Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
Ivo NL schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 01:43:
Ik mag denk ik van geluk spreken. Hoor veel negatieve verhalen erover terwijl ik 0,0 problemen ermee gehad heb terwijl ik toch één van de eerste toestellen had (gepreorderd..). Dus, vreemd allemaal.
Zeg dit niet te hard, had ik ook gedaan. Een week later geheugenkaartlezer kapot en nog een week later BROD.

PSNid: YouriNL

Wat een drama deze foon, half jaartje in bezit. nog nooit fatsoenlijk gewerkt. Wordt dus vervangen door een ander, Nooit meer SE

PSNid: YouriNL

Reg. datum: 23 januari 2008

quote:
Wat een drama deze foon, half jaartje in bezit. nog nooit fatsoenlijk gewerkt. Wordt dus vervangen door een ander, Nooit meer SE
Ja want als er 1 kut is dan is de rest dat ook! ben het volledig met je eens wat betreft deze foon hoor, maar slaat nergens op dat meteen de rest ook niks is...

Reg. datum: 05 november 2006

Weet iemand al of het mogelijk is om de 'shake-it' functie te gebruiken om naar het volgende nummer te gaan, zoals bij andere SE telefoons wel kan?

Reg. datum: 13 juni 2001

Ik hoorde laatst (ongeveer 2weken terug) iemand over de nieuwe software voor deze telefoon, ik bezit zelf nu versie : R1DA038 en via mijn telefoon zegt hij dat ik over de nieuwste software beschik maar ook via seus krijg ik dezelfde melding.
Ligt dat aan mij hier, of is dit nu gewoon nog de laatste uitgebrachte software versie?

Distracting you
Reg. datum: 14 mei 2004

Volgens mij zijn dit de firmware versies:
quote:
1st - R1CA029
2nd - R1CA037
3rd - R1DA038 [R1DA039 for India]
4th - R1EA031 [R1EC001 for Orange]
5th - R1EA037 <- the newest, only for non-branded [for this moment, branding firmwares are always a few days later
Als je hem niet via SEUS kan updaten dan moet je moeilijk gaan doen met van allerlei programma's en heb je kans dat je je telefoon helemaal vernield. Het zou eraan kunnen liggen dat je een branded telefoon hebt die niet geupdate kan worden met die versie. Als dat niet zo is zou je de service centre van sony ericsson eens kunnen bellen of er echt nieuwe updates zijn en misschien ook daar laten updaten: SonyEricsson Service Points (beetje oude lijst)

Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)

Reg. datum: 14 mei 2008

quote:
Kixtart schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:43:

[...]

Als je hem niet via SEUS kan updaten dan moet je moeilijk gaan doen met van allerlei programma's en heb je kans dat je je telefoon helemaal vernield. Het zou eraan kunnen liggen dat je een branded telefoon hebt die niet geupdate kan worden met die versie. Als dat niet zo is zou je de service centre van sony ericsson eens kunnen bellen of er echt nieuwe updates zijn en misschien ook daar laten updaten: SonyEricsson Service Points (beetje oude lijst)
De beste en nieuwste firmware versie is: R1FA035 (18 juni uitgebracht).

Bron

Reg. datum: 20 oktober 2004

Gisteren heb ik een 4GB SDHC geheugenkaart gekocht van Kingston. Als ik de geheugenkaart erin steek, doet hij het perfect, echter (+-) 10 minuten later als ik een mp3 wil afspelen, staat er " Mislukt". Onder bestandsbeheer staat er bij het geheugen: "Geen bestanden"
Bij mijn 512 MB M2 kaart ondervind ik geen enkel probleem, kan ik concluderen dat mijn geheugenkaartlezer kapot is voor SD :P ? Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

R!cky wijzigde dit bericht 10-07-2008 19:49 (4%)

quote:
Kixtart schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:43:

[...]

Hoe kan ik zien of hij branded is? heb nergens geen logo's of iets dergelijks in mijn menu / opstart scherm staan.
Wel is het vreemd dat ik links onder de flitser een soort 3tje heb staan, kan het dan zijn dat hij uit een ander land komt ofzo?

quote:
Henkpaulus schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:10:Hoe kan ik zien of hij branded is?
Door te kijken bij de software-info (Zie eerste page hoe je dat doet). Bij mij staat er zelfs T-MOB-INT genoemd. Maar je zou uit de firmware-versie ook kunnen halen of ie branded is. Dat staat er bijvoorbeeld bij de lijsten van eSato bij.
quote:
Wel is het vreemd dat ik links onder de flitser een soort 3tje heb staan
Je bedoelt toch niet de drie lampjes die het licht regelen voor video en zaklantaren :P
quote:
kan het dan zijn dat hij uit een ander land komt ofzo?
Jazeker, ik vermoed uit China ;)

ff een stukje vliegen

Is er iemand die een T-Mobile-branded toestel heeft met een firmware nieuwer dan R1DA038? Ik vind namelijk dat wij T-Mobile-Branded gebruikers wel erg in de kou staan...

ff een stukje vliegen

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
ArnoudBM schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:36:
Is er iemand die een T-Mobile-branded toestel heeft met een firmware nieuwer dan R1DA038? Ik vind namelijk dat wij T-Mobile-Branded gebruikers wel erg in de kou staan...
Mijn toestel was eerst ook T-Mobile branded, en ik vind inderdaad ook dat T-Mobile erg lang wacht met de firmware updates. Ook een van de voornaamste redenen waarom ik 'm ge-debrand heb

quote:
ArnoudBM schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:30:
[...]

Door te kijken bij de software-info (Zie eerste page hoe je dat doet). Bij mij staat er zelfs T-MOB-INT genoemd. Maar je zou uit de firmware-versie ook kunnen halen of ie branded is. Dat staat er bijvoorbeeld bij de lijsten van eSato bij.

[...]

Je bedoelt toch niet de drie lampjes die het licht regelen voor video en zaklantaren :P

[...]

Jazeker, ik vermoed uit China ;)
Hehehe,
Ik bedoel echt een 3 als cijfer .. heb er even een foto van gemaakt

http://img140.imageshack.us/img140/8362/camara2iv3.jpg

Reg. datum: 12 november 2003

Als je t mij vraagt hoort dat daar niet te zitten :S
Wat lelijk...

Gigabyte P35-DS4, E6750@3.6ghz + Scythe Infinity, 4x1GB Crucial BallistiX Tracer PC-6400 @ 4-4-4-9, Club3D 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB Raid0, Antec P182, Seasonic 500 watt

Reg. datum: 27 mei 2008

Dit is het logo van de provider "3" en dan is je telefoon idd uit een ander land, n.l. een van de landen, waar "3" actief is (uitsluitend met UMTS).
Zal waarschijnlijk wel Engeland zijn, maar je vindt "3" ook bijv. in Oostenrijk en enkele Aziatische landen.

quote:
MarlyS schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:18:
Dit is het logo van de provider "3" en dan is je telefoon idd uit een ander land, n.l. een van de landen, waar "3" actief is (uitsluitend met UMTS).
Zal waarschijnlijk wel Engeland zijn, maar je vindt "3" ook bijv. in Oostenrijk en enkele Aziatische landen.
Als ik hem da debrandden, kan ik dan ook weer met de laatste updates mee doen. Of is het niet verstandig om hem te debranden als het toestel uit een ander land komt?

e6700 - XFX GF8800GTX-XXX

ik heb er nu dus ook net een gekocht.
standaart had ik de oudste firmware er op 1st.

nu staat die R1DA038 er op is al stukken beter. mijne is vodafone branded
is die nieuwste niet ergens los te downloaden ofzo en zelf te flashen want vodafone schiet echt niet op met die updates. de laaste van hun is uit december vorig jaar.
iemand tips.?

Check mijn Celica VVTi PC: .: intel C2D e7400@3.6GHz :: Asus P5K Deluxe :: 2GB Corsair pc8500 :: XFX GF8800GTX XXX :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.

AeroGeek
Reg. datum: 09 februari 2007

De touchbuttons werken bij mijn K850i niet meer. Ik heb hem nu bij t-mobile langs gebracht. Ze sturen hem op ter reparatie.
e6700 - XFX GF8800GTX-XXX

mijn phone werkt opzich perfect nu met deze nieuwe firmware goede repsonse ook de touch buttons werken zonder enig probleem. alleen met die eerste firmware had ik het probleem dat ik het geluid volume filmpjes /mp3 niet meer kon vernaderen na verloop van tijd moest ik een reboot doen.

toch hoop ik soon op die nieuwste firmware want die schijnt de phone nog sneller te laten werken

update: yup jah ik heb de prepaid

BruceLee wijzigde dit bericht 14-07-2008 01:31 (4%)

Check mijn Celica VVTi PC: .: intel C2D e7400@3.6GHz :: Asus P5K Deluxe :: 2GB Corsair pc8500 :: XFX GF8800GTX XXX :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.

Reg. datum: 03 oktober 2004

quote:
Henkpaulus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:04:
[...]

Hehehe,
Ik bedoel echt een 3 als cijfer .. heb er even een foto van gemaakt

[afbeelding]
Die '3' is een gsm netwerk aanbieder in de UK. Ik herkende het logo.

De K850i is trouwens vanaf nu te koop met Vodafone prepaid voor 150 euro met 10 euro beltegoed :o

Leolinedance wijzigde dit bericht 13-07-2008 23:55 (12%)

Reg. datum: 23 januari 2008

quote:
toch hoop ik soon op die nieuwste firmware want die schijnt de phone nog sneller te laten werken
Je kan via verschillende aanbieders je telefoon upgraden/debranden en unlocken, zo heb ik mijne (van t-mobile) al 2 keer keer geupdate. Koste me wel 2 keer 10 euro maar werdt er wel sneller/beter op (merkbaar).

Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

Hmm, ik wilde net mijn inbox in omdat ik net iemand aan de telefoon had die mij twee smsjes had gestuurd maar nu kan ik er niet meer in? "Bewerking mislukt" staat er nu, ook mijn outbox geeft geen sjoege. Telefoon resetten, simkaart schoonblazen werkt allemaal niet. Heb gezocht in dit topic/internet maar kan er niks over vinden (of ik kijk niet goed :X ) Best vreemd. Iemand die een oplossing/ervaring hiermee heeft? Ik heb KPN Mobile 25 trouwens. Geen idee of dat er wat mee te maken heeft.

Had laatst wel een maandje 1000 smsjes gratis, was een proef maar dat is nog niet afgelopen afaik. Bovendien is het natuurlijk gek dat ik mijn in en outbox niet meer kan bereiken.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Reg. datum: 14 oktober 2004

ik kan de update service niet gebruiken, krijg een foutmelding over de verkeerde versie van adobes flash. ik heb de laatste versie gelaaglaad en nog steeds krijg ik de foutmelding. iemand ook dit probleem. ik draai hier vista home

Reg. datum: 06 december 2000

Flash uninstallen
SE-update-kreng uninstallen

Flash opnieuw downloaden + installen
SE-update-kreng installen

Bidden.

SC Destiny -- VII.770

Reg. datum: 14 oktober 2004

quote:
Stinger_ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:39:
Flash uninstallen
SE-update-kreng uninstallen

Flash opnieuw downloaden + installen
SE-update-kreng installen

Bidden.
't laatste was ik vergeten _/-\o_ ...... zal het nog een keer doen misschien dat het dan wel werkt... O-) thanx

Pagina: 1 2 3 4 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: