Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 last

Reageer Nieuw Topic
roydejong.nl

iemand sygic al werkend op een n78? want krijg het voor geen mogelijkheid draaiende... :'( of uberhaupt een ander dan nokia maps...

Q-bone wijzigde dit bericht 06-07-2008 16:34 (18%)

bla?

Papa van Dewi en Robin :-)
Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
Sick Nick schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:05:
Waarom wil je BT niet aan houden tijdens sygic? Zeker in de auto is het toch veel handiger dat het geluid via de carkit loopt?
Nou omdat ik een Kenwood radio heb met een Kenwood bluetooth adapter. Dan loopt het geluid dus inderdaad over de Kenwood carkit via de speakers, maar dat is een 'source' van de headunit. En dan kan ik dus niet tegelijkertijd de radio of cd luisteren. M.a.w weg zijn de gesproken aanwijzigen ;(

hars73 wijzigde dit bericht 06-07-2008 21:47 (5%)

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

Reg. datum: 13 november 2006

quote:
Q-bone schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:31:
iemand sygic al werkend op een n78? want krijg het voor geen mogelijkheid draaiende... :'( of uberhaupt een ander dan nokia maps...
Ja hoor, werkt perfect :)

lzfy.deviantart.com

roydejong.nl

*weg*

Communicatie verloopt via het forum.

pven wijzigde dit bericht 07-07-2008 12:11 (76%)

bla?

Reg. datum: 14 juli 2001

Hi,

iemand die weet of er een tooltje is waarmee je uptime inzichtelijk kunt maken van je mobiel? Mijn mobiel reboot steeds en een hele dag naar je mobiel staren om te kijken wanneer het gebeurt lijkt me niet echt handig.

Ik zoek iets wat zegt "since last startup phone is 3 hours on"

Reg. datum: 03 juli 2008

Weet iemand hoe je met de N95 een spraakoproep kan starten ?
Ik heb al verschillende toetsen combinaties getest maar geen enkele die werkt.

Al ik zo wat in mijn telefoonboek rond snuffel staat er bij ieder contact een uitspraak.
Deze word wel in het Engels uitgesproken jammer genoeg.

Kan ik deze dan bvb ook laten uitspreken in het Nederlands.

Alvast bedankt,

grt

[GoT]BastiaanN

Rechter selectietoets vasthouden?

Nee, hij is alleen engels helaas.

BastiaanN wijzigde dit bericht 08-07-2008 15:54 (35%)

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

roydejong.nl

quote:
mavi schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:47:
[...]

Ja hoor, werkt perfect :)
Kun je uitleggen hoe? :+

bla?

quote:
Hmm. heb dezelfde procedure gevolgd als bij de n95. Dus eerst alles naar je memorycard kopiëren, en vanaf hier installeren. Misschien moet je updaten naar de laatste versie?

lzfy.deviantart.com

roydejong.nl

op een n78? en welke firmware heb je als ik vragen mag?

bla?

Reg. datum: 03 juli 2008

quote:
mavi schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 02:25:
[...]

Hmm. heb dezelfde procedure gevolgd als bij de n95. Dus eerst alles naar je memorycard kopiëren, en vanaf hier installeren. Misschien moet je updaten naar de laatste versie?
Werkt niet meestal. Mijn N95 is volledig upgedate naar de nieuwst versie.
Ik zelf krijg mijn sygic ook niet aan de praat. Het installeren lukt mij wel.
Maar tijdens het opstarten de fout KERN-EXEC3.

Heb net hetzelfde gedaan als in de procedure. Alles kopieren naar de geheugenkaart.

Mvg

[GoT]BastiaanN

Op mijn N82 met de laatste firmware werkt hij prima. Maar die is gewoon origineel, geheugenkaartje in de telefoon en hij wordt direct geinstalleerd... :)

Gewoon origineel kopen dus ;) 79 euro is geen bedrag voor heel europa...

BastiaanN wijzigde dit bericht 09-07-2008 17:38 (19%)

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

quote:
Q-bone schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:33:
op een n78? en welke firmware heb je als ik vragen mag?
Ja. De n78 is van mijn broer dus ik kan nu niet zien welke versie fw erop staat. Maar Nokia software updater gaf aan dat er de laatste versie op stond. Sygic versie is 7.50514 build 630.

De volgende mappen kopieer ik direct naar de root van de geheugenkaart.
- drive
- Private
- Res
- resource
- sys
SetupSymbianS60.sis

Hierna installeer ik SetupSymbianS60.sis

Deze methode werkt op de n78 en n95. Hopelijk heb je er wat aan.

lzfy.deviantart.com

roydejong.nl

verschil met de n82 en de n78 is, dat de n78 een nieuwer besturingssysteem heeft... wat dus voor problemen zorgt.

bla?

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Nogmaals de modbreak over Sygic:
Modbreak:
Daar is nu wel weer genoeg over geschreven. Als je hem KOOPT, dan krijg je er een uitleg bij hoe je hem kan installeren.

Als iemand zich overigens geroepen voelt om een topic over Sygic te openen in Accessoires en GPS-Navigatie: graag! :)

Er is een topic voor Sygic: Het Sygic McGuider Topic _O_

pven wijzigde dit bericht 12-07-2008 13:28 (14%)

Ik heb gisteren een paar N-Gage 2.0 spellen geinstalleerd.. best leuk, maar mijn vraag is, werken deze ook zonder internetverbinding? Want ik ga binnenkort een weekje naar Duitsland en als ik dan een spelletje wil spelen wil ik zeker geen dure internetverbindingen opstarten!

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Dat kan je nu toch gewoon uitproberen door te voorkomen dat je telefoon een verbinding maakt met internet? Is allemaal niet zo moeilijk, gewoon even uitzoeken. :Y)

quote:
pven schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:29:
Dat kan je nu toch gewoon uitproberen door te voorkomen dat je telefoon een verbinding maakt met internet? Is allemaal niet zo moeilijk, gewoon even uitzoeken. :Y)
Ja je hebt gelijk, sorry... maar hij maakte standaard een verbinding als ik N-Gage startte. Ik heb hem inmiddels zo ingesteld via de opties dat de availability op offline staat en dat hij moet vragen als er een vrbinding nodig is.

hars73 wijzigde dit bericht 12-07-2008 14:24 (5%)

Geen houthakker.
Reg. datum: 10 juli 2006

Ik zoek me helemaal rot op google naar een stukje software om mijn verzonden berichten bij te houden. De aantallen dus zeg maar. Zodat ik op het eind van de maand kan zien hoeveel ik er heb verstuurd. Bij verzonden berichten kijken werkt niet echt, want hij rekent de 'dubbele' smsjes als een enkele sms.

Met google is dus het probleem dat je een goede zoekopdracht moet verzinnen en ik kom maar met niets goeds. Heeft iemand tips?

Retteketet met dat banket.

Reg. datum: 09 december 2007

quote:
Matti68 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:53:
Weet iemand hoe je met de N95 een spraakoproep kan starten ?
Ik moet toch even kwijt dat deze vraag verwijst naar hoe je de meest basic functie van je telefoon gebruikt. Toets het telefoonnummer in en druk op het groene hoorntje. Een spraakoproep starten is mijns inziens een mooie verwoording van 'iemand opbellen'.
Ik snap je punt though.

Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000

quote:
Verstekbakker schreef op zondag 13 juli 2008 @ 11:05:
Ik zoek me helemaal rot op google naar een stukje software om mijn verzonden berichten bij te houden. De aantallen dus zeg maar. Zodat ik op het eind van de maand kan zien hoeveel ik er heb verstuurd. Bij verzonden berichten kijken werkt niet echt, want hij rekent de 'dubbele' smsjes als een enkele sms.

Met google is dus het probleem dat je een goede zoekopdracht moet verzinnen en ik kom maar met niets goeds. Heeft iemand tips?
http://www.n95users.com/f...-freiminmon-freeware.html

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

Reg. datum: 19 september 2002

quote:
HermanA schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:26:
[...]

Ik moet toch even kwijt dat deze vraag verwijst naar hoe je de meest basic functie van je telefoon gebruikt. Toets het telefoonnummer in en druk op het groene hoorntje. Een spraakoproep starten is mijns inziens een mooie verwoording van 'iemand opbellen'.
Ik snap je punt though.
Denk dat er wordt bedoelt spraak bellen, hou de rechter blauwe knop ingedrukt tot je een toontje hoort en spreek de naam in.

Yippie wijzigde dit bericht 15-07-2008 01:33 (0%)
Reden: type

Reg. datum: 07 mei 2002

quote:
Yippie schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 01:32:
[...]

Denk dat er wordt bedoelt spraak bellen, hou de rechter blauwe knop ingedrukt tot je een toontje hoort en spreek de naam in.
Daar was ik ook al een tijdje naar op zoek. Het werkt goed, ik dacht dat je eerst de telefoon de naam moest "leren" maar het lukt zo al. Nu had ik gedacht dat handsfree ook spraakgestuurd kiezen zou kunnen, maar die functie kan ik niet vinden. Weet iemand daarvan?

Core2Duo 6750 | Gainward 8800 GT 512 MB | 2 GB DDR2 | CH Pro Throttle/Pro Pedals/TrackIr Pro 3 6 DOF | Logitech MOMO Race | Sony VAIO FGN-FZ21E

Als ik nu in slaap val terwijl m'n N95 nog muziek aan het streamen is, dan is de accu leeg als ik wakker word :P Is er een tool waarmee je op gezette tijden applicaties kunt starten/afsluiten? Of heeft iemand Profile Scheduler van DrJukka aan de praat? (telefoon offline gooien -> streamen stopt) Ik ken Best Profiles, maar of het me nu $15 waard is weet ik nog niet...

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

Reg. datum: 19 maart 2005

Kan iemand mij vertellen hoe ik adresgegeven toe kan voegen aan contacten? Ik kan het nergens vinden. Ook overige gegevens als notities zou ik graag toe willen voegen aan de personen in mijn contactlijst. Kan het überhaupt wel? Zo ja: hoe?

Het zou leuk zijn als ik dan ook in Tomtom met de optie 'navigeer naar --> contacten' naar het juiste adres wordt geleid bij opgave van een contact.

Overigens heb ik een Nokia E51.

Pagina: 1 2 3 4 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: