Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Frosty Duck
Reg. datum: 01 juni 2001

Zat net de tranfervergelijking van mijn spelers een beetje te bekijken en was lichtelijk verbaasd over de prijs die ik bij mijn keeper te voorschijn zag komen. Ik heb hem 45 weken geleden aangeschaft voor 1.3M. Als ik nu de vergelijking bekijk dan zou hij 3.8M (gemiddelde prijs) op moeten leveren en dat zonder training.

Verkopen is bijna al geen optie, want wil ik een beter terug halen dan ben ik al weer rond de 5M kwijt. Je zou toch bijna geneigd zijn om keepers te gaan trainen :P

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

SandstorM [148839]
Reg. datum: 11 mei 2003

quote:
DSanka schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:44:Verkopen is bijna al geen optie, want wil ik een beter terug halen dan ben ik al weer rond de 5M kwijt. Je zou toch bijna geneigd zijn om keepers te gaan trainen :P
Het nadeel is dat je er maar 2 kunt trainen en eigenlijk maar 1 kunt verkopen na seizoenen training (er vanuit gaande dat je zelf een goede keeper wilt houden). Ik wilde mijn keeper ook verkopen maar dat werd ook allemaal te duur. En aangezien de keeper niet meer de spelhervattingen kan nemen (maar die van mij dus wel hoge spelhervattingen heeft, wat goed is om vrije trappen te stoppen) hoef ik ook niet een andere keeper daar op te trainen. Ik denk dat de meerwaarde die het had om je keeper je vrije trappen te laten nemen nu weggevallen is en het alleen voor de sh trainers een leuke bijkomstigheid is om een goede keeper met goed spelhervatten te hebben. Lang verhaal over keepers...

Sandyman538 wijzigde dit bericht 07-07-2008 15:49 (38%)

Hattrick: playing V.42
PSN: Sandyman

boom headshot
Reg. datum: 09 juni 2004

quote:
Sandyman538 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:47:
[...]

Het nadeel is dat je er maar 2 kunt trainen en eigenlijk maar 1 kunt verkopen na seizoenen training (er vanuit gaande dat je zelf een goede keeper wilt houden). Ik wilde mijn keeper ook verkopen maar dat werd ook allemaal te duur. En aangezien de keeper niet meer de spelhervattingen kan nemen (maar die van mij dus wel hoge spelhervattingen heeft, wat goed is om vrije trappen te stoppen) hoef ik ook niet een andere keeper daar op te trainen. Ik denk dat de meerwaarde die het had om je keeper je vrije trappen te laten nemen nu weggevallen is en het alleen voor de sh trainers een leuke bijkomstigheid is om een goede keeper met goed spelhervatten te hebben. Lang verhaal over keepers...
Heb dit ooit een keer hier besproken. 2 keepers en dus 2 verkopen per seizoen wanneer ze minimaal 2 keer poppen. Dat levert aardig wat op. Alleen je vorm gaat naar de knoppen dus echt ver kom je er niet mee vrees ik.

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

boom headshot

Plan© v2 tussenstand

Vanaf 21-03-2008 ging mijn nieuwe trainingsplan in actie.
Ik heb het verdeeld in 2 seizoen. Het vorige seizoen (dus de spelers die ik toen gekocht heb) en dit seizoen. De spelers die ik dit seizoen gekocht heb.

Op dit moment heb ik 7 spelers weten te verkopen. De netto winst van deze verkopen bedraagt:
¤ 3.589.679,-

De verwachting is dat het de komende weken nog verder zal oplopen omdat de meeste aan het eind van hun poppen zitten. Ook heb ik her en der wat verkeerde spelers gekocht en kon ik op het begin nog niet het geduld opbrengen om sommige spelers niet te kopen. Ik had immers ook direct een selectie van 14 spelers nodig.

Op dit moment een magere marge dus. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een speler die ik 6 weken in dienst heb gehad en daar een winst van + 5 ton voor pakte dan valt het af en toe wel mee :)
Ik ben nog niet een heel seizoen bezig dacht ik dus het is nog niet goed te zeggen wat ik nu per seizoen verdien.

Mijn huidige balans bedraagt 24 miljoen en het doel is om 30 mil aan het eind van het seizoen te hebben. Het liefst meer maarja dat lijkt mij logisch :)

Ben benieuwd hoe jullie er nu tegen aan kijken :)

Frosty Duck

Het slagen van je plan hangt nog steeds af van de transfermarkt. Als de prijzen gaan zakken dan het zeker slagen, maar op het niveau waar de prijzen nu staan betwijfel ik of je aan 30M genoeg hebt. Dat is tenminste als je een heel nieuw elftal wilt gaan kopen dat gelijk in een keer door kan stoten naar de bovenste drie divisies.

SandstorM [148839]

quote:
DSanka schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:17:
Het slagen van je plan hangt nog steeds af van de transfermarkt. Als de prijzen gaan zakken dan het zeker slagen, maar op het niveau waar de prijzen nu staan betwijfel ik of je aan 30M genoeg hebt. Dat is tenminste als je een heel nieuw elftal wilt gaan kopen dat gelijk in een keer door kan stoten naar de bovenste drie divisies.
Lijkt me niet. Om in 1x door te stoten naar boven zul je denk ik wel 4 miljoen per speler nodig hebben. Ik heb afgelopen seizoenswissel meerdere spelers gekocht (bovennatuurlijk/reusachtig) en daar was ik steeds voor rond de 3 miljoen mee kwijt. En aangezien mijn hele elftal nu ongeveer bovennatuurlijk of hoger is op de hoofdstat en ik niet in 1x doorstoot naar boven, maar weer in de VI speel heb je denk ik wel richting de mytische spelers nodig + cash om hun salaris voor meerdere seizoenen te betalen. Dan denk ik eerder aan 40/45 miljoen (op dit moment).

boom headshot

quote:
DSanka schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:17:
Nee ik stop niet bij 30 miljoen :) Het doel is om een saldo te hebben van 30 miljoen dit seizoen :) Eind punt is nog niet in zicht. Idd de 4 mil per speler daar kom je ongeveer wel op :P

1, 2, 3, 4 .....

En toch zou ik nu al gaan investeren ipv van een totale opbouw en inkoop. Je prestaties leveren namelijk ook aardig geld op, en om nou alleen maar te trainen om te trainen is ook duur. Ik zou dus als passen trainer nu al mids kopen met hoog PM, die je dan ook op passen traint. Het is waardeverhogend en je team gaat ook nog eens winnen.

Maar misschien is het ook omdat ik jouw plan zelf echt niet uit kan voeren omdat ik altijd het beste uit mijn team wil halen... ;)
Reg. datum: 25 september 2000

quote:
RM-rf schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:09:

Voorlopig ziet het er echter goed uit en zit ik absoluut op koers om kampioen te worden, hooguit blessures kunnen me nog dwars zitten....
:/

[scheldpartij] Ik probeer net zoveel mogelijk het blessurerisico in oefenwedstrijden te beperken, nadat ik vorig seizoen mn (enige) keeper voor 6 wedstrijden verloor in een friendly.

Dus had ik gister slechts twee A-team spelers opgesteld, eentje kwam net terug van een blessure en had van het weekend niet kunnen spelen en moet qua vorm nog wat aansterken, en een ander, een jonge sterke verdediginger was van het weekend geschorst, maar heeft verder prima vorm en zou zaterdag gaan spelen.
mn keeper had ik als reserve gezet dat _als_ een verdediger uit zou vallen, hij nog wat verdediging training mee zou pikken....

Mn jonge verdediger voor het Ateam vloog dr echter al vroeg af en dus kwam mn keeper erin, eventjes balen maar verdedigers heb ik wel genoeg.... echter, in de laatste minuten werd die keeper er wéér afgetrapt en deze keer hard ook, een flinke +4 ... :(

dat betekent dat ik nu 3 A-team spelers geblesseerd heb, mn enige keeper, een verdediger en een middenvelder terwijl een aanvaler netaan terugkomt maar brakke vorm heeft.

Ik mag nu hopen dat dit geen problemen oplevert voor mn kampioensaspiraties: dit weekend nog wel een makkelijk potje thus maar volgende week en de week erop moet ik tegen mn grooste concurrenten, de nr 2 en 3.....

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world

Reg. datum: 27 december 2007

Is het trouwens mogelijk om wanneer je je gegevens hebt ingevuld zoals je naam deze later nog te wijzigen? Ik zie namelijk dat ik een aantal typ fouten gemaakt in mijn naam zie ik, deze wou ik dus graag aanpassen. Tevens zie ik ook bij sommige clubs dat ze een leuk team foto hebben laten maken, is dit zelf gedaan in photoshop of is hier een speciale functie voor in hattrick?

Salv wijzigde dit bericht 09-07-2008 10:03 (58%)

Hattrick: FC Tuvanen ( IX.569 )

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Salv schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:47:
Is het trouwens mogelijk om wanneer je je gegevens hebt ingevuld zoals je naam deze later nog te wijzigen? Ik zie namelijk dat ik een aantal typ fouten gemaakt in mijn naam zie ik, deze wou ik dus graag aanpassen. Tevens zie ik ook bij sommige clubs dat ze een leuk team foto hebben laten maken, is dit zelf gedaan in photoshop of is hier een speciale functie voor in hattrick?
Gegevens zijn volgensmij wel aan te passen. Voor de rest; Google is your friend.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Frosty Duck

Stelletje gajes is het ook :Y link

DSanka wijzigde dit bericht 09-07-2008 17:19 (34%)

1, 2, 3, 4 .....

Binnen 18 minuten op een 0-4 voorsprong staan, erg lekker hoor ;)
Reg. datum: 24 augustus 2005

0-2 voor met rust en meer bbz.

Loop ik te klagen over de vorm van mijn verdediger (wretched), lukt het hem toch nog om een Unpredictable pass te geven waaruit gescoord wordt.

En mijn geblesseerde aanvaller wordt vervangen door een veel mindere, maar wel met Quick. Je raadt het al, ook een SE en goal _/-\o_

Hattrick: Thorgal Eagles V.221 Maplestory: EMS, Amsterdam, L79 Fire

Ik sta in de 2de helft ook op 2-0 voorsprong met een balbezit van 83%. Echter is dit ook geen verrassing aangezien de tegenstander maar 9 spelers heeft opgesteld, wel leuk om tegen gasten te spelen uit een hogere divisie, maar dat maakt zo te zien niet heel veel uit. Ben benieuwd hoe het afloopt :)

SandstorM [148839]

Bij mij gaan ze verlengen (1-1) misschien toch geen PIC moeten spelen... :/

/edit

De centrale verdediging van de bezoekers wist de pass naar Wilbert Palmen niet te onderscheppen. De speler van SandstorM kapte zich vrij en scoorde met een harde schuiver recht door het midden: 2-1. Een dramatische winst voor SandstorM! :?

Sandyman538 wijzigde dit bericht 09-07-2008 19:04 (63%)

Reg. datum: 06 oktober 2000

Ik ben klaar, had niet op tijd een nieuwe spits kunnen kopen, dus ik verwachtte helemaal niets. Toch net met 1-2 verloren. Komende 3 weken chillen en kijken of ik nog wat punten kan pikken in de competitie. Over 3 weken moet er een bijna nieuw, betaalbaarder team komen te staan. Kijken of ik 1,5 ton salaris kan gaan besparen per week.

Pewwy wijzigde dit bericht 09-07-2008 19:49 (6%)

Pewwy United (501819) in V.244

1, 2, 3, 4 .....

0-7 hier, net als vorige week met een leuke wedstrijd.
Nu eerst zondag een grote kraker op het programma...

Heb eindelijk mijn lijstje rond. Op de reserve mid, spits en a-spitsen na ga ik ze op verdedigen trainen. Niet 1,2,3 rendabeler dan deftraining, maar met een beetje aanvallend verdedigen moet ik flinke middenveldresultaten kunnen halen. Met een beetje geluk scheelt het ook 150k aan loon :)

Nu eerst 3 weken met pulp spelen, en dan dit proberen aan te trekken:
Benodigde Spelers: Minimale Hoofdskill:
Keeper Wonderbaarlijk
Verdediger 1 Briljant
Verdediger 2 Briljant
Verdediger 3 Formidabel
Verdediger 4 Uitstekend
Vleugelverdediger 1 Wonderbaarlijk
Middenvelder 1 Bovennatuurlijk
Middenvelder 2 Bovennatuurlijk
Middenvelder 3 Reusachtig
Vleugelspeler 1 Wereldklasse
Spits 1 Bovennatuurlijk
Spits 2 Bovennatuurlijk
Reserve Keeper Goed
Reserve Mid Goed
Reserve Spits Goed
Reserve Vleugel 1 Briljant

Als ik ze met leuk passen weet te kopen kan ik daarin ook nog skillstijgingen proberen te forceren.

Pewwy wijzigde dit bericht 09-07-2008 22:11 (4%)

Jeetje zeg wat ben je dan wel niet kwijt aan salaris onderhand? Ik had eens gekeken bij de eredivisie omdat ik daar wel geintresseerd in was maar die gasten zijn z'n 1.6mil ofso per week kwijt aan salarissen en dan reken ik de bonussen van sommige nog niet eens mee. Daarbij komende de stadion kosten voor z'n 60duizend toeschouwers, je personeelskosten.. Dan mag je toch aardig wat geld ontvangen van je kaartenverkoop en je sponsoren om je staande te houden met zulke torenhogen bedragen zeg!

Ik ben niet meer dan 30duizend kwijt met salaris en stadion en personeel kosten :P

1, 2, 3, 4 .....

Ik hoop dat je een grote zak geld mee neemt?
Of win je morgen de Staatsloterij zodat je 25 miljoen extra hebt?

quote:
hoedjevanpapier schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 00:03:
Totale uitgaven 408 886 ¤ per week ;)
Ik wacht 3,5 week, kijken wat de markt doet, dan heb ik 30.000.000 op zak als het goed is. Defs en vleugels heb ik al, moet alleen nieuwe spitsen en mids scoren. Met de mythische spelers win je veel, maar het kost best wat knaken.

boom headshot

quote:
Pewwy schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 01:22:
[...]

Ik wacht 3,5 week, kijken wat de markt doet, dan heb ik 30.000.000 op zak als het goed is. Defs en vleugels heb ik al, moet alleen nieuwe spitsen en mids scoren. Met de mythische spelers win je veel, maar het kost best wat knaken.
30 mil :) Zo zo, flink gespaard?

Sjimmeh!!

Helaas uit de beker gevlogen...

Maarja, voor een VIIe klasser niet slecht opzich. Nog veel weerstand geboden ook, scheelde niet veel of ik had gewonnen. _O_

1337

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: