Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multi] Top Spin 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Ja, zie je...ik dacht toch ook echt dat R2 bedoeld was voor een harde slag, maar als ik daarop druk doet hij in de game zelf helemaal niets. Wel dus in de menus ervan.

Naja..vreemd, heb het nog niet nodig voorlopig, maar ik blijf het wel vreemd vinden.

Op normal zal het neem ik aan ten op zichte van easy een stuk lastiger zijn om de opening in een rally te forceren. Ik weiger echter om terug te gaan naar easy. Dan maar wat meer moeite doen om te winnen. Je leert het naar mijn idee toch beter als je meer tegenstand krijgt. Kan je speler wel 70 zijn, maar als je niet optimaal alles beheerst, krijg je daar online wel moeite mee. Ik heb nog regelmatig een momentje van verstandsverbijstering. Dan staat mijn mannetje stil terwijl ik toch echt zeker wist dat ik een knop had ingedrukt en op tijd had losgelaten. Het duurt even, maar ik krijg het wel voor elkaar en het gaat al steeds beter.

Very hard gaat voor mij nog wel even duren voor ik dat voor elkaar krijg. Maar jij (Masch) hebt dan vast al de hele career mode uitgespeeld of niet?

Access roeleert
Reg. datum: 29 augustus 2002

Nope; ik ben online gaan spelen toen ik de tweede grand slam (Roland Garros) had gewonnen.

Trouwens R2 of/en L2 moet je wel in combinatie met de a, b of x gebruiken! Dit doe je wel toch?

WOW: Neptulon: lvl 60 Gnome Mage (Masch) --> CTProfile Guild: Combat Bunnies
Frostbolt hits you for omfgpwnzr

Reg. datum: 19 september 2006

quote:
Masch schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:30:
Ik speel eigenlijk alleen online nu, maar in m'n career staat de difficulty op very hard. Echt problemen heb ik niet meer om te winnen, dus offline speel ik niet veel meer (met dit poppetje iig).

@ dragonspirit, die triggers zijn idd voor trickshots. Op de xbox is het zo:

R1 --> naar voren lopen
R2 --> harde slag (trickshot)
L1 --> naar het midden vd baan lopen
L2 --> slag dicht bij lijn
L2 + R2 --> Harde slag dicht bij lijn

Wel goed timen, anders gaat de bal uit of in het net. Zelf gebruik ik alleen de L1 knop en soms trickshots bij mensen die erg goed serveren.
Serveren doe ik altijd met de trigger voor hard schot.

Alleen merk wel dat het anders gaat met verschillende serveer stijlen, even wennen.

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Reg. datum: 02 februari 2006

Er is inmiddels een Top Spin 3 review van T.net dat zal ik zo in de startpost doen met een kleine update.
Access roeleert

Ik serveer mijn eerste service met R2 en L2 samen ingedrukt; dan wordt hij bijna onhoudbaar. Voor deze service moet je volgens mij wel een servicestat van 70+ hebben. Bij mij gaat hij ook vaak uit, heb een 1e service percentage van +- 60%. De tweede doe ik net zoals jou, maar soms ook met L2 naar buiten, ligt eraan hoe de ontvanger staat.

quote:
Masch schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:05:
Ik serveer mijn eerste service met R2 en L2 samen ingedrukt; dan wordt hij bijna onhoudbaar. Voor deze service moet je volgens mij wel een servicestat van 70+ hebben. Bij mij gaat hij ook vaak uit, heb een 1e service percentage van +- 60%. De tweede doe ik net zoals jou, maar soms ook met L2 naar buiten, ligt eraan hoe de ontvanger staat.
Alleen mijn 2e man heeft de serveer stijl van roddick, die is best lastig om ff te leren, heel anders als de standaard. ff in de school daar mee aan de slag

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

quote:
Masch schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:46:
Nope; ik ben online gaan spelen toen ik de tweede grand slam (Roland Garros) had gewonnen.

Trouwens R2 of/en L2 moet je wel in combinatie met de a, b of x gebruiken! Dit doe je wel toch?
Voor zover ik me kan herinneren wel..zal het nog eens proberen de volgende keer.. (als het lukt zal ie vast in ieder geval niet meteen in zijn.. :P)

Access roeleert

quote:
Mars18 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:09:
[...]

Alleen mijn 2e man heeft de serveer stijl van roddick, die is best lastig om ff te leren, heel anders als de standaard. ff in de school daar mee aan de slag
Zal wel persoonlijk zijn, maar ik vind die stijl ook moeilijk te retourneren, omdat de servicebeweging veel sneller is. Daarom maar goed dat de timing van die service wat moeilijker is ;) >:)

Joe to the rescue!
Reg. datum: 25 november 2001

quote:
Marty26 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:40:
vraagje is het dubbel spel online alweer terug? net als in deel 1 dus met stats etc..?
Ja dit vroeg ik me ook al af! Ik heb met Topspin 1 enorm veel plezier gehad in de online dubbel modus. Samen met m'n broertje op de bank ranked games spelen. We hebben zelfs even top 10 wereldwijd gestaan en dat gaf echt wel een kick. Als je dan tegen top 100 spelers moet spelen staat het zweet je echt wel even in de handen, maar als je die partij weet te winnen geeft dat wel een enorm lekker gevoel.

Helaas hadden ze die optie er in Topspin 2 uitgehaald, en kon je alleen single nog ranked spelen. Nou ja single in Topspin is nooit m'n sterkste punt geweest dus daar had ik het al gauw gezien :P Single in Topspin 3 moet ik nog proberen maar als ranked dubbel er weer in zit zou ik wel vet vinden. Dus als Dragonspirit76 gelijk heeft ben ik blij :D

Overigens heb ik 'm al hier liggen en gespeeld op de PS3, maar nog niet online omdat m'n character nogal slecht is nu :P
Ik weet niet honderd procent zeker of het ranked is...zover ben ik nog niet gekomen DenMan, maar je kunt in ieder geval dubbelspel spelen...en als het er nu nog niet in zit, kan het misschien nog komen met ranking... :)

er zit helaas geen ranked dubbel in

>.<
Reg. datum: 11 februari 2005

Heb hem vandaag ook maar gehaald (ratchet en uncharted ingeruild). Is er al een site met een walkthrough of een stat simulator oid?

Join the Resistance!

Na het kijken van de finale die nu bezig is op Wimbledon heb ik echt zin om weer verder te spelen.

Me 2e poppetje is nu level 65 geloof ik. Maar tot 70 gaat nog lang duren :(

Wil graag online spelen met die personage

Reg. datum: 20 juni 2003

Ik heb ook top spin 3 voor de 360. Echt super vet spel

Zit nu op overall van 52 en doe ook aan die online tourneys kwam in de halve finale van rolang gaross :D en finale van zo kleine toernooi ericsson open :D

Reg. datum: 26 maart 2008

Er schijnen downloadable players aan te komen als DLC! :P
Vanavond maar die finale van gisteren naspelen, wat een partij! _/-\o_

Inderdaad, dat was zeker nogal een pot...die Nadal met z'n bibber knieen in de tie-break.. ;) Ik snap het wel hoor.

Ik ben inmiddels ook wat verder en heb voor het eerst ook een hard toernooi gewonnen in het junior seizoen. Sta nu ook redelijk binnen de range voor de top 3 van junior, wie weet ga ik het dit keer wel halen want ik zit ergens halfverwege dat seizoen..

Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie het spel?

Ik nog steeds op Normal Vinneh72. Heb sowieso nog steeds wat moeite met de controller besturing..ben echt een PC gamer.. ;)

Access roeleert

Ik speel op very hard en met m'n vrouwelijke speelster op very easy, maar die wil ik zo snel mogelijk maxed hebben om online te kunnen spelen :p

Hmm normal vond ik net ff te lastig, helaas is easy meteen weer veel te makkelijk :/

Normal kost wat meer oefening...ik had er vooral veel moeite met serve-volley spelers en snelle spelers..bij de andere spelers was de opening nog wel te vinden...snelle spelers halen gewoonweg alles. Dan moet je erg met je taktieken wisselen, maar dat is ook wel weer leuk. :)

Reg. datum: 20 juni 2003

Ik speel ook op normal maar toen ik australian open speelde en won eerste match van federer dacht ik hmm ok :P Denk dat ik dit seizoen afmaak en dan seizoen erop ook maar op hard ga spelen.

Het valt me op dat er wel af en toe bugjes in zitten; dan speel je ineens met een half shirt aan. Bij de volgende service is het dan weer goed.
Heb ook een keer gehad dat het voorstellen van de spelers een keer of 10 te hard liep. Net alsof het in fast forward motion stond. Wel grappig om dan je spelers hypernerveus te zien inslaan :P
Op het moment dat het spel begint met de opslag is het weer gewoon. Iemand anders ook dit soort dingen opgevallen?

quote:
Vinneh72 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:58:
Het valt me op dat er wel af en toe bugjes in zitten; dan speel je ineens met een half shirt aan. Bij de volgende service is het dan weer goed.
Heb ook een keer gehad dat het voorstellen van de spelers een keer of 10 te hard liep. Net alsof het in fast forward motion stond. Wel grappig om dan je spelers hypernerveus te zien inslaan :P
Op het moment dat het spel begint met de opslag is het weer gewoon. Iemand anders ook dit soort dingen opgevallen?
Nee, eerlijk gezegd niet. Beide dingen nog niet meegemaakt (ik speel op de xbox)

Dus...

quote:
Mork_Van_Ork schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:03:
[...]

Nee, eerlijk gezegd niet. Beide dingen nog niet meegemaakt (ik speel op de xbox)
Dat zou kunnen, ik speel op de ps3. Daar heb je in het begin ook enorme lag door het laden. Beetje dom; had dan een statisch beeld genomen van het speelveld. Uiteindelijk gelukkig tijdens het spelen absoluut geen last van.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: