Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Diamond Topic (deel 4)

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 56 57 58 59 last

Nieuw Topic
quote:
Low Level schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:02:
[...]

Persoonlijk, heb ik geen hinder ondervonden. Maar ik denk dat je inderdaad de folie te nat heb gemaakt, en daardoor met het rubber het onbewust te veel hebt uitgerekt.
Maar misschien trekt het nog bij, dus maar niet in de volle zon leggen ;) , anders droogt het te snel en kan het niet meer bijtrekken.

Ik heb de TD en met name het scherm wel heel goed schoongemaakt voordat ik begon.
Ik heb het even op m'n gemakje in de serverruimte gedaan, door de druk is daar echt geen stofje te vinden. En alle luchtbelletjes kon ik ook heel gemakkelijk en meteen wegvegen met het stukje rubber.
De TD zit altijd los in mijn broekzak en ik heb nog geen krasje en de verf v/d zijkanten zijn meteen beschermd. Want de verf op het aluminiumframe laat vroeg of laat los en/of beschadigd.
Met name 's-morgens, even wat aftershave op doen, er zit ook wat aan je handen en als je dan toevallig daarna je TD pakt, is je verf heel snel weg kan ik helaas je verzekeren ;)

Ik heb er tijdje terug 28 laten bestellen voor de toestellen hier, maar inderdaad sommige collega's hebben hem verneukt. Maar ja, ongelduldig als de pest en totaal geen enkele ervaring met screenprotectors enz.
Begonnen meteen als een gek te plakken (dus bij de één zat er nog een half brood onder zijn screenprotector, en dan nog denken dat hij wel strak trekt) 8)7

Voor geïnteresseerde (Full Body Protection):
Als je (een beetje) kan behangen en secuur bent, dan is dit een eitje :Y , zo niet begin er niet aan ;)
Zo'n 16 uur na het aanbrengen zijn de oneffenheden al een stukje minder geworden, maar helaas zitten ze er nog steeds. Wellicht dat het na een paar dagen helemaal weg is, maar ik begin er voor te vrezen. M'n Touch Diamond is er sowieso niet mooier op geworden, ook op de plekken waar de screenprotector wel 'perfect' is gemonteerd. Het vlekt allemaal een heel stuk sneller (veel sneller dan met de standaard protector in ieder geval).

Hoewel op de verpakking stond dat je 'lichtjes' moest sprayen op de folie is het moeilijk hierin maat te houden, één spray op de protector en de vloeistof druipt er al vanaf. Misschien dat het inderdaad nog wat vocht van de spray is die eronder uit moet trekken. Ik heb het in de woonkamer gemonteerd, achteraf was het verstandiger dit in de badkamer ofzo te doen vanwege het stof. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het stofdeeltjes zijn die eronder zitten en zo 'dik' zijn.

Achja, ik houd hem er sowieso op. Ik heb liever nu een iets minder mooie Touch Diamond die zo blijft (en weer mooi wordt als ik de protector verwijder), dan nu een mooie Touch Diamond die alleen maar minder mooi wordt door de krasjes en dergelijke. Maar dat is natuurlijk voor ieder z'n eigen keus. :) Het gevoel dat die nu volledig beschermt is, is wel fijn. Uiteraard was ik er superzuinig op, en had ik ook nog geen enkele kras, maar het is me al 2 of 3 keer voorgekomen dat ik toch iets anders bij m'n TD in de broekzak deed (wel wennen hoor, een zak apart voor je telefoon). Misschien dat ik met de protector erop langzaam ga proberen ze met sleutels in één zak te doen..

Reg. datum: 08 juli 2008

quote:
Milenco schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:38:
Achja, ik houd hem er sowieso op. Ik heb liever nu een iets minder mooie Touch Diamond die zo blijft (en weer mooi wordt als ik de protector verwijder), dan nu een mooie Touch Diamond die alleen maar minder mooi wordt door de krasjes en dergelijke. Maar dat is natuurlijk voor ieder z'n eigen keus. :) Het gevoel dat die nu volledig beschermt is, is wel fijn. Uiteraard was ik er superzuinig op, en had ik ook nog geen enkele kras, maar het is me al 2 of 3 keer voorgekomen dat ik toch iets anders bij m'n TD in de broekzak deed (wel wennen hoor, een zak apart voor je telefoon). Misschien dat ik met de protector erop langzaam ga proberen ze met sleutels in één zak te doen..
Nou stofjes zie je eigenlijk best wel goed (als je schermpje uit staat!), geldt tevens ook voor opgedroogde kringen vloeistof/water met veel kalk!

Maar als je scherm na 2/3 dagen nog zo klote blijft, even goed schoonmaken en plak je er desnoods een gewone screenprotector op.
De zijkanten en achterkant zijn toch wel goed gelukt?, want de achterkant krast ook behoorlijk snel met sleutels/losgeld in je zak.

Reg. datum: 16 februari 2001

Ik heb gisteren de HTC-Touch binnen gekregen. Toch wel wennen met compleet touch screen.

Heb alleen een paar dingen die ik irritant vind en niet gevonden krijg in de faq.

Als mijn telefoon op stand-by gaat en ik zet hem weer aan krijg ik eerst mijn persoonlijke info. Hier moet ik dan op klikken en dan kan ik pas verder gaan. Kan ik dit niet uitzetten?

Ik heb nu een abonnement zonder GPRS. Ik zag dat hij soms verbinding maakt, maar dit kan je uitzetten. Nu vroeg ik me alleen af wat je er aan hebt. GPRS is helemaal niet zo snel. Mail doe ik gewoon thuis kijken en voor surfen is hij te traag, toch? Enige wat ik er aan zou hebben is tijdens het vissen me tijd te doden om te gaan surfen. Ook gebruik ik TomTom, maar haalt hij de fileinformatie op via GPRS of GPS?

Ook met smsen pakt hij met T9 automatisch een langer woord. Vind dit irritant, maar krijg het niet uitgezet. Verschillende opties geprobeerd. Iemand een idee hoe dit moet?

You catch me? No you wont
Reg. datum: 26 september 2005

quote:
Xenation schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:25:
Ik heb gisteren de HTC-Touch binnen gekregen. Toch wel wennen met compleet touch screen.

Heb alleen een paar dingen die ik irritant vind en niet gevonden krijg in de faq.

Als mijn telefoon op stand-by gaat en ik zet hem weer aan krijg ik eerst mijn persoonlijke info. Hier moet ik dan op klikken en dan kan ik pas verder gaan. Kan ik dit niet uitzetten?

Ik heb nu een abonnement zonder GPRS. Ik zag dat hij soms verbinding maakt, maar dit kan je uitzetten. Nu vroeg ik me alleen af wat je er aan hebt. GPRS is helemaal niet zo snel. Mail doe ik gewoon thuis kijken en voor surfen is hij te traag, toch? Enige wat ik er aan zou hebben is tijdens het vissen me tijd te doden om te gaan surfen. Ook gebruik ik TomTom, maar haalt hij de fileinformatie op via GPRS of GPS?

Ook met smsen pakt hij met T9 automatisch een langer woord. Vind dit irritant, maar krijg het niet uitgezet. Verschillende opties geprobeerd. Iemand een idee hoe dit moet?
Dat internet abonnement is niet alleen grps. Ook hdspa en 3G wanneer mogelijk zit daarin

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
funk-e schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:04:
Dit is wel handig voor het zelf repareren van je diamond:
Een service-handleiding waarin staat beschreven hoe je je td kan demonteren en andere tips.
Daarin staat ook dat de Touch Diamond SD (Secure Digital) kaartjes kan uitlezen :9 Pagina 50

Over Syncen met Google: iemand ervaring met Nueva sync?

DRvDijk wijzigde dit bericht 23-07-2008 15:10 (7%)

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

quote:
Xenation schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:25:

internetten (lees: surfen) is erg goed te doen met gprs snelheid. Grote websites schieten niet erg op, maar .mobi en andere sites ontworpen voor mobiel internet werken erg snel. zie startpagina.mobi (vanaf je td) voor een mooie lijst met aangepaste websites

funk-e wijzigde dit bericht 23-07-2008 15:11 (3%)

Reg. datum: 18 november 2005

Gisteren heb ik een HTC Touch Diamond bij Vodafone besteld, door 'onvoorziene omstandigheden' was het toestel ineens niet leverbaar en krijg ik nog te horen wanneer ik hem wel kan verwachten. Nu bedacht ik me vandaag iets. Zorgeloos Online van Vodafone heeft niet een vast limiet. Je limiet is het gemiddelde verbruik van alle andere gebruikers. Maar wat is dit dan ongeveer? Is hier niet een grove schatting voor te maken? Want ik heb eigenlijk geen zin om de ene maand mooi binnen me abo te blijven, maar de volgende maand met net zoveel verbruik er ineens overheen te zitten en ik een dikke narekening krijg.. Iemand hier ervaring mee?

Leegte

quote:
DRvDijk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:10:
[...]

Daarin staat ook dat de Touch Diamond SD (Secure Digital) kaartjes kan uitlezen :9 Pagina 50

Over Syncen met Google: iemand ervaring met Nueva sync?
Ik heb het geprobeerd met NuevaSync maar kan dmv ActiveSync helaas niet verbinden met de server van NuevaSync, waardoor het dus niet werkt hier. :( Je kan het proberen met ActiveGsync (weet niet of dat de exacte naam is, in een vorig deel is het in ieder geval besproken). Deze is freeware en heeft ook de mogelijkheid tot auto-sync (2-way).

Een andere mogelijkheid, die ik nu gebruik, is Google Calendar Sync. Deze installeer je op je PC, zodat Google automatisch je calendar sync met Outlook. Als je dan je TD synct met je PC worden automatisch de Gmail Calendar zaken in je TD gezet.

Probleem is dat ik wel een PC laptop heb, maar liever niet aan de Outlook wil. ActiveSync is leuk en aardig, maar ga ik waarschijnlijk niet gebruiken.

Ik heb een iMac, waar ik de AddressBook altijd goed gesynchroniseerd heb met mn Nokia E50 dmv iSync. Ik ga zodadelijk proberen of ik ook een iSync plugin kan vinden voor de HTC Touch Diamond (SyncMate misschien.. ?), op die manier worden mijn contacten in ieder geval al wel met Google gesynct (iSync kan met Google contacten synchroniseren, mits je ten minste een telefoon met iSync synchroniseert, heel raar, maar soit).

E-mail gaat allemaal via IMAP, dat is compleet geen probleem. Agenda's niet op de PC hebben is ook niet zo heel boeiend voor mij, als mijn TD maar kan syncen met óf iCal, óf iets online (Google Calendars zou erg leuk zijn, bijvoorbeeld icm GCalDaemon), of beiden (GCalDaemon denk ik). Contacten via GMail, daar moet ik nog een progje voor vinden voor de TD, naar de Mac wordt het al goed gesynct (Leopard & Google ondersteunen dit samen), en voor de PC kan ik me ook niet anders voorstellen dat er wel íéts beschikbaar is.

Kortom: wanneer gaat Google nou eens een exchange interface aanbieden? ;)

Reg. datum: 08 februari 2005

quote:
Kiwiknaapje schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:46:
Gisteren heb ik een HTC Touch Diamond bij Vodafone besteld, door 'onvoorziene omstandigheden' was het toestel ineens niet leverbaar en krijg ik nog te horen wanneer ik hem wel kan verwachten. Nu bedacht ik me vandaag iets. Zorgeloos Online van Vodafone heeft niet een vast limiet. Je limiet is het gemiddelde verbruik van alle andere gebruikers. Maar wat is dit dan ongeveer? Is hier niet een grove schatting voor te maken? Want ik heb eigenlijk geen zin om de ene maand mooi binnen me abo te blijven, maar de volgende maand met net zoveel verbruik er ineens overheen te zitten en ik een dikke narekening krijg.. Iemand hier ervaring mee?
Dit hoort niet in dit topic, maar hier thuis.

offtopic:
Om je desondanks gelijk antwoord te geven:
Ze rekenen gemiddeld 25MB per maand per gebruiker, waar jij maximaal 10x overheen mag gaan. Dit komt neer op een datalimiet van 250MB per maand. Het Blox abonnement wordt opgezegd door Vodafone indien je hier 2 of 3 keer in een jaar tijd overheen gaat. Zij doen dan een 'passend voorstel', wat waarschijnlijk neerkomt op een duurder zakelijk abbonement.

Vakantie was fijn :)

graast!
Reg. datum: 02 september 2004

Ik heb de TD (1.37.00.00 in combi met Vodafone) nu een week en ben er redelijk tevree mee. Een paar kleine dingetjes:
• Ben ik de enige die de camera ronduit slecht vind? Het lijkt bijna niet te doen om een scherpe (onbewogen!) foto te maken...
• Sinds het instellen van het mobiele internet doet Youtube het niet meer. Surfen en Weer wel, maar op wap-snelheid (ook via wifi) lijkt het.
• Dat er een 3G of H in beeld staat is sowieso een zeldzaamheid. Heel soms, heel eventjes.
• Sinds ik, netjes met WMP11, mp3tje er op heb gezet, crasht de muziekspeler zodra ik er 1 wil afspelen....

Affijn allerlei problemen die ik in het topic nog niet ben tegen gekomen. Helpt een ROM-update hieraan, of kan ik nog wat anders doen?

bèèèèèèhhh

Reg. datum: 12 september 2007

Als je een iMac hebt kan je Missing Sync gaan gebruiken (markspace.com). Ik gebruikte het met m'n oude Touch en het werkt erg goed. Ik heb nog niet de versie die met Leopard 10.5 werkt (is er wel!) en ik heb met de oude versie (werk thuis nog op 10.4) nog geen Sync met m'n Diamond gedaan (1 week in bezit).

Voor de rest zijn er weinig alternatieven voor Mac gebruikers (of een iPhone nemen.......neeeeee!).

Reg. datum: 31 december 2006

quote:
1-of-6Billion669 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:38:
Ik heb de TD (1.37.00.00 in combi met Vodafone) nu een week en ben er redelijk tevree mee. Een paar kleine dingetjes:
• Ben ik de enige die de camera ronduit slecht vind? Het lijkt bijna niet te doen om een scherpe (onbewogen!) foto te maken...
Genoeg over te vinden in het eerste deel. Probeer eerst het plastic voor de lens schoon te maken. Of haal anders de backcover weg en maak dan nog s dezelfde foto... Maar ja dat komt alsnog niet in de buurt van een SE k850 bv...
quote:
• Sinds het instellen van het mobiele internet doet Youtube het niet meer. Surfen en Weer wel, maar op wap-snelheid (ook via wifi) lijkt het.
Het ziet er naar uit dat je via de vodafone proxy op youtube zit. Kost je volgens mij ook nog s extra. Stel je internet zo in dat je niet via die proxy gaat, dan zal het waarschijnlijk meteen een stuk sneller gaan...
quote:
• Dat er een 3G of H in beeld staat is sowieso een zeldzaamheid. Heel soms, heel eventjes.
• Sinds ik, netjes met WMP11, mp3tje er op heb gezet, crasht de muziekspeler zodra ik er 1 wil afspelen....
Ook dit is al meerdere keren gezegd. Zodra je mp3tjes correct getagged zijn werkt het perfect. Zoek maar eens op google of in deze topic naar een mp3 tag editor. Genoeg keuze...
quote:
Affijn allerlei problemen die ik in het topic nog niet ben tegen gekomen. Helpt een ROM-update hieraan, of kan ik nog wat anders doen?
Afijn je had overal al een antwoord op kunnen hebben met een beetje inspanning. Veel van dit soort posts de laatste tijd :s. Maar ja dat krijg je ervan als HTC zon mainstream toestel uitbrengt... Toch blijft het voor mij nog steeds een toptoestel :D

Even klein tip:
Niet alleen een naam intypen bij sms'en en dan vergeten op namen controleren te tikken ;)
Je sms wordt wel verzonden maar de sms app (mmail.exe) blijft vrolijk crash meldingen genereren totdat je een soft reset geeft :+

Nordrassil: Lvl7x: SquidWardy (resto shaman) Lvl 70: PeterPrik (rogue) / Deschain (warlock) / Dejager (BM funter) Lvl 6x: Squidknight (Blood DK)

Reg. datum: 26 mei 2008

Official ROM version: 1.93.831.1 WWE van HTC zelf....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=410724

Reg. datum: 23 juli 2008

quote:
Neok_ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:49:
[...]

Even ter duidelijkheid:

de toestellen uit de fysieke Vodafone winkel en de Vodafone webshop verschillen!

Vodafone fysieke winkel
• Branded (logo op voor- en achterkant toestel + aangepaste ROM met andere kleuren)
• Simlock
• TomTom meegeleverd (alleen kaarten ontbreken, 1 stadskaart gratis)
• Pouch meegeleverd
Zie ook deze post.

Vodafone webshop
• Originele HTC, niet branded
• Geen TomTom/pouch
• Simlock vrij

Verder hebben beide toestellen standaard accesoires als extra stylus, oplader, screenprotector en headset.

Gezien dit dus twee verschillende toestellen zijn, kan het zijn dat de fysieke Vodafone winkel vrolijk levert terwijl de Vodafone webshop geen voorraad heeft. Daarnaast is het ook nog mogelijk om het in een van de vele andere webshops te bestellen, welke vaak wel voorraad hebben. Als je dus hierover een opmerking maakt, geef dan ook duidelijk aan waar je het hebt besteld.

Laatste info die ik heb over de Vodafone webshop: ook ik ben al twee weken aan het wachten, en heb afgelopen maandag gebeld (met het magazijn). Ze wisten toen te melden dat het niet zeker is, maar dat ze deze week een nieuwe levering verwachten. Op het moment dat je toestel bij hun binnen is, dan zetten ze ook de nummertransportatie in gang. Als dat is goedgekeurd door je vorige provider, dan versturen ze het ding naar je.

Als ik vrijdag nog geen statusupdate heb gekregen dan bel ik nogmaals, maar dan met een bepaald persoon bij de helpdesk welke mij de vorige keer uitstekend heeft geholpen mbt tot specifieke vragen over de TD welke niemand anders kon beantwoorden. Ik hoop dat hij dan wel meer informatie heeft. Het enige dat het magazijn weet is wat HTC hun toezegd.

Als laatste: je moet wel rekening houden dat hier geen eindeloze discussie gevoerd mag worden over levertijden, je post moet een duidelijk meerwaarde hebben t.o.v. alleen 'hij is niet leverbaar' of 'ik heb m nog niet'.
Ben ik weer:

Ik heb het toestel telefonisch besteld via de afdeling Verkoop, dus welk van de twee toestelmogelijkheden ik ga ontvangen weet ik niet (makt me ook niet bijzonder veel uit, wat moet ik zonder auto met TomTom?).

Nummerportering was allang geregeld (SIM ligt al weken bij mij thuis), maar de juffrouw was de andere kant van de order schijnbaar vergeten ofzo. En als een toestel niet is besteld, komt er ook geen bericht over, ongeacht het op-voorraad-zijn; men heeft immers niet geregistreerd staan dat er een toestel geleverd moet worden. 8)7

Het voordeel van een níét branded telefoon is dat je je TD kan registreren op de HTC site. Dat kan ik niet met mn Vodafone branded ding (boeiuh :p)

Reg. datum: 09 december 2000

Na 11 dagen met de Diamond gespeeld te hebben mag het ding het RMA traject in :(
Pakte de telefoon s'ochtends op en meer dan "no service" kwam er niet. Andere sims geprobeerd en ook niks (ding was simlockvrij).
Vandaag dus bij de Vodafone Shop geweest om het ding in te leveren, helaas net niet meer onder de gevalletjes DOA aangezien het ding dan niet ouder dan 7 dagen mag zijn. Nu dus mijn toestel een paar weken kwijt, geen problemen mee, nu maar hopen dat ik mijn eigen toestel ook weer terug krijg :)

Documentation is like sex: when it is good, it is very, very good; and when it is bad, it is better than nothing.

quote:
Dreamlab schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:47:
Als je een iMac hebt kan je Missing Sync gaan gebruiken (markspace.com). Ik gebruikte het met m'n oude Touch en het werkt erg goed. Ik heb nog niet de versie die met Leopard 10.5 werkt (is er wel!) en ik heb met de oude versie (werk thuis nog op 10.4) nog geen Sync met m'n Diamond gedaan (1 week in bezit).

Voor de rest zijn er weinig alternatieven voor Mac gebruikers (of een iPhone nemen.......neeeeee!).
The Missing Sync is niet zo heel erg gratisch, en icm Palm OS nogal slechte ervaringen mee gehad. Sync Mate biedt ongeveer hetzelfde, behalve dat je contacten op je device dan als "Last name, First name" komen te staan, wat nogal irritant is. Maar wel gratisch, dus daar ga ik maar mee leren leven.

quote:
Low Level schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:50:
[...]

Nou stofjes zie je eigenlijk best wel goed (als je schermpje uit staat!), geldt tevens ook voor opgedroogde kringen vloeistof/water met veel kalk!

Maar als je scherm na 2/3 dagen nog zo klote blijft, even goed schoonmaken en plak je er desnoods een gewone screenprotector op.
De zijkanten en achterkant zijn toch wel goed gelukt?, want de achterkant krast ook behoorlijk snel met sleutels/losgeld in je zak.
De zijkanten en achterkant zijn gelukkig wel goed gegaan. Inmiddels is de protector redelijk strak getrokken en blijken het toch stofdeeltjes te zijn helaas. Ik krijg geen goede foto geschoten die het kan laten zien. Ik ben er overigens ook nog niet helemaal over uit wat ik ga doen (zo laten of opnieuw aanbrengen). Ik kijk het eerst wel eventjes aan. :)
quote:
DRvDijk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:12:
Probleem is dat ik wel een PC laptop heb, maar liever niet aan de Outlook wil. ActiveSync is leuk en aardig, maar ga ik waarschijnlijk niet gebruiken.

Ik heb een iMac, waar ik de AddressBook altijd goed gesynchroniseerd heb met mn Nokia E50 dmv iSync. Ik ga zodadelijk proberen of ik ook een iSync plugin kan vinden voor de HTC Touch Diamond (SyncMate misschien.. ?), op die manier worden mijn contacten in ieder geval al wel met Google gesynct (iSync kan met Google contacten synchroniseren, mits je ten minste een telefoon met iSync synchroniseert, heel raar, maar soit).

E-mail gaat allemaal via IMAP, dat is compleet geen probleem. Agenda's niet op de PC hebben is ook niet zo heel boeiend voor mij, als mijn TD maar kan syncen met óf iCal, óf iets online (Google Calendars zou erg leuk zijn, bijvoorbeeld icm GCalDaemon), of beiden (GCalDaemon denk ik). Contacten via GMail, daar moet ik nog een progje voor vinden voor de TD, naar de Mac wordt het al goed gesynct (Leopard & Google ondersteunen dit samen), en voor de PC kan ik me ook niet anders voorstellen dat er wel íéts beschikbaar is.

Kortom: wanneer gaat Google nou eens een exchange interface aanbieden? ;)
Ik heb nog even gezocht, en het programma wat ik bedoelde heet ActiveGcSync. Hiermee kan je compleet los van een PC je Gmail calendar auto-syncen met je Touch Diamond, volgens mij precies wat je bedoeld.

Grappig dat je een Mac hebt en dan toch kiest voor een Windows Mobile toestel. :P Er zijn hier er daar al wat grapjes gemaakt in deze topic-reeks over de onwaarschijnlijkheid daarvan. ;)

@Neok_: Misschien een idee dit ook te verwerken in de FAQ. Er staat al een oplossing in mbt Google Calendar syncen, maar imho is deze oplossing beter. :)

quote:
Milenco schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:48:
[...]

Ik heb nog even gezocht, en het programma wat ik bedoelde heet ActiveGcSync. Hiermee kan je compleet los van een PC je Gmail calendar auto-syncen met je Touch Diamond, volgens mij precies wat je bedoeld.

Grappig dat je een Mac hebt en dan toch kiest voor een Windows Mobile toestel. :P Er zijn hier er daar al wat grapjes gemaakt in deze topic-reeks over de onwaarschijnlijkheid daarvan. ;)

@Neok_: Misschien een idee dit ook te verwerken in de FAQ. Er staat al een oplossing in mbt Google Calendar syncen, maar imho is deze oplossing beter. :)
Jaja, nou ja, volgens mij doet naamgenoot DaanO ook aan mac :) Best of both worlds zou ik zeggen, de iPhone stinkt :p

ActiveGcSync ondersteunt maar 1 kalender, en gaat daarom dus afvallen. Helaas, het zou inderdaad wel een mooie oplossing zijn (behalve dat er een background app draait die continu dataverbindingen wil maken, roaming anyone?).

Thanx voor de tip, maar ik denk dat ik (voorlopig) even bij SyncMate blijf

quote:
pascalheister schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:41:
heb vandaag de htc Holder with 3-in-1 Adapter (nr849843) in de auto geinstalleerd.

http://www.brodit.com/?ma...ypeHidden=0&showID=38

Deze dus aangesloten met een 3,5mm stekker aan de autoradio (prima geluid over de speakers van de radio). Nu zit ik alleen met het volgende, als ik iemand bel hoor ik de persoon over de speakers maar als ik praat hoort diegene mij niet. Als ik de 3,5mm stekker uit de adapter haal hoort die persoon mij weer wel. Ligt dit nu aan de telefoon of moet ik hier nog een extra microfoon op aansluiten?
niemand een idee?

BTO 15W25+ WSXGA+ (res. 1680 x 1050), Nvidia 8600M GT 512 Mb Intel® Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4 Mb (FSB-800MHz) 2Gb DDR2-800MHz + Intel® 1GB Turbo Memory, S-ATA : 160GB 7200 rpm

Reg. datum: 04 april 2004

quote:
wontcachme schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:46:
[...]

Ik heb er nog geen last van. Heb hem tot nu toe ook amper buiten gebruikt/gedragen. En heb bijna altijd de silicone case eromheen. Er is volgens mij ook een andere soort silicone case die je eromheen klikt. Ik zal ff zoeken.

EDIT: Het is de crystal case. Een rijtje op ebay met foto's http://search.ebay.nl/sea...ntrypage=search&fgtp=
wel mooi allemaal die cases etc, maar volgens mij is het toch echt niet de bedoeling dat bij normaal gebruik met het dragen in een sleeve het verf gaat loslaten. dat is te zot voor woorden. zeker gezien het bedrag dat je voor dit toestel mag neertellen

vandaag met mn normale touch zitten spelen en viel me toch op dat die qua camera toch stukken beter was dan de TD. iemand anders dezelfde ervaring??? met name tijdens het maken van de foto is het beeld van de normale touch een stuk vloeiender.... vind het wel raar dat de camera van de TD juist slechter presteert terwijl qua specificaties het toestel juist beter is in alle opzichten

You catch me? No you wont
Reg. datum: 26 september 2005

Vanmiddag weer geflashed >:) naar Penosha 0.6. Deze is echt zeer snel bij mij. Alleen heb ik hier hetzelfde als bij de elite 3.0. Hoe pas ik telefoon>video call aan naar telefoon>contacts? Dat hebben een hele stapel roms zo maar ik gebruik video call niet.

Reg. datum: 08 juli 2008

quote:
dangerpaki schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:02:
[...]

wel mooi allemaal die cases etc, maar volgens mij is het toch echt niet de bedoeling dat bij normaal gebruik met het dragen in een sleeve het verf gaat loslaten. dat is te zot voor woorden. zeker gezien het bedrag dat je voor dit toestel mag neertellen
Mee eens, maar het is één v/d weinige toestellen met een aluminium frame!
En aangezien dit niet geanodiseerd aluminium is, maar gewoon goedkoop grijs aluminium met een 1 mm dun verflaagje, is het een kwestie van tijd/gebruik dat het slijt en/of beschadigd.
quote:
vandaag met mn normale touch zitten spelen en viel me toch op dat die qua camera toch stukken beter was dan de TD. iemand anders dezelfde ervaring??? met name tijdens het maken van de foto is het beeld van de normale touch een stuk vloeiender.... vind het wel raar dat de camera van de TD juist slechter presteert terwijl qua specificaties het toestel juist beter is in alle opzichten
Vind de foto's eigenblijk best wel redelijk (voor een phone dan ;) )
Mijn lensje op de TD was fabrieksaf al vies/vettig, maak je lensje eens goed schoon op de TD zelf en/of het waardeloze kunststof glaasje aan de binnenkant v/d achterbehuizing.

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 56 57 58 59 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: