Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!
Schopje naar Accessoires en GPS-Navigatie. 
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
HTC p4350 maakt gebruik van de zogenaamde extUSB poort, een aangepaste poort van HTC met een dedicated audiopin. Verder is het eigenlijk hetzelfde als een mini USB aansluiting. Dus je kunt eigenlijk gewoon een miniUSB car charger gebruiken. (vandaar dat ze op eBay zo goedkoop zijn, ze kunnen mini USB aansluitingen gebruiken ipv een speciale extUSB poort.)
Wat wel belangrijk is , is de output van de adapter. Let hierbij dat die overeen komt met de oplader, namelijk 5V, 1A geloof ik..
Wat wel belangrijk is , is de output van de adapter. Let hierbij dat die overeen komt met de oplader, namelijk 5V, 1A geloof ik..
Ja klopt, het ging me ook meer om de spanning. Stel ik heb een cheap ass die 5volt geeft dan werkt het ook gewoon lijkt me? Wat is de meerwaarde van een duurdere. Miniusb past ook gewoon in ExtUSB dat is het probleem niet. Wat gebruiken jullie zelf? Zo'n dure editie van 35 euro?
Ik gebruik zelf gewoon een goedkope sigarettenaansteker -> USB trafo met een verloopkabeltje naar mini-USB. Werkt perfect en is niet duur 
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
http://www.alternate.nl/h...amp;cat2=000&cat3=001
ik gebruik deze, ook handig voor mobiel van vriend(in), ipod, psp etc
ik gebruik deze, ook handig voor mobiel van vriend(in), ipod, psp etc
Hey dat is idd ook best een overweging. Maar trust werkt dus ook prima? Dan zal zo'n 2 euro ding ook wel werken
.
nou ja, na gebruik van de trust doet mijn htc het nog steeds..dus denk dat het wel goed zitquote:MsG schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:58:
Hey dat is idd ook best een overweging. Maar trust werkt dus ook prima? Dan zal zo'n 2 euro ding ook wel werken.
Pagina: 1