Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Diamond Topic (deel 4)

Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 56 57 58 59 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 juli 2008

Nog even terugkomend op de beschikbaarheid bij Vodafone: had eind juni het toestel besteld, i.c.m. een tweejarig abonnement en nummerbehoud. Het toestel zou vanaf week 28 leverbaar zijn, de koerier zou contact met mij opnemen over de aflevering. SIM kwam netjes een weekje later per post.

Net twee dagen terug van vakantie, en via geen enkele weg gecontacteerd door een koerier. Maandag gebeld met Vodafone: Klantenservice wist niet wanneer ik het kon verwachten, afdeling Verkoop ook niet. 8)7 De persoon die mij i.e.i. had geholpen zou verzocht zijn zo snel mogelijk met mij contact op te nemen.

Inmiddels is het twee dagen verder; geen bericht of telefoon, :| dus vandaag maar weer eens bellen... :(

Ping! Pong?

Ik zou er nog maar eens achteraan bellen, want vorige week zijn ze hier in de Vodafone winkel binnen gekomen en kon er zo één meenemen. Helaas moet ik nog even wachten ;(

Het interesseert me allemaal geen R.A.I.D. !

Reg. datum: 18 oktober 2005

quote:
Milenco schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 00:33:
Heb vandaag mijn invisibleShield Full Body kit mogen ontvangen. Om 8 uur begonnen met het opbrengen, maar dat viel nog vies tegen! Uiteindelijk was ik pas om half 10 klaar met het aanbrengen en alle luchtbubbels eronder uit te krijgen, een hels karwei dus. :P

Misschien kwam het omdat ik teveel spray gebruikte ofzo, maar het duurde vrij lang voordat het spul een beetje op z'n plek bleef zitten en ik bezig kon gaan de randen af te werken.

....

@Low Level: Heb jij iets vergelijkbaars ervaren met het aanbrengen? Ik hoop niet dat ik tot een volksstam behoor die z'n screenprotector al heeft verneukt bij het aanbrengen :Y)
Precies hetzelfde gehad, alleen had ik geen 2/3 dagen geduld maar na een paar uur dat ding er af getrokken, en dat beviel veel beter. Zonde van het geld.

Overigens heb ik het ding helemaal niet kapot gemaakt bij het aanbrengen, kon hem gewoon weer terug" plakken" op de originele verpakking, voor een eventuele (maar niet waarschijnlijke) vervolgpoging. Overigens zit er op de achterkant van dat shield lijm !!! het is dus in feit gewoon een kostbare sticker (volgens mij tevens de reden van het onhandige opbrengen)

Reg. datum: 23 juli 2008

quote:
Floris-K schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:33:
Ik zou er nog maar eens achteraan bellen, want vorige week zijn ze hier in de Vodafone winkel binnen gekomen en kon er zo één meenemen. Helaas moet ik nog even wachten ;(
Je zou er toch wat van krijgen: het toestel was NOG NIET BESTELD!! 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Als ze meer van die dozen daar hebben werken (dikke kans op) en de voorraad is gebaseerd op gedane bestellingen, dan snap ik wel dat er te weinig verkrijgbaar zijn |:( .

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

Dit is wel handig voor het zelf repareren van je diamond:
Een service-handleiding waarin staat beschreven hoe je je td kan demonteren en andere tips.

Reg. datum: 12 augustus 2002

quote:
Low Level schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:58:
[...]

Gezien, ja wie niet ;) , maar heb je ze ook gebruikt/getest :X
:Y
Handyfolie; Brando; Smartfolie; Veripart; Martin Fields;

Het is niet een kwestie van smaak. Het is voor mij belangrijk dat hij makkelijk aan te brengen is, Goed krasbestendig is, dun is en goed schoon te maken is. Hierbij sprong Martin Fields screenprotector er voor mij uit.

De standaard protector die bij de TD geleverd wordt krijgt last van hele fijne krasjes. Dit kan een waas gaan vormen.

Reg. datum: 08 februari 2005

quote:
DingK schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:16:
Nog even terugkomend op de beschikbaarheid bij Vodafone: had eind juni het toestel besteld, i.c.m. een tweejarig abonnement en nummerbehoud. Het toestel zou vanaf week 28 leverbaar zijn, de koerier zou contact met mij opnemen over de aflevering. SIM kwam netjes een weekje later per post.

Net twee dagen terug van vakantie, en via geen enkele weg gecontacteerd door een koerier. Maandag gebeld met Vodafone: Klantenservice wist niet wanneer ik het kon verwachten, afdeling Verkoop ook niet. 8)7 De persoon die mij i.e.i. had geholpen zou verzocht zijn zo snel mogelijk met mij contact op te nemen.

Inmiddels is het twee dagen verder; geen bericht of telefoon, :| dus vandaag maar weer eens bellen... :(
Even ter duidelijkheid:

de toestellen uit de fysieke Vodafone winkel en de Vodafone webshop verschillen!

Vodafone fysieke winkel
• Branded (logo op voor- en achterkant toestel + aangepaste ROM met andere kleuren)
• Simlock
• TomTom meegeleverd (alleen kaarten ontbreken, 1 stadskaart gratis)
• Pouch meegeleverd
Zie ook deze post.

Vodafone webshop
• Originele HTC, niet branded
• Geen TomTom/pouch
• Simlock vrij

Verder hebben beide toestellen standaard accesoires als extra stylus, oplader, screenprotector en headset.

Gezien dit dus twee verschillende toestellen zijn, kan het zijn dat de fysieke Vodafone winkel vrolijk levert terwijl de Vodafone webshop geen voorraad heeft. Daarnaast is het ook nog mogelijk om het in een van de vele andere webshops te bestellen, welke vaak wel voorraad hebben. Als je dus hierover een opmerking maakt, geef dan ook duidelijk aan waar je het hebt besteld.

Laatste info die ik heb over de Vodafone webshop: ook ik ben al twee weken aan het wachten, en heb afgelopen maandag gebeld (met het magazijn). Ze wisten toen te melden dat het niet zeker is, maar dat ze deze week een nieuwe levering verwachten. Op het moment dat je toestel bij hun binnen is, dan zetten ze ook de nummertransportatie in gang. Als dat is goedgekeurd door je vorige provider, dan versturen ze het ding naar je.

Als ik vrijdag nog geen statusupdate heb gekregen dan bel ik nogmaals, maar dan met een bepaald persoon bij de helpdesk welke mij de vorige keer uitstekend heeft geholpen mbt tot specifieke vragen over de TD welke niemand anders kon beantwoorden. Ik hoop dat hij dan wel meer informatie heeft. Het enige dat het magazijn weet is wat HTC hun toezegd.

Als laatste: je moet wel rekening houden dat hier geen eindeloze discussie gevoerd mag worden over levertijden, je post moet een duidelijk meerwaarde hebben t.o.v. alleen 'hij is niet leverbaar' of 'ik heb m nog niet'.

Neok_ wijzigde dit bericht 23-07-2008 12:54 (6%)
Reden: meer info

Vakantie was fijn :)

FZR 600R
Reg. datum: 27 augustus 2001

Hoi :P.

Ik zit er over te denken om een HTC TD te kopen, en dit gaat mijn eerste smartphone worden...dus ik heb 2 kleine vraagjes:

- Ik heb nu een prepaid simkaartje van telfort, kan ik deze gebruiken in de TD, en wat kan ik er dan allemaal wel/niet mee (ik hoef geen abbo)?
- Kan ik het MAC adress van de Wifi adapter aanpassen?

Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

quote:
slindenau schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:51:
Hoi :P.

Ik zit er over te denken om een HTC TD te kopen, en dit gaat mijn eerste smartphone worden...dus ik heb 2 kleine vraagjes:

- Ik heb nu een prepaid simkaartje van telfort, kan ik deze gebruiken in de TD, en wat kan ik er dan allemaal wel/niet mee (ik hoef geen abbo)?
Je kan hem gebruiken, maar houdt wel rekening ermee dat het toestel duidelijk bedoeld is icm met een eindeloos/onbeperkt/online/<insert marketingterm> 3G verbinding. Zeker met prepaid zal even je weer updaten, youtube kijken of een webpagina surfen een dure gein worden. In principe kan je er dus alles mee maar dat zal of een dure zaak worden of je moet je beperken tot plekken waar je WiFi toegang hebt (of je beperkt jezelf in het gebruik van het toestel: dus geen dingen die een internetverbinding vereisen).
quote:
- Kan ik het MAC adress van de Wifi adapter aanpassen?
Waarom zou je je MAC adres willen spoofen :X ?

Neok_ wijzigde dit bericht 23-07-2008 11:56 (5%)

FZR 600R

Ik had al voorzien dat prepaid internetten duur zou zijn op dat ding, dus ik wilde inderaad van Wifi internet thuis en op school gebruik maken.

Maar thuis heb ik mijn access points een beetje streng ingesteld, en dat veranderen is me een te grote moeite :P. Dus om langs mn eigen MAC filtering te komen ( :+ ) wil ik het MAC adress aan kunnen passen.

"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

Reg. datum: 08 juli 2008

quote:
Milenco schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 00:33:
Heb vandaag mijn invisibleShield Full Body kit mogen ontvangen. Om 8 uur begonnen met het opbrengen, maar dat viel nog vies tegen! Uiteindelijk was ik pas om half 10 klaar met het aanbrengen en alle luchtbubbels eronder uit te krijgen, een hels karwei dus. :P

Misschien kwam het omdat ik teveel spray gebruikte ofzo, maar het duurde vrij lang voordat het spul een beetje op z'n plek bleef zitten en ik bezig kon gaan de randen af te werken.

Zoals al eerder was gemeld is het maken van gestures op je scherm inderdaad wat stroever geworden, maar voor mij is dit niet storend, ik kan alles nog vrij makkelijk doen. Het viel me alleen op dat het wat stroever ging.

Wat ik wel van baal is dat de screenprotector niet compleet egaal is op m'n scherm. Sommige stukken zitten wat oneffenheden op, dat zie je in het zonlicht en je voelt het ook als je met je vinger eroverheen gaat. Het zijn in ieder geval geen bubbels. Het lijkt alsnog de folie teveel is opgerekt en niet meer z'n oorspronkelijk vorm aanneemt, moeilijk te beschrijven. Ik heb in ieder geval niet lopen rekken met de folie, maar misschien is het gekomen omdat ik met het weghalen van de bubbels (met het bijgeleverde stuk rubber) iets te fanatiek ben geweest :?. Ik hoop dat het nog aantrekt (volgens de handleiding duurt het 2-3 dagen voordat alle 'microbubbles' eruit zijn. Dat zijn het iig niet maar toch hoop ik dat het wegtrekt). Ik zal het in de gaten houden en kom er later nog wel op terug, evt. met foto's als het blijft.

@Low Level: Heb jij iets vergelijkbaars ervaren met het aanbrengen? Ik hoop niet dat ik tot een volksstam behoor die z'n screenprotector al heeft verneukt bij het aanbrengen :Y)
Persoonlijk, heb ik geen hinder ondervonden. Maar ik denk dat je inderdaad de folie te nat heb gemaakt, en daardoor met het rubber het onbewust te veel hebt uitgerekt.
Maar misschien trekt het nog bij, dus maar niet in de volle zon leggen ;) , anders droogt het te snel en kan het niet meer bijtrekken.

Ik heb de TD en met name het scherm wel heel goed schoongemaakt voordat ik begon.
Ik heb het even op m'n gemakje in de serverruimte gedaan, door de druk is daar echt geen stofje te vinden. En alle luchtbelletjes kon ik ook heel gemakkelijk en meteen wegvegen met het stukje rubber.
De TD zit altijd los in mijn broekzak en ik heb nog geen krasje en de verf v/d zijkanten zijn meteen beschermd. Want de verf op het aluminiumframe laat vroeg of laat los en/of beschadigd.
Met name 's-morgens, even wat aftershave op doen, er zit ook wat aan je handen en als je dan toevallig daarna je TD pakt, is je verf heel snel weg kan ik helaas je verzekeren ;)

Ik heb er tijdje terug 28 laten bestellen voor de toestellen hier, maar inderdaad sommige collega's hebben hem verneukt. Maar ja, ongelduldig als de pest en totaal geen enkele ervaring met screenprotectors enz.
Begonnen meteen als een gek te plakken (dus bij de één zat er nog een half brood onder zijn screenprotector, en dan nog denken dat hij wel strak trekt) 8)7

Voor geïnteresseerde (Full Body Protection):
Als je (een beetje) kan behangen en secuur bent, dan is dit een eitje :Y , zo niet begin er niet aan ;)

quote:
slindenau schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:01:
Ik had al voorzien dat prepaid internetten duur zou zijn op dat ding, dus ik wilde inderaad van Wifi internet thuis en op school gebruik maken.

Maar thuis heb ik mijn access points een beetje streng ingesteld, en dat veranderen is me een te grote moeite :P. Dus om langs mn eigen MAC filtering te komen ( :+ ) wil ik het MAC adress aan kunnen passen.
Onzin :+ en voor een Tweaker helemaal :X

Low Level wijzigde dit bericht 23-07-2008 12:08 (3%)

FZR 600R

quote:
Low Level schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:07:
[...]

Onzin :+ en voor een Tweaker helemaal :X
Ja ok, maar ze staan in switch-only modus, waardoor ik alleen via een harde reset (=alle instellingen kwijt) bij het beheer-scherm kan komen. En om alles opnieuw in te stellen voor 2 access points omdat er zo nodig 1 MAC bij moet...dan is het softwarematig aanpassen van 1 MAC adress veel sneller ;).

quote:
funk-e schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:04:
Dit is wel handig voor het zelf repareren van je diamond:
Een service-handleiding waarin staat beschreven hoe je je td kan demonteren en andere tips.
Harstikke bedankt man, was er al een tijdje naar op zoek _/-\o_

HuT HuT HuT all the way!!!!
Reg. datum: 11 augustus 2003

Mmm accu gaat soms vlot leeg (jep dat weten we al). Maar wat irritant is dat de TD bij 10% accu een melding geeft van let op. Dan zakt hij naar 8-9% en gaat de verlichting uit en is het gedaan met de pret :(. Het toestel blijft wel aan, maar de displa licht niet meer op. Op die 9% moet je toch nog wel e.e.a. kunnen doen lijkt mij toch...

maniacshouse wijzigde dit bericht 23-07-2008 13:40 (13%)

quote:
slindenau schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:01:

Ik ga dit niet helemaal geloofwaardig vinden...
Een MAC adden kosten je max 2 min werk, zelf in een command line only AP / router / gateway / firewall / enz.

Maar goed, net wat ruzie gemaakt met Sprite backup, zo toch eens lezen hoe het nou wel moet, aangezien de TD ineens ging rebooten en bleef hangen op het Windows Mobile scherm :X

Nordrassil: Lvl7x: SquidWardy (resto shaman) Lvl 70: PeterPrik (rogue) / Deschain (warlock) / Dejager (BM funter) Lvl 6x: Squidknight (Blood DK)

Reg. datum: 16 januari 2004

quote:
TheDuckMan schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:59:
[...]

http://handit.de/index.ph...detail&produktid=6156

hier kun je een demo downloaden

het progje werkt best goed en een hele leuke iets voor je td
Het is inderdaad wel grappig. Alleen jammer dat de achterkant van je TD niet vlak is :? Zo heb je er nie tzo veel aan ... Dat ie er nog geld voor durft te vragen dan ook ...

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Neok_ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:49:
[...]

....

Vodafone fysieke winkel
• Branded (logo op voor- en achterkant toestel + aangepaste ROM met andere kleuren)
Waarschijnlijk simlock
• TomTom meegeleverd (alleen kaarten ontbreken, 1 stadskaart gratis)
• Pouch meegeleverd
Zie ook deze post.

....
Ik heb het woordje 'waarschijnlijk' even weggestreept, hij is zeker SIM locked

quote:
slindenau schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:09:
[...]

Ja ok, maar ze staan in switch-only modus, waardoor ik alleen via een harde reset (=alle instellingen kwijt) bij het beheer-scherm kan komen. En om alles opnieuw in te stellen voor 2 access points omdat er zo nodig 1 MAC bij moet...dan is het softwarematig aanpassen van 1 MAC adress veel sneller ;).
Welterusten 8)7

quote:
VDMarel schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:36:
[...]
Het is inderdaad wel grappig. Alleen jammer dat de achterkant van je TD niet vlak is :? Zo heb je er nie tzo veel aan ... Dat ie er nog geld voor durft te vragen dan ook ...
Tja het is dus ook niet alleen voor de TD gemaakt maar ook voor andere HTC toestellen die wel een vlakkere achterkant hebben.

En dat hij er geld voor vraagt, lijkt mij niet meer dan normaal, programmeren is ook werken en niemand werkt voor niks ;)

Trouwens over het niet vlak zijn v/d TD vind ik wel mee vallen hoor, als ik hem hier op een vlakke glazen tafel legt, blijft hij best vlak liggen (zolang je er maar niet aan zit ;) ).

FZR 600R

quote:
:?
Nee dank je, ben net wakker.
quote:
crashoverride schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:29:
[...]

Ik ga dit niet helemaal geloofwaardig vinden...
Een MAC adden kosten je max 2 min werk, zelf in een command line only AP / router / gateway / firewall / enz.
Je doet maar :'), maar het is toch echt zo. Het AP is door de instellingen (DHCP uit, IP adress buiten range) helemaal niet te benaderen.
Normaal heeft deze echter een Webinterface, maar hier kan ik dus alleen bij na een harde reset. Maar na zo'n reset ben ik dus de overige ingestelde MAC's kwijt, samen met alle andere instellingen (SSID, wachtwoord, etc).

Wat maakt jullie het verder uit waarom ik mn MAC zou willen veranderen, ik wil alleen weten of dit eenvoudig (net zoals in Vista via apparaatinstellingen) kan of dat je moet gaan kloten in het register?
Het is geen illegale bezigheid ofzo hoor :')

slindenau wijzigde dit bericht 23-07-2008 12:52 (16%)

Arc Nature

quote:
slindenau schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:09:
[...]

offtopic:
Onzin.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

quote:
DRvDijk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:36:
[...]

Ik heb het woordje 'waarschijnlijk' even weggestreept, hij is zeker SIM locked

Bedankt voor de duidelijkheid, heb het verbeterd :)

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
VDMarel schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:36:
Gratis variant die je ook nog kan calibreren. Iets minder functies, maar werkt goed!

http://forum.xda-develope...8056&highlight=bubble

quote:
slindenau schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:51:
[...]

:?
Nee dank je, ben net wakker.

[...]

Je doet maar :'), maar het is toch echt zo. Het AP is door de instellingen (DHCP uit, IP adress buiten range) helemaal niet te benaderen.
Normaal heeft deze echter een Webinterface, maar hier kan ik dus alleen bij na een harde reset. Maar na zo'n reset ben ik dus de overige ingestelde MAC's kwijt, samen met alle andere instellingen (SSID, wachtwoord, etc).
Systeembeheer is ook een vak apart ;)
quote:
Wat maakt jullie het verder uit waarom ik mn MAC zou willen veranderen, ik wil alleen weten of dit eenvoudig (net zoals in Vista via apparaatinstellingen) kan of dat je moet gaan kloten in het register?
Het is geen illegale bezigheid ofzo hoor :')
Helemaal niks, maar jij wilt met twee apparaten met beiden hetzelfde mac-adres op je thuisnetwerkje internetten :?

Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 56 57 58 59 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: