Reg. datum: 02 september 2007
die geven oktober aan als release maand. Nokia zelf zegt Q3 en dat is van juli - okt dus het zou goed kunnen.
op play.com is hij ook van 31-7 naar 29-8 gegaan. Klinkt dus als uitstel
op play.com is hij ook van 31-7 naar 29-8 gegaan. Klinkt dus als uitstel
TF wijzigde dit bericht 13-07-2008 15:14 (25%)
Reg. datum: 09 december 2007
2 verschillende N95-modellen (Wikipedia: Nokia N95), nu de N96. Iemand enig idee hoe Nokia plannet de reeks af te maken? De verbeteringen zijn imho minimaal tovd N95, eigenlijk is het misschien rendabeler om gewoon de theoretische N99 af te wachten. Of de N96-2, etc...
HermanA wijzigde dit bericht 13-07-2008 17:18 (15%)
Reden: bronvermelding toegevoegd
Volgens mij snapt ie het niet helemaal... Dit lijkt eerder een driver probleem dan het missen van een 3D Graphics Chip.quote:
AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF
Zat laatst ook de denken. Is de N95 op dit moment niet gewoon het beste wat er te krijgen is? Alles wat nodig is en relevant is zit er op GPS, WiFi, Bluetooth, microSDHC, 5MP camera. De DVB-H functie van de N96 klinkt leuk maar met de N95 kan via Vodafone of andere 3rd party apps net zo goed TV worden gekeken.quote:HermanA schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:17:
2 verschillende N95-modellen (Wikipedia: Nokia N95), nu de N96. Iemand enig idee hoe Nokia plannet de reeks af te maken? De verbeteringen zijn imho minimaal tovd N95, eigenlijk is het misschien rendabeler om gewoon de theoretische N99 af te wachten. Of de N96-2, etc...
Daarbij denk ik dat de functies van een telefoon tegenwoordig niet meer in de hardware zitten, maar in de software die steeds meer via het internet loopt. Denk aan live-streaming broadcasting, online-gaming, GPS-tracking. Het aanbod van deze diensten breidt zich steeds sneller uit zonder dat steeds een nieuwe telefoon gekocht hoeft te worden.
Een significant innoverender model begint voor mij pas bij een combinatie van de volgende technieken: WiMax, VGA scherm (eventueel touchscreen), Xenon Flash, Galileo (al zal dat nog een tijdje duren), WUSB, fuel cells. En ja, dat klinkt nu nog als toekomstmuziek. Daarom denk ik dat de N95 (evt. 8GB) voor nu gewoon de beste keus is als je 'm al bezit. Anders is de N96 natuurlijk leuk speelgoed voor als je nog een Nokia 3310 in je broek hebt zitten.
Holleboomer wijzigde dit bericht 15-07-2008 15:50 (16%)
Jules
Precies, daarom wacht ik de N96 even af, indien hij niet te betalen is ...zeg meer dan 200 euro bijleggen op een abbo van 30e p/m dan neem ik gewoon de N95 8GBquote:Holleboomer schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:45:
[...] Daarom denk ik dat de N95 (evt. 8GB) voor nu gewoon de beste keus is als je 'm al bezit. Anders is de N96 natuurlijk leuk speelgoed voor als je nog een Nokia 3310 in je broek hebt zitten.
Precies, ik zou niet weten waarom mensen zo graag letterlijk TV willen kijken. Met streaming, wat grofweg met alle HSDPA-telefoons wel kan (en ook UMTS btw) kun je kijken wat je zelf wil kijken. Niet wat de redactie van RTL oid je voorschotelt.quote:[b][message=30424854,noline] [...] DVB-H functie [...]
Maar goed, zal wel aan mij liggen. Want zover ik begrepen heb kijken veel mensen uit naar "Mobiel TV".
Nja ik ben gewoon na een jaar weer uitgekeken op mn (goedwerkende) phone (die overigens gewoon voldoet).. dat is eigenlijk standaard, ieder jaar een nieuwe telefoon!
Opzich vind ik de dual slider wel relaxt + ik wil wel graag een 123-toetsenbord ivm blind smsen. En ja ga natuurlijk niet weer de 95 kopen
Voor mij word het gewoon n96
en dat heeft eigenlijk helemaal niets te maken met het TV kijken haha... maarja die paar extra's + het uiterlijk zijn voor mij voldoende!
Opzich vind ik de dual slider wel relaxt + ik wil wel graag een 123-toetsenbord ivm blind smsen. En ja ga natuurlijk niet weer de 95 kopen
Reg. datum: 29 november 2007
Reg. datum: 29 november 2007
Een winkel in Leiden Phones4you zei dat ze ze vorige week verkocht hebben, ze krijgen deze week weer nieuwe als t goed is....
Dat lijkt mij erg stug.... gezien de telefoon nog helemaal niet uit is.quote:FR Dicky schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:59:
Een winkel in Leiden Phones4you zei dat ze ze vorige week verkocht hebben, ze krijgen deze week weer nieuwe als t goed is....
Reg. datum: 12 december 2005
Nee hehe, tuurlijk niet. Hij lult maar watquote:martijnoss schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:08:
Dat kan niet hij is nog geeneens uit naar mijn weten?
Reg. datum: 05 december 2006
Reg. datum: 05 december 2006
De N96 is nog niet uit, is voor Q3 aangekondigd. Er is wel 'n clone die op diverse internetsites te verkrijgen is. Dit is echter een nagemaakt model en sowieso ook zonder wifi en DVB-T!!
Reg. datum: 23 juni 2002
Reg. datum: 23 juni 2002
DVB-T zit sowieso niet op een mobielquote:NIKDCC schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:24:
De N96 is nog niet uit, is voor Q3 aangekondigd. Er is wel 'n clone die op diverse internetsites te verkrijgen is. Dit is echter een nagemaakt model en sowieso ook zonder wifi en DVB-T!!
Reg. datum: 21 oktober 2007
Reg. datum: 21 oktober 2007
Daar maak je toch een fout. Het zit niet op de N96. Maar er bestaan wel degelijk mobieltjes met DVB-T. Vodafone verkoopt zelfs 2 modellen in Duitsland.
Gigabyte
LG
DVB-T has two major drawbacks, one of which is that the transmitters work on different frequencies which means that a DVB-T receiver will have to rescan when it moves between transmitters, whereas DVB-H is designed to use the same frequency between all transmitters in a network. The video signal on DVB-H has also been adjusted to mean that it requires less power to decode it, so mobile DVB-T devices will tend to drain the battery quite quickly.
Gigabyte
LG
DVB-T has two major drawbacks, one of which is that the transmitters work on different frequencies which means that a DVB-T receiver will have to rescan when it moves between transmitters, whereas DVB-H is designed to use the same frequency between all transmitters in a network. The video signal on DVB-H has also been adjusted to mean that it requires less power to decode it, so mobile DVB-T devices will tend to drain the battery quite quickly.
Precies de N96 zit op DVB-H.
Ik vermoed zomaar dat hij ergens in september beschikbaar komt
Juist vermoed, en zo kunnen we nog wel ff doorgaan met speculerenquote:TF schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:28:
Precies de N96 zit op DVB-H.
Reg. datum: 27 juni 2005
Ik kom dit bericht tegen op Mobilebowboys.nl:
de speciale actie van Nokia waarbij je in ruil voor een schenking van 759 Euro aan een goed doel (het Rode Panda Project van het Wereldnatuurfonds) in bezit kunt komen van een exclusieve uitvoering van de Nokia N96 vóórdat hij officieel in de winkels verkrijgbaar zal zijn.
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/7845
de speciale actie van Nokia waarbij je in ruil voor een schenking van 759 Euro aan een goed doel (het Rode Panda Project van het Wereldnatuurfonds) in bezit kunt komen van een exclusieve uitvoering van de Nokia N96 vóórdat hij officieel in de winkels verkrijgbaar zal zijn.
Tomac
mijzelf gemod: is niet leuk.quote:Tomac schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:37:
Ik kom dit bericht tegen op Mobilebowboys.nl:
sjolmers wijzigde dit bericht 24-07-2008 09:58 (11%)
goed, rare site waar je het kan kopen .
Play.com zet hem naar eind september, ik haak af voor de N96, duurt mij nog net iets te lang.
Play.com zet hem naar eind september, ik haak af voor de N96, duurt mij nog net iets te lang.
Mij ook. Ik ga denk ik voor de N82. Volgens mij ook wel een fijn ding (met Xenon Flash)
Tomac
Ziet er raar uit maar is gewoon officieel Nokia. Misschien wat duur maar absoluut betrouwbaar.quote:TF schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:38:
goed, rare site waar je het kan kopen .
Jules
Reg. datum: 12 oktober 2004
Reg. datum: 12 oktober 2004
tis zeker duur, maar wel de moeite waard! je hebt als eerste een nieuwe telefoon en je steunt ook nog een goed doel, ik voel daar wel wat voor!quote:Holleboomer schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:10:
[...]
Ziet er raar uit maar is gewoon officieel Nokia. Misschien wat duur maar absoluut betrouwbaar.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 66 67 68 69 last