Hoofdcategorieën
Topicacties

T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
Mr.Zop schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:32:
Maar ja, wat kun je er tegen ondernemen?
Als we nu eens alle tweakers hier een klacht laten indienen? :P

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
bartvb schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:27:
[...]

Even geïnformeerd bij T-Mobile (zakelijk) en het gaat hier om 150 minuten en 150 SMSjes per maand. Lijkt me heel sterk dat dat dan voor de particuliere versie anders zou zijn.
Da's wel behoorlijk onbeschoft naar je bestaande klanten zeg. Het is dat ik nu flex 30 heb voor 12,50/maand plus sms-dubbelaar voor 2,50 en pit voor 9,95 en dus nog relatief voordelig uit ben. Echter met een iPhone de abbonnemementskosten bijna halveren om nieuwe klanten te trekken en je trouwe klandizie (ik heb m'n Ben-simmetje 2 maanden terug laten omruilen voor een nieuwe...) lekker laten doordokken... regelrecht onbeschoft. Helaas kan het gewoon; je tekent nu eenmaal voor 12 of 24 maanden.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Reg. datum: 12 mei 2000

Als ze PIT nou dezelfde specs zouden geven als dat iPhone data abbo zou het een stuk eerlijker zijn.

Fiat Iustitia Et Pereat Mundus

Reg. datum: 02 mei 2004

quote:
UltraSub schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:58:
Ik vind het ronduit schandalig wat hier gebeurd.
Imagine this:
Relax 150 - 150 belminuten - Geen sms in bundel - 19,50
PIT - 128/32 kbps - 9,50.
Totaal prijs abbo; 29 euro.

Nu de iPhone in vergelijkbare vorm:
150 belminuten - 150 sms in bundel
PIT - 2048/384 kbps
Totaal prijs abbo; 29,50.

Kom op zeg.. Dit kun je niet maken tov je huidige klanten! Ik krijg dus met mijn huidige abbo 150 sms'jes per maand minder, en mijn internet verbinding is niks waard tov het iPhone abbo. Ik vind het ronduit schandalig, en overweeg op te zeggen om deze reden.

Niemand die dit ook vind??
Wat een gezeur altijd, als een ander abbo toevallig voordeliger uitvalt. Je hebt nu eenmaal uit vrije wil, met je volle verstand een contract getekend toch? Daar zit je gewoon aan vast.
Het zijn simpel gezegd gewoon afspraken die je hebt gemaakt, en nu eenmaal na dient te komen.

ps. Als je al gewoon op kan zeggen kan je toch ook overstappen :?
Reg. datum: 19 mei 2003

Ben ik niet met je eens Big Daddy!
Het gaat er om dat dit een abonnements vorm is waarvoor je niet kunt kiezen zonder ook voor de iPhone te kiezen. Dát is wat me irriteert. Anders zou ik mijn abonnement wel verlengen met dát abbo. Niet alleen deze internetverbinding is niet mogelijk voor weinig geld, ook nog eens 150 sms'jes, voor exact hetzelfde geld als het relax 150 abbo, waar 150 sms'jes veel meer geld kosten.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 19 juni 2008

quote:
Big Daddy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:03:
ps. Als je al gewoon op kan zeggen kan je toch ook overstappen :?
Heb net van de week een nieuw contract afgesloten voor 2 jaar, dus opzeggen zal wat lastig gaan :)
Heb afgesloten 150 min + 25 SMS + PIT voor ¤ 31,50 per maand.
Als ik een paar dagen later dit zie springen de tranen wel een beetje in mijn ogen hoor.
Tuurlijk heb je gelijk en heb ik zelf het contract afgesloten, maar zo'n verschil is wel erg groot.

Ik dank dat ik T-mobile maar even ga bellen, want ik neem aan dat de snelheid van PIT dan ook om hoog gaat (eigenlijk moet gaan). En als ze dat niet doen ben ik beniewd hoe lang ze dat gaan volhouden naar al de PIT klanten.
Bij auto A kost de benzine ¤ 2,00
Bij auto B kost de benzine ¤ 1,00
Lijkt me niet dat dat mag.

Nog even een edit.
Een I-150 abonnement kost ¤ 29,50 voor 150 belminuten, 150 SMS en 2mb internet
Bij een normaal abonnement kost dat:

Relax 150: ¤ 19,50
150 SMS: ¤ 10,00
2MB internet (Internet Totaal Plus): ¤ 70,00 (nu een actie)
Dat is totaal ca. ¤ 100,--

Zoek de verschillen 8)7

Lygun wijzigde dit bericht 03-07-2008 12:29 (15%)

quote:
Lygun schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:28:
[...]

Bij auto A kost de benzine ¤ 2,00
Bij auto B kost de benzine ¤ 1,00
Lijkt me niet dat dat mag.
Waarom niet? Je weet het van tevoren. Ik ben dr ook echt niet blij mee hoor, maar je kan dr gewoon niets aan veranderen. Als verkoper heb je nu eenmaal het recht om een prijsstelling voor je producten vast te stellen. Ik kan ook niet naar de bank gaan om daar de rente van hypotheekpakket A te combineren met de looptijd van hypotheekpakket B te combineren.

[flauw]auto & benzine? dat is toch echt prepaid hoor! ;) [/flauw]

quote:
UltraSub schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:17:
Ben ik niet met je eens Big Daddy!
Het gaat er om dat dit een abonnements vorm is waarvoor je niet kunt kiezen zonder ook voor de iPhone te kiezen. Dát is wat me irriteert. Anders zou ik mijn abonnement wel verlengen met dát abbo. Niet alleen deze internetverbinding is niet mogelijk voor weinig geld, ook nog eens 150 sms'jes, voor exact hetzelfde geld als het relax 150 abbo, waar 150 sms'jes veel meer geld kosten.
Dát is nou koppelverkoop. Volkomen legaal in nederland, helaas niet zo leuk :P

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Ok, dit gaat over de data bundels van T-Mobile en niet over iPhone abo etc etc. Het is idd onrechtvaardig dat je voor de zelfde prijs een lagere snelheid krijgt, echter hoeft die discussie niet in dit topic gevoerd te worden :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Reg. datum: 19 juni 2008

quote:
Big Daddy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:18:
[...]

Waarom niet? Je weet het van tevoren.
Was het maar waar. Geen enkele klant die voor de bekendmaking van de prijzen (1 juni) dit wist en dus kon meewegen in zijn/haar keuze bij het afsluiten van een nieuw contract.
Imo is het daarom niet meer dan normaal om de snelheid van PIT nu te verhogen om het een beetje gelijk te trekken.

Lygun wijzigde dit bericht 03-07-2008 12:22 (11%)

quote:
Lygun schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:21:
[...]
Imo is het daarom niet meer dan normaal om de snelheid van PIT nu te verhogen om het een beetje gelijk te trekken.
Ik stem voor!
Ik gebruik nu mijn VarioIII voor zowel mobiel internet als usb-modem voor mijn laptop en zou dus veel baat hebben bij een snelheidsverhoging

http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone

Reg. datum: 26 mei 2006

quote:
Lygun schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:21:
[...]

Was het maar waar. Geen enkele klant die voor de bekendmaking van de prijzen (1 juni) dit wist en dus kon meewegen in zijn/haar keuze bij het afsluiten van een nieuw contract.
Ik snap wat je bedoelt maar wat te doen met mensen zoals ik die pit+ hebben of mensen die internet totaal of zelfs internet totaal plus hebben.
Het is een rare move van T-mobile om de I-phoners zo'n snel mobiel internet te geven t.o.v. de huidige mobiele internetters.

quote:
janzeeschuimers schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:55:
[...]

Ik snap wat je bedoelt maar wat te doen met mensen zoals ik die pit+ hebben of mensen die internet totaal of zelfs internet totaal plus hebben.
Het is een rare move van T-mobile om de I-phoners zo'n snel mobiel internet te geven t.o.v. de huidige mobiele internetters.
Helemaal niet, dat iPhone data-abo is dus ernstig beperkt tov de (P)IT-abo's: je mag het alleen op je mobiel gebruiken. Dat die voorwaarde ontbreekt bij PIT is voor mij crusiaal, en ook dé reden dat ik voor t-mobile gekozen heb.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

quote:
janzeeschuimers schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:55:
[...]

Geven doen ze niets, ze pakken je terug op de kosten buiten het abbo. Die zijn weer hoger dan de andere abbo's. Volgens mij is het ook niet mogelijk om extra SMS-bundels te nemen, waardoor je als je wat meer smst je scheel betaalt.

(nu ben ik ¤40 kwijt voor 200 minuten & 1000 smsjes & PIT, met de iPhone is dat op zn goedkoopst ¤64,95 + 500 * 0,25 = ¤189,50!! per maand).
Echte Noob

Even een lekkere noob vraag, ik heb al even gegoogled en een forum search gedaan, maar krijg veel tegengestelde resultaten, T-Mobile site biedt ook niet veel duidelijkheid...

Is PIT los te activeren NA het afsluiten van een nieuw abonnement (a la Vodafone BloX)?
En zit is het ook in dat geval ook weer te deactiveren of zit je er aan vast?
Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
Noobtastic schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:54:
Even een lekkere noob vraag, ik heb al even gegoogled en een forum search gedaan, maar krijg veel tegengestelde resultaten, T-Mobile site biedt ook niet veel duidelijkheid...

Is PIT los te activeren NA het afsluiten van een nieuw abonnement (a la Vodafone BloX)?
En zit is het ook in dat geval ook weer te deactiveren of zit je er aan vast?
Het is los te activeren inderdaad, even bellen naar de klantenservice en een uurtje later heb je het al, zo heb ik het ook gedaan. Met het afmelden weet ik niet hoe het geregeld is...

Held
Reg. datum: 10 december 2003

Ik heb mijn telefoon een week of 3 geleden naar tmobile gebracht ter reparatie, nu verschijnt echter alleen nog maar het H icoontje in het display. Ik haal verder 107kbit per seconde, dus ik heb er geen klap aan maar ik heb wél het idee dat mijn verbinding slechter is dan voorheen. Kan dat kloppen?

Heb gewoon PIT.

Reg. datum: 03 oktober 2004

quote:
ijskonijn schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:34:
[...]

Het is los te activeren inderdaad, even bellen naar de klantenservice en een uurtje later heb je het al, zo heb ik het ook gedaan. Met het afmelden weet ik niet hoe het geregeld is...
Afmelden gaat niet, loopt gelijk met de duur van contract. Als je na je contract het abonnement houdt kun je PIT opzeggen met een opzegtermijn van 3 maanden.

Als je de aktie van telefoonkopen.nl hebt gekocht (50% korting op abo kosten gedurende gehele contractsperiode) kun je PIT niet later toevoegen. Ja het kan wel maar dan vervalt de 50% korting aktie.

quote:
Gumball schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:28:
Ik heb mijn telefoon een week of 3 geleden naar tmobile gebracht ter reparatie, nu verschijnt echter alleen nog maar het H icoontje in het display. Ik haal verder 107kbit per seconde, dus ik heb er geen klap aan maar ik heb wél het idee dat mijn verbinding slechter is dan voorheen. Kan dat kloppen?

Heb gewoon PIT.
Zullen we ruilen? Mag jij mijn UMTS-PIT, krijg ik jouw HSDPA-PIT.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

quote:
nsa1984 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:39:
[...]

Hmm dan zou ik dat toch even kortsluiten met de klantenservice/t-mobile shop voor alle duidelijkheid.

Voorzover ik weet kan PIT niet los gedeactiveert worden, maar wat "defusion" zegt kan ook waar zijn, en dan draag k waarschijnlijk verouderde kennis.

[...]

Lijkt een beetje in strijd met "defusion" te zijn?
Of bedoeld "defusion" dat je je abbonement inclusief pit kunt beeindigen?

:? :? Ik weet even niet wat waar en wat veroudert/verkeerd is. Conclusie neem even contact op met t-mobile.
om hier nog even op terug te komen.
In de algemene voorwaarden staat het volgende:
quote:
10.2 De Klant kan de Overeenkomst tegen en na het verstrijken van de minimale
contractperiode schriftelijk opzeggen via T-Mobile Klantenservice (Postbus 16272,
2500 BG Den Haag) onder vermelding van zijn/haar naam, adres, postcode,
woonplaats, mobieletelefoonnummer en de gewenste datum van opzegging, dit met
inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden. Deze termijn vangt aan op de
laatste dag van de factuurperiode waarin de opzegging door T-Mobile wordt ontvangen.
Indien de Klant een onderdeel van de Overeenkomst opzegt zonder de Overeenkomst
in zijn geheel op te zeggen, geldt de opzegtermijn als bedoeld in dit artikel ook ten
aanzien van dit onderdeel.
In mijn geval was mijn abonnement voor 2 jaar, incl. PIT, en heb na ca. 1jaar 3 maanden het PIT deel opgezegt. Dit was dus VOOR het verstrijken van mijn gehele abbonement. Je kunt blijkbaar dus wel onderdelen van de overeenkomt los opzeggen zonder de overeenkomst in z'n geheel op te zeggen. En dat voor de einddatum van de hele overeenkomst.

[Tyan Thunder K8WE :: 2x Opteron 265 :: 2x 1024mb PC3200 :: GeForce 7900GT :: 1,5TB aan effectieve opslagruimte]

www.purken.org
Reg. datum: 01 juli 1999

quote:
Fuzzillogic schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:02:
[...]

Zullen we ruilen? Mag jij mijn UMTS-PIT, krijg ik jouw HSDPA-PIT.
Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg sinds een week of 5 enkel nog het H symbool op mijn MDA 3, en heb een groot deel van de dag geen verbinding. Nu stop ik wel eens mijn telefoonverbinding, of mijn internetverbinding om weer een werkende verbinding proberen te krijgen. Vroeger met de UMTS had ik geen probleem, en eigenlijk altijd verbinding.

koud he!

Ik heb PIT op mijn Nokia N78. Is het mogelijk, door verkeerde instellingen ofzo, dat ik toch nog ergens voor betaal? ALs ik WAP diensten of andere (betaalde) diensten in mijn telefoon gebruik? Of moet dat expliciet vermeld worden. Dat hoop ik wel want nu ben ik bang dat ik straks onverwachte kosten krijg.

Held
Reg. datum: 10 december 2003

quote:
jopie schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:34:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg sinds een week of 5 enkel nog het H symbool op mijn MDA 3, en heb een groot deel van de dag geen verbinding. Nu stop ik wel eens mijn telefoonverbinding, of mijn internetverbinding om weer een werkende verbinding proberen te krijgen. Vroeger met de UMTS had ik geen probleem, en eigenlijk altijd verbinding.
Daar heb ik dus ook last van. Ik heb even gekeken maar er is volgens mij niets aan de software veranderd.
Morgen maar even een belletje naar t-mobile doen, kan i gelijk even vragen hoe het zit met garantie als je er een andere rom op zet.

Reg. datum: 12 mei 2000

quote:
DaannO schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:34:
Ok, dit gaat over de data bundels van T-Mobile en niet over iPhone abo etc etc. Het is idd onrechtvaardig dat je voor de zelfde prijs een lagere snelheid krijgt, echter hoeft die discussie niet in dit topic gevoerd te worden :)
Waarom niet, is toch 100% ontopic? Dat is een beetje vreemd modereren, als je PIT niet meer met andere abbo's mag vergelijken houd je alleen posts als "Ik heb het ook! leuk man! de dekking in Purmerend is goed!" over.

:?

Fiat Iustitia Et Pereat Mundus

quote:
Captain Pervert schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:59:
[...]

Waarom niet, is toch 100% ontopic? Dat is een beetje vreemd modereren, als je PIT niet meer met andere abbo's mag vergelijken houd je alleen posts als "Ik heb het ook! leuk man! de dekking in Purmerend is goed!" over.

:?
Je weet toch onderhand ook wel hoe het tegenwoordig gaat op GOT he..

Pagina: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: