Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Diamond Topic (deel 4)

Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 56 57 58 59 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 juni 2008

Invisible Shield (Full Body)

Voor de mensen die er nog één willen bestellen!

Mobilefun.co.uk --> http://www.mobilefun.co.uk/product/16549.htm
Heeft ze weer op voorraad. Heb hier begin van de maand shield besteld, toen nog out of stock.. vandaag opgestuurd en wordt thuis verwacht tussen 23-26 juli.. dus afwachten.

Maar dan horen jullie het wel!

Reg. datum: 17 juli 2008

quote:
Low Level schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:08:
[...]

Ja hoor best wel te doen, viel me nog mee eigenlijk :)

Heb wel eerst even wat filmpjes bekeken, voordat ik tot actie overging.
En gelukkig plakt dat spul niet meteen muurvast en kan je het tijdens opbrengen nog verschuiven/verplaatsen enz.

Moet je maar even wat filmpjes bekijken, krijg je een beetje een indruk ;)

Zie hier:
http://www.zagg.com/support/installvideo.php
Had ondertussen al wat rond zitten neuzen op die site, en ziet er verdomd cool en handy uit!

Ik ga die full body protection kit zeker bestellen.
Ellende is wel .. ik moet eerst een PayPal account aanmaken 8)7, duurt dus nog zeker wel 2 á 3 wkn voordat ik enige protectie kan genieten :'( Er zitten al wat krasjes op .. BAH!

Gelijk voor me digicam bestellen, ze hebben namelijk voor bijna alle "gadgets" wel protectie.

Reg. datum: 08 juli 2008

quote:
naitsirk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:13:

Heeft ze weer op voorraad. Heb hier begin van de maand shield besteld, toen nog out of stock.. vandaag opgestuurd en wordt thuis verwacht tussen 23-26 juli.. dus afwachten.

Veels te duur man ;)
Ik heb hem gewoon op de site besteld en kostte slecht $25 (¤17 incl. verzendkosten)

Gewoon hier dus:
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Arc Nature

Low Level, bedankt voor de info. Lijkt me prima spul dat Invisible Shield. Alleen even wachten tot er (en of er) één voor de Compact IV komt...

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

quote:
Crusader schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:28:
Low Level, bedankt voor de info. Lijkt me prima spul dat Invisible Shield. Alleen even wachten tot er (en of er) één voor de Compact IV komt...
Je kan er toch gewoon een bestellen en beetje bijknippen? :+
Ben je nou een tweakert of wat?

You catch me? No you wont
Reg. datum: 26 september 2005

quote:
MesR schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:00:
[...]

Heeft hij wel de juiste erop gezet:s
Ik wacht dan wel ff met flashen, ik heb nu de laatste Elite en die is super snel
ff een vraagje hierover, weet je toevallig hoe je de clock ipv am/pm ook gewoon 24 uurs notatie kan instellen

EDIT: gevonden

Reg. datum: 02 juni 2008

quote:
Low Level schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:27:
[...]

Veels te duur man ;)
Ik heb hem gewoon op de site besteld en kostte slecht $25 (¤17 incl. verzendkosten)

Gewoon hier dus:
Verschil valt mee hoor.. heb hem voor ¤19. En als voordeel dat ze hem nu op voorraad hebben. Volgens mij moesten sommigen nogal lang wachten op hun bestelling bij zagg.com.

quote:
wontcachme schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:30:
[...]

ff een vraagje hierover, weet je toevallig hoe je de clock ipv am/pm ook gewoon 24 uurs notatie kan instellen

EDIT: gevonden
Ff eerst wat anders :)
Ik heb hem toch geflashed, en hij is bij mij wel 1.93.

Edit/ hij is snel!! top!

Oops had ik hem geflashed met Diamond Project 8)7

En kan je die klok bij landinstellingen veranderen naar UU.mm ( uit m'n hoofd )

MesR wijzigde dit bericht 22-07-2008 21:04 (9%)

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

Eerst zelf wat proberen, dan vragen voortaan ;)

DaannO wijzigde dit bericht 22-07-2008 21:35 (85%)

quote:
Low Level schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:27:
[...]

Veels te duur man ;)

Gewoon hier dus:
En daar kan je coupon nummer invullen "pcworld20" geeft 20% korting :)

Reg. datum: 28 februari 2007

quote:
FAKKELTEIT schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:43:
Mmm, zou iemand mij even willen helpen bij het flashen van mn ROM .. _/-\o_

I know, zoeken .. zoeken & zoeken + staat linkje op de FAQ-page, maaaaaar ik ben gewoon een dikke dikke n0ob wat telefoons tweaken betreft. Dus aan dat stappenplan heb ik vrij weinig.

FT
Volgens mij gaat deze handleiding ook op voor de diamant. Maar zeker weet ik het niet.. 8)7

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40

quote:
Heppieboeddah schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:01:
[...]

Volgens mij gaat deze handleiding ook op voor de diamant. Maar zeker weet ik het niet.. 8)7
"In deze walktrough gaan we je stap voor stap uitleggen hoe je een rom moet upgraden op je HTC Touch / P3450 / HTC ELF."

Mwoaaaa, niet echt :P

EDIT: oooooooh, las je antwoord verkeerd |:( Mja, durf het er niet op te wagen :$

FAKKELTEIT wijzigde dit bericht 22-07-2008 21:18 (8%)

You catch me? No you wont
Reg. datum: 26 september 2005

Iemand die de Elite 3.0 gebruikt gevonden hoe ik bij telefoon> video call kan veranderen naar telefoon>contacts? Ik meen dit te zijn tegengekomen kan het alleen met geen mogelijkheid terugvinden

quote:
DaitoX.nl schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:49:
[...]

En daar kan je coupon nummer invullen "pcworld20" geeft 20% korting :)
He he..net twee besteld alleen voor het screen, je weet maar nooit hè.. $19,12 inclusief korting en verzenden. [6 tot 9 dagen] Waar tweakers toch niet goed voor zijn.. O-)

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40

Ondertitel Not Found
Reg. datum: 23 maart 2000

quote:
FAKKELTEIT schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:09:
[...]

"In deze walktrough gaan we je stap voor stap uitleggen hoe je een rom moet upgraden op je HTC Touch / P3450 / HTC ELF."

EDIT: oooooooh, las je antwoord verkeerd |:( Mja, durf het er niet op te wagen :$
Deze is ook courant: http://modmydiamond.info/...w&id=12&Itemid=26

Je hebt de unsigned spl nodig

quote:
FAKKELTEIT schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:09:
[...]

Ach een rom is een rom, en een pda een pda... :S Allebei een HTC. Volgens mij kan het..maar misschien dat een ander er uitsluitsel over kan geven. Ik ga het in ieder geval eind van de week even doen. Met mijn elfin is het ook gelukt.. })

quote:
Heel aardig en attent van je, maar ik weet ook gewoon niet wat ik moet downloaden etc. :?
Ben beetje bang dat ik straks met een zogenaamde "brick" zit, useless phone I guess?
En een nieuwe kopen trek ik echt niet, net huis gekocht met me meisje :P

Heb dus ff iemand nodig die m'n handje vasthoudt en me kauwgom ff voorkauwd .. 8)

quote:
FAKKELTEIT schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:24:
[...]

Heel aardig en attent van je, maar ik weet ook gewoon niet wat ik moet downloaden etc. :?
Ben beetje bang dat ik straks met een zogenaamde "brick" zit, useless phone I guess?
En een nieuwe kopen trek ik echt niet, net huis gekocht met me meisje :P

Heb dus ff iemand nodig die m'n handje vasthoudt en me kauwgom ff voorkauwd .. 8)

MesR wijzigde dit bericht 22-07-2008 21:54 (8%)

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

Reg. datum: 18 oktober 2005

quote:
naitsirk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:13:

Hopeloos, (en vooral: duur) ding, binnen een paar uurtjes er weer afgehaald, 't is echt net een condoompje om je telefoon, waardeloos. Bovendoen: vloeistof nodig om op t ebrengen, allemaal erg nodeloos ingewikkeld, de standaard protector is gewoonweg beter ! Beter alternatief is trouwens de "martin fields screen protector": wordt gewoon vanuit hongkong binnen een week toegestuurd en is vele malen goedkoper dan dat shield ding.

quote:
TeChNo2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:30:
[...]

Hopeloos, (en vooral: duur) ding, binnen een paar uurtjes er weer afgehaald, 't is echt net een condoompje om je telefoon, waardeloos. Bovendoen: vloeistof nodig om op t ebrengen, allemaal erg nodeloos ingewikkeld, de standaard protector is gewoonweg beter ! Beter alternatief is trouwens de "martin fields screen protector": wordt gewoon vanuit hongkong binnen een week toegestuurd en is vele malen goedkoper dan dat shield ding.
En nu?
Wie moet ik nu geloven?

Reg. datum: 12 augustus 2002

quote:
TeChNo2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:30:
[...]

Volledig mee eens!
Martin Fields is de beste screen protector die ik tot nu toe (en dat zijn er velen) heb gezien _/-\o_

Unsubbed
Reg. datum: 04 februari 2002

Probleem,

Ik heb mijn diamond net geflashed naar RUU_Diamond_HTC_NLD_1.37.404.3
en daarna een aantal van de gebruikelijke tweaks uitgevoerd maar nu start het toestel niet meer.

Na een aantal softe resets en andere hopeloze pogingen heb ik maar een hard reset uitgevoerd maar het helpt niet!!!

Hij blijft steeds hangen nog voordat ik de pin van mijn sim in moet voeren en maakt geen contact met windows mobile.
Kortom, ik kom geen stap verder meer.

Iemand suggesties hoe verder te komen, ik weet het niet meer. . . ..

Non taken

Self promoted geek
Reg. datum: 17 november 2005

Batterij er al geprobeerd uit te halen? :)

Zoja, batterij + simkaart er 5 seconden uitlaten.
Dan alleen de batterij terug doen.
Mobieltje opstarten, doet die lief. Sim weer terugplaatsen en dan maar hopen dat het goed werkt.

daride wijzigde dit bericht 22-07-2008 22:26 (69%)

DLL's, binaries, executables, drivers...getting confused yet? :)

quote:
bornin7ty2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:08:
Probleem,

Ik heb mijn diamond net geflashed naar RUU_Diamond_HTC_NLD_1.37.404.3
en daarna een aantal van de gebruikelijke tweaks uitgevoerd maar nu start het toestel niet meer.

Na een aantal softe resets en andere hopeloze pogingen heb ik maar een hard reset uitgevoerd maar het helpt niet!!!

Hij blijft steeds hangen nog voordat ik de pin van mijn sim in moet voeren en maakt geen contact met windows mobile.
Kortom, ik kom geen stap verder meer.

Iemand suggesties hoe verder te komen, ik weet het niet meer. . . ..
Hardreset

Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 56 57 58 59 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: