Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
Maar de game blijft dan weliswaar enkel beschikbaar voor de beta-testers voorlopig?quote:DaMorpheus schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:38:
Je moet alleen opnieuw de registratie op de site doorlopen. Simpel
Specs ♦♦♦ EOS 450D + wat mooi glaswerk
En terecht, aangezien er nog genoeg bugs in deze beta zitten.quote:
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
WTB Sig :(
drunkfux wijzigde dit bericht 07-07-2008 02:30 (98%)
quote:
Je hebt volgens mij niet eens een paar reply's gelezen wat er boven je staat he
Tot op heden heeft de Beta het bij mij goed gedaan
Ingamemovies! - Kom ook op Xfire! User: JuliettPapa - Ja, ik heb dyslectie
Reg. datum: 14 juli 2006
Ik ben een active Quake 3 Threewave speler dus het lijkt me erg leuk de nieuwe Quake Live te testen...
neveskiet wijzigde dit bericht 17-07-2008 21:11 (39%)
I'll catch you on the flipside
En ook een post eerder van DaMorpheus:quote:Zoek je nog een key of heb je invites te verdelen, check dan dit topic voor Quake Live invites.
quote:Wij doen ook geen invites meer per DM. Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.
Kixtart wijzigde dit bericht 17-07-2008 21:17 (28%)
Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)
Reg. datum: 18 september 2000
Ze zijn nu regelmatig bezig met updates, bij mij zijn de bestanden (o.a. levels) al een paar keer opnieuw gedownloaded in de afgelopen 2 weken. Kans is dus groot dat de beta van gesloten naar open gaat in de komende periode.
\o/
Reg. datum: 13 augustus 2007
Reg. datum: 30 juli 2004
Mag je helaas niet vragen hier....Volgens mij zijn er trouwens geen invites meer en moet je gewoon wachten. Helaas pindakaas.quote:phobosdeimos schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:18:
Ik zou graag een invite ontvangen... Speel al iD-software games sinds Doom1, en ga er voorlopig niet mee stoppen
I'm everything you need.
Ik moet zeggen, het voelt en speelt net zoals de gewone Quake 3 en Q3 Team Arena versie.
De game loopt ook heerlijk soepel in de browser, dat had ik niet verwacht.
En fullscreen 1600x1200 werkt ook goed. Op deze manier maken ze Q3 weer erg populair.
PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats
Je hebt gister een key gekregen? Ze zijn vorige maand gestopt met keys uitgeven en zeiden dat ze in augustus een paar honderd duizend mensen keys zouden geven voor de laatste fase van de beta. Ik hoop dat ik er ook nog 1 krijg ..quote:Frijns.Net schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:07:
Gisteren ook een mail gekregen met een beta key.
Ik moet zeggen, het voelt en speelt net zoals de gewone Quake 3 en Q3 Team Arena versie.
De game loopt ook heerlijk soepel in de browser, dat had ik niet verwacht.
En fullscreen 1600x1200 werkt ook goed. Op deze manier maken ze Q3 weer erg populair.
Reg. datum: 30 juli 2004
freesix wijzigde dit bericht 22-08-2008 21:50 (4%)
I'm everything you need.
Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...
quote:ERROR: exception 'OracleExceptions' with message 'connection failed' in /var/www/quakezero/libs/database_oci8.php:65 Stack trace: #0 /var/www/quakezero/libs/database_oci8.php(36): DB_Oracle->connect() #1 /var/www/quakezero/libs/database.php(69): DB_Oracle->__construct() #2 /var/www/quakezero/libs/database.php(63): idDatabase->__construct() #3 /var/www/quakezero/libs/session.php(135): idDatabase::GetInstance() #4 /var/www/quakezero/libs/session.php(28): idSession->StartSession() #5 /var/www/quakezero/htdocs/beta/index.php(10): idSession::GetInstance() #6 /var/www/quakezero/htdocs/beta/index.php(58): Display() #7 {main}
Specs ♦♦♦ EOS 450D + wat mooi glaswerk
Reg. datum: 04 november 2000
PromoX wijzigde dit bericht 13-09-2008 15:41 (87%)
Damn wat was Q3A toch vet en wat werkt QL toch goed. Het is in principe gewoon een remake van Quake 3 Gold (Arena + Team Arena).
Als ze de skill tiers goed uitwerken, zodat nieuwe spelers niet achterelkaar omgelegd worden, dan kan dit zeker echt heel populair gaan worden.
edit: Opgelost. Ik heb de link zelf maar bedacht en hij werkte toevallig.
Het spel speelt wel heerlijk zeg. Quake III SE!
edit2: Nou, het registreren ging wel, daarna was ik ook meteen ingelogd, maar als ik nu wil inloggen, lukt dat niet: bovenaan het scherm inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord door op Go te klikken haalt niks uit; op de grote Play NOW Free » knop klikken evenmin. Ligt dit nou aan Firefox of hoe zit dit? In IE werkt het namelijk wel, maar daarin zie ik dan weer geen servers, dus ik kan op geen enkele manier het spel spelen.
bbandruin wijzigde dit bericht 24-10-2008 13:58 (42%)
In de ochtend vrij zonnig, vanmiddag licht bewolkt, de minimumtemperatuur ligt tussen de -9 en 0 °C. De maximumtemperatuur tussen de -3 en 2 °C. De wind is zwak uit ZO. In de middag zwak, kracht 2.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last