Beter 1 koei in de melkput, dan 10 paarden in een onderlopende kwelder. Negers Main Proxy OGR Stats
Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
Nieuw TopicBen ik trouwens de enige die een beetje moe wordt van allemaal dezelfde filmpjes met nagenoeg dezelfde prototype telefoons met mensen die allemaal hetzelfde laten zien? Ik ben wel weer een keer toe aan een nieuw filmpje van goede kwaliteit met een nieuwere firmware versie. De release kruipt dichterbij en ik zou dan ook graag zo langzamerhand wel een mooie uitgebreide (p)review willen zien van een toestel met nieuwere software. En een betrouwbare test van de batterij duur, want ik zou het toejuigen als er eens een PDA/telefoon combi uitkomt die ik niet om de nacht moet opladen en als ik hem druk gebruik iedere nacht.
Is er trouwens al iets meer duidelijkheid over de 3D hardware in het apparaat? In het begin werd bij een aantal demonstratie filmpjes op een van die telecombeursen gezegd dat de software meegeleverd zou worden itt wat bij HTC steeds het geval is. Maar verder heb ik daar niets meer van gehoord en wel erg benieuwd naar ben, want naast snellere prestaties zou dit ook voor een langere werkingsduur van de telefoon op dezelfde accu kunnen betekenen.
maw ik ben toe aan de in depth reviews van nieuwere versies :-P
Breek je nek voorzichtig
Reg. datum: 24 mei 2007
Ik vind persoonlijk de foto's tegen vallen van de X1, hoop dat er nog wat aan verbeterd word
Reg. datum: 21 mei 2008
Jezus zeg inderdaad! Zijn de slechtste foto's van allemaalquote:patrick1988 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:16:
Gelijk heb je ik heb nog iets gevonden een foto review: http://www.theunwired.net/?itemid=4661
Ik vind persoonlijk de foto's tegen vallen van de X1, hoop dat er nog wat aan verbeterd word
Reg. datum: 24 mei 2007
Dat vind ik dus ook mijn K800i Schiet mooiere foto's met 3,2mp! Dan zou je toch zeggen dat hier de zelfde camara in moet zitten. Maar hij is nog niet uit dus alles kan nog veranderen ookal is dit wel teleurstellend.quote:joedy87 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:22:
[...]
Jezus zeg inderdaad! Zijn de slechtste foto's van allemaalQua camera ga ik er dus absoluut mee achteruit, dit vind ik erg jammer omdat ik regelmatig foto's (en filmpjes op dancefeesten) schiet!
patrick1988 wijzigde dit bericht 09-07-2008 22:03 (6%)
Idd.Ik heb ook de k800i die prachtige foto's schiet. Maar ik denk dat er geen cybershot in de X1 zit. Echt zwaar balen zeg zulke foto's. Aangezien ik iemand ben die vrij veel foto's maakt hecht ik wel waarde aan een behoorlijke camera (ik heb vorig jaar mijn digi verkocht omdat ik echt alles met mn k800 schiet!)quote:patrick1988 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:02:
[...]
Dat vind ik dus ook mijn K800i Schiet mooiere foto's met 3,2mp! Dan zou je toch zeggen dat hier de zelfde camara in moet zitten. Maar hij is nog niet uit dus alles kan nog veranderen ookal is dit wel teleurstellend.
BTW; op bengalboy.com staan wel prachtige foto's die geschoten zijn met de X1. Dus ik wil het echt met eigen ogen zien!
joedy87 wijzigde dit bericht 09-07-2008 22:12 (14%)
Reg. datum: 05 februari 2008
LET EVEN OP JE WOORDEN AUB!quote:joedy87 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:22:
[...]
Jezus zeg inderdaad! Zijn de slechtste foto's van allemaalQua camera ga ik er dus absoluut mee achteruit, dit vind ik erg jammer omdat ik regelmatig foto's (en filmpjes op dancefeesten) schiet!
goed, ik ben het wel met je eens. Erg jammer van die fotokwaliteit. toch vraag ik me af hoe serieus we deze preview moeten nemen. ik ga er van uit dat er in de Diamond en de Touch Pro dezelfde camera zit, terwijl de Diamond scherpere foto's maakt. Dus dat lijkt me vrij onlogisch. Dus ik wil nog wel meer previews zien. en inderdaad, bij bengalboy is de kwaliteit van de foto's wel prima. (beetje jammer dat je zo'n mooie telefoon moet verpesten door er een paar goedkope dames bij te zetten, maar dat is bengalboy en dus offtopic;))
Let even op je woordenquote:René1 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:18:
[...]
LET EVEN OP JE WOORDEN AUB!
goed, ik ben het wel met je eens. Erg jammer van die fotokwaliteit. toch vraag ik me af hoe serieus we deze preview moeten nemen. ik ga er van uit dat er in de Diamond en de Touch Pro dezelfde camera zit, terwijl de Diamond scherpere foto's maakt. Dus dat lijkt me vrij onlogisch. Dus ik wil nog wel meer previews zien. en inderdaad, bij bengalboy is de kwaliteit van de foto's wel prima. (beetje jammer dat je zo'n mooie telefoon moet verpesten door er een paar goedkope dames bij te zetten, maar dat is bengalboy en dus offtopic;))
Wat is er dan verkeerd aan dat bericht van mij
Ik denk dat het gaat om het gebruik van een bepaalde naam om iets uit te drukken die te maken heeft met een geloof.quote:joedy87 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:54:
[...]
Let even op je woorden![]()
![]()
Wat is er dan verkeerd aan dat bericht van mij?
Verder ben ik het wel eens dat de camera niet zulke mooi dingen doet, maar aan andere kant, de camera in me huidige telefoon gebruik ik ook amper.
Harder, Better, Faster, Stronger
Reg. datum: 29 mei 2006
Staan er op bengalboy.com full res fotos dan? Zie daar alleen maar gecropte en verkleinde fotos namelijk en tja, als je fotos verkleint naar 640x480 zien ze er allemaal wel mooi uit...quote:joedy87 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:11:
[...]
Idd.Ik heb ook de k800i die prachtige foto's schiet. Maar ik denk dat er geen cybershot in de X1 zit. Echt zwaar balen zeg zulke foto's. Aangezien ik iemand ben die vrij veel foto's maakt hecht ik wel waarde aan een behoorlijke camera (ik heb vorig jaar mijn digi verkocht omdat ik echt alles met mn k800 schiet!)
BTW; op bengalboy.com staan wel prachtige foto's die geschoten zijn met de X1. Dus ik wil het echt met eigen ogen zien!
Hoop dat er snel meer bekend is over release/prijs. Het wordt in ieder geval deze, de i900 Omnia of de Touch (pro/diamond).
Ik verwacht geen goede foto's, maar het moet toch wel een beetje kwaliteit hebben.. niet dat ik veel foto's maak maar toch.
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Breek je nek voorzichtig
edit: niet zo snel gezien, staat toch wel op SE site, sorry
René1 wijzigde dit bericht 11-07-2008 08:31 (15%)
Reg. datum: 04 mei 2004
Smaken verschillen ook nogal eens. Bovendien hebben niet alle reviewers overal evenveel verstand van. Ik heb ook beperkte kennis op fotografisch gebied. D.w.z. dat ik wel een review kan schrijven over een telefoon, maar specifieke onderdelen zoals bijvoorbeeld de camera zullen (door mij dan) meer gevoelsmatig beoordeeld worden.quote:GENETX schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:52:
Die foto's zijn helemaal niet goed of zelfs met verkeerde instellingen geschoten. Kijk maar eens naar de lucht! Overbelicht oid want dit klopt nooit!
In de TS staat het ook... Niet zo gehaast lezen, voorlopig istie er toch nog niet dus je hebt alle tijdquote:René1 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:29:
ik zat op de SE site te kijke en daar zegt niemand iets over wifi en in de TS staat er ook niks over als ik het zo snel even goed gezien heb. ik neem aan dat dat er wel op zit toch?
edit: niet zo snel gezien, staat toch wel op SE site, sorry
Ik zie sowieso vrij weinig mensen lopen met het dure segment van SE. Dus je hebt sowieso een telefoon die weinig mensen hebbenquote:joedy87 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:18:
Wat een rij vannacht voor de iphone. Bahbah gehyped ding dat het is. Gelukkig zal het met de Xperia niet zo gaan (tenminste dat hoop ik toch) Ik wil een telefoon die bijna niemand heeft
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Dat klopt, maar ik denk dat iedereen die wel eens een foto heeft geschoten wel doorheeft dat daar iets goed mis is. De kleuren zijn niet goed en alles is veel te licht. Ik heb het op overbelichting. Heb zelf een DSLR waar ik eens met over/onderbelichting heb gespeeld. Dat was dan 's nachts, maar het effect bij overbelichting was min of meer hetzelfde.quote:MistaDevine schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:02:
[...]
Smaken verschillen ook nogal eens. Bovendien hebben niet alle reviewers overal evenveel verstand van. Ik heb ook beperkte kennis op fotografisch gebied. D.w.z. dat ik wel een review kan schrijven over een telefoon, maar specifieke onderdelen zoals bijvoorbeeld de camera zullen (door mij dan) meer gevoelsmatig beoordeeld worden.
Overigens heb ik ook medelijden met de mensen die uren hebben staan wachten voor een iPhone...
...er was niet eens ruimte om mee te lopen
Ik heb eerlijk gezegd ook best wel interesse in de iPhone, maar ik wil niet beslissen welke ik neem voordat ik ze beide in het echt gezien hebquote:joedy87 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:18:
Wat een rij vannacht voor de iphone. Bahbah gehyped ding dat het is. Gelukkig zal het met de Xperia niet zo gaan (tenminste dat hoop ik toch) Ik wil een telefoon die bijna niemand heeft
PSN id: NL_SToRM
Ik kwam op Fan.tv dit filmpje (klik even op bekijk video) tegen.
Je kan duidelijk zien dat als het toestel kantelt, het beeld meekantelt. Het is dan wel een animatie, maar we mogen er toch vanuit gaan dat het definitieve toestel dit ook doet!
Mijn Canon Ixus doet dit ook en dat is toch verdomde handig!
ppaddo wijzigde dit bericht 11-07-2008 21:56 (9%)
http://www.inxperia.com/forums/showthread.php?t=118
@Hieronder: Scherp!
GENETX wijzigde dit bericht 12-07-2008 11:54 (4%)
Eej goeie man! Ja die datum zal vast wel iets te betekenen hebben, anders hadden ze er ook gewoon de datum van toen in kunnen zettenquote:René1 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:31:
misschien een heel klein beetje offtopic, maar er viel mij iets op. als ik kijk naar de afbeelding waarbij de X1 rechtop staat met al die panels, is de middenste van de bovenste rij een kalender. en op welke dag staat ie? 24 september 2008. lijkt me een enorm strakke actie als SE dat gedaan heeft als soort van hint over wanneer ie ongeveer uit komt...
http://www.pocketpcmag.com/cms/files/Jun08/XperiaPanels.jpg
joedy87 wijzigde dit bericht 12-07-2008 12:07 (4%)
De foto's die hier zijn gepost zijn idd troep volgens hem. Hij maakt veel betere foto's met zijn X1. Volgens hem ligt dat vooral aan de Alpha firmware/ROM. Zelf denk ikw el dat dit klopt, het bepalen van de sluitertijd is daar niet goed gegaan. Verder zou de X1 dezelfde CMOS (camera) sensor hebben als de HTC TyTn II.
Verder:quote:The camera is a HTC CMOS sensor and would be the same sensor from the TyTn II (Tilt) and Athena. I find the quality to be very, very good and comparable to the SE K790's 3 megapixel in quality. It would have been nice to have the K850i's 5 megapixel guts, however, that phone is actually thicker than the S.E.X1 so it may be a better compromise for form factor/features that it carries the digicam it does.
Iets meer als een maand geleden gepost.quote:There are already photos and comments about the handwriting recognition in the review and this thread. The S.E.X1 carries the standard Windows Mobile OS handwriting recognition at this time, no SE customizations for this feature currently. Hopefully I will have a commercial unit within the month.
En helaas, iig voor de VS,
Dat laatste lijkt me op zich niet echt logisch. Er zou dus op dit moment zo ongeveer een "Final hardware" zijn met Beta ROM. September lijkt me toch logisch dan. Nog anderhalve maand Beta ROM. Dan nog wat bugs pletten in een RC voor september. Dan kan ie in massaproductie (je gaat nl niet telefoons uitrusten met een beta ROM, en die flash je achteraf ook niet 1 voor 1quote:Release will be Q4-Q1 2009.... its going to At&t....
GENETX wijzigde dit bericht 12-07-2008 19:02 (14%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
Dit topic is gesloten.