Reg. datum: 06 juni 2004
Reg. datum: 06 juni 2004
Ik heb geen idee waar het aan gelegen heeft. Ik heb ook diverse apps geprobeerd en er vervolgens weer afgegooid. Opeens kon ik ook niet meer verder. Ik heb overigens geen van de apps geprobeerd waar jij het over hebt. Ik heb gisteren een back-up gemaakt, hard reset uitgevoerd en vervolgens de back-up weer terug gezet. Daarna was het probleem verholpen. Was al met al zo gepiept en geen ergernis meerquote:bazzy_abc schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:07:
Beste (aanstaande) n82 bezitters,
Steeds meer mensen zie ik met het zelfde probleem als ik heb op de n82 fora, namelijk dat wanneer je een nieuw programmaatje probeert te installeren, dat hij aangeeft dat het "Bestand beschadigd!" is (ook bij bestanden die niet gesigned moeten worden). Bij mij gebeurde dit ongeveer nadat ik het progje mScorecard had geïnstalleerd. Enig idee hoe het bij jullie kwam, of waarna het probleem ontstond? Dit geld met name voor Ralphapeldoorn, Drawer, daftmay en Doctor Yes.
Dit is nog een oude post van mij:
Beste Tweakers,
Sinds kort heb ik een probleem met mijn n82 (black). Ik heb mijn toestel nu een paar dagen en heb wat applicaties geinstalleerd: Energy Profiler, JoikuSpot, Messenger, Upcode, NiceAlarm, Y-Alarms, Y-Tasks, Palringo (werkt slecht), mScorecard. Ik heb ook wat themes gedownload maar die heb ik er weer af gegooid (van Hotdog ofso... af te raden) en nu krijg ik elke keer als ik een nieuw .sis bestand probeer te openen de melding: Bestand beschadigd! .. en dan kan ik niet door. Ik kan dus geen nieuwe apps installeren...
En verder (ik denk niet dat het er toe doet) heb ik mijn geheugenkaartje (nokia 2GB) ook nog in FAT32 geformatteerd en getracht een back-up te maken met windows, maar ik was zo stom deze op het kaartje zelf te zetten.. dus hij was foutgelopen (kaartje vol). Dit deed ik omdat de PC Suite back-upper aangaf dat niet alle bestanden geback-upped konden worden. Maar ik geloof niet dat het hierdoor komt dat ik geen .sis bestanden meer kan openen.
alle hulp/ ervaringen zijn welkom!