Is die expansion het aanschaffen waard? 400 M$points kost ie geloof ik...
Ligt eraan het is namelijkquote:Jobbie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:00:
Is die expansion het aanschaffen waard? 400 M$points kost ie geloof ik...
spoiler:
25 verdiepingen naar benenden lopen. Onderweg kom je een aantal handige items tegen (absorb Earth bijv. Counter 2 enz enz) Deze is wel te doen vanaf level 65 gok ik zo. Hoe verder je naar beneden gaat, hoe lastiger het wrodt. Op verdieping 20 had ik eindelijk wat tegenstand met mijn lvl 90 chars) De eindbaas how ever is bizar moeilijk.
Tevens krijg je wat background inof over Grand Staff...)
Dus als jij denkt dat jij dat waard vind, vooral doen
Met de Turn-Tail skill kun je gewoon wegrennen als je random encouters zat bent.quote:Mork_Van_Ork schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:05:
[...]
Negatieve puntjes:
http://gathering.tweakers...message/30178071#30178071
Ook moet ik zeggen dat nu ik op disc 4 ben, de drive een beetje weg is om verder te spelen. Soms moet ik iets zoeken op een plek en dan moet je een aantal schermen door voordat je er bent. Maar om de 10 seconden moet je weer gaan vechten. Het is niet dat ik dat niet haal, juist heel makkelijk wel, maar het duurt altijd zo lang. Vooral als je perongeluk een verkeerde kant op bent gegaan, en je moet weer terug. Constant die gevechten... duurt erg lang. Dan wordt het er niet leuker op. Vooral omdat je weet dat je het makkelijk wint en het gewoon een bepaald riedeltje is die je afwerkt.
Ook GTAIV ben ik ver mee, en die speel ik ook al een week niet meer. Weet niet wat het is met die spellen. Call of Duty 4 blijft gewoon gaaf, die heeft een gigantische replaywaarde (tot waarschijnlijk deel 5 komt).
http://lostodyssey.wikia.com/wiki/Turn-Tail
Ben nu met Battle Field Bad Company bezig.
GTA 4,Mass Effect, Zelda Twillight Princess & Lost Odyssey nog uitspelen.
quote:Notna schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:22:
[...]
Ligt eraan het is namelijk
spoiler:25 verdiepingen naar benenden lopen. Onderweg kom je een aantal handige items tegen (absorb Earth bijv. Counter 2 enz enz) Deze is wel te doen vanaf level 65 gok ik zo. Hoe verder je naar beneden gaat, hoe lastiger het wrodt. Op verdieping 20 had ik eindelijk wat tegenstand met mijn lvl 90 chars) De eindbaas how ever is bizar moeilijk.
Dus als jij denkt dat jij dat waard vind, vooral doenIk heb het gedaan omdat het maar 400 points was. Kostte mij wat, 5 euro ?
spoiler:
nFo wijzigde dit bericht 29-06-2008 11:16 (27%)
Arg, ik zit vast op disc 4 
Ik vind het leuk dat ze de gevechten zo uitdagend gemaakt hebben, maar momenteel is het echt wel zwaar afzien bij iedere bossfight
spoiler:
Bij de terugkomst in Numara moet je s'nachts tegen generaal Kakanas vechten. Dit doet hij met 3 tanks waarvan 2 tanks grote geuten MP opslorpen uit je party om deze door te geven aan de derde tank, waarna ze waanzinnig veel damage kunnen doen met hun kanon. "Resist fire" skills zorgen er niet voor te vermijden dat ik bijna instant dood ben door de aanvallen van hun kanon en "resist MP absorb" helpt totaal niet om de MP absorbtie tegen te houden. Bovendien kan ik ook niet snel genoeg damage doen aangezien er zowel melee als magisch weinig hp afgaat bij iedere aanval, terwijl ik wel zware klappen krijg iedere beurt.
Zelfs voortdurend Zephira casten met nog een ander personage dat support magic op mijn healer cast helpt amper.
Zelfs voortdurend Zephira casten met nog een ander personage dat support magic op mijn healer cast helpt amper.
Ik vind het leuk dat ze de gevechten zo uitdagend gemaakt hebben, maar momenteel is het echt wel zwaar afzien bij iedere bossfight
quote:Boeboe schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:45:
spoiler:Bij de terugkomst in Numara moet je s'nachts tegen generaal Kakanas vechten. Dit doet hij met 3 tanks waarvan 2 tanks grote geuten MP opslorpen uit je party om deze door te geven aan de derde tank, waarna ze waanzinnig veel damage kunnen doen met hun kanon. "Resist fire" skills zorgen er niet voor te vermijden dat ik bijna instant dood ben door de aanvallen van hun kanon en "resist MP absorb" helpt totaal niet om de MP absorbtie tegen te houden. Bovendien kan ik ook niet snel genoeg damage doen aangezien er zowel melee als magisch weinig hp afgaat bij iedere aanval, terwijl ik wel zware klappen krijg iedere beurt.
spoiler:
Allereerst zou ik ervoor zoorgen dat je alleen de immortals in je team hebt staan. Deze hebben namelijk geen revive nodig (ze reviven na 2 rondes). Daarnaast is het handig om machine killer rings te equippen en niet resist fire, maar absorb fire. Dit moet denk ik in dit stadium al ergens te vinden zijn.
Verder is het verstandig om cover/covera te casten. Deze absorbt je dmg en dus hou je het langer vol
En maak éérst het canon achter kapot. Deze geeft die harde kanllen. Daarna pas de rest van die gasten. Die doen namelijk relatief weinig dmg en doen het maar op 1 persoon ipv de hele party.
Het is even puzzelen, maar volgens mij moet het dan wel lukken !
Verder is het verstandig om cover/covera te casten. Deze absorbt je dmg en dus hou je het langer vol
En maak éérst het canon achter kapot. Deze geeft die harde kanllen. Daarna pas de rest van die gasten. Die doen namelijk relatief weinig dmg en doen het maar op 1 persoon ipv de hele party.
Het is even puzzelen, maar volgens mij moet het dan wel lukken !
quote:Boeboe schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:45:
spoiler:Bij de terugkomst in Numara moet je s'nachts tegen generaal Kakanas vechten. Dit doet hij met 3 tanks waarvan 2 tanks grote geuten MP opslorpen uit je party om deze door te geven aan de derde tank, waarna ze waanzinnig veel damage kunnen doen met hun kanon. "Resist fire" skills zorgen er niet voor te vermijden dat ik bijna instant dood ben door de aanvallen van hun kanon en "resist MP absorb" helpt totaal niet om de MP absorbtie tegen te houden. Bovendien kan ik ook niet snel genoeg damage doen aangezien er zowel melee als magisch weinig hp afgaat bij iedere aanval, terwijl ik wel zware klappen krijg iedere beurt.
spoiler:
Mwah, die baas is aardig makkelijk. Wat je eigenlijk nodig heb is resist fire of absorb fire en dat op 1 of 2 immortals doen. Ik had het op Kaim gezet, samen met een Machine Killer lvl 2 ring en met Powerus op hem en hij deed zo'n 1500 dmg (lvl 40) en heb alle tanks met Kaim ook afgeslacht. De rest ging te snel dood. Eerst val je de rechter tank aan. Dat stopt die absurde AoE attack (die 0 damage doet met resist fire
) Dan die linker en dan pas die achteraan.
Ik ben nu op disc 4 alle optionele bazen aan het opspeuren en afslachten en het verbaast me hoe makkelijk ze tot nu toe zijn (Persona, Cave Worm, Holy Beast etc.). Ik ben op Disc 2 er een keer voor gaan zitten en heb iedereen naar level 50 toe gewerkt, en sindsdien hoef ik er weinig meer aan te doen. Ik ben ook maar omhoog gegaan tot level 55 sindsdien.
Ben je voor de grap the temple of enlightment al in geweest?. Geloof mij, dan heb je wel iets meer nodig dan lvl 55
(Hellish Kelelons die met 1 bepaalde attack makkelijk 2500 tot 4000 hp eraf knalt
1 ervan is niet erg, 2 wordt iets lastiger en 3 is een hell
) Wat wel lekker is dan weer, is dat ze zorgen dat je standaard 1 lvl up gaat (ongeacht je huidige level). Hoe hoger je komt alleen, dan heb je minimaal 2 kelelons nodig. dan zorgt 1 kelelon niet meer voor instant lvl up. (reden dat je instant level up gaat, is omdat ze lvl 99 zijn en dus altijd sterker zijn dan jij bent (tenzij je zelf lvl 99 bent
)
Tip: paralyse ze, dan doen ze niet veel meer ( 9 van de 10 keer
)
Tip: paralyse ze, dan doen ze niet veel meer ( 9 van de 10 keer
Notna wijzigde dit bericht 07-08-2008 11:53 (43%)
Wel voor de grap de experimental staff remains ingelopen. Daar kwam ik ook een kelolon tegen die ik op geen enkele manier damage kon doen met wat ik bij me had 
Dat is een silver/platinum/gold kelelon en die kan je met heel veel geluk alleen doodmaken 
AKA gewoon Gamble spammen en dan krijg je ze wel dood (met wat geluk)
En ga maar eens naar lvl 20 en lager (in die Remains), dan worden de enemies echt lastig (zelfs op lvl 93 met alle spells is een combo van 3 hellish kelelons met doublecasting (2 personen Leveler, dus effectief 4 keer) en spell support en 8k dmg per hit heeel lastig te overleven)
AKA gewoon Gamble spammen en dan krijg je ze wel dood (met wat geluk)
En ga maar eens naar lvl 20 en lager (in die Remains), dan worden de enemies echt lastig (zelfs op lvl 93 met alle spells is een combo van 3 hellish kelelons met doublecasting (2 personen Leveler, dus effectief 4 keer) en spell support en 8k dmg per hit heeel lastig te overleven)
Die Silver kelolons heb ik mezelf op gelevelled, op de Numara Atoll. Kaim en Seth casting support en de rest gamble er op. Jammer dat er geen gambleus is, maar ja dan zou het geen gamble meer zijn 
Temple of enlightment.. praat me er niet vanquote:Notna schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:51:
Ben je voor de grap the temple of enlightment al in geweest?. Geloof mij, dan heb je wel iets meer nodig dan lvl 55(Hellish Kelelons die met 1 bepaalde attack makkelijk 2500 tot 4000 hp eraf knalt
1 ervan is niet erg, 2 wordt iets lastiger en 3 is een hell
) Wat wel lekker is dan weer, is dat ze zorgen dat je standaard 1 lvl up gaat (ongeacht je huidige level). Hoe hoger je komt alleen, dan heb je minimaal 2 kelelons nodig. dan zorgt 1 kelelon niet meer voor instant lvl up. (reden dat je instant level up gaat, is omdat ze lvl 99 zijn en dus altijd sterker zijn dan jij bent (tenzij je zelf lvl 99 bent
)
Tip: paralyse ze, dan doen ze niet veel meer ( 9 van de 10 keer)
Eerste keer dat ik daar kwam liep ik (wat achteraf bleek: zwaar underlevelled) naar binnen en in de 1e de beste battle tegen een hellish kelolon was 't instant game-over. Toen ben ik eerst buiten beetje rond blijven lopen, daar kom je vijanden tegen die net iets minder krachtig zijn dan binnen, zoals bv de black kelelon. Zelfde soort aanvallen als de hellish, maar iets minder dmg. Daarna naar binnen gegaan (buiten opgewerkt tot ongeveer lvl 56, daarna naar binnen en kwam uiteindelijk ergens rond de 75 uit)
Ik heb nog niet alle secret beasts enzo, enkel de story-mode uitgespeeld; maar deze game heeft me zeer vermaakt, en ga ik ongetwijfeld nog een keer doen.
Goede level-up plekjes vond ik Numara Atol (zeker je gamble hebt ivm silver kelelon), de "kelder" van Gongora's Mansion en Temple of Enlightment. Ook in die volgorde.
dahill wijzigde dit bericht 07-08-2008 16:48 (4%)
Luctor Et Orgasmo
Waar haal je die gamble vandaan?
Ik moet wiki eens raadplegen duidelijk
- Squeeek !!!
Reg. datum: 11 juli 2004
zijn gemist slot seeds ook beschikbaar op de ah? En hoe zit het met seeds? Ben je fucked als je een seed gemist hebt of kan je die altijd op disc 4 nog halen?
Ik heb eerst die puzzel zelf geprobeerd, maar na 3 uur opgegeven en een Youtube voorbeeld erbij gepaktquote:dahill schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:43:
[...]
Temple of enlightment.. praat me er niet vanwat een K#Tpuzzel zeg... daar heb ik wat op zitten vloeken
en de enemies zijn bad-ass.
Eerste keer dat ik daar kwam liep ik (wat achteraf bleek: zwaar underlevelled) naar binnen en in de 1e de beste battle tegen een hellish kelolon was 't instant game-over. Toen ben ik eerst buiten beetje rond blijven lopen, daar kom je vijanden tegen die net iets minder krachtig zijn dan binnen, zoals bv de black kelelon. Zelfde soort aanvallen als de hellish, maar iets minder dmg. Daarna naar binnen gegaan (buiten opgewerkt tot ongeveer lvl 56, daarna naar binnen en kwam uiteindelijk ergens rond de 75 uit)
Ik heb nog niet alle secret beasts enzo, enkel de story-mode uitgespeeld; maar deze game heeft me zeer vermaakt, en ga ik ongetwijfeld nog een keer doen.
Goede level-up plekjes vond ik Numara Atol (zeker je gamble hebt ivm silver kelelon), de "kelder" van Gongora's Mansion en Temple of Enlightment. Ook in die volgorde.
Levellen is daar inderdaad ziek snel. Je kan makkelijk in 1 run 20 tot 25 levels omhoog schieten daar (en vooral dan double experience en double SP aanzetten
Leuke site:quote:Ekitch schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:28:
Waar haal je die gamble vandaan?
http://lostodyssey.wikia.com
quote:Gamble:
Magic Level: 2
MP Cost:10
Cast time:1H
Does:Inlficts a random amount of damage on one enemy.
Where to get:Tosca - Complete the Kelolon Statues Quest
http://lostodyssey.wikia.com/wiki/Seedsquote:PacinoAllstars schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:46:
zijn gemist slot seeds ook beschikbaar op de ah? En hoe zit het met seeds? Ben je fucked als je een seed gemist hebt of kan je die altijd op disc 4 nog halen?
And i Quote:
quote:There are 99 Seeds scattered throughout this massive game. Every 20 seeds you give to the Pipot you receive a reward (rewards listed below). If you miss any seeds from locations that you can't access again you can buy them from the auction house in Saman. The seeds are listed in the order of when you are first able to acquire them (more or less). Your order may vary.
Notna wijzigde dit bericht 08-08-2008 08:54 (23%)
Gisteren even rondgelopen bij de Temple of Enlightment. Het levelt daar inderdaad wel leuk
Ben nu al mijn mortals even aan het 'afwerken' zodat ze alle skills hebben die de immortals dan weer kunnen leren. En ik heb even alle skills van mijn immortals opnieuw ingedeeld. Was wel even werk maar ik heb nu tenminste niet meer bij Kaim dat hij Ailment Resistance heeft en anti-sleep, anti-poison etc.
En dan kom je een black kelolon tegen die meer HP heeft dan de Blue Dragon die ik net daarvoor neergesabeld had
En dan kom je een black kelolon tegen die meer HP heeft dan de Blue Dragon die ik net daarvoor neergesabeld had
gister zat ik nog op disc 2, dat was een save van februari
net voor ik op vakantie ging naar Mexico en nu zit ik bijna op disc 3, dit is echt de beste next gen rpg tot nu toe.
Tof verhaal, toffe battles het enige minpunt vind ik die twee gare kinderen (kinderachtig) maar al het ander compenseert het
Morgen maar is die bevroren godzhta exploren
Tof verhaal, toffe battles het enige minpunt vind ik die twee gare kinderen (kinderachtig) maar al het ander compenseert het
Reg. datum: 23 september 2005
Reg. datum: 23 september 2005
Haha die 'kids' zijn toch wel DE karakters in de game hoor:) vooral Mack is serieus onmisbaar!!!!quote:PacinoAllstars schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 03:04:
gister zat ik nog op disc 2, dat was een save van februarinet voor ik op vakantie ging naar Mexico en nu zit ik bijna op disc 3, dit is echt de beste next gen rpg tot nu toe.
En persoonlijk vind ik Cooke gewoon een gave caster... ( BOOOM)
Reg. datum: 19 juni 2001
Reg. datum: 19 juni 2001
Mwah ze waren leuk totdat mijn immortals hun skills geleerd hadden, heb nu Seth/Kaim/Ming/Sed/Sarah. Prima clubje zo en niemand extra meer nodig
Had erg vroeg al heel wat gelevelled, moet wel zeggen dat het daarna ontzettend makkelijk werd. Zelfs met de temple of enlightment had ik geen moeite... moet wel zeggen dat ik nog steeds niet naar de experimental staff geweest ben. Mischien vandaag eens doen, heb toch niets op de agenda staan
Had erg vroeg al heel wat gelevelled, moet wel zeggen dat het daarna ontzettend makkelijk werd. Zelfs met de temple of enlightment had ik geen moeite... moet wel zeggen dat ik nog steeds niet naar de experimental staff geweest ben. Mischien vandaag eens doen, heb toch niets op de agenda staan
X360 Live ID: Vivacio
Ik heb van het weekend even flink doorgespeeld en zit nu op het punt dat ik nog drie paden heb; Immortal One in de backyard; Tower of Mirrors en Experimental Staff Remains. Temple of Enlightment was uiteindelijk niet zo moeilijk; qua vijanden dan. Ik heb best even zitten puzzelen voor ik bij de eindbaas was. Bij level 71 begon het daar echter ook op te houden.
Ik dacht dan ook 'even' te gaan levellen in Experimental Staff, maar helaas was ik bij level 10 aangekomen, liep iedereen op het tandvlees door van die vijanden met 100% evade/counter, spell resistance en die twee samen (stomme Phoenix) maar zat ik pas op level 73.
Ik vraag me nu ook af wat wel de goede plek is om tot level 90+ te komen zodat ik in elk geval de Immortal One kan gaan bevechten. Daar liep ik nogal tegen het probleem aan dat als ik Divide deed ik net 7000 dmg kreeg en bij Reversea ik er net 7000 hp bij kreeg.
Ik dacht dan ook 'even' te gaan levellen in Experimental Staff, maar helaas was ik bij level 10 aangekomen, liep iedereen op het tandvlees door van die vijanden met 100% evade/counter, spell resistance en die twee samen (stomme Phoenix) maar zat ik pas op level 73.
Ik vraag me nu ook af wat wel de goede plek is om tot level 90+ te komen zodat ik in elk geval de Immortal One kan gaan bevechten. Daar liep ik nogal tegen het probleem aan dat als ik Divide deed ik net 7000 dmg kreeg en bij Reversea ik er net 7000 hp bij kreeg.
Ik blijf erbij dat Temple of enlightment de beste plek is om te levellen. Gezien daar de hoogste level chars zitten. Daaarnaast heb je daar de eerder genoemde hellish kelelon die je standaard 1 level omhoog helpen. Gewoon een run of wat maken en je zit zo aan de lvl 90 
Overigens is het begin van Experimental Remains echt teh easy. Vanaf levl 20 word het pas een beetje interressant.
Immortal one is btw ook een pushover
Overigens is het begin van Experimental Remains echt teh easy. Vanaf levl 20 word het pas een beetje interressant.
Had het spel lang niet eengeraakt kwam in de overbekende Temple of enlightment en wordt gewoon gearesekicked daar op lvl 41, beetje voor de ingang rond gehangen nu en ga zoals al gezegt werd standaard een lvl omhoog als ik een gevecht win (wtf?) erg goed om te levelen 10 lvls up in uurtje ofzo. Ga zeker ff al me mannetjes uppen, gaat Tolten nog goede skills krijgen om aan mijn immortals te leren? Echt zon nutteloos manentje is dat. Ga als me mannetje rond de lvl 60 zitten de tempel wel in, geen zin meer in arsekick 
Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |
Handige van Tolten is dat hij persistence kan leren: Je overleeft de meeste instant KO hits met 1 hp over.
Daarnaast is zijn Royal Equipment 1 van de sterkste wapens in de game (iig voor Kaim of Seth. Ligt eraan welk wapen je kiest bij een bepaalde side quest. Ik heb er toen voor gekozen om Seth het wapen te geven omdat je gewoon iets betere stat krijgt ervoor. Kaim heb ik vervolgens het ultimate weapon gegeven van Tolten
)
Daarnaast is zijn Royal Equipment 1 van de sterkste wapens in de game (iig voor Kaim of Seth. Ligt eraan welk wapen je kiest bij een bepaalde side quest. Ik heb er toen voor gekozen om Seth het wapen te geven omdat je gewoon iets betere stat krijgt ervoor. Kaim heb ik vervolgens het ultimate weapon gegeven van Tolten
Ik heb er geen 1 van gezien tijdens mijn doortocht. Wel een paar black kelolons maar die zijn niet zo heel spannend. Maar ik zal nog eens een rondje gaan rennen..quote:Notna schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 08:59:
Ik blijf erbij dat Temple of enlightment de beste plek is om te levellen. Gezien daar de hoogste level chars zitten. Daaarnaast heb je daar de eerder genoemde hellish kelelon die je standaard 1 level omhoog helpen. Gewoon een run of wat maken en je zit zo aan de lvl 90
Immortal One had ik voor driekwart dood en toen kwam hij een paar keer met Cube. Daar hielp persistence ook niet tegen. Ik moet even kijken of ik wat bij mijn skills kan aanpassen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last