Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Medion navigatie-systeem bij de scapino 185 euro
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Reageer Nieuw TopicKan dus net iets handiger zijn dan 1 GB kaartjes als je die paar extra MB's nodig hebt. (1 GB kaartje is 900-zoveel MB)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.
Reg. datum: 14 maart 2001
Ze staan aan... dacht dat ze al lang aanstondenquote:TD-er schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:23:
[...]
Als je je berichten aanzet, wil ik je zijn gegevens wel even toesturen.
Reg. datum: 10 november 2003
quote:driel24 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:19:
[...]
Bij mij werkt tt7 sneller dan tt6 op de medion.
Wel alle poi's uitzetten.
Een aantal Poi's vind ik toch wel handig zoals flitspalen....
Hebben jullie ook "last" van te grote lettertypes bij het berekenen ?
Na berekenen op "ok" en alles is weer normaal.
die rare grote lettertypes heb ik ook, waarschijnlijk heeft de medion minder pixels beschikbaar ofzo dan het apparaat waarvoor de software gemaakt is
Wat ook jammer is, dat de europa kaart weer ietsje groter is.
Die western europe v.7.20.1802 die ik draai is 816 Mb geloof ik, terwijl de v.675.1322 912 Mb is.
2 gb kaartje kon toch niet ?????? Of heeft iemand hier een 2gb erin ?
Benelux plus kaarten zijn er nog niet.
Benelux v7.1561 past er precies naast op een 1 Gb kaartje is namelijk maar 68 Mb
Naar NL verzenden is ongeveer 4 euro duurder.
Ik ga er denk ik wel 1 bestellen.
Volgens mij kun je de poi's wel allemaal uitzetten.quote:
Maar alleen de notificatie aanzetten. Scheelt weer snelheid.
De kaart die ik heb is 980 mb groot met een beetje rommel erbij (flitspalen etc)
heb ik volgens Sprite backup nog 30mb ruimte. Dat is wel erg weinig.
Heeft iemand een defekte medion ?????
Ik ben een schroefje kwijt op de "raamhouder" (zo een die je met je hand kan vastdraaien.)
je bedoelt "NP op kaart weergeven" uitzetten, maar ze niet verwijderen bij "beheer NP" als ik het goed begrijp.quote:driel24 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:22:
[...]
Volgens mij kun je de poi's wel allemaal uitzetten.
Maar alleen de notificatie aanzetten. Scheelt weer snelheid.
Met benelux kaart is ie wel snel, europa kaart is wel traag.
Ik heb trouwens nog steeds niet voor elkaar hoe je de GPS indicator van TOMTOM werkend krijgt...
Ik bedoel niet op de kaart weergeven. En dan bij beheer > Notificatie als de poi nabij.quote:Aegir2002 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:34:
[...]
je bedoelt "NP op kaart weergeven" uitzetten, maar ze niet verwijderen bij "beheer NP" als ik het goed begrijp.
Met benelux kaart is ie wel snel, europa kaart is wel traag.
Ik heb trouwens nog steeds niet voor elkaar hoe je de GPS indicator van TOMTOM werkend krijgt...
Dan hoeft hij al die poi's niet realtime mee te verschuiven op die kaart.
Met winfast navigator kun je de gps ontvanger tweaken zodat je je gps indicator kunt zien.
Moet even zoeken hoe dat nu weer moest.
EDIT//// gevonden !!!!
http://www.pocketfms.com/2-TechBulletin-02.asp
driel24 wijzigde dit bericht 22-07-2008 16:05 (5%)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Ik heb bovenstaande instructies gevolgd, en toen werkte het anderhalve dag. Maar op een gegeven moment kreeg ik van steeds minder satellieten een goede fix (blauw in TTN). TT blijft wel werken maar hij geeft dan aan 0 satellieten. Net als in de oude situatie.quote:driel24 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:02:
[...]
Met winfast navigator kun je de gps ontvanger tweaken zodat je je gps indicator kunt zien.
EDIT//// gevonden !!!!
Of moet je Winfast nav. elke keer runnen voordat je TTN draait? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Het nadeel is dat de GPS-ontvanger die settings weer vergeet als de spanning eraf is geweest en afhankelijk van de kwaliteit van je accu en je adapter kan dat al zijn na een keer starten.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.
Bij werkte dit. Zelfs na een harde reset blijft hij het doen.
Pas toen de stroom er weken vanaf was geweest heb ik het 1 keer opnieuw moeten
installen.
Ik heb het ook niet over de installatie van Winfast, maar over de settings in de GPS-ontvanger.quote:driel24 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:18:
Je hoeft het programma maar een keer te installen en die settings te regelen.
Bij werkte dit. Zelfs na een harde reset blijft hij het doen.
Pas toen de stroom er weken vanaf was geweest heb ik het 1 keer opnieuw moeten
installen.
Zodra je van de GPS-ontvanger de spanning haalt is 'ie die instellingen weer kwijt.
Die instellingen kun je ook gewoon in Tomtom zelf doenquote:driel24 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:02:
[...]
EDIT//// gevonden !!!!
Tweak-City
Deze instellingen niet..... als je dit niet doet krijg je wel signaal maar geen indicatorquote:Marzman schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:41:
[...]
Die instellingen kun je ook gewoon in Tomtom zelf doen
hoeveel satelieten je hebt. Lees dit topic maar eens door.....
Als ik een harde reset doe start hij niet door.
Ik krijg alleen het "medion discover the world" te zien.
Iemand nog een idee / tip ?
Als hij er mee ophoudt ga ik een telefoon met GPS zoeken denk ik.
Tweak-City
Reg. datum: 02 april 2004
Ach, de kaarten van de ingebouwde navigator zijn inmiddels ook nogal gedateerd, dus het wordt gewoon tijd voor iets nieuws.quote:
Hoe "overleden" is de jouwe, aan een externe voedingsbron? Lijkt een accuprobleem. Die waren los te koop, maar of dat de investering nog waard is?
tomtom7 is toch niet zo gedateerdquote:Toff schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:49:
[...]
Ach, de kaarten van de ingebouwde navigator zijn inmiddels ook nogal gedateerd, dus het wordt gewoon tijd voor iets nieuws.![]()
Hoe "overleden" is de jouwe, aan een externe voedingsbron? Lijkt een accuprobleem. Die waren los te koop, maar of dat de investering nog waard is?
Als ik de batterij erin stop gaat hij aan. Tot het schermpje wat je ziet van de harde reset.
Lijkt mij niet dat de accu defect is. anders zou ik toch dat schermpje niet krijgen.
Ik heb waarschijnlijk een verkeerde adapter uit de "oplader-lade" gepakt.
Denk dat hij teveel stroom heeft gehad.
Ik zou wel eens een andere accu willen proberen... maar ja. Hoe kom je daar aan.
Iemand in de buurt van Middelharnis toevallig
Of in Zwijndrecht (werk) ?
driel24 wijzigde dit bericht 20-10-2008 10:59 (6%)
Ik heb een paar maanden gelden een nieuwe accu gekocht via ebay. Juiste type en maat, maar met de nieuwe accu alleen maar problemen, lampje achter aan/uit knop verandert in rood en spontane vastlopers.quote:driel24 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:57:
[...]
Ik zou wel eens een andere accu willen proberen... maar ja. Hoe kom je daar aan.
Iemand in de buurt van Middelharnis toevallig
Of in Zwijndrecht (werk) ?
Ik denk dat het voltage van de nieuwe accu mogelijk te hoog is.
Dus toen maar weer de oude erin, en zolang hij aan de voeding hangt doet hij het prima. Versie 7 van tomtom draait goed met benelux, maar traag met de 1 gb europa kaart.
Goed alternatief is volgens mij een refurbished tomtom one benelux van 89¤ op de www.tomtom.nl deze is nl ook up te daten tot de laatste software en kaarten dankzij de SD-kaartlezer.
Maurice
Hij is toch echt volledig overleden. Jammer.
Ik heb nog onderdelen. Intresse ? Zuignap etc etc.
Gratis af halen !
quote:Aegir2002 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:37:
[...]
Ik heb een paar maanden gelden een nieuwe accu gekocht via ebay. Juiste type en maat, maar met de nieuwe accu alleen maar problemen, lampje achter aan/uit knop verandert in rood en spontane vastlopers.
Ik denk dat het voltage van de nieuwe accu mogelijk te hoog is.
Dus toen maar weer de oude erin, en zolang hij aan de voeding hangt doet hij het prima. Versie 7 van tomtom draait goed met benelux, maar traag met de 1 gb europa kaart.
Goed alternatief is volgens mij een refurbished tomtom one benelux van 89¤ op de www.tomtom.nl deze is nl ook up te daten tot de laatste software en kaarten dankzij de SD-kaartlezer.
Maurice
Reg. datum: 08 augustus 2005
Navigon versie 6.xx draait nog prima op dit apparaatje en voor deze software versie zijn actuele kaarten beschikbaar.quote:Toff schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:49:
[...]
Ach, de kaarten van de ingebouwde navigator zijn inmiddels ook nogal gedateerd, dus het wordt gewoon tijd voor iets nieuws.![]()
1) C²Q Q9550, 8800GTX768, 4Gb, 500GB+500GB, Dell 2407WFP-HC@1920x1200, Win Vista Ultimate 64b NL. 2) HTPC, Silverstone SST-LC14M black, single FloppyDTV+Alphacrypt CI i.c.m. @home and Windows Vista Ultimate 32b NL.
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last