Reg. datum: 22 juli 2008
Reg. datum: 22 juli 2008
Nope, al is dat tegenwoordig ook niet nodig om hulp te verlenen/krijgen. Dit kan namelijk ook remote via vnc. Aangezien je een nieuwe/lege harddisk hebt zou je dan kunnen overwegen en daarna gewoon het account verwijderen. Nadeel is dat je dan wel de ervaring van het opzetten van MythTV misloopt. Zoals ik het zie heb je het nu bijna voor elkaar. Alleen nog de zenders opzoeken als ik mij niet vergis. Zie mijn vraag verderop.quote:[b][message=30483539,noline]Als iemand in de buurt van hilversum, bussum woont?
pak die die het best past bij je videokaart. Kom je er niet uit, post hier dan even welke opties je allemaal te zien krijgt. Het moet in ieder geval een driver van Ati zelf zijn.quote:"Als je naar mythBunthu configuration manager gaat, dan heb je een knop met propertary drivers. Kies hier de driver die bij je videokaart hoort. Hiermee zal het afspelen een heel stuk beter gaan"
Ik zie een hele rits drivers maar kan niet vinden welke.
Ik kan me niet voorstellen dat je gisteren wel iets zag tijdens het typen van je wachtwoordquote:Ik wil nu in de terminal de regels invoeren, dat lukt maar als ie om de passwoord vraagt zit me toetsenbord vast enkel enter doet het, en als ik uit die passwoord ben kan ik gewoon weer typen. Ik snap er echt nix van, gister deed ie het wel bij me vorige mythbuntu install.
Nog gelukt met de dualboot installatie?
Welke tv provider heb je?
Nog antwoord op mijn eerder gestelde vragen?, ik vermoed namelijk dat je gisteren de drivers+kaart al werkend had en dus dat je systeem klaar was behalve het zoeken van channels.
tmpdir wijzigde dit bericht 26-07-2008 19:54 (32%)