Hoofdcategorieën
Topicacties

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 17 oktober 2004

quote:
Kan je daar dan ook foto's inzetten met een speeddial functie???
quote:
Jieve schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:26:
[...]

Hoe heb je hem zo mooi gekregen? Is die online beschikbaar?
Wat bedoel je precies, die HTC Home plugin, heb ik aangepast met een programma.
Ik heb uitgelegd wat ik er allemaal aan heb veranderd in het topic in m'n signature.
Reg. datum: 16 augustus 2001

http://www.geoterrestrial.com/

Een today plugin welke via GPS constant bijhoudt waar je zit en op je today screen automatisch straatnaam laat zien en weerbericht voor je lokatie. tevens extra plugins te verkrijgen voor Geologging en automatisch geotaggen van je foto's
quote:
Features
GeoTerrestrial GPSToday offers a mind-boggling array of intuitively accessible features hidden behind a unique and clever interface.

* It utilizes intelligent algorithms to always maintain and display a fix on your position right on your today screen, without draining the battery.
* Always see your full street address, not just geo-coordinates.
* GPSToday always shows the distance to the nearest contact from your device's address book.
* Single tap to create a new contact with your current location as the address, or save the current location as an existing contact's address. Imagine not having to type the full street address on the PPC keyboard!
* You will never need the stylus to use GPSToday!
* Speed, heading and satellite data is shown clearly on the today screen whenever the GPS is running.
* In-pocket tap protection. A single tap on the today screen only operates the GPS in quick fix mode. To fully start the GPS in continuous mode requires an iphone like sliding motion, guaranteeing no pocket accidents.
* Single tap from the today screen to access fully draggable online maps!
* Always see all your address book contacts on the map. Just tap a contact to quickly call/email or send sms.
* Single tap from today screen to quickly do a yahoo local search around your current position and see the results on a live map. Just tap a result to call or open the website.
* High quality Yelp Reviews for local search results!
* Fetch the full street address for any point on the map.
* GPSToday automatically disables data access when your device goes into roaming mode.
* Install the GeoTagger add-on to have pictures automatically geo-tagged with current location!
* You can also manually geotag single or sets of pictures by selecting the desired location on the map.
* Supports 240x320, 480x640 VGA, 240x240 and 320x320 resolutions
* Now includes GeoTerrestrial GeoWeather which always shows you the current weather for your current location right on the today screen.
* Now includes GeoTerrestrial GeoLogger which allows for automatic logging of position updates to a file.
* And many more features.
* Best of all, its free!

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

quote:
Bogey Dope schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:54:
Vraagje,

[...]

Nu vroeg ik me af of er een today screen plugin is met (bijv) 2 tabbladen, 1 voor programmas en 1 voor een speeddial.

[...]
Na wat zoek werk op het internet heb ik uiteindelijk toch wat gevonden.

UltimateLaunch

Mega te custumizen, super veel instellingen, met/zonder tabbladen, hoe de overgangen gaan etc.
In principe gratis te gebruiken, maar als je m niet koopt komt er na een tijdje wel een "not activated" boodschap in beeld.

Ik heb een filmpje gemaakt hoe het eruit ziet:

Bogey Dope wijzigde dit bericht 16-08-2008 19:54 (3%)

WhatPulse:

Wil niet lullig doen verder, maar dat op en neer scrollen werkt dus weer voor geen meter :P
quote:
Dat is wel cool, zeker als het gratis is.

Tsunami wijzigde dit bericht 16-08-2008 01:28 (50%)

quote:
Tsunami schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:27:
Wil niet lullig doen verder, maar dat op en neer scrollen werkt dus weer voor geen meter :P
Hoe bedoel je?
WhatPulse:

Nou, ik neem aan dat je je vinger van boven naar beneden beweegt om naar de volgende pagina te gaan in die applicatie (net zoals je van links naar rechts deed). Maar het enige wat je bereikt is dat er per ongeluk programma's opstarten. Of ik moet het verkeerd zien :o

quote:
Tsunami schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:39:
Nou, ik neem aan dat je je vinger van boven naar beneden beweegt om naar de volgende pagina te gaan in die applicatie (net zoals je van links naar rechts deed). Maar het enige wat je bereikt is dat er per ongeluk programma's opstarten. Of ik moet het verkeerd zien :o
Ow hahaha zo bedoel je, nee dat is juist de bedoeling. Je kan per tabblad een programma toewijzen als je van boven naar beneden gaat (en andersom). M.a.w. het is de bedoeling dat die dat programma opstart.

Vond al raar dat je het niet goed vond werken, ben er zelf erg tevreden over. :*)
It never hurts to help
Reg. datum: 31 januari 2001

laat maar... guide staat op de site...

Mystikal wijzigde dit bericht 20-08-2008 20:21 (92%)

Enzo

quote:
Tsunami schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:27:

[...]
Dat is wel cool, zeker als het gratis is.
Geing.En nog gratis ook, bedankt!

Hier 25 pagina's over Ultimate launch Zullen vast leuke skins bijzitten.

Sorry wrong message to reply too :X

Dutchphoto wijzigde dit bericht 20-08-2008 20:33 (5%)

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

It never hurts to help

quote:
Dutchphoto schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:22:
[...]

Maar weet je ook hoe je moet foto bellen? Ik zag volgens mij een scherm met (pas)foto's en als je daar op drukt wordt diegene gebeld.. Iemand een idee?

Enzo

quote:
Bogey Dope schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:31:
[...]

Na wat zoek werk op het internet heb ik uiteindelijk toch wat gevonden.

UltimateLaunch

Mega te custumizen, super veel instellingen, met/zonder tabbladen, hoe de overgangen gaan etc.
In principe gratis te gebruiken, maar als je m niet koopt komt er na een tijdje wel een "not activated" boodschap in beeld.

Ik heb een filmpje gemaakt hoe het eruit ziet:
[video]

Niet bedankt. Het is helemaal niet gratis ;)
Maar kost slecht 9,95. Ik ga het wel proberen. Ik heb nl iLauncher pas gekocht.Die is ook niet gratis.

Overigens is Claunch ook handig

quote:
Mystikal schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:27:
[...]

Maar weet je ook hoe je moet foto bellen? Ik zag volgens mij een scherm met (pas)foto's en als je daar op drukt wordt diegene gebeld.. Iemand een idee?
Lijk me logisch :+

Overigens kan dat met Claunch ook met de nodige aanpassingen en extra-atjes, zie hier

Dutchphoto wijzigde dit bericht 20-08-2008 20:36 (20%)

Reg. datum: 21 juli 2008

Die spb software ziet er heel mooi uit. enigste nadeel is dat je er alleen aan kunt komen als je beschikt over een creditcard. is er ook een andere mogelijkheid om aan die programma's te komen?
bijvoorbeeld een nederlandse website waar je het kunt kopen?

NederCam.nl

pocketland.nl is als het goed is een verkoper ervan, er zullen er vast meer zijn.
Enig nadeel.. de prijs is 1:1 vertaald van USD naar euro.
En ik zag net bij bijv SPB PocketPlus dat het een NL versie is, iets waar ik al gelijk een hekel aan zou hebben.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

quote:
Dutchphoto schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:31:
[...]

Niet bedankt. Het is helemaal niet gratis ;)
Maar kost slecht 9,95. Ik ga het wel proberen. Ik heb nl iLauncher pas gekocht.Die is ook niet gratis.

Overigens is Claunch ook handig
Had ik gezegd he, dat er een tekst in beeld komt als je m niet koopt maar dat die gratis te gebruiken is. Maar ben benieuwd wat je er van vind, ik was er weg van.
quote:
Mystikal schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:27:
[...]

Op de Site van UltimateLaunch vind je de software bundel smartutilities met daarin het programma MakeCall.exe wat die in je program Files op je PPC zet.
Als je dan in UltimateLaunch een nieuwe shortcut maakt en dan die exe gebruikt en als parameters een nummer, dan belt die dat nummer als je hem aanklikt.
Als je vervolgens van wat foto's een paar icoontjes maakt dan kan je die gebruiken zodat je weet voor wie welke koppeling is. ;)
Reg. datum: 29 oktober 2007

Bestaat een progje dat via GPS een route vastlegt die je afgelegt hebt; bijv met fiets/wandelen? En waar je vervolgens de data over een kaart kunt zetten?
Ik ga van het weekend naar het zwarte woud in duitsland en dit lijkt me een handig/leuk programmatje (jammer dat ik er niet aan gedacht had om goed te gaan zoeken...)

Reg. datum: 31 juli 2000

Is wel geen freeware maar je kunt de programma's een 14 dagen uit proberen
- GPS Tuner
- Run.Gps

It never hurts to help

quote:
Bogey Dope schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:10:
[...]
[...]

Op de Site van UltimateLaunch vind je de software bundel smartutilities met daarin het programma MakeCall.exe wat die in je program Files op je PPC zet.
Als je dan in UltimateLaunch een nieuwe shortcut maakt en dan die exe gebruikt en als parameters een nummer, dan belt die dat nummer als je hem aanklikt.
Als je vervolgens van wat foto's een paar icoontjes maakt dan kan je die gebruiken zodat je weet voor wie welke koppeling is. ;)
Of je gebruikt Touch Commander, wat er ook erg gelikt uitziet. Dit in combinatie met ultimate launch.

Enzo

Ajoeto member

quote:
ROGJA schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 06:56:
Bestaat een progje dat via GPS een route vastlegt die je afgelegt hebt; bijv met fiets/wandelen? En waar je vervolgens de data over een kaart kunt zetten?
Ik ga van het weekend naar het zwarte woud in duitsland en dit lijkt me een handig/leuk programmatje (jammer dat ik er niet aan gedacht had om goed te gaan zoeken...)
Dan zou ik TrackMe proberen.
Je hebt daarbij de keuze om je locatie direct to uploaden naar een website, maar het loggen van je route op je PDA kan ook. Kan opgeslagen worden ik .kml formaat zodat je het rechtstreeks kunt importeren in Google Earth.

En dan het mooiste: gratis

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

quote:
crashtestdummy schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:05:
[...]

Dan zou ik TrackMe proberen.
Je hebt daarbij de keuze om je locatie direct to uploaden naar een website, maar het loggen van je route op je PDA kan ook. Kan opgeslagen worden ik .kml formaat zodat je het rechtstreeks kunt importeren in Google Earth.

En dan het mooiste: gratis
Leek me ook wel wat, maar op mijn HTC Touch mekkert ie dat ik een nieuwere .NET framework moet installeren. Heb ik de nieuwste eropgezet en nog steeds mekkert ie, maar nu wel weer wat anders, maar wel dat er vermoedelijk iets met het .NET framework aan de hand is. Welke versie gebruik jij?

quote:
DikkieDick schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:33:
[...]

Leek me ook wel wat, maar op mijn HTC Touch mekkert ie dat ik een nieuwere .NET framework moet installeren. Heb ik de nieuwste eropgezet en nog steeds mekkert ie, maar nu wel weer wat anders, maar wel dat er vermoedelijk iets met het .NET framework aan de hand is. Welke versie gebruik jij?
Was bij mijn HTC Touch Cruise eerst ook het geval, ff bij Requirements op dezelfde site de juiste progjes downloaden en dan doet ie het perfect. Erg leuk progje trouwens dit.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

quote:
ZipoBibrok5-108 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:36:
[...]
Was bij mijn HTC Touch Cruise eerst ook het geval, ff bij Requirements op dezelfde site de juiste progjes downloaden en dan doet ie het perfect. Erg leuk progje trouwens dit.
Thanx... De 2e requirement gedownload en nu start ie tenminste zonder foutmeldingen op. Duik ik nog wel verder in.

NederCam.nl

Dat TrackMe is me een verrekt mooi stukje software zeg. Draai het via mijn eigen server, en het werkt simpel.
Ik moest, ondanks dat ik WM 6.1 heb en daar standaard al .net 3.5 inzit, toch even die installatie runnen, en de WM SQL server, en het werkt.
Programma zelf werkt probleemloos, hooguit dat ik of GPS even kwijt ben (Tot nu toe pas 1x tijdens het tracken) of dat de telefoon geen dataverbinding op kan zetten (Meestal is hij dan aan het switchen tussen HSPDA en 3G.)

Ook foto's toevoegen werkt best snel, lage kwaliteit afbeeldingen dan wel, maar goed.
Het is volgens mij niet mogelijk om meerdere afbeeldingen tegelijk te uploaden vanaf 1 positie. Technisch wel, maar via de website kan ik maar 1 foto terugzien ipv 2, en ik denk dat dat komt omdat hij de GPS locatie eraan koppelt. Kan geloof ik wel uit die optie, misschien dat het helpt.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

WoW
Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
chundo schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:06:
Ik weet nog een leuk progje, Eye On Thief.
Vanaf het moment dat er een andere simkaart in de PDA wordt gestopt begint hij naar 3 door u gekozen nummers te sms'sen met zijn beltegoed, zo heb je de "dief" zijn nummer. Het stuurd zelfs de contacktlijst van de "dief" door.

http://www.mycnknow.com/LockAppen.htm
Nog beter, gebruik RemoteTracker.
Deze stuurt zoveel mogelijk informatie door, zoals GPS coordinaten, contactgegevens, in- en uitgaande gesprekken, eigenaar informatie.

Als je daarmee niet de dief op kan sporen...

http://remotetracker.sourceforge.net

Software testen - You build it, I break it! - testen2008@gmail.com

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: