Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Het Samsung i780 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 67 68 69 70 last
Reageer Nieuw TopicNope geen extra dingen zoals in de post van mij eerder beschreven staat, vind ut maar vreemd. Of zou ik nog een harde reset moeten doen voordat die nieuwe ROM echt gebruikt wordt?quote:xon schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 07:54:
[...]
Gebruik je portsplitter toevallig of iets wat erop lijkt?
Wat betreft IGO werkt op zich mooi, maar de vertragingen die er zo nu en dan zijn bij het nemen van een bocht zijn irritant, ik ga toch binnenkort maar eens Sygic proberen,
www.onbereikbaar.nl
AlarmScheduler
BluetoothManager
DataKeeper
Delete_RO
KeypadStatusIndicator
poutlook
RilBubble
TimeWizard
Reg. datum: 08 november 2007
Sinds de HTC Diamond is aangekondigd zijn er allerlei programmatjes te krijgen welke delen van deze nieuwe telefoon imiteren. Zo zijn er voor de HTC Home Plugin allerlei klokken te vinden zoals die van de Diamond, alleen ze zijn niet geanimeerd. Tempus v12 is dat wel! Deze plugin is een flashfile welke geladen moet worden in een plugin welke .html bestanden kan weergeven op het todayscherm. Ik heb het bestand een beetje aangepast zodat het correct weergegeven wordt op het scherm van de i780 (te zien op het plaatje hieronder)

Naast deze klok kan deze plugin ook geanimeerd het weer weergeven. (jammergenoeg geen vooruitzicht, alleen op dit moment).
Hoe te installeren:
- Download eerst dit bestand. Hierin bevinden zich 4 bestanden:
Active Today 1.2.cab: dit is de plugin waar alles in geladen gaat worden
At2k.htm: dit is het .htm bestand waarin de flashfile wordt weergegeven
At2k.swf: dit is de flashfile
myconfig.txt: dit is het configuratiebestandje.
-Installeer vervolgens Active Today 1.2, dit programma komt bij je todayplugins te staan.
-Open myconfig.txt op de computer en ga naar de volgende regel:
&MyWeather=|EUR|NL|NL007|BREDA&END
Dit is de weerregel, ((ik zie net dat er een foutje in staat, verwijder het streepje "|" voor EUR!, het moet dus zijn &MyWeather=EUR|NL|NL007|BREDA&END), deze staat nu op Breda ingesteld (omdat ik daar woon ja
-Kopieer At2k.htm At2k.swf en myconfig.txt naar de map \Windows
-Ga naar Start>Instellingen>Vandaag>Items, klik pfaceHTML aan en druk op Opties rechts en vul het volgende in:
Vinkje weg bij 'Use this animated GIF instead of URL'.
In de regel 'Use this URL as HOME' moet staan file://\Windows\at2k.htm
Vinkje weg bij 'Autodetect heigth of plugin window'
en vul bij 'Height of plugin window': 141 in (anders krijg je een witte lijn onder de plugin)
Nu zou hij moeten werken.
Als je aanpassingen wilt maken moet je het myconfig.txt bestand op je computer aanpassen en terugzetten.
Veel plezier ermee en ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik!
Groetjes,
Stefan
PS: ik heb RealVGA draaien, ik weet niet zeker of de plugin ook werkt als dit niet geinstalleerd is.
PPS: Om flashbestanden correct weer te geven dient Macromedia Flash Player 7.0 ook geinstalleerd te worden.
Knuruft wijzigde dit bericht 05-07-2008 14:27 (5%)
Reg. datum: 25 juni 2008
ik ben het ook an het proberen. maar makt het wat uit als ik real vga later heb geinstalleerd?quote:Knuruft schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:21:
Hallo Tweakers,
Sinds de HTC Diamond is aangekondigd zijn er allerlei programmatjes te krijgen welke delen van deze nieuwe telefoon imiteren. Zo zijn er voor de HTC Home Plugin allerlei klokken te vinden zoals die van de Diamond, alleen ze zijn niet geanimeerd. Tempus v12 is dat wel! Deze plugin is een flashfile welke geladen moet worden in een plugin welke .html bestanden kan weergeven op het todayscherm. Ik heb het bestand een beetje aangepast zodat het correct weergegeven wordt op het scherm van de i780 (te zien op het plaatje hieronder)
[afbeelding]
Naast deze klok kan deze plugin ook geanimeerd het weer weergeven. (jammergenoeg geen vooruitzicht, alleen op dit moment).
Hoe te installeren:
- Download eerst dit bestand. Hierin bevinden zich 4 bestanden:
Active Today 1.2.cab: dit is de plugin waar alles in geladen gaat worden
At2k.htm: dit is het .htm bestand waarin de flashfile wordt weergegeven
At2k.swf: dit is de flashfile
myconfig.txt: dit is het configuratiebestandje.
-Installeer vervolgens Active Today 1.2, dit programma komt bij je todayplugins te staan.
-Open myconfig.txt op de computer en ga naar de volgende regel:
&MyWeather=|EUR|NL|NL007|BREDA&END
Dit is de weerregel, ((ik zie net dat er een foutje in staat, verwijder het streepje "|" voor EUR!, het moet dus zijn &MyWeather=EUR|NL|NL007|BREDA&END), deze staat nu op Breda ingesteld (omdat ik daar woon ja), ga naar deze link en vervang EUR|NL|NL007|BREDA door het EUR|NL|NLXXX|XXXX gedeelte van de stad bij jou in de buurt.
-Kopieer At2k.htm At2k.swf en myconfig.txt naar de map \Windows
-Ga naar Start>Instellingen>Vandaag>Items, klik pfaceHTML aan en druk op Opties rechts en vul het volgende in:
Vinkje weg bij 'Use this animated GIF instead of URL'.
In de regel 'Use this URL as HOME' moet staan file://\Windows\at2k.htm
Vinkje weg bij 'Autodetect heigth of plugin window'
en vul bij 'Height of plugin window': 141 in (anders krijg je een witte lijn onder de plugin)
Nu zou hij moeten werken.
Als je aanpassingen wilt maken moet je het myconfig.txt bestand op je computer aanpassen en terugzetten.
Veel plezier ermee en ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik!
Groetjes,
Stefan
PS: ik heb RealVGA draaien, ik weet niet zeker of de plugin ook werkt als dit niet geinstalleerd is.
Reg. datum: 08 november 2007
Ik denk dat dit niet mag uitmaken, ik heb het net zelf ook even geprobeerd met 128 dpi (zonder RealVGA), maar dan wordt de plugin zeer lelijk weergeven. Ik raad dus wel iedereen aan om RealVGA te gebruiken. Verder heb ik mijn post nog even aangepast omdat ik er niet bij vermeld had dat flashplayer ook nodig is (link is onderin de post bij de PPS te vinden)quote:MarkOne schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:46:
[...]
ik ben het ook an het proberen. maar makt het wat uit als ik real vga later heb geinstalleerd?
Stefan
Reg. datum: 30 mei 2008
Knights je had eerder ergens gevraagd naar de batterij tijd onder verschillende omstandigheden.quote:knights16 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:36:
Heb nu een standby tijd van +2 dagen (van 48 uur) .. met E1 rom en C4 phone rom.
Activesync 1 dag aangehad, niet meer gebrowsed / mp3 geluisterd.
3G /HSDPA verbinding enabled, (auto disconnect van data verbinding)
1 uur gebeld
Weet iemand hoe ik mijn beeldscherm uit krijg, wanneer ik mp3's luister, deze blijft aansluimeren ?
Mijn versie is A3 zowel voor de pda als phone.
Test 1 was in de situatie waarbij alleen de phone aan stond. dat weekend was ik ten dele in het buitenland en heb alleen gebruik gemaakt van de telefoonfunctie. zowel in het buitenland als in NL.
vrijdagavond 2300 was ie vol. om 6.30 in gebruik genomen. Dinsdag ochtend om 11.00 stond de batterij op 30%. had eerder wel al op 20 gestaan.
Dit is dus op basis van een aantal telefoontjes per dag.
Test 2:
7.15 in gebruik
van 10.30 tot 19.00 3G open en af en toe natuurlijk 3G+
20 telefoontjes, 40 mails in, 20 uit waarbij de check om de 5 minuten plaatsvond.
af en toe internet gebruikt
Even Mc guider aan gehad.
om 23.45 op 20%
Op zich blijkt dat onder normaal gebruik de batterij prima werkt.
wanneer je je i780 open hebt staan etc dan gebruikt ie ook veel batterij, dat is meer dan logisch. bedenk eens dat mijn vorige pda de Ipaq als na pak em beet 2 uur om herladen vroeg bij intensief gebruik van bijv TT.
dat was het ff. hoop dat je er iets aan hebt
hoe staat het met je sheet?
Reg. datum: 30 mei 2008
Nu las ik ergens anders dat dit met bijv de firmware E1 opgelost zou moeten zijn. Knights jij hebt dit inmiddels geinstalleerd toch?! En? oplossingen? Draait msn etc dan wel zonder gedonder?
ook zou TT met deze rom update zonder portsplitter moeten werken. iemand daar ook al ervaring mee?
Reg. datum: 12 augustus 2000
E1 draait fantastische, alleen wel ff een .reg inporten om windows live aan de praat te krijgen, daar heb samsung in de Engelse rom iets verneukt.
xda forum is je vriend, even de topic van de E1 pakken.
Specs - Dell 2407WFP - Thermaltake Soprano - Tagan 480(U22) - AMD X2 Manchester 4200+ @ 2600 - DFI Nforce4 Ultra-D - 2 GB RAM (Corsair Twinx1024 XLPT) - GF88000GTS 320meg - 2x 160GB RAID0 - NEC3500
Reg. datum: 04 november 2007
Specs - Dell 2407WFP - Thermaltake Soprano - Tagan 480(U22) - AMD X2 Manchester 4200+ @ 2600 - DFI Nforce4 Ultra-D - 2 GB RAM (Corsair Twinx1024 XLPT) - GF88000GTS 320meg - 2x 160GB RAID0 - NEC3500
Reg. datum: 09 juni 2008
Reg. datum: 04 november 2005
ik wil geen tom tom meer na gebruik van igo8....zeker aan te raden. Anders "probeer' je hem toch eventjes..ff goed zoekenquote:chieliek schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:51:
is igo8 ook te downloaden tegen betaling? en zo ja, is dat interessant tov tomtom?
Reg. datum: 18 augustus 2000
Portsplitter werkt niet meer lekker, start niet meer automatisch op. Moet de telefoon soms aan en uit zetten voor gps detectie.
Display verlichting gaat ook weer niet meer automatisch uit. Heel apart weer.
Dus ik lees nieuwste firmware is de E1, prima even op het net opgezocht en die wil ik dus flashen.
Herkent de PC het toestel maar ziet niet dat de Drivers die ik verwijs erbij horen wat krijg je dan een niet geinstalleerd werkend modem waardoor de flash software niet werkt.
Andere mensen ook dit probleem?
Und wat was het vervangende programma voor Portsplitter?
DutchPlayer wijzigde dit bericht 07-07-2008 22:34 (4%)
Intel C2D E6750@2.67 - Coolermaster Hyper X2 - Gigabyte GA-P35C-DS3R - OCZ 2x1GB Platnium PC5400 - ATI HD 2600XT 256DDR3 - WD 80GB SATA + 200GB IDE HDD - SB Audigy2 - Antec Sonata Pianoblack 380Watt - 21" Eizo T962 - LG DVD-Rom.
Reg. datum: 24 oktober 2002
Ik had in het begin problemen met zowel een 2GB, een 4GB als een 8GB MicroSD(HC)-Card van Sandisk. Na alle kaartjes te hebben geformateerd op de pc, zijn die problemen verholpen.quote:Sentinel1979 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:17:
Ik heb een 4GB SD-Card gekocht, hier heb ik een aantal MP3 nummers op geinstalleerd. Nu heb ik al enkele dagen dat bij inschakelen vanuit standby, melding komt van mediaplayer dat geheugenkaart is geinstalleerd. Vervolgens worden de nummers in de bibliotheek opgehaald, maar na enkele minuten wordt teruggegaan naar bibliotheek en zijn de nummers toch niet toegevoegd. Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en wat de oplossing is?
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Mijn foto's
Ik vermoed, dat wanneer je een hard reset doet, al je problemen verholpen zijn.. software fucks alot!quote:DutchPlayer schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:34:
Nou ik heb weer wazige problemen! In mijn laaste post hier had ik gemeld succesvol geflash te hebben naar de HC4 firmware. Heeft een paar weken goed gewerkt maar we krijgen nu weer problemen.
Portsplitter werkt niet meer lekker, start niet meer automatisch op. Moet de telefoon soms aan en uit zetten voor gps detectie.
Display verlichting gaat ook weer niet meer automatisch uit. Heel apart weer.
Dus ik lees nieuwste firmware is de E1, prima even op het net opgezocht en die wil ik dus flashen.
Herkent de PC het toestel maar ziet niet dat de Drivers die ik verwijs erbij horen wat krijg je dan een niet geinstalleerd werkend modem waardoor de flash software niet werkt.
Andere mensen ook dit probleem?
Und wat was het vervangende programma voor Portsplitter?
Verder is SPB Backup een geweldig programma, hard reset je rom, installeer de nodige tools (waarvan je zeker weet dat dit geen problemen oplevert)... upgrade je je rom, even de .exe draaien die is gecreeerd en je je gehele telefoon is weer up to date zoals je hem wilt..
Reg. datum: 25 juni 2008
kan dit bericht niet meer vinden, kan iemand mij dit nog uitleggen?
ik heb nog een 2de vraag.
ik heb mijn mail zo ingesteld dat hij elke half uur gaat sync. ok prima, maar nu na de eerste sync. blijft het toestel aangemeld op het net en moet ik dit handmatig uitzetten. Dit verbruikt ook veel accu, ik dacht dat het toestel na de sync. weer de internet verbinding verbreekt, en dan na een half uur weer en zo voort.
Heeft iemand meer ervanring mee? Kan iemand mij hier mee helpen.
Alvast bedankt,
Mark
Als je even googled moet je je antwoorden makkelijk kunnen vinden,
Schapps Advanced Config. Tool, download.. hiermee kun je een idle timer aanzetten voor je connecties.
Configuratiescherm > Telefoon > Meer > Bandkeuze > 900/1800 aanvinken.
Reg. datum: 18 augustus 2000
Ohw wat ik net effe heb getest, TOm Tom zonder portsplitter gewoon gelijk COM8 geselecteerd en hij werkte! Hij had een fix zonder problemen, dus met de fimware HC4 ken je Tom Tomen zonder Portsplitter.
Of is dat al oud nieuws
Intel C2D E6750@2.67 - Coolermaster Hyper X2 - Gigabyte GA-P35C-DS3R - OCZ 2x1GB Platnium PC5400 - ATI HD 2600XT 256DDR3 - WD 80GB SATA + 200GB IDE HDD - SB Audigy2 - Antec Sonata Pianoblack 380Watt - 21" Eizo T962 - LG DVD-Rom.
Reg. datum: 22 november 2007
ik heb een vodafone abbonement met internet blox ingeschakeld.
iemand enig idee hoe ik dat aan de praat krijg eerst gebruikte hij vodafone wap maar die staat nu niet meer op mijn telefoon.
Reg. datum: 12 augustus 2003
Jullie zeggen dus het volgende:
- installeer SPB Backup en maak een backup van de data op je telefoon
- zet dan de ROM versie HC4 op de telefoon
- doe een harde reset
- aangezien je nu al je data kwijt bent, zet je met behulp van SPB Backup alles weer op je telefoon
- je kunt nu Tomtommen zonder Portsplitter door in Tomtom com-poort 8 te selecteren
Reg. datum: 21 oktober 2004
Dit is al eerder hier voorbij gekomen maar het klopt dat het niet werkt. Ik heb zelf een T-Mobile abo maar daar heb ik hetzelfde probleem. Hij probeert het wap-profiel te gebruiken. Naast de GPRS dataverbinding probeert ie dan een 2e dataverbinding te openen. En dit lukt niet. Hierna loopt ook je GPRS-dataverbinding "vast". Je zult dan een soft-reset moeten geven. Als je echter nog geen data verbinding open hebt staan dan lukt het wel.quote:ludo1802 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:48:
Nu heb ik eindelijk mijn internet goed aan de praat krijg ik windows messenger niet aan de gang.
ik heb een vodafone abbonement met internet blox ingeschakeld.
iemand enig idee hoe ik dat aan de praat krijg eerst gebruikte hij vodafone wap maar die staat nu niet meer op mijn telefoon.
Goed, kort samengevat: het is een probleem en tot op heden heb ik nog geen oplossing gevonden hiervoor. Wellicht dat Winmo 6.1 het oplost, wellicht dat een nieuwe ROM een fix geeft? Het zou kunnen..
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 67 68 69 70 last