In de laatste 2 maanden zo'n beetje de hele media zuil veranderd qua apperatuur, dus tijd voor een alles in 1 foto :
Op de foto van boven naar beneden :
- Humax Icord HD 160gb Sat receiver, bijzonder tevreden over super hd/sd beeld
- Sony PS3 wordt gebruikt als media center voor HD films zit 320gb disk in
- Samsung LE46A656 buiten het spiegelen overdag, een top lcd
- Xoro 8410 dvd speler, moet nog vervangen worden voor iets in het zwart
- Sony STR-DG720 receiver, super "budget" receiver met 4x hdmi
- 5.1 boxen set, de Teufel concept R
De Xoro dvd wordt alleen gebruikt voor muziek en doet het prima, maar ja is zilver en ziet er niet uit dus er komt nog een philips 5980 of een sony NS708 speler.
Het hele zaakje aangestuurd door een philips sru8015 lcd afstandsbediening die ik net binnen heb. Daar ben ik niet zo tevreden over, en de harmony's van logitech vind ik niets dus dat wordt nog moeilijk zoeken naar een echt goede universele afstandsbediening.
De glazen media zuil is verlicht, zodat er achter de tv een zachte verlichting is.
Spiegelen : Waarom o waarom is alle nieuwe apperatuur tegenwoordig voorzien van een stof aantrekkende, spiegelende zwarte kunstof ? Ik vind het maar niets, de ps3, icord, en tv spiegelen allemaal als gekken, om over de vloer maar te zwijgen. Die laatste krijg ik er nooit meer uit, graniet weet je wel.
Dat grote witte ding links boven op de foto is 1 van de airco's. Ik woon in duitsland waar het af en toe ernstig warm is.