Reg. datum: 23 januari 2000
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Forum » Telecommunicatie » Telecomproviders » T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten
Pagina: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 last
Reageer Nieuw TopicIk heb in settings -> connections een HSDPA-icoon. Als ik die uitzet is het standaard 3G waar beschikbaar, anders GPRS.quote:MaximusTG schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:50:
[...]
Hmm, ik heb iets soortgelijks (denk ik) op een t-mobile MDA touch plus, (HTC Touch Dual). Heb op het ene moment goede HSDPA verbinding, fiets ik dan van de uni naar huis, is de H met pijltjes eronder een groter vierkant met een H erin geworden, en geeft comm manager nog steeds verbonden met HSDPA aan, maar doet mijn internet het niet..
Hoe zet ik HSDPA uit?
WM 6
Zelfde hierquote:Krisp schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:43:
Ook met UMTS en een 'normaal' toestel (SE K770i) blijft het pionieren met de internetverbinding.Een paar weken geleden was het heel erg, nu wat minder. Toch blijft regelmatig de verbinding gewoon 'steken'. Het werkt zeer onbevredigend, dus binnenkort de helpdesk maar eens bellen.
Het is bij mij ook bij beide netwerken, maar UMTS heeft er meer last van dan GSM/GRPS. Vanmiddag gebeld, maar die scheepte me eerst af met nieuwe instellingen. Morgen weer een dag, de instellingen heb ik nu zeker weten goed.quote:MensionXL schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:28:
[...]
Zelfde hierMet een SE W880i. Ik dacht dat het aan m'n browser lag (Opera Mini 4.1) maar ik ben blijkbaar niet de enige die er last van heeft. Ik heb het zowel met UMTS als met GSM netwerken.
Die laatste regel is voldoende informatie.T-Mobile wil VoIP-applicatie voor iPhone verbieden
T-Mobile Duitsland wil een VoIP-applicatie voor de iPhone verbieden. Klanten zouden volgens de telecomprovider niet met een bètaversie om kunnen gaan.
Volgens T-Mobile is een programma dat in de bètafase verkeert niet geschikt voor doorsnee klanten. Daarnaast zouden klanten niet weten dat T-Mobile geen verantwoordelijkheid draagt voor het VoIP-programma Sipgate van Indigo Networks. De verantwoordelijkheid ligt bij de makers, stelt de provider.
Sipgate draait alleen op gehackte iPhone's. Daardoor wordt de software op de telefoon veranderd. T-Mobile wijst er op dat dit verboden is. Ook zou Indigo Networks klanten wegtrekken bij de provider. Omdat er met Sipgate via internet gebeld wordt zou T-Mobile minder verbindingen binnen krijgen, meldt Heise Online.
In Nederland zal een dergelijk verbod niet voorkomen, laat een woordvoerder van T-Mobile weten.
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
V350!
De Touch kan alleen maar GPRS (geen UMTS / HSDPA) dus dan heb je hetzelfde als PIT nu....quote:XanderDrake schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:29:
[...]
![]()
![]()
![]()
Kan het echt zijn?
Is er niemand die dit opvalt behalve wij twee??
Dit ga ik uitzoeken!!
EDIT: voor welke prijs per maand kon ze dat abbo selecteren?
Duh. Ik kreeg in de shop (in Zeist) ook de mogelijkheid mijn abbo om te zetten naar het iPhone abbo. Ik heb een VarioIII, dus zou wel de volle bandbreedte kunnen benutten. Ik heb het echter niet gedaan, omdat ik er dan weer aan 2 jaar vast zit, en dan de volle mep betaal zonder nieuw toestel of korting.quote:Hellejoep schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:51:
[...]
De Touch kan alleen maar GPRS (geen UMTS / HSDPA) dus dan heb je hetzelfde als PIT nu....
hammerhead wijzigde dit bericht 23-07-2008 13:51 (7%)
SYSOP ('sih sop) n.: the guy laughing at your typing.
Ik kreeg hetzelfde te horen. Helaas werkt het nog steeds beroerd, dus die 3 momenten zal ik wel zo bij elkaar hebbenquote:Krisp schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:08:
Ik heb vorige week gebeld met T-Mobile, die mij vervolgens vroeg om een aantal momenten op te schrijven waarop ik de verbinding kwijt raakte. Ik zou de volgende dag moeten terugbellen. Gelukkig hoefde ik dat niet te doen, want sindsdien doet hij het werkelijk voortreffelijk.Helaas valt de push-connectie met mij email nog wel eens weg, maar daar kan ik mee leven.
Wel offtopic, maar vooruit: Ik heb sinds een paar dagen dezelfde ervaringen met de Exchange-server van Mail2web. Ook als ik via Activesync de Exchange server probeer te benaderen blijft die erg lang hangen op "mappen synchroniseren" waarna er geen mail gesynchroniseerd wordt. Het lijkt dus geen PIT-probleem te zijn, maar iets aan de kant van Mail2web. Ik heb vanochtend contact opgenomen met de support van Mail2web, maar nog niks gehoord. Blijft natuurlijk wel een gratis dienstquote:hammerhead schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:03:
Zijn er mensen die ook problemen hebben met mail2web icm PIT op dit moment? Ik heb de partnership naar de exchange server van mail2web al een keer opnieuw aangemaakt, maar dit heeft ook niet geholpen. Verder werkt de internetverbinding wel gewoon (kan gewoon surfen) en voor zover ik kan controleren lijkt de
Ik zou graag weer gebruik gaan maken van pushmail
Update: Nadat ik verplichte gebruik van SSL had uitgezet in de instellingen, lijkt het ineens wel te werken ?!?
Mensen met meer informatie hierover?
evdakker wijzigde dit bericht 23-07-2008 18:43 (3%)
quote:Zelfde mobiele internet snelheid als met het Iphone3G abonnement.
1. Waarom deze petitie? Sinds de komst van de Iphone3G heeft T-Mobile Nederland een speciaal Iphone abonnement op de markt gebracht. Wat opvalt in dit abonnement is de Internetsnelheid, namelijk 2048/384 Kbps. Deze snelheid krijgt u bij een abonnement van 29,95 per maand. Wij, als normale abonnementhouders voelen ons hierdoor behoorlijk gedupeerd. Ter vergelijking een relax 150 abonnement in combinatie met Pocket internet totaal (PIT) kost hetzelfde bedrag, echter is de snelheid van het internet maar een fractie, namelijk 128/32 Kbps. Dit zeker 10x langzamer als een Iphone abonnement! Dan kijken we geeneens naar de PITplus gebruikers welke 19,95 per maand betalen voor een in verhouding schamele verbinding van 384/32 Kbps!
2. Wat willen we graag van T-Mobile? Slechts 1 simpel ding, namelijk eenzelfde snelheid voor hetzelfde geld.
3. Wat zegt T-Mobile hierop? T-Mobile meent dat de normale gebruikers deze snelheid niet nodig heeft. De Iphone zou deze snelheid nodig hebben voor zijn internetdiensten. Echter als we kijken naar de HTC toestellen (bij T-Mobile onder de naam Vario) zien we dat deze dezelfde, zoniet betere capaciteiten biedt als de Iphone. Enkele voorbeelden, volledige webbrowsers, E-mail diensten, RSS readers, Streaming media etc. Onze vraag daarom, waarom de Iphone wel, en de overige gebruikers niet?
4. Hoe willen we een snelheidsverhoging bereiken? Dit bereiken we door te laten merken dat we het niet eens zijn. T-Mobile zegt nog geen klachten te hebben ontvangen, hoewel we twijfelen of dit waar is, tekenen we ten eerste deze petitie, vervolgens sturen we een mail naar T-Mobile met de link van deze petitie.
De vraag is natuurlijk of deze petitie effect zal hebben, echter als een grote menigte zich achter deze petitie schaart, en dit duidelijk maakt aan T-Mobile is het gebaar in ieder geval onder de aandacht gebracht.
Op onderstaande link is een reactie van T-Mobile zelf te vinden:
http://www.ad.nl/video/24..._meet_met_twee_maten.html
Tot slot, Ik veroek iedereen die deze petitie ondertekend zich puur te richten op bovenstaande kwestie. Vooral wil ik vragen geen discussie te starten over abonnementen, toestellen etc. die niet gerelateerd zijn aan bovenstaand probleem. Hou het taalgebruik netjes en wees alleen objectief. Bij voorbaat dank.
PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com
Danny
Hmmm, opzich zou die snelheid wel relaxed zijn natuurlijk. Maar ik heb zelf liever een lagere snelheid zonder restricties (zoals telefoon als modem mogen gebruiken). Ik zou er echt van balen als de enige provider die dat soort dingen gewoon toelaat en er zelfs bij helpt hiermee zou stoppen.quote:peugeot206gt schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:01:
Zou iemand misschien een blik willen werpen op onderstaande tekst, ben bezig om een petitie te openen waarin we kunnen aangeven dat we het niet eens zijn met de verhoudingen van de internetsnelheden van het nieuwe Iphone abonnenment en de huidige gebruikers. Bij voorbaat dank
[...]
Je moet als toegangspunt 'internet' instellen dacht ik.quote:DSB1983 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:25:
na vele pagina's doorgelezen te hebben over je mobiel te gebruiken als modem voor je PIT verbinding, kom ik toch niet verder.
Ik heb een bluetooth verbinding opgesteld tussen mijn laptop en mijn Sony Erricson W800i via de SE PC suite. Daarbij heb ik bij Mobile Networking wizard een My Packet Switched connection aangemaakt met een standard modem over bluetooth link. De APN heb ik ingesteld als wap en als username tmobile. Zodra ik de connectie activeer gaat mijn telefoon over in internet modus en heb ik volgens de mobile networking wizard verbinding. Tevens worden er volgens de tellers pakketjes ontvangen en verzonden. Echter verbinding met internetpaginas of ping requesten lukken niet, waar gaat het mis????
Leekah wijzigde dit bericht 23-07-2008 22:30 (38%)
"A new arrival! I'm so happy, I could just tear out your intestines and strangle you with them."
PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com
Tijdelijke mail *Fap* | Jism: Het relaxte jazz met een vleugje chille shit is lekker.
Zet die petitie maar klaar, ik onderteken meteen.quote:peugeot206gt schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:01:
Zou iemand misschien een blik willen werpen op onderstaande tekst, ben bezig om een petitie te openen waarin we kunnen aangeven dat we het niet eens zijn met de verhoudingen van de internetsnelheden van het nieuwe Iphone abonnenment en de huidige gebruikers. Bij voorbaat dank
[...]
Ja, want de vario heeft geen umts/3g radio. Enkel gprs/edge, maar T-mobile heeft geen edge netwerk. Gprs it is dus.quote:lism schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:20:
Wat is de maximale snelheid voor het 10 euro abbo bij T-mobile ook alweer? Dat was toch 16KB down en 8KB up? Ik vermoed dat mijn telefoon (MDA Vario) niet harder dan 7 a 8KB p/s wil. I.e een download gaat gewoon retetraag en streamen kan ik wel helemaal op m'n buik schrijven. Mijn vorige toestel (k810i) had hier geen problemen mee. Oc'en van het apparaat schiet ook niet veel op
Is mijn snelheid dan gewoon GPRS?
Ik zit al sinds 1998 bij t-mobile. Ok, 't was eerst Ben. Het verschil is wel erg groot nu, maar aan de andere kant krijg ik bij verlengen steeds zulke nette deals dat ik me niet heel erg als bestaande klant genegeerd kan voelen. Maar ben het met je eens, dit is wel een wereld van verschil nu.quote:Brave_Sir_Robin schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:08:
[...]
Zet die petitie maar klaar, ik onderteken meteen.
Zit nu 2 jaar bij T-Mobile, maar dit vind ik zo'n naaistreek dat ik er nu sterk over denk om over te stappen.
Maar zou GPRS niet over UMTS bijv kunnen dan ? Mijn K810i had dat wel en dat was wel 128Kbps down, en hier lijkt het nog 64Kbps..... Beetje vervelend.quote:ToMaSZ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:08:
[...]
Ja, want de vario heeft geen umts/3g radio. Enkel gprs/edge, maar T-mobile heeft geen edge netwerk. Gprs it is dus.
Snlheid PIT is overigens beperkt tot 128kbps down en 32kbps up. Met mijn VarioIII voldoende voor mail, browsen, simpele webradio of youtube mobiel.
Tijdelijke mail *Fap* | Jism: Het relaxte jazz met een vleugje chille shit is lekker.
Ik vind de term "naaitstreek" nog steeds overdreven. Natuurlijk vind ik het jammer dat de snelheid zo laag ligt bij PIT, maar aan een 2Mbps-verbinding met al die restricties heb ik werkelijk helemaal niks aan. De petitie vind ik dan ook overdreven, en m.i. kan het zelfs verkeerd uitpakken: zoals ook hier blijkt zijn er meer mensen die belang hechten aan echt flat-fee "onbezorgd/oneindig/onbeperkt" internet, ipv alle crap die de andere providers aanbieden. Met die petitie geef je een beeld alsof juist iedereen al die restricties wel prima vindt, zolang het maar snel gaat.quote:Brave_Sir_Robin schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:08:
[...]
Zet die petitie maar klaar, ik onderteken meteen.
Zit nu 2 jaar bij T-Mobile, maar dit vind ik zo'n naaistreek dat ik er nu sterk over denk om over te stappen.
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Doe eens wat zelfstudie, en kijk eens op wikipedia wat GPRS en UMTS inhoudt...quote:lism schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:40:
[...]
Maar zou GPRS niet over UMTS bijv kunnen dan ? Mijn K810i had dat wel en dat was wel 128Kbps down, en hier lijkt het nog 64Kbps..... Beetje vervelend.
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
maximale snelheid over GPRS is 52kbps, max over 3g (umts) is 384kbps. Over hsdpa kan theoretisch max 14 Mbps worden gehaald, maar in NL is nog niet sneller dan 3,6 Mbps te krijgen.quote:lism schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:40:
[...]
Maar zou GPRS niet over UMTS bijv kunnen dan ? Mijn K810i had dat wel en dat was wel 128Kbps down, en hier lijkt het nog 64Kbps..... Beetje vervelend.
ToMaSZ wijzigde dit bericht 24-07-2008 12:07 (23%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 last