OGR-26 #5: 1.099.448 Gnodes Doe jij mee met OGR-26 en zoek je een Subteam? Join Aggressive Cows! Contact me
Je had ook gewoon een hoger DPI via de beeldscherminstellingen kunnen instellen 
Ja oke, maar is er geen manier dit op te lossen door een instelling ergens?
OGR-26 #5: 1.099.448 Gnodes Doe jij mee met OGR-26 en zoek je een Subteam? Join Aggressive Cows! Contact me
Ja. Configuratiescherm -> Beeldscherm -> Instellingen - Geavanceerd -> DPI instellen
In Firefox kan het in ieder geval wel zonder dat het de rest van Windows helemaal beinvloed:
Ga naar de Chrome directory in je profiel (standaard %appdata%\Mozilla\Firefox\Profiles\******.default) en maak een bestand userChrome.css aan en zet erin:
Cascading Stylesheet:
(Meer voorbeelden kan je vinden in userChrome-example.css (Nederlands) en http://www.mozilla.org/unix/customizing.html (Engels))
In Firefox kan het in ieder geval wel zonder dat het de rest van Windows helemaal beinvloed:
Ga naar de Chrome directory in je profiel (standaard %appdata%\Mozilla\Firefox\Profiles\******.default) en maak een bestand userChrome.css aan en zet erin:
Cascading Stylesheet:
1 | /*
|
(Meer voorbeelden kan je vinden in userChrome-example.css (Nederlands) en http://www.mozilla.org/unix/customizing.html (Engels))
Sebazzz wijzigde dit bericht 08-07-2008 15:33 (86%)
Reg. datum: 16 oktober 2007
Reg. datum: 16 oktober 2007

Bedoel je dit??
Ik heb het gemaakt met "Start - Run - accwiz.exe" daarmee start je accessebility wizard
Bekijk de instellingen voor de slecht ziende. Ik persoonlijk zou zeggen hoe meer kleuren er door elkaar gekwakt worden hoe zwaarder het is om alle te herkennen voor iemand met een wazige blik. Daarom zou ik kiezen voor "Hoog Contrast Wit"
Als je daar alle instellingen goed hebt ga je naar "Rechtsklik Desktop - eigenschappen - Uiterlijk (appearance) - Geavanceerd. Zoek daar in de drop down list de "Pictogram(Icon)" en verander de font grootte en verander eventueel ook de "Menu" Font grootte. Je kan daar vanalles uitvogelen ook met andere kleuren als dat beter uitkomt.
ps. Sluit iexplore en open deze opnieuw om de nieuwe instellingen te zien.. Die veranderen niet on the fly..
Bedankt voor de oplossingen jongens
Het is opgelost, mama erg blij 
Pagina: 1