T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten
Pagina: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 last
Reageer Nieuw TopicNet even bij de T-shop geweest. Deze vertelden mij dat door de introductie van de iPhone alles van UMTS omgeschakeld is naar HSDPA. UMTS is dus niet meer helaas. Vervelend, de dekking hier in Apeldoorn is bar en boos, veel uitval of zelfs geen verbinding met HSDPA. Enige oplossing is alles terugzetten op GPRS. Nu wel goed bereik en m'n batterij gaat 4x langer meequote:Gumball schreef op zondag 06 juli 2008 @ 11:50:
[...]
Daar heb ik dus ook last van. Ik heb even gekeken maar er is volgens mij niets aan de software veranderd.
Morgen maar even een belletje naar t-mobile doen, kan i gelijk even vragen hoe het zit met garantie als je er een andere rom op zet.
Ik vond het al verdacht dat ik ineens zo vaak HSDPA had! En inderdaad, 3G heb ik al heel lang niet meer gezien op mijn telefoon. En inderdaad, HSDPA heeft bij lange na niet zoveel dekking als 3G, dus overall voor mij minder snelheid. Verdomme, na het iPhone abbo wat veel goedkoper is, de tweede rotstreek. Nu ga ik echt serieus overwegen om te vertrekken bij T-Mobile.
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
Ook nooit een H in mn display gehad.
(In en rondom Amsterdam met een PIT i.c.m. een N95 8GB)
Maar heb wel zo nu en dan (lees: 3 á 4 maal per week) tegen 00:00 uur uitval van mn internet verbinding.
Ook vind ik t ongehoord dat Iphone gebruikers voor minder geld meer product krijgen..
Voel me een beetje in de steek gelaten door T-mobile. Zo van, die hebben we toch al binnen, 't enige wat ons kan schelen is zo veel als mogelijk nieuwe gebruikers binnen slepen, éénmaal binnen en we laten je stikken...
Dr.Fer wijzigde dit bericht 07-07-2008 13:55 (66%)
What this country needs is more free speech worth listening to.
What this country needs is more free speech worth listening to.
Ik lees af en toe mijn mail, kijk zo nu en dan op t.net en nu.nl. Niets stevigs aan, wel een dikke vette H op mijn Vario 3quote:Bouwe schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:53:
Volgens mij was het altijd zo dat er altijd 3G op je toestel staat. Pas als je stevig data gaat pompen gaat hij over in een H.
Reg. datum: 14 februari 2006
Raar verhaal van die shop.quote:Gumball schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:17:
[...]
Net even bij de T-shop geweest. Deze vertelden mij dat door de introductie van de iPhone alles van UMTS omgeschakeld is naar HSDPA. UMTS is dus niet meer helaas. Vervelend, de dekking hier in Apeldoorn is bar en boos, veel uitval of zelfs geen verbinding met HSDPA. Enige oplossing is alles terugzetten op GPRS. Nu wel goed bereik en m'n batterij gaat 4x langer mee
Ik heb zowel 3G als H hier in twente.
Ik heb nu H uitgezet (kaisertweak) want 3G ruim voldoende voor die 128Kb/s
3G is hier dus nog steeds beschikbaar....
http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone
Ja bijzonder. Ook ik (woon-> Haarlem ...werk> Amsterdam) nog nooit een H gezien. Misschien heeft te het te maken met de generatie PIT'ers. Ikzelf heb pit geheel in het begin afgesloten..misschien die verklaring?quote:Dr.Fer schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:46:
Ik heb gewoon nog 3G links boven staan hoor...
Ook nooit een H in mn display gehad.
(In en rondom Amsterdam met een PIT i.c.m. een N95 8GB)
#define twente? Hier in Enschede overal 3G. Eigenlijk heb ik alleen maar 3G gezien, nooit HSDPA gehad. Noch hier, noch in het zuiden, noch in het westen.quote:ZakHooi schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:49:
[...]
Raar verhaal van die shop.
Ik heb zowel 3G als H hier in twente.
Ik heb nu H uitgezet (kaisertweak) want 3G ruim voldoende voor die 128Kb/s
3G is hier dus nog steeds beschikbaar....
En of het handig is om UMTS te forceren weet ik niet. De latency van HSDPA is een stuk lager, en vziw heeft het ook energiebesparende features die UMTS niet heeft.
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Reg. datum: 03 oktober 2004
Heeft iemand misschien antwoord op deze eerder gestelde vraag?quote:Leolinedance schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:27:
Ik heb PIT op mijn Nokia N78. Is het mogelijk, door verkeerde instellingen ofzo, dat ik toch nog ergens voor betaal? ALs ik WAP diensten of andere (betaalde) diensten in mijn telefoon gebruik? Of moet dat expliciet vermeld worden. Dat hoop ik wel want nu ben ik bang dat ik straks onverwachte kosten krijg.
Uiteindelijk was die OWM zo gek nog niet ...
Vergelijk de voorwaarden van PIT en het Telfort-abo maar eens... Let me put it this way: ik wist dat PIT een heel stuk trager is dan de concurrentie, en toch koos ik voor PIT.quote:AgentSmith schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 02:02:
Sinds kort heb ik een UMTS/HSDPA-toestel (tot 7,2 Mbps) en het viel mij meteen op dat T-Mobile de lijn nog steeds afknijpt op 128 Kbps. Telfort biedt tegenwoordig standaard al 768 Kbps aan. Jammer dat T-Mobile, juist als flat-fee-pionier in Nederland, zo achterblijft. Internetten gaat merkbaar trager dan via Telfort. Als dit zo blijft dan is T-Mobile mij over een goed half jaar kwijt als abonnee...
De vraag is wel hoelang ze het volhouden... De meeste n00bs kijken toch alleen maar naar de snelheid en laten zich met groot plezier voorliegen met de woordjes "onbeperkt" en "onbezorgd" van de andere providers. Het is niet te hopen dat t-mobile die trend volgt
$twente=almeloquote:Fuzzillogic schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:19:
[...]
#define twente? Hier in Enschede overal 3G. Eigenlijk heb ik alleen maar 3G gezien, nooit HSDPA gehad. Noch hier, noch in het zuiden, noch in het westen.
En of het handig is om UMTS te forceren weet ik niet. De latency van HSDPA is een stuk lager, en vziw heeft het ook energiebesparende features die UMTS niet heeft.
Heb hier al weken een H maar ben nu dus ge-kaisertweak-ed naar 3G
Ik vond echt dat mijn batterij stukken sneller leeg ging met H
Ja zover had ik in de gauwigheid nog niet gekeken. Valt bijv streaming media niet binnen de FUP? Porten misschien dicht zoals voor voip?quote:Fuzzillogic schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:24:
Vergelijk de voorwaarden van PIT en het Telfort-abo maar eens... Let me put it this way: ik wist dat PIT een heel stuk trager is dan de concurrentie, en toch koos ik voor PIT.
De vraag is wel hoelang ze het volhouden... De meeste n00bs kijken toch alleen maar naar de snelheid en laten zich met groot plezier voorliegen met de woordjes "onbeperkt" en "onbezorgd" van de andere providers. Het is niet te hopen dat t-mobile die trend volgt
Denk aan datalimieten, dat het verboden is om VoIP te gebruiken, streaming media die idd buiten je abo valt, dat het verboden is om je mobiel als modem te gebruiken voor PC/laptop, dat soort zaken.quote:AgentSmith schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:23:
[...]
Ja zover had ik in de gauwigheid nog niet gekeken. Valt bijv streaming media niet binnen de FUP? Porten misschien dicht zoals voor voip?
Ook al zullen mensen met die abo's je vertellen dat het geen probleem is om bijv te skypen op laptop, je schendt daarmee de gebruiksvoorwaarden hetgeen je op afsluiten kan komen te staan.
Ik heb dat ook geprobeerd, echter hij blijft gewoon op H staanquote:ZakHooi schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:20:
[...]
$twente=almelo
Heb hier al weken een H maar ben nu dus ge-kaisertweak-ed naar 3G
Ik vond echt dat mijn batterij stukken sneller leeg ging met H
Volgens mij moet je na het tweaken ff rebooten.quote:Gumball schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:30:
[...]
Ik heb dat ook geprobeerd, echter hij blijft gewoon op H staan
Het moet echt werken hoor..
daar hebben we dus lekker niets aan...quote:Geachte heer,
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
U vraagt of de abonnementen van de iPhone ook beschikbaar komen met andere
toestellen. Helaas hebben wij hierover nog geen informatie. Alle beschikbare
informatie over de iPhone en de tarieven kunt u vinden op
www.t-mobile.nl/iphone.
Reg. datum: 03 oktober 2004
En je vroeg helemaal geen informatie over de iPhone + tarieven maar over de abonnementen die erbij horen. Hij snapt de vraag volgens mij niet helemaal..quote:Brave_Sir_Robin schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:04:
reactie van T-mobile:
[...]
daar hebben we dus lekker niets aan...
Voor de zekerheid nog weer even geprobeerd, + direct daarachter een reboot en....quote:ZakHooi schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:38:
[...]
Volgens mij moet je na het tweaken ff rebooten.
Het moet echt werken hoor..
Bedankt!
Hopelijk heeft dit de problemen opgelost!
Reg. datum: 07 september 2002
Heeft iemand hier ook de ervaring dat aanvragen van t-mobile grenzeloos niet lukt?
Pagina: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 last