Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 juni 2008

http://media.cuvedev.net/smilies/cry.gif 3 gerold op de gloves token.
Dat was mijn 6de poging.
Hopelijk 7de keer goede keer.

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Belooft inderdaad weinig goeds voor mijn shoulders :(

Rhyaehar ~ L60 Hunter | Rhyaewald ~ L44 Warden
Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Gelukkig hebben wij een eigen variant van het welbekende DKP systeem. :P Zondag weer eens Helegrod, eens kijken wat voor leuks er dan bij zit.

Inmiddels al met mijn Burg op lvl34 beland, gaat goed. :)

Reg. datum: 15 mei 2007

Bij welke kinship zit je nu dan MOAW?

Reg. datum: 11 juni 2001

Gister avond verder gelevelt in Forochel. Ziet er weer totaal anders uit, leuk gedaan moet ik zeggen. Inmiddels net 49, op naar 50. :Y)
Reg. datum: 08 mei 2000

Gisteren mijn eerste adamant shard gevonden :).
Die andere items die ook door shard droppers gedropt worden kan ik veilig verkopen toch? Ik had een beetje oude topics door lopen zoeken en daar stond dat alleen oude recepten die items gebruiken? Zelf heb ik niet van dat soort recepten, dus ik kan er niet zoveel mee.

Klopt dat nog steeds? En leveren die andere items eigenlijk nog iets op bij de AH? Of zijn alle oude recepten eigenlijk allang op gebruikt?

The Flying Dutchman

Hezbollah

Ik dacht ik ga het ook eens proberen dit spel...
Pffff je moet echt veel downloaden.. eerst full client (8GB+) daarna 2x update book 12 + 13 (1,5GB)
En dan denk je dat je klaar bent, start ik hem op en nu is ie alweer half uur bezig met updates downloaden (Update game data)... :(

*edit 12:10* OMG er komt geen eind aan!

Flyduck wijzigde dit bericht 05-07-2008 12:11 (7%)

Check mijn replies voor alle wijsheid op aarde....

Bug? Feature!

Die oudere recepten zitten nog wel bij mensen in hun lijst, maar ik betwijfel of ze er iets mee doen. Ik ga de moeite niet nemen dat soort dingen op de AH te zetten iig.

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

quote:
Ltje schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 08:50:
Bij welke kinship zit je nu dan MOAW?
Descendants of The Anduin. >:)

Bulrond, Pirigin, Luthiene, Mithrangar, Falcod, Rockindude, Paulrandir etc zitten er ook. Mocht je er een van kennen. :P

Heb trouwens een achternaam:

Yikes Yikey O+ :P

MOAW wijzigde dit bericht 05-07-2008 12:14 (8%)

quote:
Flyduck schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:37:
Ik dacht ik ga het ook eens proberen dit spel...
Pffff je moet echt veel downloaden.. eerst full client (8GB+) daarna 2x update book 12 + 13 (1,5GB)
En dan denk je dat je klaar bent, start ik hem op en nu is ie alweer half uur bezig met updates downloaden (Update game data)... :(

*edit 12:10* OMG er komt geen eind aan!
Ik heb het ook gehad toen ik begon (behalve dat boek 13 toen nog niet uit was). Als je een wat minder snelle internet verbinding hebt, dan doe je er goed aan om vooraf de torrents te downloaden van alle nieuwe boeken (9 t/m 13).

The Flying Dutchman

Reg. datum: 17 april 2006

Gister leuk dagje gehad, boek 4 helemaal afgemaakt.. die instance (B4 C8) met Legolas heb ik twee keer achter elkaar moeten doen omdat een gast bij de laatste boss eruit lag door lag en alles dus miste :+
Vervolgens boek 5 gedaan tot de Fire and Ice instance.. maar daar wacht ik nog even 2 lvl'tjes mee tot ik 45 ben, schijnt een zware instance te zijn.

@The Flying Dutchman: ik weet niet hoe de prijzen op jouw server zijn, maar bij mij op Gilrain ongeveer 200 S per adamant shard dacht ik.

Bug? Feature!

Fire and Ice? Ja, dat is een heel moeilijke. Volgens mij was dat degene met Thorog en de Nazgul.

quote:
blacktarantulaX schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:47:
@The Flying Dutchman: ik weet niet hoe de prijzen op jouw server zijn, maar bij mij op Gilrain ongeveer 200 S per adamant shard dacht ik.
Op Laurelin valt het ook best mee hoor met de prijs. Ik zag een setje van 4 adamant shards staan voor 485s (stond geen buyout bij, was nog niet op geboden). Ik vind het echter leuker om zelf de dingen te verzamelen en te craften die ik ook daadwerkelijk zelf kan doen. Je zult me dus niet snel iets op de AH zien kopen.

Overigens ken ik momenteel nog maar één single use recept waarvoor ik een adamant shard nodig heb ;).

The Flying Dutchman

Klopt. En hij was moeilijk.

Toch hebben we het voor elkaar gekregen, maar wel met een heel raar FS.
Eerste keer: wipe omdat we de adds (wights dacht ik) negeerden.. de FS bestond toen uit LM-HNT-BRG-HNT-GRD en ik als champ..
Tweede keer gingen er een paar weg en kregen we de volgende FS: 4x HNT - GRD en ik als champ.. je zou zeggen dat dat niets gaat worden.. maar toch hebben we het toen voor elkaar gekregen 8)

Bug? Feature!

Bij gebrek aan een minstrel heb je inderdaad meer aan heel veel dps. Dat beperkt het aantal benodigde heals. Met fellowship moves moet je dan vrij ver komen.

Reg. datum: 29 augustus 2002

Even een hardware vraagje. Wellicht wil iemand helpen een inschatting te maken of dit werkt.

momenteel draai ik met een amd 3500+ en een 6800 GT. dit loop leuk, maar ik wil eye candy :)

denk aan een E8400 + ATI4850, 3.2 gig aan ram (jaja 32 bit ;))

Heeft iemand ervaring met vergelijkbare hardware ? ik wil weten of ik alles lekker op max kan draaien (zonder DX10, ik zit niet op vista)

Met e6300 @ 2.8 GHz + 4 GiB ram + 3870 krijg ik automatisch de voorhoogste optie dus de hoogste instellingen moeten wel lukken op die setup.
Maar waarom geen 64bit OS?

Reg. datum: 29 augustus 2002

32 heb ik liggen 64 moet ik kopen...

Bug? Feature!

Kopen dan... het is het echt waard.

Over een paar weekjes komt er bij mij ook een nieuwe pc, heb er nu al zin in dat ik dan alles op max kan draaien op 1680x1050 :). Is voor mij lang geleden dat ik games op max heb kunnen draaien. Maar straks ben ik weer helemaal klaar (voor Mines of Moria ;)).

The Flying Dutchman

Ik haal met een ATI HD2900 XT op 1280x1024 (ja weet het, 17" kan echt niet meer tegenwoordig) met alles op ultra high en 4x AA ongeveer 75 FPS. Dit is met een E6600 op 2,8 GHz.

Dus reken er maar op dat het bij jou helemaal gaat knallen ;)

Bug? Feature!

Ik haal maar zo'n 30 fps. 2x 8800GTX in SLI en 4GB RAM :( Ik speel dan wel op 1920x1200 met 8x AA en alles op Ultra High :P

mac enzo.
Reg. datum: 27 maart 2006

Het is alweer tijden terug dat ik een echte MMO heb gespeeld en vandaag maar eens begonnen met trial hiervan te downloaden.
Aangezien ik de geestelijke kwaal heb om 11 uit de 10 keer te eindigen met een healer class vroeg ik me af hoe een minstrel op zichzelf staat. Kan die normale taferelen solo-en of is t echt zo'n wimp dat t niets doet?

En verder maakt je ras+class keuze weinig uit toch? ik mag gewoon een liedje fluiten met een dwarf hoop ik.

Nog een hoop andere vragen maar dat komt allicht als ik hem aanschaf wel :)

Minstrel kan wel soloen, niet zo veel als andere classes maar 1 vs 1 ben je nog altijd sneller dan een guardian. (maar die kan dan weer meer verdragen).

Class keuze maakt IMHO weinig uit, als ik 1 ding heb geleerd over class keuze in MMORPG's dan is het het volgende: tenzij je favoriete ras zwaar gegimpt is voor de class kies gewoon het ras waarvan je kan uitstaan om honderden uren naar de achterkant te kijken.

En dwarf minstrel gaat prima lukken, ze hebben volgens mijn zelfs de hoogste ICPR.

Reg. datum: 15 mei 2007

quote:
Schalkie schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:38:
Het is alweer tijden terug dat ik een echte MMO heb gespeeld en vandaag maar eens begonnen met trial hiervan te downloaden.
Aangezien ik de geestelijke kwaal heb om 11 uit de 10 keer te eindigen met een healer class vroeg ik me af hoe een minstrel op zichzelf staat. Kan die normale taferelen solo-en of is t echt zo'n wimp dat t niets doet?

En verder maakt je ras+class keuze weinig uit toch? ik mag gewoon een liedje fluiten met een dwarf hoop ik.

Nog een hoop andere vragen maar dat komt allicht als ik hem aanschaf wel :)
Vroeger was de minstrel redelijk bagger op het gebied van soloen (voordat warspeach [WS] er was), maar met de komst daarvan hebben de minstrels een goede update gekregen, en zijn ze zowaar redelijk goed op het gebied van soloen. Warspeach is een modus waarbij je een penalty krijgt op het healen (-50% healing output), maar een enorme bonus op het gebied van offense.
Ik heb zelf een 50 minstrel, en vind em redelijk goed op het gebied van soloen. Je krijgt een paar skills die redelijk veel AoE damage doen, zodat je in burstDPS zelfs redelijk hoog staat op de lijst, maar naarna zakt het een klein beetje in, maar is het nog steeds erg goed te doen. :)

Mn minstrel vind ik zelfs fijner voor het grinden van mobs dan mn burglar. (Punt is alleen dat ik grinden dramatisch vind zuigen, dus dat doe ik eigenlijk nooit. :P Alleen een beetje voor traits. Sowieso zit er erg weinig grinden in dit spel IMHO, en dat vind ik wel erg relaxed. :) )

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: