (ik gok op unicode) en hoe het op te lossen?

Portfolio: code92.nl

Forumzwerver

quote:
Disaster schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:05:
[...]

Pootje van octopus van spongebob uit een kindersuprise XD.Welvoorzichtig en sloom doen,en beetje aanj beide kanten wrikken,niet te ver 1 kant.

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

Nou, de mijne begint na 8 maanden kut te doen :(

Los contact op het toetsenbord ofzo, de lampjes gaan aan en uit. zodra ik de kabel ff weer goed aandruk, blijven ze weer even branden, maar als ik t tobo iets beweeg gaan ze weer uit.

Heb t garantieformuliertje maar ingevuld... Hoop dat ik em nog kan omruilen (voor een V1 :( )

Blaat.

Okee, mijn G15 (v1) heeft na anderhalf jaar trouwe dienst de geest gegeven. Vocht is doorgedrongen in de connector van de toetsenbordmatrix naar de hoofdprint toe, en daar zijn de contacten weggecorrodeerd.

Nu kan ik twee dingen doen:

Een nieuwe G15 kopen. De meest voor de hand liggende oplossing, maar ik heb ergens gehoord dat de V1 een gelimiteerde oplage zou zijn, en er nu dus alleen nog maar V2's in de winkels zullen liggen. Maar dat zeiden ze twee jaar terug met de G25 ook, en die ligt nu ook nog overal in de schappen...

Of, ik kan proberen of ik een donor-G15 kan regelen, en daar de (werkende) matrix van uit kan halen, en die in mijn defecte G15 monteren. Optie drie is voor mij een beetje een no-go: Een G15v2 kopen en er blauwe LEDs in bouwen ;)

My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]

No message

V1 is niet gelimiteerd (voor zover ik weet), maar is inmiddels vervangen door de V2, die oranje leds heeft ed...

Ik zou logitech mailen en vragen of je een vervangende G15 V1 kan krijgen!

last.fm, Be a Hero! Be Yourself!

Ofwa?
Reg. datum: 01 februari 2005

Bij mij zijn zojuist de LED´s aan de rechterkant uitgevallen. Vanaf F5 recht naar beneden en alles rechts daarvan heeft geen verlichting meer. Gebeurde toen het tobo niet in gebruik was, het floepte gewoon uit.

Bah, en de V1 is ook nog eens EOL waardoor ik dus niet een andere kan claimen via de RMA. :'(

Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -

Forumzwerver

Ik heb opeens dat het jaartal op de volgende regel staat bij de clock. Jullie ook? Beetje irritant ofzo :P

Reg. datum: 08 november 2007

Nope, welke versie van de software gebruik je daarvoor? Ik heb hier engelse windows xp 32bit en die geeft aan: Friday, August 15, 2008 en dat past allemaal op 1 regel...
Forumzwerver

Hier zou het ook passen maar toch is het 2008 naar onderen gestopt.

Ik heb WINXPPROSP3 met 2.02.101 gamepanel Dutch

Omdat je taal nederlands is. AUGUSTUS is langer dan AUGUST, dus vliegt de 2008 naar beneden. Viel mij ook al op.
Forumzwerver

Hmm maar het zou hier nog wel passen. Gelukkig is het alweer bijna september :).

Blaat.

quote:
pcprutser schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:37:
V1 is niet gelimiteerd (voor zover ik weet), maar is inmiddels vervangen door de V2, die oranje leds heeft ed...

Ik zou logitech mailen en vragen of je een vervangende G15 V1 kan krijgen!
Helaas was de garantieperiode op mijn G15 al verlopen, en ik geloof niet dat die schade van buiten (vochtschade door regen op een camping-LAN) zal dekken.

Als de G15v1 niet in gelimiteerde oplage gemaakt is dan kan het goed zijn dat er nog een behoorlijke voorraad is, als de productielijn inmiddels al stil ligt. De G15v1 is inmiddels nog altijd behoorlijk populair.

My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]

Livin loud!

G15v1 is helaas helemaal weg, pc zaak hier kon via de leverancier en andere mensen niet aan de oude versie komen. Die versie is niet gelimiteerd maar de voorraad is inmiddels op omdat het nieuwe bordje al een tijd op de markt is. :)

Reg. datum: 08 november 2007

quote:
Joopieboy schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:07:
G15v1 is helaas helemaal weg, pc zaak hier kon via de leverancier en andere mensen niet aan de oude versie komen. Die versie is niet gelimiteerd maar de voorraad is inmiddels op omdat het nieuwe bordje al een tijd op de markt is. :)
Daarom ook genoeg redenen om wat rustiger aan te doen voor de mensen met een G15 v1 (moi bijvoorbeeld) ;)

Ik heb op beide tobo's. zowel v1 als v2 flink gewerkt en blijf erbij dat ik de v1 lekkerder vind typen. De toetsen staan verder uit elkaar en ik ram niet zosnel 2 letters in, iets wat ik wel op de, beduidend kleinere, v2 had. Uiteraad zullen v2 gebruikers een heel andere mening hebben maar ik ben gewoon blij dat ik nog net even een v1 kon scoren ;)
Ofwa?
Reg. datum: 01 februari 2005

Wazigheid. Ik tik nu al een paardagen op mij G15 v1 met (deels) defecte leds. Zojuist springen de leds echter ineens weer aan, om na een minuut of 10 bijna constant typen weer uit te gaan.

Misschien is ie nog te redden. :)

Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -

Livin loud!

quote:
Wackoz schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:10:
[...]

Daarom ook genoeg redenen om wat rustiger aan te doen voor de mensen met een G15 v1 (moi bijvoorbeeld) ;)

Ik heb op beide tobo's. zowel v1 als v2 flink gewerkt en blijf erbij dat ik de v1 lekkerder vind typen. De toetsen staan verder uit elkaar en ik ram niet zosnel 2 letters in, iets wat ik wel op de, beduidend kleinere, v2 had. Uiteraad zullen v2 gebruikers een heel andere mening hebben maar ik ben gewoon blij dat ik nog net even een v1 kon scoren ;)
Tja, ik heb de mijne al een goede 2,5 jaar end at ding is zo gaar en versleten als wat, kan er niks aan doen maar alles zal op dit moment beter typen als dit bordje. :P

Maar ik hoor idd dat de v2 stukken kleiner is, iets minder g toetsen ala, maar een rijtje van 6 is wel erg weinig... En een beetje smaller is ook prima, maar deze versie is amper wat groter, of iig breder, hoger niet eens. Vind het wel jammer want de v1 is was toch wel lekker appart. Mja, de v2 lijkt me ook niet mis.

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: