Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Autolader

Pagina: 1

Reageer Nieuw Topic
Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Ik ben de trotse bezitter van een HTC P4350. Nu wil ik hem echter voor een lange tocht in de auto kunnen opladen. Echter vind ik op websites alleen dure van 35,- euro om de HTC via de sigarettenplug op te laden. Op eBay vind ik juist weer hele goedkope van 3 euro bijvoorbeeld. Ik snap best dat een dure misschien van betere kwaliteit is, maar maakt het voor het opladen nou echt uit? De sigarettenplug zelf geeft toch al een stabiel voltage? Wat denken jullie er van, of hebben jullie ervaring met goedkope laders?

Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Reg. datum: 29 april 2002

HTC p4350 maakt gebruik van de zogenaamde extUSB poort, een aangepaste poort van HTC met een dedicated audiopin. Verder is het eigenlijk hetzelfde als een mini USB aansluiting. Dus je kunt eigenlijk gewoon een miniUSB car charger gebruiken. (vandaar dat ze op eBay zo goedkoop zijn, ze kunnen mini USB aansluitingen gebruiken ipv een speciale extUSB poort.)

Wat wel belangrijk is , is de output van de adapter. Let hierbij dat die overeen komt met de oplader, namelijk 5V, 1A geloof ik..

Forumzwerver

Ja klopt, het ging me ook meer om de spanning. Stel ik heb een cheap ass die 5volt geeft dan werkt het ook gewoon lijkt me? Wat is de meerwaarde van een duurdere. Miniusb past ook gewoon in ExtUSB dat is het probleem niet. Wat gebruiken jullie zelf? Zo'n dure editie van 35 euro?

www.notepad.org
Reg. datum: 31 mei 2003

Ik gebruik zelf gewoon een goedkope sigarettenaansteker -> USB trafo met een verloopkabeltje naar mini-USB. Werkt perfect en is niet duur :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

@ FOK!
Reg. datum: 25 maart 2001

http://www.alternate.nl/h...amp;cat2=000&cat3=001

ik gebruik deze, ook handig voor mobiel van vriend(in), ipod, psp etc :)

Forumzwerver

Hey dat is idd ook best een overweging. Maar trust werkt dus ook prima? Dan zal zo'n 2 euro ding ook wel werken :).

@ FOK!
Reg. datum: 25 maart 2001

quote:
MsG schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:58:
Hey dat is idd ook best een overweging. Maar trust werkt dus ook prima? Dan zal zo'n 2 euro ding ook wel werken :).
nou ja, na gebruik van de trust doet mijn htc het nog steeds..dus denk dat het wel goed zit ;)

Pagina: 1

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: