Nja, weer wat geleerd zullen we maar zeggen. Niet weer zo moeilijk doen he?quote:Mar2zz schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:03:
... ja ik heb 3 installs gedaan, en 3x een iso gedowned. eerst ubuntu. toen in ubuntu kubuntu gedowned en gebrand. die geinstalled. toen in kubuntu ubuntu weer gedowned en die weer gebrand (geen zin om naar windows te gaan...)
Installeren + downloaden van kubuntu in Ubuntu in de packagemanager duurde hier 3 minuten ofzo en switchen was kwestie van uitloggen, kde selecteren en weer inloggen.
(Installeer en) open GParted om te kijken welke schijf het is. Of klik gewoon alle volumes aan in Nautilus (de standaard filemanager van Gnome) die kan de boel op userspace mounten en direct tonen wat de inhoud is. Misschien moet je nog wel even ntfs-3g nodig (installeren met synaptic of adept).quote:Mar2zz schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:03:
Ik zoek me rot, maar ik kan nergens mijn ntfs-schijven vinden van windows. en ik wil wat stuff importen van die schijven zoals bookmarks en email enzo. bij de eerste install van ubuntu had ik ze bijna direct gevonden, maar nu ben ik helemaal de weg kwijt...
gertvdijk wijzigde dit bericht 24-07-2008 21:11 (5%)
You should try free software. Not just free like in costless, but free in more ways.
GnuPG/PGP key ID: 0x88EF2026