Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 16 september 2003

quote:
E-VOW schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:12:
[...]

laat maar weten of dit gelukt is(bij mij ging t in 1 keer goed EN geen i meer op de touchscreen maar het menu knopje!)
en of je camera weer werkt

zou erg fijn zijn als t bij jou ook werkt
De 'i' knop is inderdaad weg. Gelukkig! Ben hier erg blij mee! _/-\o_
Camera doet het nu soms wel en soms niet, maar het is dus echt nog steeds brak.

Maar ik ben blij dat de 'i' knop weg is. Kost je wel anderhalf uur (thema opnieuw instellen, playlist weer aanmaken, etc), maar het is het waard!

[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]

Reg. datum: 15 mei 2008

quote:
brenstef schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:23:
[...]

Is het menu dan nog gewoon in het nederlands, nadat je hem geflashd hebt?
En is er dan ook de mogelijkheid om 1 klokje uit te zetten?
zodra je hebt geflasht en je start je telefoon opieuw zal het menu in het engels zijn.
je zult alle instellingen die je had en de taal weer in moeten stellen.

dus ja je kunt m zonder problemen weer in het nederlands zetten.

qwa mogelijkheden veranderd weinig dus dat klokje zal waarschijnlijk niet weggehaald kunnen worden.

quote:
X-GeaR schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:35:
[...]

De 'i' knop is inderdaad weg. Gelukkig! Ben hier erg blij mee! _/-\o_
Camera doet het nu soms wel en soms niet, maar het is dus echt nog steeds brak.

Maar ik ben blij dat de 'i' knop weg is. Kost je wel anderhalf uur (thema opnieuw instellen, playlist weer aanmaken, etc), maar het is het waard!
ideaal hè die menuknop. vind t zelf ook er fijn. wel even wennen . druk regelmatig nog op de hard button voor menu
ik hoop dat je eerst een backup had gemaakt zoals ik gemeld had, wat je bent inderdaad alles op je telefoon kwijt!

wat is je probleem met de camera dan? wat doet er niet?

E-VOW wijzigde dit bericht 13-07-2008 10:30 (8%)

Reg. datum: 08 juli 2008

quote:
Kitty-Girl schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:25:
[...]

Weet iemand hier een antwoord op????

Reg. datum: 16 september 2003

quote:
Het is vooralsnog niet mogelijk javagames te installeren zonder internetverbinding op je mobiel. Voor de datakabel is nog geen trucje gevonden.

@E-VOW - 1% doet mijn camera het gewoon, 15% van de keren krijg ik grove verticale lijnen in beeld als ik op de cameratoets klik en 84% krijg ik gewoon zwart beeld met daarna de melding 'camera fout'.

Ik kan wel terug naar de winkel, maar dan krijg ik:
- of geen reparatiekosten vergoed, omdat ik de telefoon simlockvrij heb gemaakt (garantie vervalt)
- of ik ben mijn telefoon twee weken kwijt voor reparatie

In beide gevallen heb ik geen zin. Daarnaast gebruik ik de camera van mijn telefoon nauwelijks.

[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]

dat is toch minder dat ie t niet doet.
had je beter direct terug kunnen gaan voordat je m simlock vrij had gemaakt.

maar aan de andere kant. als je m toch zelden gebruikt.......

het is wel mogelijk om javagames te installeren. via een behoorlijke omweg.......

zie maar of je eraan waagt, ik heb het gedaan en het werkt in ieder geval wel bij de meeste spellen:

zie de 6de post.

http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=67350

Reg. datum: 09 november 1999

Is het lastig om zelf een webserver op te zetten waarvandaan je je games download? In plaats van gebruik te maken van "hacks"?

quote:
morpheus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:13:
Is het lastig om zelf een webserver op te zetten waarvandaan je je games download? In plaats van gebruik te maken van "hacks"?
download je javagames voor samsung(spellen voor 320x240 scherm is het beste voor de SOUL).
geef je games een duidelijke naam zodat het voor iedereen duidelijk is om welk spel t gaat

ga naar http://www.wap-upload.net

daar kun je je eigen games uploaden(kies voor samsung)

nickname is hoef je niet in te vullen. zonder dat zet je de games in de public area zodat iedereen toegang heeft tot de games.

ga op je telefoon naar wap.wap-upload.net.

ga naar public area
dan naar javagames dan naar samsung

zoek je spel en downloaden maar.

succes

E-VOW wijzigde dit bericht 14-07-2008 19:41 (10%)

Reg. datum: 16 mei 2007

Ik heb een U900 besteld. En ik ben aan het kijken voor een micro SDHC kaartje. Volgens dit forum wordt SDHC ondersteunt. Nou vraag ik me af wat een snelheid is die nuttig is om te nemen. Omdat klasse 6 erg leuk is, maar niet als de U900 dit niet kan bijhouden.
Ik zelf zou waarschijnlijk gaan voor een Transcend microSDHC 4GB (klasse 6)
Weet iemand hier meer over? _/-\o_

Reg. datum: 30 augustus 2004

quote:
YOGI schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:45:
Ik heb een U900 besteld. En ik ben aan het kijken voor een micro SDHC kaartje. Volgens dit forum wordt SDHC ondersteunt. Nou vraag ik me af wat een snelheid is die nuttig is om te nemen. Omdat klasse 6 erg leuk is, maar niet als de U900 dit niet kan bijhouden.
Ik zelf zou waarschijnlijk gaan voor een Transcend microSDHC 4GB (klasse 6)
Weet iemand hier meer over? _/-\o_
Heb sinds vanmiddag ook deze telefoon en als t goed is krijg ik vrijdag de Transcend microSDHC 4GB (klasse 6) via de post, dus ik zou je er event. dit weekend antwoord op kunnen geven.

Ik hoor het graag van je :*)
Alvast bedankt

Edit 17 juli:
(Ik heb vandaag de Samsung Helpdesk een mail gestuurd over welke snelheid SDHC-kaartje de U900 ondersteunt, en ook maar meteen of de Transcend 4 Gb (klasse 6) ondersteund wordt :9 )

Edit 20 juli:
Samsung heeft mijn vraag nog niet beantwoord :O

YOGI wijzigde dit bericht 20-07-2008 10:04 (79%)

Reg. datum: 09 november 1999

quote:
YOGI schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:58:
Ik hoor het graag van je :*)
Alvast bedankt

Edit 17 juli:
(Ik heb vandaag de Samsung Helpdesk een mail gestuurd over welke snelheid SDHC-kaartje de U900 ondersteunt, en ook maar meteen of de Transcend 4 Gb (klasse 6) ondersteund wordt :9 )
Wat is het mailadres? Ik zoek dat al een tijdje, maar zie het denk ik over het hoofd.
Reg. datum: 05 juli 2008

ik heb de samsuing sgh u900 soul

probleem
kan hem, niet aansluiten op de usb vanb de pc
evenmin op die 4 pc.s van mijn leverancier en usb van mijn laptop

wel op die van primafoon

quote:
morpheus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:31:
[...]

Wat is het mailadres? Ik zoek dat al een tijdje, maar zie het denk ik over het hoofd.
HIER kan je al je vragen kwijt :)

Reg. datum: 16 oktober 2006

Hoi

Kan ik ergens uitzetten dat ik na een oproep een samenvatting krijg van de gespreksduur en zo??

Bedankt alvast voor het antwoord

Reg. datum: 14 september 2000

Ik heb iets raars. Kreeg gister een melding dat mijn sms postvak in vo lzat en dat ik eea moest verwijderen. Dat heb ik gedaan maar nu worden berichten standaard op de simkaart ipv micro sd opgeslagen. Ik heb me rot gezocht maar het is me niet gelukt om dit weer terug te zetten. Iemand de gouden tip?

Reg. datum: 27 november 2002

Ik heb sinds vandaag een U900.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om in te stellen dat je kunt zien of je een berichtje hebt ontvangen hebt (of een oproep gemist) als de telefoon dicht geschoven is (in de 'standby' stand)? Of dat je daar iets van een klokje kunt zien?

mhilberd wijzigde dit bericht 19-07-2008 19:48 (4%)

Reg. datum: 26 januari 2004

het was even pielen maar heb nu internet connectie (umts) op mijn laptop (sony vaio sz3xp met windows vista business sp1) via bluetooth met m'n Soul mobieltje en Vodafone abo (incl. onbeperkt internet)...

truc was eerst via bluetooth applicatie (toshiba stack) een com-poort toewijzen (Com40 in mijn geval) en dan de connection wizard voor verbindingstype 'bluetooth' volgen in de samsung pc studio software en vervolgens de netwerk wizard volgen in eveneens de samsung pc studio software.
Opvallend is dat het modem van het type 'standard 33600bps' is i.p.v. samsung specifiek.

kleine performance meting (www.speedtest.nl):
Download: 310 kbps (= 38,7 KB/s)
Upload: 116 kbps (= 14,5 KB/s)

MrJayMan wijzigde dit bericht 20-07-2008 13:40 (10%)
Reden: performancemeting

quote:
lubbe schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:55:
[...]

Heb sinds vanmiddag ook deze telefoon en als t goed is krijg ik vrijdag de Transcend microSDHC 4GB (klasse 6) via de post, dus ik zou je er event. dit weekend antwoord op kunnen geven.
En werkt het SDHC kaartje? :+

Edit 22 juli 22:02: Ik heb hem ook al besteld! Het viel me wel op dat je bij veel website's 10 euro verzendkosten moest betalen :( . Ik had er dan nog 1 met 3.5,-. En totaal werd hij 14.90,-, niet slecht voor 4 GIG :)

YOGI wijzigde dit bericht 22-07-2008 22:04 (24%)

Reg. datum: 30 augustus 2004

quote:
YOGI schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:49:
[...]

En werkt het SDHC kaartje? :+
sorry voor mn latere antwoord dan beloofd, maar het werkt!! :P

Reg. datum: 31 juli 2001

Jammer dat de batterij aanduiding niet echt te vertrouwen is.
Heb vaak nog 2 blokjes als ik ga slapen maar na 8 á 9 uur is mijn toestel uitgeschakeld door lege batterij.

hmm.... kweenie....
Reg. datum: 14 december 2001

Heb deze telefoon ook sinds een dag, erg mooi toetsel. Mooiste dat op het moment te krijgen is. De bouw kwaliteit is echt super. Wat ik wel vervelend vind is dat optie om het geluid aan te passen nu onder profielen zit.

Ik heb een T-mobile branded toestel en een zilveren sensation uitvoering. Ik heb gewoon een menu knop in het midden i.p.v. een i knop, wel beter inderdaad. Verder werkt het toetsel prima ben er erg blij mee voor een jaar ;) dan weer een nieuwe.

PC 1: Office PC 2: Allround

Reg. datum: 29 maart 2005

Hallo,

Ik heb sinds een week mijn u900/soul en mij viel op dat het frontje, vlak onder het display een beetje bol ging staan. Ik heb dit bij een kpn servicesenter gemeld en kreeg gelijk een nieuwe mee. Nu heb ik deze net een dag en staat het frontje weer bol.

Hier is een artikel waar wat goede foto's staan van dit probleem.
http://www.mobilecowboys.nl/mwc/6776
Zijn er hier meer mensen die dit hebben? of heb ik misschien toevallig twee foute toestellen te pakken?

Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
Dodgy_Bob schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:05:
[...]
mij viel op dat het frontje, vlak onder het display een beetje bol ging staan.
[...]
Zijn er hier meer mensen die dit hebben? of heb ik misschien toevallig twee foute toestellen te pakken?
* steekt hand op

Reg. datum: 29 maart 2005

en heb je er iets aan kunnen doen? Ik irriteer me er mateloos aan, maar ik heb in de winkel twee toestellen uitgepakt en beide hadden het ook, nieuw uit de verpakking :(

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: