Zo'n 16 uur na het aanbrengen zijn de oneffenheden al een stukje minder geworden, maar helaas zitten ze er nog steeds. Wellicht dat het na een paar dagen helemaal weg is, maar ik begin er voor te vrezen. M'n Touch Diamond is er sowieso niet mooier op geworden, ook op de plekken waar de screenprotector wel 'perfect' is gemonteerd. Het vlekt allemaal een heel stuk sneller (veel sneller dan met de standaard protector in ieder geval).quote:Low Level schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:02:
[...]
Persoonlijk, heb ik geen hinder ondervonden. Maar ik denk dat je inderdaad de folie te nat heb gemaakt, en daardoor met het rubber het onbewust te veel hebt uitgerekt.
Maar misschien trekt het nog bij, dus maar niet in de volle zon leggen, anders droogt het te snel en kan het niet meer bijtrekken.
Ik heb de TD en met name het scherm wel heel goed schoongemaakt voordat ik begon.
Ik heb het even op m'n gemakje in de serverruimte gedaan, door de druk is daar echt geen stofje te vinden. En alle luchtbelletjes kon ik ook heel gemakkelijk en meteen wegvegen met het stukje rubber.
De TD zit altijd los in mijn broekzak en ik heb nog geen krasje en de verf v/d zijkanten zijn meteen beschermd. Want de verf op het aluminiumframe laat vroeg of laat los en/of beschadigd.
Met name 's-morgens, even wat aftershave op doen, er zit ook wat aan je handen en als je dan toevallig daarna je TD pakt, is je verf heel snel weg kan ik helaas je verzekeren![]()
Ik heb er tijdje terug 28 laten bestellen voor de toestellen hier, maar inderdaad sommige collega's hebben hem verneukt. Maar ja, ongelduldig als de pest en totaal geen enkele ervaring met screenprotectors enz.
Begonnen meteen als een gek te plakken (dus bij de één zat er nog een half brood onder zijn screenprotector, en dan nog denken dat hij wel strak trekt)![]()
Voor geïnteresseerde (Full Body Protection):
Als je (een beetje) kan behangen en secuur bent, dan is dit een eitje, zo niet begin er niet aan
Hoewel op de verpakking stond dat je 'lichtjes' moest sprayen op de folie is het moeilijk hierin maat te houden, één spray op de protector en de vloeistof druipt er al vanaf. Misschien dat het inderdaad nog wat vocht van de spray is die eronder uit moet trekken. Ik heb het in de woonkamer gemonteerd, achteraf was het verstandiger dit in de badkamer ofzo te doen vanwege het stof. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het stofdeeltjes zijn die eronder zitten en zo 'dik' zijn.
Achja, ik houd hem er sowieso op. Ik heb liever nu een iets minder mooie Touch Diamond die zo blijft (en weer mooi wordt als ik de protector verwijder), dan nu een mooie Touch Diamond die alleen maar minder mooi wordt door de krasjes en dergelijke. Maar dat is natuurlijk voor ieder z'n eigen keus.