Ik vind eigenlijk de hele linkerkolom overbodig. Die knoppen gebruik ik sowieso niet; ik wil ál het nieuws hebben en kies zelf wel de items die ik wil lezen. (Daarom hou ik ook van zinnige headlines en niet die sensatiemakende flauwekul die jullie soms posten.)
Tenslotte wordt het logo nu nog meer verhaspelt. De site heeft zou weinig identiteit over. Maar goed, ik vond het al een waardeloos logo, dus wat dat betreft is het niet echt een achteruitgang.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik vind 'm er op zich wel vet uitzien en ben er dus ook niet op tegen, maar ook mij doet 'ie aan een banner denken, en daardoor filter ik 'm mentaal weg (en krijgt 'ie dus niet zoveel aandacht als je zou verwachten).quote:Hacku schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:42:
1. De reviews & features box lijkt wel een banner. Persoonlijk heb ik een hekel aan banners, daarom heb ik ook een abo.
Tenslotte wordt het logo nu nog meer verhaspelt. De site heeft zou weinig identiteit over. Maar goed, ik vond het al een waardeloos logo, dus wat dat betreft is het niet echt een achteruitgang.