[Ervaringen] Acer Aspire 6920G en 8920G
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 01 maart 2004
Er stond daar zowel een 6920G als een 8920G en van bijde was het toetsenbord kapot (er ontbraken letters)....
Mijn vraag aan iedereen die er al een heeft......hoe stevig zijn die Acer laptop? (vroeger was het niet al te best....)
Reg. datum: 04 januari 2003
Mijn 6920G voelt er heel degelijk en stevig aan. alle toetsen zitten vast.quote:marchanekamp schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:22:
Ik heb net een 8920G besteld (hoop hem morgen of overmorgen te krijgen!) en was vandaag toevallig bij de MediaMarkt.
Er stond daar zowel een 6920G als een 8920G en van bijde was het toetsenbord kapot (er ontbraken letters)....
Mijn vraag aan iedereen die er al een heeft......hoe stevig zijn die Acer laptop? (vroeger was het niet al te best....)
Is een goed ding en stevig! heb hem zelf ook namelijkquote:marchanekamp schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:22:
Ik heb net een 8920G besteld (hoop hem morgen of overmorgen te krijgen!) en was vandaag toevallig bij de MediaMarkt.
Reg. datum: 29 januari 2005
Blijkbaar komt het door de warmte, maar wat kan je daaraan doen bij een laptop?
Lijkt me toch dat ie wel iets aan moet kunnen.
quote:COD4 haalt bij mij als ik met 3 man op een server zit op LAN gemiddeld 70 frames.
Maar het gekke is dat als ik zo'n 20 min bezig ben dalen de frames naar 15 - 18 en dan gaat heel het spel traag.
alleen een reboot van de laptop verhelpt dit.
wat kan dat zijn?
quote:EviOn20 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:04:
[...]
Hier heb ik ook last van, maar dan op WoW!! Cod4 heb ik nog niet getest!
Heeft iemand het zelfde probleem? en zelfs nog een oplossing hiervoor?
Mandible wijzigde dit bericht 06-07-2008 21:59 (23%)
Oplossing: haal drivers van laptopvideo2go.com (incl de gemodde INF).
http://www.laptopvideo2go...?showtopic=19270&st=0
Exctract de file naar een map op de pc en kopieer (en vervang) de INF uit die map met de gemodde INF 9die je ook gedownload hebt). Dan gewoon de setup runnen in die map.
Nog steeds zelfde probleem:
Powermitzer uitzetten! Hoe? hier: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=261929
Oh no....Itz ze Germanz!
XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770/1850/900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz 2048MB DDR2 - 667MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x86
Oh no....Itz ze Germanz!
Dat zijn niet de drivers voor 9500M GS..quote:Jordy van e schreef op maandag 07 juli 2008 @ 03:45:
heeft te maken met de drivers van Nvidia, die schijnen de GPU en MEM ineens te gaan terugklokken als je in een game zit. Erg handig
Oplossing: haal drivers van laptopvideo2go.com (incl de gemodde INF).
http://www.laptopvideo2go...?showtopic=19270&st=0
Exctract de file naar een map op de pc en kopieer (en vervang) de INF uit die map met de gemodde INF 9die je ook gedownload hebt). Dan gewoon de setup runnen in die map.
Nog steeds zelfde probleem:
Powermitzer uitzetten! Hoe? hier: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=261929
Hoe vervang je dan die inf? Snap er niets van
Als je de .exe start vraagt hij waar de setup naartoe mag worden uitgepakt. Zodra je dit hebt gedaan staan in die map de setup bestanden inclusief de nog onaangepaste nv4_disp.inf. Deze ga je dus vervangen door de modded inf die je hebt gedownload. Dit zorgt ervoor dat de drivers ook op andere videokaarten werken.
........................................................................................................................................................
bedankt, ik ga het nu eens testen..quote:ikbenwouter schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:44:
In het topic dat Jordy post kun je de normale 17741_vista.exe downloaden en de modded inf: nv4_disp.inf.
Als je de .exe start vraagt hij waar de setup naartoe mag worden uitgepakt. Zodra je dit hebt gedaan staan in die map de setup bestanden inclusief de nog onaangepaste nv4_disp.inf. Deze ga je dus vervangen door de modded inf die je hebt gedownload. Dit zorgt ervoor dat de drivers ook op andere videokaarten werken.
Reg. datum: 29 januari 2005
en ik ga dus de tweede optie proberen.
want ik heb een clean install gedaan van vista premium 64 bit. en daarbij die drivers van laptop2go gebruikt.
ikbenwouter wijzigde dit bericht 07-07-2008 18:40 (53%)
........................................................................................................................................................
Contant 20 FPS... op WoW..quote:
Dat hoort niet met dit systeem.. wat zou er mis kunnen zijn?
Oh no....Itz ze Germanz!
Misschien ligt het aan m'n overige drivers? Die niet up gedate zijn..
XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770/1850/900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz 2048MB DDR2 - 667MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x86
Reg. datum: 08 juli 2008
Heb far cry geinstaleerd en deze is alleen speelbaar op low settings.
Zelfs met de pre-instal driver moet dit toch niet kunnen?
Had verwacht dat ik het op zn minst op high kon spelen....
Heeft iemand suggesties? (probeer eerdaags wel de nieuwe driver maar ik betwijfel of dit het probleem oplost..)
Reg. datum: 08 juli 2008
Maar zoiets zou toch niet mogenlijk kunnen zijn...
Far cry is al vrij oud, de min. specs zitten ver onder de specs van de laptop maar toch is het niet speelbaar. Zodra ik een ander oud spel speel (rome total war) loopt alles vlekkeloos. Light het misschien aan het spel?
Nog steeds op world of warcraft 20 FPS, zonder LAG..
Alleen ik had daarvoor alles 60 FPS, maar dan wel lag..
Dan nog 20 FPS.. met dit systeem... Klopt toch niet?
Reg. datum: 07 juni 2008
Het overzetten van Vista naar XP ben opweg maar......quote:
Voor dat SATA + SATA RAID gedoe snap ik iets van.
Ik zou me god niet weten hoe ik dat moet doen, zo snugger ben ik niet datik weet hoe ik moet slipstreamen.
Ik was vandaag een beeje aan het proberen.
En ow jah als ik typ dan doen soms de toetsen het niet ik moet er echt op rammen als ik dus zonder letters te missen wil typen.
Ik ben zelf gewend om een beetje de toetsen aan te raken maar ik moet ze nu echt in rammen, heeft iemand anders daar ook last van?
Het scherm is echt geweldig, super van kleur, heel warm en helder, inkijkhoek is ook erg goed.
Met het toetsenbord helemaal geen last. Gaat allemaal heel soepel en leker.
Qua performance loopt het allemaal heel soepel. De vergelijking gaat hier op met een E6600 desktop machine met 4GB ram en een 8600GTS. De laptop voelt in veel dingen net even wat sneller aan en in sommige dingen wat langzamer.
Het geluid klinkt voor een laptop super, stuk beter dan mijn XPS 1710, maar toch mis ik een echte bas, dus externe speakers zijn wel een must als je een beetje muziek wil luisteren. Voor onderweg (voor zover dat gebeurt met een 18,4") is het meer dan voldoende om even wat te laten horen (zoals ik als muzikant graag mijn eigen werk laat horen
De webcam is 0,3 MP maar hij is verbazingwekkend goed. Snel, goed beeld, helder en warm van kleur, had ik niet verwacht. Uiteraard wordt het systeem geleverd met een hoop overtollige rotzooi zoals we gewend zijn van de fabrikanten.
Blu-ray promo DVD draait als een zonnetje en ziet er prachtig uit op het scherm. Het was even zoeken omdat media player hem niet standaard afspeelt, maar met Acer Arcade kwam ik erachter dat je de Blu-rays gewoon kan afspelen zonder dat je extra software moet installeren.
De machine is verder mooi vormgegeven en voelt heel degelijk aan. Ik ben op dit moment bezig met mijn systeem overzetten om hem full up and running te krijgen met alles d'r op en d'r aan en als ik meer ervaringen heb dan komen die vanzelf naar voren, zoals bijvoorbeeld het gamen.
Reg. datum: 01 januari 2007
En hoe doen we dat want ik heb ooit een laptop gehad die waarschijnlijk aan over verhitting is gestorven. En wat zou de temperatuur moeten zijn van een 9500M GS?quote:Jordy van e schreef op maandag 07 juli 2008 @ 07:44:
Zorg dan ook voor een temp bescherming! Ik heb dat ook gedaan bij mijn 8600GT. Klokte heerlijk op en als die onverwachts dan boven de 91 graden kwam, klokte die weer even iets terug (en gaf een leuk piepje)
JordiVolkers wijzigde dit bericht 08-07-2008 22:35 (6%)
Reg. datum: 14 september 2005
Ik ben nieuw hier, even dat jullie het weten
Sinds 1 dag heb ik ook de 6920G laptop binnen, echt een super ding!
Maar nou lees ik hier een aantal keer dat er mensen zijn die een 64bit vista home premium installeren en hun meegeleverde serial hier invoeren.
Maar hoe komen jullie aan een 64bit Nederlandse installatie (cd)??
Alvast bedankt!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last