quote:
Joint_me schreef als reactie op plan: Sneakpreview: gewijzigde layout maandag 07 juli 2008 @ 14:28:Ik vind het een stap te ver, ik krijg er een vies ik-wil-web-2.0-zijn gevoel erbij.
Mijn punten van "ik vind":
# de ronde hoeken "te" rond, de huidige hoeken zijn perfect.
# de top navigatie lijkt er ingeplakt, er is geen samenhang met de achtergrond.
# de trackers meer lijken op google-ads, ze horen niet meer bij de site. Daarnaast lijkt het wel of ze niet bij de site horen. De verticale lijn (links) is niet doorgetrokken.
# de pijl onder het tweakers-logo geeft mij ook een raar gevoel, kan het alleen even niet pinpointen (onder de baas zijn tijd).
Ik snap dat een design af en toe een update nodig heeft, maar denk dat dit een het begrip update voorbij geschoten is. Wat mij vooral stoort zijn die trackers!
* joint_me vind het design maar lelijk, het voelt net alsof ze de lijm vergeten zijn om er 1 geheel van te maken.
Wie heeft er hier de web2.0 generator op de tweakers frontpage losgelaten
# wat doet dat vies grijze balkje onder de hoofd navigatie?
# ben het eens met dat groen in de trackers, die van mij zo wel helemaal mogen verdwijnen. Terwijl ik ze vroeger veel gebruikt heb. De trackers verstoren de verticale lijn van het (overbodige-)side menu en de top-banner.
# Ik vind het jammer dat de meuktracker veroordeeld is tot een leven onder aan de bodem, terwijl de pricewatch mij gestolen mag worden. Ik ga niet elke dag een nieuwe hd, grafische kaart, laptop of wat dan ook kopen.
# Mijn eerste reactie na het bekijken van de homepage in 1024 bij 768 was: "WTF, waarom staan de trackers dwars over alles". Wat bleek, mijn muis stond over de trackers.
# Waarom staat er een pijl naar het side-menu? Hij is zo AANWEZIG dat ik hem zonder die pijl ook wel kan vinden.
# Gelukkig valt hij in het niet bij de niet klikbare review foto's van 409px breed.
# Jammer vallen de headlines, waar ik hier toch voor ben, in het niet bij het visueel geweld aan de rechterkant van de pagina.
Alles wat joint_me hier geschreven heeft, is gebaseerd op de mening van joint_me