De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl
Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
Nieuw TopicBlijft alleen de keuze van hardware over
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Panel lijkt me idd alleen handig om een fatsoenlijke muziek/video beheer app te starten vanuit een panel. Zie niet echt een reden om van panel te switchens als ik thuis van school zou komen, of datzelfde te doen als ik in de bus stapquote:sander-sp schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:02:
[...]
Klopt, maar ik heb in principe niks tegen zo'n laagje over wm6.1, alleen lijken die panels me nou niet echt praktisch. Dit kan trouwens ook komen door de snelheid van het apparaat in de filmpjes. Touchflow 3d lijkt me in ieder geval wat makkelijker in gebruik. (Dat vissen panel bijvoorbeeld)
Alleen voor media zou een apart panel wat je makkelijk kan starten handig zijn en die is er. Hup van mobiel naar mediaspeler.
Reg. datum: 21 mei 2008
Ik vind die panels juist echt geweldig! Het ziet er allemaal strak uit en is net weer anders dan op andere telefoons waar overal een saai menu op zit. Over de handigheid kan ik nog niet oordelen. Maar heb begrepen dat je de panelfunctie uit kan zetten?quote:GENETX schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 01:12:
[...]
Panel lijkt me idd alleen handig om een fatsoenlijke muziek/video beheer app te starten vanuit een panel. Zie niet echt een reden om van panel te switchens als ik thuis van school zou komen, of datzelfde te doen als ik in de bus stap
Alleen voor media zou een apart panel wat je makkelijk kan starten handig zijn en die is er. Hup van mobiel naar mediaspeler.
Ik kan echt niet wachten tot dit ding uit is. Liefde op het eerste gezicht toen ik hem voor het eerst zag
Het hele idee is dat je gewoon een "lay-out" kiest met een panel. Het is neit zo dat je naar je panels menu gaat om een agenda te openen, een spel te starten oid. Dat meot nog steeds gewoon via het saaie WM menu. Een van de voorbeelden die ik hoorde is dus dat je op werk een panel activeert met agenda en als je thuis gaat een met een grote klok bv als uiterlijk. Wat is het nut daarvan?
Hm op die filmpjes lijkt het anders maargoed. Ze zijn nog steed geweldigquote:GENETX schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:52:
Dan heb je volgens mij neit door wat het doel is van panels...
Het hele idee is dat je gewoon een "lay-out" kiest met een panel. Het is neit zo dat je naar je panels menu gaat om een agenda te openen, een spel te starten oid. Dat meot nog steeds gewoon via het saaie WM menu. Een van de voorbeelden die ik hoorde is dus dat je op werk een panel activeert met agenda en als je thuis gaat een met een grote klok bv als uiterlijk. Wat is het nut daarvan?
Dat denk ik niet, je scherm is al een andere resolutie dus zal die driver al niet beschikbaar zijn.quote:Xof schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:01:
Ik denk dat het zelfs mogelijk gaat zijn om een ROM van HTC erop te zetten eigenlijk. Hardware is toch van HTC. Vast wel iemand die daar voor gaat zorgen.
Blijft alleen de keuze van hardware over
Trouwens moest het lukken wat jij verteld, hadden ze allang ook de drivers uit een andere Qualcomm 7200 PDA gesloopt en een Rom gecookt voor de HTC TyTN II.
Daar heb je dan misschien ook wel weer gelijk in ja.quote:571Pro schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:26:
[...]
Dat denk ik niet, je scherm is al een andere resolutie dus zal die driver al niet beschikbaar zijn.
Trouwens moest het lukken wat jij verteld, hadden ze allang ook de drivers uit een andere Qualcomm 7200 PDA gesloopt en een Rom gecookt voor de HTC TyTN II.
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Reg. datum: 24 mei 2007
check t youtube filmpje.. een en ander word verduidelijkt over de panels.
Reg. datum: 05 februari 2008
wat dus makkelijker gaat omdat je kan voelen wanneer je er 2 tegelijk te pakken hebt.quote:René1 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:38:
even over het toetsenbord. ik hoor mensen zeggen: ik heb grote handen/vingers, dus is het fijn als er ruimte tussen de toetse zit. Een manier om meer ruimte TUSSEN de toetsen te krijgen is de toetsen ZELF kleiner maken. Nu is het wel zo dat de X1 redelijk lang is (of breed, als je het vanuit het toetsenbordperspectief bekijkt), dus er zal heus wel iets opgerekt zijn. Toch zit je volgens mij nog steeds met hetzelfde oppervlak van je vinger, die nu kleinere toetsen in moet drukken. En onder diezelfde oppervlakte van je vinger liggen nog steeds andere toetsen. Of is dit een leuke zelfverzonnen theorie?
Reg. datum: 22 juni 2008
"...It will not use an intricate and complicated series of gyroscopes and accelerometers. Instead, it will use the camera on the phone to detect motions and create appropriate actions. You will be able to shake, twist and otherwise manipulate the phone and get things done. The phone will be able to perform actions when placed face down on a surface, and it will know when it is in your pocket or bag."
Ook een welkom bericht waardig te benoemen:
"Windows Mobile 7 is designed to use the finger, not the stylus..."
http://microsoft.blognews...ouch-and-motion-gestures/
woohoo
Reg. datum: 05 februari 2008
ok, daar kan ik me iets bij voorstellen. maar dat voel je ook bij een ander toetsenbord EN als ik de reviews mag geloven geeft dit toetsenbord weinig feedback, dus is het nog maar de vraag of je het merkt.quote:vormpie schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:50:
[...]
wat dus makkelijker gaat omdat je kan voelen wanneer je er 2 tegelijk te pakken hebt.
Daarnaast is het maar de vraag of je WM 7 op je X1 XPERIA kan krijgen. Ik hou het mooi bij WM6.1 als ik hem koop. Upgrades op smartphones zijn het toch al niet helemaal volgens mij en bovenstaande feature ga ik al helemaal niet gebruiken, zet hem liever uit om fouten te voorkomen.
* GENETX kent Windows.
Je bent wel lekker vooringenomen zegquote:GENETX schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:24:
WM 7 is wat dat betreft kansloos in mijn ogen. Met een camera.Dat kan nooit goed gaan en zal wel weer energie slurpen. Ik heb het niet zo op bewegingen. In de Diamond is dat spelletje leuk en een gimmick om je telefoon om te kunnen keren. Maar als je daarvoor een telefoon links zou laten liggen...
Daarnaast is het maar de vraag of je WM 7 op je X1 XPERIA kan krijgen. Ik hou het mooi bij WM6.1 als ik hem koop. Upgrades op smartphones zijn het toch al niet helemaal volgens mij en bovenstaande feature ga ik al helemaal niet gebruiken, zet hem liever uit om fouten te voorkomen.
* GENETX kent Windows.
WM7 is er nog niet eens! MS situeert WM7 als het beste mobiele os (van MS) in jaren. Nu moet je dat altijd met een flink pak zout nemen, maar laten we het niet afbranden voordat we het uberhaupt op de X1 hebben zien draaien.
Ik heb ook wel mijn bedenkingen bij deze feature, (verbruik, accuratesse) maar wacht wel eerst af met zeggen dat het niets is voordat ik het gezien heb!
Op zich wel een interessante discussie of we voor de X1 in de toekomst een rom update zullen zien voor WM7. Hoe is dat in het verleden eigenlijk gegaan met andere toestellen. Zijn dat dan echt alleen maar apparaten die 2-3 maanden voor het nieuwe OS gelanceerd zijn, of zitten er andere redenaties achter?
Bij phone house verwachten ze hem in september.
Bij de belcompany nog altijd week 44. Wel werd gezegd dat SE vrijwel altijd op tijd is met het leveren van toestellen en dat het juist Nokia is wat altijd alles uitstelt. Dus ik ga er vanaf nu gewoon van uit dat week 44 een ultimatum is en dat we dat X1 gewoon in aug/sept/okt kunnen verwachten!
Reg. datum: 30 januari 2007
Dankje voor de info.quote:joedy87 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:18:
Ik heb nog even een nieuwtje als het mag over de release.
Bij phone house verwachten ze hem in september.
Bij de belcompany nog altijd week 44. Wel werd gezegd dat SE vrijwel altijd op tijd is met het leveren van toestellen en dat het juist Nokia is wat altijd alles uitstelt. Dus ik ga er vanaf nu gewoon van uit dat week 44 een ultimatum is en dat we dat X1 gewoon in aug/sept/okt kunnen verwachten!
quote:joedy87 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:18:
Ik heb nog even een nieuwtje als het mag over de release.
Wel werd gezegd dat SE vrijwel altijd op tijd is met het leveren van toestellen en dat het juist Nokia is wat altijd alles uitstelt.
Hahahaha dat is het grappigste wat ik tot nu toe gehoord heb in dit topic!!
SE en altijd netjes op tijd. They wish! Zowel bij mijn M600i als bij de Z610i van mijn vrouw werd de aangekondigde releasedatum met maanden overschreden door SE. Ik kan me niet voorstellen dat ik nou net die 2 modellen heb gekocht die later kwamen!
Net zoals waarschijnlijk velen hier hoop ik vurig dat je gelijk hebt (dan nog maar 2 maandjes wachten!!
Om ook nog even een beetje on-topic te reageren. Met die panels.
Howel die panels bedoeld zijn om als een soort snelkoppelingen te dienen voor verschillende situaties (kantoor met agenda en klok, vrije tijd met walkman o.i.d.) kan er door de panels button toch relatief snel tussen deze omgevingen geschakeld worden. Dus uiteindelijk komen die panels dan toch redelijk dicht in de buurt van wat ze met de iphone hebben gedaan.
Dat van Nokia schijnt wel aardig te kloppen
Dit is alleen wat mij verteld is daar in de belcompany. Ik haal niet vaak telefoons dus ik heb er geen idee vanquote:ppaddo schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:49:
[...]
![]()
![]()
![]()
Hahahaha dat is het grappigste wat ik tot nu toe gehoord heb in dit topic!!
SE en altijd netjes op tijd. They wish! Zowel bij mijn M600i als bij de Z610i van mijn vrouw werd de aangekondigde releasedatum met maanden overschreden door SE. Ik kan me niet voorstellen dat ik nou net die 2 modellen heb gekocht die later kwamen!
Net zoals waarschijnlijk velen hier hoop ik vurig dat je gelijk hebt (dan nog maar 2 maandjes wachten!!) maar ik zou er niet teveel geld op in zetten!
Dat van Nokia schijnt wel aardig te kloppen
Maargoed laten we weer ontopic gaan
Reg. datum: 05 juli 2008
DaannO wijzigde dit bericht 05-07-2008 22:52 (81%)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Nou vind de X1 toch echt wel veeeeeel mooier dan dit cheap-uitziende dingquote:Shiver23 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:34:
In China is de X1 al te koop. Het is echter een Songlive en geen Sony: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/7730
Check hoe die openklapt hahaha, lachwekkend
joedy87 wijzigde dit bericht 06-07-2008 23:28 (7%)
Ja idd, is dit niet gewoon zo een chinees imitatie geval. Voor de FM hebben ze er zelfs een antenne op gezet;).quote:joedy87 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:27:
[...]
Nou vind de X1 toch echt wel veeeeeel mooier dan dit cheap-uitziende ding
Check hoe die openklapt hahaha, lachwekkend
Ik vraag me wel af of de fm tuner ingebouwd zit of dat je dat weer via een of andere headset moet doen. Bij mij w950i moet ik het via de headset doen, maar die begint nu dus kapot te gaan (zelfde geldt voor de oplader) (se aansluiting...) dus ik heb eigenlijk niet meer de beschikking over een radio.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
Dit topic is gesloten.