FGS feedback topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last
Reageer Nieuw TopicDus: ik bedoelde niet mensen "verplichten" om exif data te posten, maar om mensen aan te sporen om het erin te laten zitten zodat er beter kan worden gekeken naar de test- en showcases.
Meer als "good practice" dan als verplichten, dus.
Niky wijzigde dit bericht 05-07-2008 23:07 (5%)
Nou?quote:momania schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:26:
Zeg foto moderators
Jullie zijn je er van bewust dat je de waarschuwing die je ziet, bovenin je scherm, bij het aanmaken van een nieuw topic, per subforum specifiek kan invullen?
Sinds ik in het buitenland zit, evenoed wel ter beschikking van flitsend snel internet, het toch vaker voor komt dat de in NL gehoste foto's soms wat langzaam binnen komen. Door het structureel vergeten te gebruiken van de 'check images' functionaliteit raak ik dus af en toe helemaal de weg kwijt in een topic.
Aangezien default uitvoer van de 'check images' al 162 keer is voorgesteld, maar denk pas komt als pasen en piksteren op 1 dag vallen, kan iemand dan iig die waarschuwing bij een nieuw topic even (laten) aanpassen?
Hoeven eigenlijk maar 2 regels in (liefst in font grootte 30pt oid):
- foto's niet breder dan 600px
- gebruik 'check images'
Dank voor uw aandacht
Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zwitserland
Je kunt zelf uit de foto al ontleden hoe de foto gemaakt is, en dat is nog leuker ook.
Let op scherptediepte, sluitertijd, waar en hoe en of er flitsers gebruikt zijn etc. etc.
Nikon: D3;
17-35mm f/2.8; 35mm f/2; 50mm f/1.4; 80-200mm f/2.8; 85mm f/1.8; Micro 105mm f/2.8;
SB-800; SB-600; SB-24; SU-800
Sigma: Fisheye 15mm f/2.8
Hot Shots! - Laatste update: 8-8-2008
Hit that button there...
The one that just says "Wrong"
EOS 400D ** 17-55mm f/2.8 IS USM ** 70-200mm f/4.0 IS USM ** Speedlite 430EX II **B&W ** Hoya ** Sandisk Extreme III
zou inderdaad moeten. Moet eens gaan zoeken naar goede showcases of vanaf nu in de gaten houden.
@hierboven:
Hotshots moet idd ook, ga ik dit weekend naar kijken.
dank.
Hit that button there...
Reg. datum: 02 april 2004
Als je nog heel even wacht, kan je meteen oktober meenemen.quote:YellowCube schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:19:
@hierboven:
Hotshots moet idd ook, ga ik dit weekend naar kijken.
En ondertussen zijn we alweer een maand verderquote:Toff schreef op donderdag 25 september 2008 @ 00:58:
[...]
Als je nog heel even wacht, kan je meteen oktober meenemen.
recente case || gear
met alle respect en nofi, het aantal nominaties was (en is) er niet echt naar en dat helpt behoorlijk bij het verzamelen van de hotshots.quote:Erasmo schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:31:
[...]
En ondertussen zijn we alweer een maand verder
Ik vind het helemaal niet erg om daarin de moderator taak op me te nemen en zelf door de topics te grutten, maar dan hangt het allemaal zo van wat ik mooi vind af. Imo is dat ook niet de bedoeling.
Hit that button there...
Hit that button there...
recente case || gear
Neem nou deze weer: [showcase] sarah best een goeie serie hoor maar bij showcase verwacht ik wat speciaals, iets wat er kwalitatief uitspring, hotshot potentie zegmaar en hier zie ik dat niet.
Nou is dit maar een voorbeeld maar ik zie 't vaker tegenwoordig. ([showcase] Winter in de Achterhoek en [showcase]Rubatong: Hans Buhrs )
Showcase horen, vind ik, dit niveau te hebben:
[showcase] Kasteel van Mesen [Showcase] Ghana en het grootste deel van [Showcase] Myrthe #2 om er een paar te noemen.
Dus.. zeg 't maar, word ik een ouwe zeur?
Nikon D50 || 18-55mm f3.5-5.6G DX AF-S || 28-105/3.5-4.5 D IF || 50mm 1.8 AF|| Tokina AT-X 100mm f/2.8 PRO D || Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO || SB-600 || SB-26
De voorbeelden die jij aandraagt die geen showcase niveau hebben, daar ben ik het ook wel mee eens. Maar die jij wel als showcase aanduidt heb ik over Kasteel van Mesen mijn twijfels, maar dat heeft ook deels met eigen smaak te maken.
Maar ben het wel met je eens dat er wellicht wat strenger (voornamelijk door de topicstarters zelf) gekeken mag worden qua niveau van de case.
En ja, je bent een oude zeur
Nikon D50 || 18-55mm f3.5-5.6G DX AF-S || 28-105/3.5-4.5 D IF || 50mm 1.8 AF|| Tokina AT-X 100mm f/2.8 PRO D || Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO || SB-600 || SB-26
Hit that button there...
Nu nog even de juiste naam bij de een-na-laatste foto
Canon | Manfrotto | Hoya | Sigma | SanDisk | Crumpler | architectuurfotografie | flickr |
recente case || gear
Hit that button there...
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last