Q6600, GA-X38T-DQ6, 2GB OCZ PL. DDR3, 8800GTS 512 Alpha Dog, 7.8TB, 24"Dell + G7 + G15, Specs
[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 11
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 96
Reg. datum: 15 juli 2006
Reg. datum: 15 juli 2006
Voor dat geld zou ik ook zeker niet twijfelen.
Reg. datum: 19 september 2002
32A656 LE32A557 ( FullHD) bij BCC 799,- + 8 Verwijderingsbijdrage.
Ook online te bestellen met gratis bezorging.
Misschien dat iemand er wat aan heeft.
Ben benieuwd wat die bij MM kost zodat je eventueel kunt afdingen, is namelijk geen internetonly aanbieding van BCC.
Ben benieuwd wat die bij MM kost zodat je eventueel kunt afdingen, is namelijk geen internetonly aanbieding van BCC.
Yippie wijzigde dit bericht 18-07-2008 21:36 (2%)
Reden: typenr aangepast
Ik zie toch echt 1099 euro, of is de site soms net gewijzigd?quote:Yippie schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:15:
32A656 ( FullHD) bij BCC 799,- + 8 Verwijderingsbijdrage.
Reg. datum: 11 oktober 2007
Dat zijn dynamische contrasten die zéér weinig over de daadwerkelijke beeldkwaliteit zeggen. Het paneel in de 40" is waarschijnlijk wel iéts beter, maar ik zou ook zeer tevreden zijn met de 37" variant. Hoe groot is je kijkafstand? Vanaf 2,5m is 40" in mijn ervaring ieg prima te doen, maar dat blijft ook persoonlijk.quote:M.Koers schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:24:
Sta op het punt om een Samsung uit de 656 aan te schaffen.
Ik twijfel nog tussen de
LE40A656 en de LE37A656.
De schermen zijn exact hetzelfde op het contrast na:
40" heeft 50.000:1 tegenover de 15.000:1 van het 37" exemplaar.
Zal ik dit goed merken?
Heb een PS3 en kijk ook veel films mocht dat van belang zijn.
Probleem is ook nog eens dat 37" voor op mijn kamer al behoorlijk groot is en 40" beetje te wordt denk ik.
Maar dat verschil van 35.000 zit mij niet echt lekker.
Is dat een verschil van 175,- waard?
-edit-
Op russchie zie ik ook alleen maar 50000:1 en 15000:1 staan
My bad is de LE32A557quote:Jorn1986 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:32:
[...]
Ik zie toch echt 1099 euro, of is de site soms net gewijzigd?
Reg. datum: 05 augustus 2005
Sinds twee dagen ben ik de trotse bezitter van een LE37A556, gekocht bij de It's voor 880,-. Hij stond in de winkel voor 999,- en ze kwamen zelf met "Zal ik eens kijken wat ik er van kan maken?"
Ze wilde wel dat ik de tv dezelfde dag mee zou nemen maar dat vertikte ik. Gewoon de week erop langsgegaan en niets gezegd over die 880,-. Wilden ze 'm toen meegeven voor 890,-. Vrij fair leek me dus...
edit:
DAG dus :-) Vergeten, scusi!
Ze wilde wel dat ik de tv dezelfde dag mee zou nemen maar dat vertikte ik. Gewoon de week erop langsgegaan en niets gezegd over die 880,-. Wilden ze 'm toen meegeven voor 890,-. Vrij fair leek me dus...
edit:
DAG dus :-) Vergeten, scusi!
.Alex wijzigde dit bericht 22-07-2008 15:54 (5%)
Reg. datum: 26 maart 2008
Reg. datum: 26 maart 2008
Een week later is hij 10 euro duurder? Dat lijkt mij helemaal niet fair.quote:.Alex schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:20:
Sinds twee dagen ben ik de trotse bezitter van een LE37A556, gekocht bij de It's voor 880,-. Hij stond in de winkel voor 999,- en ze kwamen zelf met "Zal ik eens kijken wat ik er van kan maken?"
Ze wilde wel dat ik de tv dezelfde mee zou nemen maar dat vertikte ik. Gewoon de week erop langsgegaan en niets gezegd over die 880,-. Wilden ze 'm toen meegeven voor 890,-. Vrij fair leek me dus...
misschien showroom model geweest ofzo.. hij zei toch ook dat ie dan die moest meenmen?quote:mark9876 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:23:
[...]
Een week later is hij 10 euro duurder? Dat lijkt mij helemaal niet fair.
Reg. datum: 20 juli 2008
Mijn ouders hebben een Samsung LE37M8 gekocht. Nu ben ik bezig om andere apparaten (o.a. een philips dvd recorder) aan de afstandsbediening van de tv te koppelen. Dit lukt maar niet, terwijl ik wel zie dat de dvd recorder een seintje krijgt van de afstandsbediening. Volgens mij een teken dat de code dus werkt.
Doe ik iets fout of heeft iemand anders dit probleem ook al een keer gehad......het zal wel weer iets eenvoudigs zijn
Doe ik iets fout of heeft iemand anders dit probleem ook al een keer gehad......het zal wel weer iets eenvoudigs zijn
Reg. datum: 15 december 2005
Knoop doorgehakt.
Gistermiddag in de auto gestapt richting naarden om bij de plasma-discounter een lcd te gaan halen.
Kom ik daar zie ik een LG hangen (vraag me niet welk type), 37" rete scherp beeld.
Bleek alleen plasma te zijn en dat is nou net iets wat ik niet wou hebben.
Gekeken naar de LE40A656 en de 37" variant.
Uiteindelijk de 37" meegenomen voor 1032,- inclusief verwijderingsbijdrage.
Eenmaal aangesloten blij dat ik de 40" niet heb genomen, deze is precies goed.
Gistermiddag in de auto gestapt richting naarden om bij de plasma-discounter een lcd te gaan halen.
Kom ik daar zie ik een LG hangen (vraag me niet welk type), 37" rete scherp beeld.
Reg. datum: 03 december 2006
Reg. datum: 03 december 2006
Hmm, ik zit ook te twijfelen tussen die 2... alleen ik wacht nog even 2 of 3 weken, misschien komt er dan nog een leuke Olympische Spelen actie oids..quote:M.Koers schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:18:
Knoop doorgehakt.
Zat ik ook over na te denken.
Maar als je naar prijzen kijkt bijvoorbeeld mediamarkt is 1300,- voor de 37".
Ik heb 1024.- betaald.
Olympische spelen actie misschien maar ik verwachte het niet gezien het EK ook als zo'n actie was en veel mensen een scherm gekocht hebben.
Maar als je naar prijzen kijkt bijvoorbeeld mediamarkt is 1300,- voor de 37".
Ik heb 1024.- betaald.
Olympische spelen actie misschien maar ik verwachte het niet gezien het EK ook als zo'n actie was en veel mensen een scherm gekocht hebben.
Een prachtig beeld is nou eenmaal niet t belangrijkste bij een tv! (flame van plasma-fan, geintje)quote:M.Koers schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:18:
Knoop doorgehakt.
Panasonic TH50PV70; Panasonic TH42PX80; Onkyo TX-SR606 met Harman/Kardon HKTS11;xbox360 met hd-dvd; ps3; shuttle-achtige pc met 3 vensters met neon; iPhone 3G
Als je het beeld van de plasma zoveel mooier vond, waarom heb je die dan niet gekocht
.
Bier :9
Reg. datum: 07 september 2006
Reg. datum: 07 september 2006
Ik ben sinds kort in het bezit van een nieuwe Samsung tv (de LE32A450). Beeld ziet er verdomde goed uit, vooral via de Xbox. Om mn laptop aan te kunnen sluiten op de tv heb ik bij mediamarkt een hdmi-kabel gekocht. Hierdoor kan ik hd-films die op mn laptop staan bekijken op mn tv. Het beeld ziet er heel mooi uit, alleen is er regelmatig een storing in het beeld te zien. Het lijkt wel of er een stuk beeld verschuift. Op mn laptop is deze storing niet te zien. Zal dit aan de hdmi-kabel liggen? De kabel kostte overigens 30 euro, wat toch niet bepaald goedkoop is.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
haha 30 euro is voor een hdmi in een winkel best goedkoop.. normaal hbben ze alelen maar van boven de 60 euro.. en proberen ze zelfs kabels van 150 euro te verkopen voor 1,5 meter!quote:Luna1987 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:16:
Ik ben sinds kort in het bezit van een nieuwe Samsung tv (de LE32A450). Beeld ziet er verdomde goed uit, vooral via de Xbox. Om mn laptop aan te kunnen sluiten op de tv heb ik bij mediamarkt een hdmi-kabel gekocht. Hierdoor kan ik hd-films die op mn laptop staan bekijken op mn tv. Het beeld ziet er heel mooi uit, alleen is er regelmatig een storing in het beeld te zien. Het lijkt wel of er een stuk beeld verschuift. Op mn laptop is deze storing niet te zien. Zal dit aan de hdmi-kabel liggen? De kabel kostte overigens 30 euro, wat toch niet bepaald goedkoop is.
Iemand een idee?
Maarja het kan aan de kabel liggen ja, maar ook aan de tv.. is moeilijk te testen... tenzij je met een andere computer probeerd... heb je een extra comp scherm met dvi ingang? Je zou dan een goedkoop verloopje kunnen kopen van hdmi naar dvi.. zodat je iedergeval de kabel kan testen
Niemand nog een idee over het probleem met de afstandsbediening? 
Reg. datum: 25 mei 2008
wie heeft ervaring met de email klantenservice van samsung, ik heb nu al een aantal keer verschillende vragen gesteld via de samsungsite. Ik krijg steeds netjes een antwoord terug via de email, maar het zijn algemene mailtjes en beantwoorden mijn vraag steeds niet of onvolledig... ik heb van de week onderstaande mail verstuurd.......
Geachte lezer,
Omdat ik het in de handleiding en op internet niet terug kon vinden stel ik onderstaande korte vraag.
Sinds kort ben ik trotse eigenaar van de Samsung LE40A552P3R LCD Televisie.
Ik ben alleen benieuwd of dit scherm gebruik maakt van het nieuwe LED achtergrond verlichting. Kunt u mij hier antwoord op geven?
Indien het scherm geen gebruik maakt van LED verlichting maar van lampen, ben ik benieuwd wat momenteel de kosten bedragen indien deze verlichting vervangen moet worden door Samsung. Dit omdat de levensduur van Lampen korter zijn dan de levensduur van het scherm zelf.
Ik hoop dat u mij op bovenstaande twee vragen antwoord kunt geven.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Krijg ik onderstaande mailtje terug:
Dank u voor uw email met betrekking tot de garantievan uw LE40A552P3R.
Uw LE40A552P3R heeft 2 jaar garantie vanaf de datum van aankoop. Een
eventuele reparatie zal dus alleen tegen betaling plaats kunnen vinden.
De door Samsung gehanteerde coulance bestaat uit het volgende: Het door
Samsung erkende reparatiecentrum Selectro houdt zich bij reparaties aan
een maximum reparatieprijs uitgaande van de aankoopdatum en de
aankoopprijs. Mochten de werkelijke reparatiekosten vooruw toestel hier
boven dreigen te komen dan betaalt u toch nooit meer dan deze
maximumreparatieprijs. (Behalve in het theoretische geval dat het
probleem aan het toestel door gebruikersschade veroorzaakt zou zijn).
Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere
vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux
Geachte lezer,
Omdat ik het in de handleiding en op internet niet terug kon vinden stel ik onderstaande korte vraag.
Sinds kort ben ik trotse eigenaar van de Samsung LE40A552P3R LCD Televisie.
Ik ben alleen benieuwd of dit scherm gebruik maakt van het nieuwe LED achtergrond verlichting. Kunt u mij hier antwoord op geven?
Indien het scherm geen gebruik maakt van LED verlichting maar van lampen, ben ik benieuwd wat momenteel de kosten bedragen indien deze verlichting vervangen moet worden door Samsung. Dit omdat de levensduur van Lampen korter zijn dan de levensduur van het scherm zelf.
Ik hoop dat u mij op bovenstaande twee vragen antwoord kunt geven.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Krijg ik onderstaande mailtje terug:
Dank u voor uw email met betrekking tot de garantievan uw LE40A552P3R.
Uw LE40A552P3R heeft 2 jaar garantie vanaf de datum van aankoop. Een
eventuele reparatie zal dus alleen tegen betaling plaats kunnen vinden.
De door Samsung gehanteerde coulance bestaat uit het volgende: Het door
Samsung erkende reparatiecentrum Selectro houdt zich bij reparaties aan
een maximum reparatieprijs uitgaande van de aankoopdatum en de
aankoopprijs. Mochten de werkelijke reparatiekosten vooruw toestel hier
boven dreigen te komen dan betaalt u toch nooit meer dan deze
maximumreparatieprijs. (Behalve in het theoretische geval dat het
probleem aan het toestel door gebruikersschade veroorzaakt zou zijn).
Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere
vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux
Mijnsziens kun je beter wachten totdat de normale verlichting het daadwerkelijk begeeft en het dan pas laten vervangen door LED-verlichting. Beter nog koop je dan een nieuwe TV, welke hoogstwaarschijnlijk superieure beeldkwaliteit bieden. Een LCD kopen met normale verlichting en die laten vervangen door LED-verlichting lijkt mij ieg hoogst ongebruikelijk en onhandig.
Ja oke.... zo kun je de vraag ook zien inderdaad. mijn vraag was echter niet bedoeld om te weten wat het kost als je lampen door led wil vervangen. Maar was het kost als een lamp van je lcd stuk is om die voor een nieuwe lamp te moeten laten vervangen. lampen voor lcd tv's gaan ongeveer 25000 uur mee gemiddeld, terwijl het scherm gemiddeld 50.000 uur aankan. led verlichting heeft een veel langere levensduur en gaat gemiddeld 100.000 uur mee.....quote:Ngamer schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:45:
Mijnsziens kun je beter wachten totdat de normale verlichting het daadwerkelijk begeeft en het dan pas laten vervangen door LED-verlichting. Beter nog koop je dan een nieuwe TV, welke hoogstwaarschijnlijk superieure beeldkwaliteit bieden. Een LCD kopen met normale verlichting en die laten vervangen door LED-verlichting lijkt mij ieg hoogst ongebruikelijk en onhandig.
Ik weet alleen niet of samsung in alle nieuwe modellen ledverlicht heeft zitten of nog steeds lampen. Als het lampen zijn, en die gaan maar de helft van het scherm mee, ben ik benieuwd wat het kost om die lampen te vervangen
Als je namelijk een stevige tv kijker ben (of em alleen aan hebt staan) en je gaat uit van 10 uur per dag dat hij aanstaat, moet je geluk hebben om 7 jaar met een lamp te doen, en met je tv, dat vind ik vrij kort als de kosten hoog zijn......
Naar mijn weten gaat plasma niet zolang mee als lcd.
Kennis van me heeft 2 jaar zo'n ding gehad en was kaduuk.
Daarnaast is plasma al verloren naar mijn mening.
LCD is ook stuk goedkoper.
Plasma was 2x zo duur.
Ben tot nu toe zeer te vreden met me tv.
Enige gezeik is dat de 2e mediabox van upc die ik nu heb geen signaal ontvangt
.
Terwijl ik analoog wel beeld heb.
Kennis van me heeft 2 jaar zo'n ding gehad en was kaduuk.
Daarnaast is plasma al verloren naar mijn mening.
LCD is ook stuk goedkoper.
Plasma was 2x zo duur.
Ben tot nu toe zeer te vreden met me tv.
Enige gezeik is dat de 2e mediabox van upc die ik nu heb geen signaal ontvangt
Terwijl ik analoog wel beeld heb.
Allemaal nonsens. Een plasma gaat helemaal niet korter mee. Laatst nog n prachtige Pioneer gezien van 6 jaar oud die continu aanstond als demo in n winkel.
Ik heb minimaal 4 jaar garantie, dus dat zou n dure grap voor hun worden.
Ook de spookverhalen van de lcd's.
Er zijn bijna geen lcd's met leds. Het wachten is op de lcs met achter iedere pixel n aparte led (groot contrast), maar tegen die tijd gaan we al richting oled.
Allereerst: al zou de backlight 7 jaar meegaan. De techniek gaat zó snel, dan is de tv verouderd. De crt's bleven jarenlang min of meer gelijk.
Over 7 jaar zijn de schermen zóveel beter, dat jouw beeldkwaliteit in vergelijking met de nieuwe schermen erbarmelijk zal zijn.
Jij denkt dat t beeldscherm 14 jaar meegaat. Tegen die tijd is er apparatuur met hele andere aansluitingen die niet meer op je tv kan worden aangesloten en dan heb je er weinig meer aan.
En leds zouden ruim 25 jaar meegaan? Wie zegt dat en hoe kunnen ze dat zeggen? Zolang bestaat die techniek nog niet.
(de helft van de leds in mn 3de remlicht gingen na 2 jaar kapot).
En wat de kosten voor vervanging betreft. Zoals meestal met dit soort electronica, zal t aanschaffen van n nieuwe tv goedkoper zijn dan t laten maken.
Helemaal als je kijkt naar de enorme daling van de prijzen.
Dus als de backlight snel kapot gaat is t garantie. Gaat die na 7 jaar kapot, dan wìl je m niet eens later maken vanwege hoge kosten en verouderde techniek.
Ik heb minimaal 4 jaar garantie, dus dat zou n dure grap voor hun worden.
Ook de spookverhalen van de lcd's.
Er zijn bijna geen lcd's met leds. Het wachten is op de lcs met achter iedere pixel n aparte led (groot contrast), maar tegen die tijd gaan we al richting oled.
Allereerst: al zou de backlight 7 jaar meegaan. De techniek gaat zó snel, dan is de tv verouderd. De crt's bleven jarenlang min of meer gelijk.
Over 7 jaar zijn de schermen zóveel beter, dat jouw beeldkwaliteit in vergelijking met de nieuwe schermen erbarmelijk zal zijn.
Jij denkt dat t beeldscherm 14 jaar meegaat. Tegen die tijd is er apparatuur met hele andere aansluitingen die niet meer op je tv kan worden aangesloten en dan heb je er weinig meer aan.
En leds zouden ruim 25 jaar meegaan? Wie zegt dat en hoe kunnen ze dat zeggen? Zolang bestaat die techniek nog niet.
(de helft van de leds in mn 3de remlicht gingen na 2 jaar kapot).
En wat de kosten voor vervanging betreft. Zoals meestal met dit soort electronica, zal t aanschaffen van n nieuwe tv goedkoper zijn dan t laten maken.
Helemaal als je kijkt naar de enorme daling van de prijzen.
Dus als de backlight snel kapot gaat is t garantie. Gaat die na 7 jaar kapot, dan wìl je m niet eens later maken vanwege hoge kosten en verouderde techniek.
Panasonic TH50PV70; Panasonic TH42PX80; Onkyo TX-SR606 met Harman/Kardon HKTS11;xbox360 met hd-dvd; ps3; shuttle-achtige pc met 3 vensters met neon; iPhone 3G
Hallo,
Ik denk om een 37a656 of een 40a656 te kopen.
Eerst wilde ik een full hd plasma, echter deze zijn minimaal 42 inch en te groot.
Hebben jullie nog last van een bromtoon?
Zijn er nog andere negatieve punten over deze lcd tvs?
Ik denk om een 37a656 of een 40a656 te kopen.
Eerst wilde ik een full hd plasma, echter deze zijn minimaal 42 inch en te groot.
Hebben jullie nog last van een bromtoon?
Zijn er nog andere negatieve punten over deze lcd tvs?
Tom
Als twee verschillende personen er "een mooi prijsje van maken" en er zit maar 10 euro verschil tussen weet ik dat een goede prijs is. Uiteraard wist ik dat al omdat ik indicatieprijzen al had bekeken... heb 'm ook gewoon voor 880 meegekregen hoor! :-)quote:mark9876 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:23:
[...]
Een week later is hij 10 euro duurder? Dat lijkt mij helemaal niet fair.
Nee, geen showroommodel. Het beslismoment versnellen is gewoon een trucje om mensen eerder een aankoop te laten doen. Als iemand jou verteld dat je vandaag een TV krijgt voor 880 euro en morgen weer voor 999 euro dan ga je toch ook denken "Misschien moet ik 'm maar direct kopen en niet meer bij concurrenten kijken"? Op zo'n moment wordt het meer een impulsaankoop :-)quote:Mau_Maus schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:27:
[...]
misschien showroom model geweest ofzo.. hij zei toch ook dat ie dan die moest meenmen?
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.