Reg. datum: 13 januari 2005
[Ervaringen] Partyfotografie deel 10
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 94 95 96 97 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 13 januari 2005
-Question2: welke manier van flitsen gebruiken jullie (instelling op de flitser); 'evaluative' of 'average'. Kan iemand helder uitleggen wat nu het verschil precies is? (Gebruik overigens 'evaluative')
Dat zijn mijn vragen. Ik weet al wat 2nd curtain voor effect heeft, maar thanks anyway
@hos
Ik vind het toch niet een onaardige serie. Kleur: consistent en geen lichtjes uit hoofden (waar ik niet zo van houd), Compositie: leuke momenten gepakt! Met name nummer, owja je hebt geen nummering
Ik zou alleen de eerste foto weglaten. Ik kan mij herinneren dat je ooit zei dat je alleen de 'vrolijke' momenten graag wilde vastleggen. Ik bedoel; je bent toch op een feestje?
@CaVeFiSh
Je eerste foto vind ik ook 'het' niet helemaal. Te druk en iets teveel dubbele gezichten.
Je tweede foto vind ik dan wel erg fijn! Fijne kleuren & prettige compositie (het onderwerp staat mooi geisoleerd).
@eeerik
Goede foto hoor! Kleuren zijn mooi, compositie klopt en ze kijkt nog blij ook! Goed moment gepakt.
@JumpStart
thanks! Goede site!
Heb ondertussen wat linkjes gevonden over flitsen:
1, lang en erg gedetaileerd verhaal over flitsen
2, vier manieren om een flits te bouncen
3, fotografie woordenboek
4, planet Neil, over flitsen in de fotografie en wellicht al bekend.
Maarten L wijzigde dit bericht 06-07-2008 14:24 (18%)
Reg. datum: 29 januari 2006
hersteld, en foto 1:complete mafheid hoort juist bij dit soort feesies alwaar saskia rocks ook aardig in meegaatquote:Maarten L schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:05:
@hos
Ik vind het toch niet een onaardige serie. Kleur: consistent en geen lichtjes uit hoofden (waar ik niet zo van houd), Compositie: leuke momenten gepakt! Met name nummer, owja je hebt geen nummering
en hier de rest
http://thehospages.com/pi...rties/2008-07-05-dekring/
hos wijzigde dit bericht 06-07-2008 14:55 (8%)
Fuji S5 pro , 17-55 2.8 30mm 1.4 en 10-17mm fish SB800 en SB900 SC29 enhanced
#1 Betty en #2 Billy (set)

Daar even gezellig gedanst, paar fototjes maar niet te veel. En toen door naar Club 8 (set).
#3 DJ

#4 nieuwe indeling (er is ruimte gemaakt voor het rookhok.

#5 Strobo gebruiken als externe flits

#6 VJ's

#7 Hairplay

#8 En aan het eind van de avond gaat het rookhok dicht...

Fotografie | Nikon D80 (D40) | Sigma 18-50 2.8 | Nikon 50 1.8 | SB-800 | SB-600 | Nikon 55-200
Reg. datum: 02 juni 2008
Erg mooie shot! Goed moment en mooi licht!quote:eeerik schreef op zondag 06 juli 2008 @ 07:51:
Net terug, en dit is de eerste van het CF-kaartje die ik erin deed:
[afbeelding]
Die led-wall in de Models at Work zaal was wel leuk speelgoed
Canon EOS30D - Canon EF70-200mm F4/L USM - Canon EF50mm F/1.8 II - Tamron SP AF 17-50mm F/2.8

En verder stelde mijn weekend eigenlijk geen fuck voor. Heerlijk
Aardige serie, maar ik mis een beetje het contact met de mensen. Alsof je niet echt in het feest zit. Probeer ogen op de foto te krijgen of closer te komen?
Foto 3 is een voorbeeld waarvan je erg ver weg staat en hiermee dus een afstand creeerd tussen jou en het feest. Dat werkt (voor mij persoonlijk) ook door naar de kijker. Ik sta er erg ver van af.
Verder wel ok, alleen lopen (op mijn brakke laptop scherm) de kleuren wel erg dicht op de laatste foto.
Foto 5 is mijn favoriet, fijne kleuren en goed moment!
@Henk
Goede foto; kleuren, moment en compositie zijn prima. Maarrrr, waarom werkt je site niet
Thx, thx, thx, enne.... drastisch tijdgebrekquote:Maarten L schreef op maandag 07 juli 2008 @ 04:11:
@Henk
Goede foto; kleuren, moment en compositie zijn prima. Maarrrr, waarom werkt je site niet
1 van die leuke meiden die de hele avond door aan het dansen waren zo te zien. Hoewel het wat lastig te zien is op zo'n kleine fotoquote:hos schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:08:
8.volgens mij was die blonde ook 1 van die 2 leuke meiden in club 8 wolf![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik moet toch eens wat vaker mee naar Amsterdam...
hier is ze wat duidelijkerquote:Wolfensteijn schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:06:
[...]
1 van die leuke meiden die de hele avond door aan het dansen waren zo te zien. Hoewel het wat lastig te zien is op zo'n kleine foto
Ik moet toch eens wat vaker mee naar Amsterdam...
http://www.thehospages.co...07-05-dekring/image58.jpg
AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.
@ Henk; Heb je de DJ geen oordoppen aangeraden?
Sensation 2008, Amsterdam ArenA
Afgelopen zaterdag, ondanks alle commotie omtrend de press-accreditatie ben ik naar Sensation geweest. 'k sta aan het loket om mn press-ticket op te halen, hoor ik in eens "Hey meneer.. maak 's een fototje" - bleek Jazz achter me te staan, en ben dus ook erg benieuwd naar zijn pics!
De show was zoals altijd natuurlijk weer erg vet, eem soort van catwalk over de hele lengte van de Arena vol met water/fontijnen en samen met vuurwerk/lasers was het erg gaaf!
Verder uiteraard ook Nimal, Eeerik, Floris en Marty gezien!
#1 - Sensation, Amsterdam

#2 - de 'Mittnick'

#3 - de Opening

#4 - de 'Mittnick'

#5 - DJ Booth/Stage

#6 - ModelsAtWork

#7 - Aankleding

#8 - Showtje

#9 - Hoedje

#10 - Live Act

#11 - Handje

#12 - iPhone

#13 - Overview

#14 - Confetti

#15 - Laser

Copyright: ID&T
Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
hela voorlopig is het vrij rustig maar tja als je dan toch ergens naar toe wil, dit wordt mijn eerstvolgende grote feesiequote:mindfreaker schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:52:
zo te zien wordt het tijd dat ik ook eens naar zo'n "hos" feestje ga
http://www.boomfestival.org/boom2008/news.php
whehehe, leuke shotquote:Henk schreef op maandag 07 juli 2008 @ 00:11:
[afbeelding]
En verder stelde mijn weekend eigenlijk geen fuck voor. Heerlijk
@Mittnick: nummer 12
Nikon D700, D300,D200-IR,D100-IR,F100, Nikkors: 10.5 fish|16fish|12-24|17-55|18-35|24-70|28 AFD|28PC f/3.5|50f/1.2, 1.4|cream machine 85 f/1.4|70-200|75-150 f/3.5 (series E, geen nikkor)|105VR|TC1.7|SB 900|SB 800x3|R1C1kit | Carl Zeiss 50mm f/1.4
Reg. datum: 07 december 2007
Zelf momenteel echt gigantisch tijdgebrek, zit de hele week met het Nederlands Inline-hockey team in Duitsland om foto's te schieten voor diverse websites en bonden etc.. Dus die foto's hebben even prioriteit aangezien die iedere avond al online moeten staan.. Heb alleen nog maar tijd gehad om een korte blik op de Sensation foto's te werpen, zelfs nog geen selectie kunnen maken. Anyway, misschien "verveel" ik me vannacht en kan ik straks toch wat foto's online zetten hier.
Een canon dat met glas schiet.. Jazzs' Flickr
Reg. datum: 07 december 2007
Sensation dus. Ondanks het vele gedoe vooraf heb ook ik besloten om mijn irritaties van me af te zetten en met frisse tegenzin toch naar de Arena te gaan. Aangezien uiteindelijk alleen de onbewerkte files op origineel formaat moeten worden ingeleverd en ze vast niet uit al die duizenden inzendingen ook nog eens zelf foto's gaan uitkiezen en bewerken zal het uiteindelijk wel loslopen.. Maar het blijft een rare situatie waar ik geen fijn gevoel van krijg.
Kom je dus tussen duizenden witte-partypeople daar aan, zie je meteen zo'n bekend koppie lopen. Ik denk, heej, daar loopt "de Mittnick".. Verder niemand bekends gezien geloof ik.
Anyway, foto's.
1.

Overzichtje van de ( ontzettend mooie ) mainstage
2.

De regie keek, en zag dat het goed was..
3.

Handjes-variant
4.

...
5.

Af en toe waande je jezelf echt diep in de oceaan..
6.

Zelfde moment als #1 alleen nu water en vuur waardoor o.a. compleet andere kleuren
Een canon dat met glas schiet.. Jazzs' Flickr
Reg. datum: 19 september 2002
Mittnick, yours are also excellent, as usual !
One question though, since when Mittnick is spelled ID&T in your copyright statement ???????
Fashion,event,party photography: http://www.digitalfrog.nl
Heb jij, met foto's in contact sheet en alles, dit schriftelijk overgedragen aan ID&T?quote:
Zo niet, dan heeft ID&T geen poot om op te staan, wettelijk gezien dan.
"Consider how clunky the term "the F-word" is. The authentic article, by contrast, explodes into space from a gate formed by the upper incisors and the lower lip. Then it slams to a dramatic glottal cough."
Reg. datum: 15 maart 2007
Maar moet zeggen dat als ik die foto's zie van Jazzs dat de aankleding er werkelijk fantastisch uitziet, ik ben al op heel veel feesten geweest waarbij Qlimax 2 jaar geleden nog het mooist was maar als ik dit zie dan denk ik dat Qlimax er niks bij is. Mooie foto's ook.
True... 't was ook meer als een knipoog bedoeltquote:JumpStart schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:18:
[...]
Heb jij, met foto's in contact sheet en alles, dit schriftelijk overgedragen aan ID&T?
Zo niet, dan heeft ID&T geen poot om op te staan, wettelijk gezien dan.
AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.
Blijkbaar een pak meer show dan op de Belgische editie... niet eerlijk...
1 ik was zaterdag op dit feestje:

2 ze hadden een trapleuning waar je even creatief kon doen

3 ze hadden vinyls liggen waarmee je blijkbaar geen auto's verkoopt...

4 ze hadden dj's

5ze hadden dames die zich gingen opfrissen

6 ze hadden zelfs publiek met buttons van een muziekgenre dat gespeeld werd (hoewel er ook chicago house, new beat, rave, ... gespeeld werd, allemaal muziek "van voor mijnen tijd", of toch van voor ik besefte waarnaar ik luisterde, zalig)

7 & 8 ze hadden sfeer ook trouwens

ppFreddy wijzigde dit bericht 08-07-2008 17:19 (5%)
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
1.Shakerboys + meisje van Mango's

2. D-Rashid

3. Ricky Rivaro

4. Wannabee-DJ

5. Ook de ouderen hadden het naar hun zin

Gear: Vette camerashizzle + Vette Mac :D
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 94 95 96 97 last