"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... 163 164 165 166 last
Nieuw TopicReg. datum: 26 juni 2008
bedankt
Ik heb zelf mijn smilies in de sjablonen gezet, via daar kan ik ze dan selecteren. T9 werkt ook prima alleen wat onhandiger (woordenboek gebruiken om een smilie in te voegen..)quote:doggyinholland schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:37:
Is er een mogelijkheid om smilies in een smsje te zetten? Ik kan 't iig niet vinden bij de opties en dergelijken..
bedankt
Maar nee, standaard kan dat niet nee.
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Reg. datum: 01 juli 2008
Ik vind de bijgeleverde headset/oordopjes niet echt bevordelijk voor mijn oren en vind het geluid ook niet echt super. Weet iemand welke oordopjes ik het beste kan aanschaffen? Wat zijn echt goede oordoppen?
Alvast bedankt
Ik heb zelf goede ervaringen met in-ear oordopjes welke ik gebruik voor mijn N82.quote:Corné26 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:48:
Hoi iedereen,
Ik vind de bijgeleverde headset/oordopjes niet echt bevordelijk voor mijn oren en vind het geluid ook niet echt super. Weet iemand welke oordopjes ik het beste kan aanschaffen? Wat zijn echt goede oordoppen?
Alvast bedankt
Heb ze zelf van creative, en er zit een heerlijk warm geluid in op deze wijze.
Om wat specifieker te zijn; http://www.kieskeurig.nl/...473D8C1257164004D7F67.htm
Het stomme was dat dit wel kon op m'n Nokia 6510. En sinds ik overgestapt ben op S60 is het eruit, slecht eigenlijk...quote:Zip McOccup schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:15:
[...]
Inclusief vermelding van de leeftijd? Want daar loopt het spaak. Je kan op de telefoon ook wel een verjaardag invoeren die jaarlijks terug komt, maar dan staat de leeftijd er niet bij vermeld.
Oke, thanksquote:BastiaanN schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:57:
[...]
Ik heb zelf goede ervaringen met in-ear oordopjes welke ik gebruik voor mijn N82.
Heb ze zelf van creative, en er zit een heerlijk warm geluid in op deze wijze.
Om wat specifieker te zijn; http://www.kieskeurig.nl/...473D8C1257164004D7F67.htm
Alleen zoek ik dit soort in-ear oorrdopjes met daarbij een volumeregelaar etc. Dus waarmee je het volume kan regelen en kan switchen tussen de nummers.
Die oordopjes kun je gewoon op je N95 'remote' aansluitenquote:Corné26 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:35:
[...]
Oke, thanks![]()
Alleen zoek ik dit soort in-ear oorrdopjes met daarbij een volumeregelaar etc. Dus waarmee je het volume kan regelen en kan switchen tussen de nummers.
Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC Touch Diamond
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters
Ik heb de inkomende mail op automatisch staan en dat werkt perfect, zowel via wlan thuis als via telfortspot.
Alleen mail versturen via telfort lukt me niet
Alle instellingen staan goed want als ik wlan selecteer verstuurd ie ze wel maar zodra ik via telfort probeer wordt het bericht in de wacht gezet en gebeurd er niks!
Ik zit zelf in een whitespot dus ik kom niet verder dan gprs maar ik was vandaag een aantal kilometer verderop en daar pakt ie 3G en ook 3,5G maar nog krijg ik de mail niet verstuurd.....
Ken dit?
TIA
AH, nevermind, ik had de smtp op telfort.nl ipv telfortmail.nl staan
ScooBY_DoO wijzigde dit bericht 07-07-2008 18:12 (6%)
Xaser 5000+-Abit IS7e-PIV 3,0Ghz-Zalman 7000 CU-1024MB Dual pc3200-36GB Raptor+2x 250GB Maxtor -Hercules Fortissimo II-Ati 9800 Pro-Pioneer 108-LG 16x RW-Plextor DVD-Rom-Samsung 940BF-Cambridge PS2000 Digital-Logitech MX 1000
Reg. datum: 25 oktober 2004
Ik wil hem namelijk op youtube kunnen zetten.
Weet iemand een (bij voorkeur gratis) programmatje om die N95 video om te zetten in een meer gangbaar formaat?
3GP is ook een mpeg4-variantquote:nvanthoff schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:39:
ZIjn de video's die je met je N95 maakt nou 3GP of MP4? Want ik heb een filmpje op m'n computer gezet en die extensie is MP4, maar met de tools die in de begin topic staan kan ik hem niet converteren naar bijv AVI. Ik gebruik vooral dan Videora en PS3 video 9.
Weet iemand een (bij voorkeur gratis) programmatje om die N95 video om te zetten in een meer gangbaar formaat?
Je kunt instellen wat je wilt. Op hoge kwaliteit maakt het apparaat MP4-filmpjes. Op MMS-kwaliteit worden het 3GP-filmpjes.
En wat is er mis met .MP4? Dat is hardstikke gangbaar. Je moet alleen een normale player gebruiken die een dergelijk wijdverspreid formaat gewoon weergeeft. Of eigenlijk: als een player het NIET kan, dan is het een achterlijk ding en moet je het uninstallen.
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
MP4 filmpjes kun je gewoon in mp4 formaat uploaden naar Youtube. Duurt wel ff voordat het dan beschikbaar is, maar eerst omzetten hoeft dus niet.quote:nvanthoff schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:39:
ZIjn de video's die je met je N95 maakt nou 3GP of MP4? Want ik heb een filmpje op m'n computer gezet en die extensie is MP4, maar met de tools die in de begin topic staan kan ik hem niet converteren naar bijv AVI. Ik gebruik vooral dan Videora en PS3 video 9.
AMD Athlon 64 X2 5000+, ASUS M2A-VM, 2048 Mb RAM, 8600GT, Windows Vista Premium, Nokia N95-1
Ja ok, maar is er geen conversie mogelijk ter voorkoming van het kwaliteitsverlies? Vooral de frame rate halveert minimaal... Wat het geen al te best filmpje maakt...quote:nvanthoff schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:31:
Ja, dat klopt ook wel, alhoewel Win. MediaPlayer er wel moeite mee heeft, maar als je zo'n MP4 film upload naar YouTube dan verziekt die de kwaliteit nogal, dus ik vroeg me af of er niet een conversie mogelijk was naar bijv. AVI om de kwaliteit te waarborgen? Of doet YouTube altijd dingen verkloten?
Reg. datum: 14 juli 2004
Snelheids-aanduiding werkt nu weer prima. Is toch wel handig om in beeld te hebben...quote:BastiaanN schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:21:
[...]
Misschien dat het samenhangt, dat weet ik niet. Maar zodra ik die optie uitschakel is het snelheidsbord rechtsbovenin verdwenen. Het zal overigens iig geen audio waarschuwing zijn, omdat dat de optie daaronder is. ik vermoed dat het dan gewoon zo is dat wanneer je meer dan 50km te hard rijdt het bord verschijnt. je kan hem namelijk ook op -25km zetten
Reg. datum: 04 april 2006
Daarna drukte ik per ongeluk op write. Ook al waren alle boxen erachter met enable niet aangevinkt, stond er toch een andere productcode toen ik NSS herstartte. Toen heb ik de orginele code dus maar weer eringezet. Nu vraag ik me alleen af of er nisk is veranderd aan de andere waardes, HW version, masnufactere month , prod serial nummer. Hoe kan ik dat checken ? En zou nokia daar moeilijk mee doen i.v.m garantie?
Reg. datum: 06 juli 2008
Hhhm ok. Zou het te maken kunnen hebben met het volgende.quote:Dr. Ego schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:58:
[...]
als je internet aanzet gebruikt je telefoon astisted gps (ook wel bekend als a-gps)
dan heeft je telefoon veel sneller verbinding met de gps sattelieten.
maar ik heb dat altijd uit staan, en het werkt bij mij meestal goed.
Ik heb wel de nieuwste navigatie software gedownload. Maar niet de laatste nokia update voor de de complete n95.
Zou toch verwachten dat de conversiesoftware bij youtube toch wel adequaat genoeg was.. Ik weet niet wat er gebeurt als je het zelf al converteert, met bijv. ffmpeg, naar een flash-video met de specs zoals ze ook bij youtube gebruikt worden. Het valt me wel op dat er zo nu en dan filmpjes tussen staan die aanzienlijk beter van kwaliteit zijn dan de meeste andere. Geen idee hoe ze dat bereiken. Ik zet filmpjes dan ook nooit op youtube, maar gebruik MediaFrame of een Java Theora-playertje als ik het op m'n website wil hebben. Dan heb je alles zelf in de hand, inclusief privacy.quote:nvanthoff schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:49:
[...]
Ja ok, maar is er geen conversie mogelijk ter voorkoming van het kwaliteitsverlies? Vooral de frame rate halveert minimaal... Wat het geen al te best filmpje maakt...
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Reg. datum: 29 december 2007
Die achterlijke Backup util komt steeds met een error message.
Moet zeggen dat het een leuke phone is maar softwarematig ik hem erg brak vind, met name dat alles weg is na een firmware upgrade en ook het feit dat mijn LEGALE Spiderman2 movie na de eerste update het meteen niet meer deed.
Voor zover ik heb kunnen lezen is daar geen oplossing voor, toch ?
Reg. datum: 24 mei 2004
Als je een PC formatteert en opnieuw installeert ben je ook alles kwijt, tenzij je data op een andere partitie of extern bewaard. Je SD card kun je als een extra partitie zien. Je contacten ed. kun je via Oulook, of ander mailprogramma syncen dus daar heb je die backup functie niet voor nodig.quote:The-Geek schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:50:
Zijn er andere manieren om een backup te maken ?
Die achterlijke Backup util komt steeds met een error message.
Moet zeggen dat het een leuke phone is maar softwarematig ik hem erg brak vind, met name dat alles weg is na een firmware upgrade en ook het feit dat mijn LEGALE Spiderman2 movie na de eerste update het meteen niet meer deed.
Voor zover ik heb kunnen lezen is daar geen oplossing voor, toch ?
Er is hier al eerder een methode voorbij gekomen om je film legaal te houden, zoek even zou ik zeggen.
Sorry, dit begrijp ik even niet. Wat ik bedoel is zodra de N95 in je zak zit, je deze met een bedieningspaneel kan bedienen.quote:In_The_Aire schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:11:
[...]
Die oordopjes kun je gewoon op je N95 'remote' aansluiten
De bijgeleverde oordopjes zitten aan de remote (of bedieningspaneel) met een jackplug. Op deze remote kun je dus ook elke andere koptelefoon met een 3,5 mm jack aansluiten.quote:Corné26 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:16:
Sorry, dit begrijp ik even niet. Wat ik bedoel is zodra de N95 in je zak zit, je deze met een bedieningspaneel kan bedienen.
Reg. datum: 27 september 2003
Zie het onderdeel linksonder wat bijgeleverd zit bij je nokiaquote:Corné26 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:16:
[...]
Sorry, dit begrijp ik even niet. Wat ik bedoel is zodra de N95 in je zak zit, je deze met een bedieningspaneel kan bedienen.

ik drink niet, ik zuip
SPECSP35-DS4_C2D-6300@3332mhz_8GB A-DATA@950MHZ_9600GT-HDMI----N95
Pagina: 1 2 3 4 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... 163 164 165 166 last
Dit topic is gesloten.