Q.E.D.
Het grote Logitech G-15 topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last
Reageer Nieuw TopicHoppah, toetsen in de wasbak, even afwassen, binnenkant toetsenbord uitzuigen met de stofzuiger + vochtige doek, toetsen goed laten drogen, en terug geklikt = heerlijk fijn toetsenbord weer
Ik heb nu wel dat de onderkant (het grijze gedeelte, waar dus eigenlijk je handpalm rust) een soort van blauw begint uit te slaan, ik denk dat het het plastic is wat je begin te zien. Maarja, dat geeft niet na 1,5 / 2 jaar. Ik ben er nog steeds erg tevreden mee
Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!
EDIT: Ik kwam een cleaning tut tegen en zag daar allemaal buisjes zonder vaag papiertje, heb het weggetrokken, G11 ingeklikt en voila, de knop KLIKT weer, zoals het hoort.
MsG wijzigde dit bericht 30-07-2008 10:36 (41%)
Hoe haal je die toetsen er makkelijk af? Doe je er dan een schaar onder of iets anders?quote:MsG schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:07:
Ik heb de G11 toets er nu af, maar er zit wat papierachtig-plastic om de randen van het buisje. Hoort dit zo of mag dit gewoon weg?
EDIT: Ik kwam een cleaning tut tegen en zag daar allemaal buisjes zonder vaag papiertje, heb het weggetrokken, G11 ingeklikt en voila, de knop KLIKT weer, zoals het hoort.
"It takes disaster to learn a lesson" Rancid
Platte schroeve draaier onder je toets zetten en voorzichtig omhoog wippen.quote:Disaster schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:05:
[...]
Hoe haal je die toetsen er makkelijk af? Doe je er dan een schaar onder of iets anders?
A Soldiers manual and a pair of boots.
Voorbeeld:
Met vriendelijke groet,Emile NijssenIJssel de Schepperstraat 177435PR OkkenbroekT: +31 570 551 794E: info@code92.nlW: www.code92.nl
Iemand een idee wat dit kan zijn (ik gok op unicode) en hoe het op te lossen?
Portfolio: code92.nl
Pootje van octopus van spongebob uit een kindersuprise XD.Welvoorzichtig en sloom doen,en beetje aanj beide kanten wrikken,niet te ver 1 kant.quote:Disaster schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:05:
[...]
Hoe haal je die toetsen er makkelijk af? Doe je er dan een schaar onder of iets anders?
Los contact op het toetsenbord ofzo, de lampjes gaan aan en uit. zodra ik de kabel ff weer goed aandruk, blijven ze weer even branden, maar als ik t tobo iets beweeg gaan ze weer uit.
Heb t garantieformuliertje maar ingevuld... Hoop dat ik em nog kan omruilen (voor een V1
Nu kan ik twee dingen doen:
Een nieuwe G15 kopen. De meest voor de hand liggende oplossing, maar ik heb ergens gehoord dat de V1 een gelimiteerde oplage zou zijn, en er nu dus alleen nog maar V2's in de winkels zullen liggen. Maar dat zeiden ze twee jaar terug met de G25 ook, en die ligt nu ook nog overal in de schappen...
Of, ik kan proberen of ik een donor-G15 kan regelen, en daar de (werkende) matrix van uit kan halen, en die in mijn defecte G15 monteren. Optie drie is voor mij een beetje een no-go: Een G15v2 kopen en er blauwe LEDs in bouwen
My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]
Bah, en de V1 is ook nog eens EOL waardoor ik dus niet een andere kan claimen via de RMA.
Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -
Ik heb WINXPPROSP3 met 2.02.101 gamepanel Dutch
Helaas was de garantieperiode op mijn G15 al verlopen, en ik geloof niet dat die schade van buiten (vochtschade door regen op een camping-LAN) zal dekken.quote:pcprutser schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:37:
V1 is niet gelimiteerd (voor zover ik weet), maar is inmiddels vervangen door de V2, die oranje leds heeft ed...
Ik zou logitech mailen en vragen of je een vervangende G15 V1 kan krijgen!
Als de G15v1 niet in gelimiteerde oplage gemaakt is dan kan het goed zijn dat er nog een behoorlijke voorraad is, als de productielijn inmiddels al stil ligt. De G15v1 is inmiddels nog altijd behoorlijk populair.
My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]
Daarom ook genoeg redenen om wat rustiger aan te doen voor de mensen met een G15 v1 (moi bijvoorbeeld)quote:Joopieboy schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:07:
G15v1 is helaas helemaal weg, pc zaak hier kon via de leverancier en andere mensen niet aan de oude versie komen. Die versie is niet gelimiteerd maar de voorraad is inmiddels op omdat het nieuwe bordje al een tijd op de markt is.
Ik heb op beide tobo's. zowel v1 als v2 flink gewerkt en blijf erbij dat ik de v1 lekkerder vind typen. De toetsen staan verder uit elkaar en ik ram niet zosnel 2 letters in, iets wat ik wel op de, beduidend kleinere, v2 had. Uiteraad zullen v2 gebruikers een heel andere mening hebben maar ik ben gewoon blij dat ik nog net even een v1 kon scoren
Misschien is ie nog te redden.
Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -
Tja, ik heb de mijne al een goede 2,5 jaar end at ding is zo gaar en versleten als wat, kan er niks aan doen maar alles zal op dit moment beter typen als dit bordje.quote:Wackoz schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:10:
[...]
Daarom ook genoeg redenen om wat rustiger aan te doen voor de mensen met een G15 v1 (moi bijvoorbeeld)
Ik heb op beide tobo's. zowel v1 als v2 flink gewerkt en blijf erbij dat ik de v1 lekkerder vind typen. De toetsen staan verder uit elkaar en ik ram niet zosnel 2 letters in, iets wat ik wel op de, beduidend kleinere, v2 had. Uiteraad zullen v2 gebruikers een heel andere mening hebben maar ik ben gewoon blij dat ik nog net even een v1 kon scoren
Maar ik hoor idd dat de v2 stukken kleiner is, iets minder g toetsen ala, maar een rijtje van 6 is wel erg weinig... En een beetje smaller is ook prima, maar deze versie is amper wat groter, of iig breder, hoger niet eens. Vind het wel jammer want de v1 is was toch wel lekker appart. Mja, de v2 lijkt me ook niet mis.
Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last