Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 last
Reageer Nieuw TopicSorry hoor.... maar ik quote iemand anders. Ik bedoel ermee dat je toch geen script gaat maken voor een unzip actie. Kun je toch ook gewoon zelf starten met 1 klik ??????quote:SpeedingWilly schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:25:
[...]
Ik heb mijn pda niet bij de hand,maar als je in de handleiding van mortscript kijkt zie je hoe je bestanden moet in-/uitpakken. Spreekt voor zich. Suc6
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
[zeurmodus] dat kan toch ook in elk respectabel zip-progsel ? [/zeurmodus]quote:ik222 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:28:
Wel als dat script ook gelijk je flitspalen op de juiste plaats terugzet zodat ze meteen weer werken
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Ik heb mij nu ingelogd en wil de POI installeren maar krijg steeds een foutmelding:quote:SMulTiE schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:18:
Die van de Benelux is te verkrijgen op www.flitspaal.nl.
Je zult je daar moeten registreren en vervolgens met PoiEdit (www.poiedit.com) de poi's op je telefoon plaatsen.
Wat ik echter zoek is:
- uitsluitsel of je in Duitsland wél of níet gebruik mag maken van Poi's voor flitspalen
én
- een link naar een site waar voor geheel Europa de locaties staan.
Kon het bestand .... OK.ov2 op het mobiele apparaat niet creeren.
Wat doe ik verkeerd?
[update]
Ik heb via flitspaal.nl een bestand gedownload (alle flitspalen van benelux) en in mijn mapje met Benelux geplaatst en ik denk dat het nu werkt. Of vergis ik mij hierin?
[/update]
Maar nu heb ik nog altijd geen flitspalen van Duitsland, Oostenrijk en Hongarije. Waar kun je dat vinden?
En ik heb nu ICOONTJES gedownload. Het is een map vol met .bmp bestanden. Waar moet ik dat nou weer plaatsen?
update
Volgens mij moet ik alles plaatsen in het mapje waar ik Benelux heb staan
Dagi wijzigde dit bericht 24-07-2008 11:11 (27%)
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Ik kan nog wel 3 daagjes wachten, dus mocht je je telefoon weer een keertje bij de hand hebben: ik houd me aanbevolenquote:SpeedingWilly schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:25:
[...]
Ik heb mijn pda niet bij de hand,maar als je in de handleiding van mortscript kijkt zie je hoe je bestanden moet in-/uitpakken. Spreekt voor zich. Suc6
Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
DKV tankstations in Duitslandquote:Dagi schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:58:
Ik heb een internationale tankpas met een DKV logo. Kan ik ook DKV tankstations opvragen als POI op mijn TomTom7?
edit:
En hier meer van Europa.
Pinobigbird wijzigde dit bericht 24-07-2008 19:28 (19%)
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Gast dankjewel en..quote:Pinobigbird schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:23:
[...]
DKV tankstations in Duitsland
edit:
En hier meer van Europa.
JOEY DOESN'T SHARE FOOD
Gevonden:
http://www.dkv-euroservice.com/irj/portal/anonymous/poi
Dagi wijzigde dit bericht 24-07-2008 22:40 (7%)
Nikon D50 || 18-55mm f3.5-5.6G DX AF-S || 28-105/3.5-4.5 D IF || 50mm 1.8 AF|| Tokina AT-X 100mm f/2.8 PRO D || Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO || SB-600 || SB-26
Je kan op de online kaartenwinkel van TomTom de volgende kaarten kopen:quote:Gunner schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:29:
Ik ben van plan om de kaarten van de Verenigde Staten aan te schaffen. Als ik dat installeer, is het dan één grote kaart of kan ik gebieden/staten los installeren?
- Noord-Amerika
- VS
- VS - Midwest-gebied
- VS - New England en Mid Atlantic
- VS - Plains-gebied
- VS - South Central-gebied
- VS - Southeast-gebied
- VS - Western-gebied
- Canada en Alaska
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Maar dat was m'n vraag niet. Wat gebeurt er als ik deze koop. Kan ik dan alsnog alleen Florida installeren, of elke willekeurige andere staat?
ik222 wijzigde dit bericht 28-07-2008 11:54 (16%)
WHWWLMXP
Reg. datum: 13 augustus 2001
Mijn vraag is of dit nu met tomtom 7 voor de PDA wel werkt. Ik heb nu tomtom 6 op een TyTN II.
Reg. datum: 14 juli 2004
Aangezien ik de rest 'gewoon' op dvd heb staan lijkt me het wel logisch dat er zoiets inzit?
pven wijzigde dit bericht 30-07-2008 12:15 (4%)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Reg. datum: 13 september 2007
Ik heb de volgende vraag: Ik heb een behoorlijke lijst favorieten in mijn TT6. Deze staan naar mijn weten in de file mapsettings.cfg in de map waar de kaart zich bevind (bij mij Benelux v715.1689).
Kan ik de mapsettings van TT6 gewoon kopiëren naar TT7? Heb van 1 iemand kunnen lezen dat dit resulteerde in vastlopers.
Mijn oude mapsettings met lijst favorieten is trouwens kleiner dan de nieuwe maosettings van TT7...
Bedankt alvast!
Monda wijzigde dit bericht 30-07-2008 09:41 (20%)
Dat is niet wat de ANWB ervan zegt...quote:ik222 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:02:
[...]
Volgens mij mag je van geen enkel land deze dingen in je TomTom hebben. Er staat in de regels namelijk niets in dat het alleen voor flitsers in het betreffende land geld, je mag volgens mij helemaal niets erin hebben staan.
quote: anwb.nlIs flitspaalinformatie over andere landen ook verboden?
Nee, in Zwitserland is het alleen verboden om flitspaalinformatie van Zwitserland zelf op het navigatiesysteem te hebben. Informatie over andere landen is dus niet strafbaar.
specs: Core 2 Duo E6600 | Asus P5B Deluxe | 2x 1GB Kingston PC6400 DDR2, CL5 | GeForce 7600 GT (passief)
Kan het zijn dat de mappen op je geheugenkaart read-only zijn? Dan kan ie je voorkeuren (thuisadres, favorieten) niet opslaan, zou ook kunnen dat jouw probleem hierdoor komt.quote:dafmay schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:03:
Ik heb TT 6.02 met 2 maps op geheugenkaart. Nu vraagt TT bij opstarten altijd welke kaart moet worden geladen. Is een beetje omslachtig. Is misschien ergens een map als standaard in te stellen?
Reg. datum: 14 juli 2004
Dank voor de tip. Ik ga het proberen...quote:Elwood Blues schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:28:
[...]
Kan het zijn dat de mappen op je geheugenkaart read-only zijn? Dan kan ie je voorkeuren (thuisadres, favorieten) niet opslaan, zou ook kunnen dat jouw probleem hierdoor komt.
Reg. datum: 27 juli 2008
geef bestemming aan gaat ook goed maar daarna als ik dan eindelijk wil gaan rijden dan valt de gps om de 3 sec. uit dan weer ontvangst en daarna 3sec. weer niks
dus elke keer loop tomtom achter me aan wat zeer iritant is heeft iemand dit ook of weet iemand hier een oplosing op ?? want als ik stil sta dan heb ik wel gps ontvangst wat zeer iritant is !!
balak wijzigde dit bericht 01-08-2008 09:31 (5%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 last