hoi
HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicJa, dat is ook schandalig maar dat is al tijden zo.quote:joedy87 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:01:
[...]
Wat ik echt schandalig vind is dat verlengen van een abbo gewoon duurder is dan een nieuw abbo afsluiten. Echt zeer slecht....
Dat wordt dus gewoon een nieuw abbo afsluiten voor mij.
"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies
Ik heb de rest ook gelezen, maar toch even een vraagje.quote:wontcachme schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:11:
Weet iemand of er een tooltje is voor op de pc waarmee je de gegevens (naam,telefoonnummer enz.) kan invullen en dat die rechtstreeks in de telefoon gezet worden? Ik weet dat het met outlook kan, maar niet iedereen met een telefoonnummer heb ik in outlook. Ook kan ik op de pc sneller en beter typen dan op de diamond. Dat zal met mijn vinger grootte ook niet snel veranderen. Bij mijn oude samsung telefoon kon dat met hun software, maar hier zit er geen pc tooltje bij behalve sprite backup en die kan dat niet.
Als je nu zo veel moeite moet doen om een ander programma te vinden om de contacten via je computer in te voeren en naar je telefoon te sturen om alleen maar outlook te omzeilen.
Waarom dan niet gewoon alles een keer in outlook invoeren?
Je merkt nu al dat programma's voor een bepaalde mobiel alleen daarmee werken,
de contacten van je Samsung kun je niet naar je Diamond over zetten.
Met ieder nieuw mobieltje (besturings-systeem) moet je dus weer alles opnieuw invoeren
Als je nu 1 keer de moeite neemt Outlook te gebruiken, dat s werkelijk met alles compatible.
(Ja, ik ben voornamelijk Mac gebruiker, maar hiervoor is Outlook bijna onmisbaar)
Groot voordeel hiervan is, is dat je ook altijd een backup op een andere plaats hebt,
als je Diamond crashed ken je na hard-reset in 1 keer alle contacten terugzetten,
als je computer crashed kun je alle contacten terug syncen uit je Diamond
(of Samsung, of Nokia, of iPhone, of SonyEricsson, of LG, of Google Backup, of Mobile Me,....
Wat is nu werkelijk het grote voordeel van een ander programma i.p.v. Outlook?
nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL
WTF. 1.1 doet het bij mij ook gewoon, echter kan die weer geen connectie maken. Gooi ik 2.1 erover dan krijg ik weer dat scherm zonder inhoud. EDIT: Op mijn andere pc werkt het wel gewoon. Dat wordt dus vista niet meer vliten. Blijkbaar mis ik watquote:jerry_a schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:08:
[...]
Ik had 1.1. en dit krijg ik bij 2.1. Doet het ook prima.
[afbeelding]
Outlook wil ik later nog wel doen, maar ik wil eerst op deze manier invoeren omdat ik bij een groot aantal nummers geen email heb en dus niet in outlook. Dit ben ik later wel van plan, maar nu ik nog aan het testen/aanklooien ben met wm6.1 wil ik dit eerst zo doen. Tevens zitten er in mij outlook email accounts ook nog de nodige fouten. Dit moet ik ook nog herstellen. Als dat eenmaal goed is dan kan ik wel synchroniseren en dergelijke.quote:Redchilly schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:39:
[...]
Ik heb de rest ook gelezen, maar toch even een vraagje.
Als je nu zo veel moeite moet doen om een ander programma te vinden om de contacten via je computer in te voeren en naar je telefoon te sturen om alleen maar outlook te omzeilen.
Waarom dan niet gewoon alles een keer in outlook invoeren?
Je merkt nu al dat programma's voor een bepaalde mobiel alleen daarmee werken,
de contacten van je Samsung kun je niet naar je Diamond over zetten.
Met ieder nieuw mobieltje (besturings-systeem) moet je dus weer alles opnieuw invoeren.
Als je nu 1 keer de moeite neemt Outlook te gebruiken, dat s werkelijk met alles compatible.
(Ja, ik ben voornamelijk Mac gebruiker, maar hiervoor is Outlook bijna onmisbaar)
Groot voordeel hiervan is, is dat je ook altijd een backup op een andere plaats hebt,
als je Diamond crashed ken je na hard-reset in 1 keer alle contacten terugzetten,
als je computer crashed kun je alle contacten terug syncen uit je Diamond
(of Samsung, of Nokia, of iPhone, of SonyEricsson, of LG, of Google Backup, of Mobile Me,....)
wontcachme wijzigde dit bericht 05-07-2008 00:54 (74%)
There is nothing that a kick in the balls or pressing the reset button won't solve |||||| Some days, nothing goes left
Bij T-Mobile heb ik daar geen last van, bij Belcompany etc.. roepen ze ook steeds, overstappen is voordeliger dan verlengen hoor, als ik dan zeg, laat maar zien, komen ze steeds bedrogen uitquote:Zondagskindje schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:30:
[Wat ik echt schandalig vind is dat verlengen van een abbo gewoon duurder is dan een nieuw abbo afsluiten. Echt zeer slecht....
Dat wordt dus gewoon een nieuw abbo afsluiten voor mij.]
Ja, dat is ook schandalig maar dat is al tijden zo.
Overigens is T-Mobile i.d.d. wel een uitzondering hierin, mijn vriendin heeft b.v. HI, maar die stapt ieder jaar over (/nieuw abo) voor een leuk toestel omdat dat goedkoper is dan verlengen.
Voorbeeld; Diamond heb ik met verlenging voor 1 jaar (natuurlijk
nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL
Voordat ik naar Telfort overstapte, zat ik bij Vodafone.quote:Redchilly schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:45:
[...]
Bij T-Mobile heb ik daar geen last van, bij Belcompany etc.. roepen ze ook steeds, overstappen is voordeliger dan verlengen hoor, als ik dan zeg, laat maar zien, komen ze steeds bedrogen uit.
Overigens is T-Mobile i.d.d. wel een uitzondering hierin, mijn vriendin heeft b.v. HI, maar die stapt ieder jaar over (/nieuw abo) voor een leuk toestel omdat dat goedkoper is dan verlengen.
Voorbeeld; Diamond heb ik met verlenging voor 1 jaar (natuurlijk) met Flex 30 voor 48,= bijbetaling.
Ik had heel graag mijn abbo verlengt maar dat kon niet.
Volgens de KS werd het alleen maar duurder voor me, ja dan ga ik verder kijken.
"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies
Reg. datum: 12 augustus 2002
pven wijzigde dit bericht 05-07-2008 09:36 (11%)
Reden: Tekst is wat opvallender gemaakt ;-)
Reg. datum: 21 augustus 2007
Ik probeerde al een en ander en, of je moet betalen, of het werkt niet.
Een moderator wijzigde dit bericht 05-07-2008 09:39 (3%)
Reden: groeten is niet nodig
Daarna gewoon met active sync?
http://dl.google.com/googlecalendarsync
MaCk- wijzigde dit bericht 05-07-2008 09:35 (49%)
Reg. datum: 30 april 2007
'quote:Redchilly schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:45:
[...]
Bij T-Mobile heb ik daar geen last van, bij Belcompany etc.. roepen ze ook steeds, overstappen is voordeliger dan verlengen hoor, als ik dan zeg, laat maar zien, komen ze steeds bedrogen uit.
Voorbeeld; Diamond heb ik met verlenging voor 1 jaar (natuurlijk) met Flex 30 voor 48,= bijbetaling.
laatste keer
Dat je bij een groot aantal nummers geen mail adressen hebt staan en daarom geen Outlook wilt gebruiken maakt natuurlijk helemaal niets uit. Net als in het andere genoemde programma waar je ook mail adressen in kan vullen, het hoeft niet. Gewoon invullen wat je wilt, rest leeg laten.quote:wontcachme schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:39:
Outlook wil ik later nog wel doen, maar ik wil eerst op deze manier invoeren omdat ik bij een groot aantal nummers geen email heb en dus niet in outlook. Dit ben ik later wel van plan, maar nu ik nog aan het testen/aanklooien ben met wm6.1 wil ik dit eerst zo doen. Tevens zitten er in mij outlook email accounts ook nog de nodige fouten. Dit moet ik ook nog herstellen. Als dat eenmaal goed is dan kan ik wel synchroniseren en dergelijke.
Anders kun je dat andere programma ook niet gebruiken dus
Het mooie van active sync is dat je mail accounts los kan syncen van je contacten en b.v. agenda.
Dus als er nog de nodige fouten in je mail accounts zitten, maakt werkelijk helemaal niets uit.
Wat ik bedoel te zeggen is, typen moet je toch, maar waarom "straks" nog een keer opnieuw
Ik ben ook altijd aan het klooien met mijn mobieltjes, mooie is dat als het misgaat ik met een sync de belangrijkste zaken direct weer er in heb staan (na hard-reset bijvoorbeeld).
Daarnaast heb ik altijd een mapje met install-cab bestandjes op geheugenkaart
(dus nu interne geheugen) staan met prog's die ik er op heb staan.
Ik heb ook een mapje prog's op de PC staan die via sync geinstalled moeten worden.
Na hard reset kan ik binnen een uur alles weer up and running hebben.
Ik snap ook nooit dat mensen daar dagen mee bezig zijn (zoals genoemd op dit forum)
edit en oftopic:
@BPP:
Online shop, ik dacht GSMWeb.nl (ben al jaren T-Mob klant met div. abo's, heb veel credit's daar
Redchilly wijzigde dit bericht 05-07-2008 10:27 (3%)
Ik geef iets in in google calendar... het syncen met outlook lukt prima, maar dan wortd het nieuwe item niet om de PDA gezet...quote:MaCk- schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 09:33:
Hiermee kun je iig outlook synchroniseren met je google calender.
Daarna gewoon met active sync?
http://dl.google.com/googlecalendarsync
Enig idee waarom....
Misschien worden de gegevens van de PDA naar outlook gepompt en niet omgekeerd... hoe zou ik dat kunnen veranderen?
Wat het grote voordeel is van andere software is dat het geen Outlook is.quote:Redchilly schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:39:
[...]
Maar ik moet ook toegeven dat het me uiteindelijk via Outlook gelukt is om de gegevens vanaf mijn Nokia naar mijn TD te syncen. Neemt niet weg dat ik dat programma probeer te mijden als de pest.
Ik heb gisteren zitten spelen met SyncMyCalquote:JEPEDEWE schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 07:30:
Kent er iemand een handige en gratis manier om de Google kalender te synchroniseren met de agenda in je PDA?
Gratis versie kan tot 3 dagen terug en in het voren syncen.
De voordelen: Het werkt.
De nadelen:
- layout op het scherm lijkt voor andere resolutie gemaakt
- Meerdere kalenders in Google-calender op hetzelfde account snapt 'ie niet. Ik had in GoogleCal met verschillende kleurtjes een 4-tal kalenders aangemaakt. Activiteiten van mij, van mijn vriendin, van ons samen en werktijden van mijn vriendin. Als je dat gaat syncen krijg je ofwel 1 kalender te zien, of je maakt 4 syncs aan, maar dan krijg je na 2x syncen dat alles onder 4 kalenders komt te staan. Dit zou ook een beperking kunnen zijn van de agenda in Windows Mobile, maar ik vind het wel irritant.
- Voor zover ik kan zien is dit niet automatisch te syncen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.
Reg. datum: 02 december 2007
Twee pagina's eerder heb ik daar antwoord op gegeven. Een beetje lezen kan geen kwaad, je leert er heel van opquote:JEPEDEWE schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 07:30:
Kent er iemand een handige en gratis manier om de Google kalender te synchroniseren met de agenda in je PDA?
Reg. datum: 03 juli 2008
Is er misschien iemand die me hiermee kan helpen? (sorry als ik zeur of als het een domme vraag is, maar ik kan het nergens vinden)quote:M_Leiden schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:26:
Goeienavond allemaal, vergeef mij mijn onwetendheid.
Ik heb de afgelopen dagen alle topics van de htc diamond doorgelezen (mooi toestel trouwens) maar heb een probleempje wat ik nog niet terug gevondenheb.
Bij het synchroniseren zegt mijn Windows Mobile Apparaten centrum standaard dat er geen nieuwe foto's te importeren zijn. Dat programma zoekt naar foto's in de 'mijn afbeeldingen' map op het kleine hoofdgeheugen (heb ik geprobeerd door daar een keer wat foto's naartoe te slepen) ik sla ze echter op op het grote interne geheugen. Wanneer ik via de touch flow naar 'mijn afbeeldingen' wil gaan dan wordt ik ook naar het kleine geheugen gestuurd.
Is er een makkelijke manier om de telefoon en/of het apparatencentrum op het grote geheugen te laten zoeken naar nieuwe foto's/video's? (ik heb zo langzamerhand de blaren op mijn vingertoppen staan van het zoeken)
Reg. datum: 22 juni 2008
In de map C:\Program Files\Microsoft ActiveSync kun je alle install-cab bestandjes vinden die op je Diamond geinstalleerd gaan worden. Maak hier een back-up van en plaats ze op je intern geheugen.quote:Redchilly schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:26:
[...]
Ik heb ook een mapje prog's op de PC staan die via sync geinstalled moeten worden.
Na hard reset kan ik binnen een uur alles weer up and running hebben.
Nu ben je nog sneller klaar na een harde reset
Was wel meer dan 2 pagina's geleden: Iceman1987 in "HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)"quote:Iceman1987 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:19:
[...]
Twee pagina's eerder heb ik daar antwoord op gegeven. Een beetje lezen kan geen kwaad, je leert er heel van op
Maar goed, bij mij crashte dat programma, dus ben ik ook verder gaan zoeken.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.
En dat wist ik dus nog niet, goed man! Thnxquote:popea schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:26:
In de map C:\Program Files\Microsoft ActiveSync kun je alle install-cab bestandjes vinden die op je Diamond geinstalleerd gaan worden. Maak hier een back-up van en plaats ze op je intern geheugen.
Nu ben je nog sneller klaar na een harde reset
(hoewel ik al jaren WM gebruik leer ik nog dagelijks, i love it)
Redchilly wijzigde dit bericht 05-07-2008 11:51 (7%)
Reg. datum: 29 november 2004
We hebben nu wel vaak genoeg gemeld dat we dit soort links niet willen zien. Mail volgt.
pven wijzigde dit bericht 05-07-2008 14:20 (81%)
Reg. datum: 06 april 2006
Ik gebruik dit progje al zeer lange tijd en heeft me al veel werk bespaard.
Voorbeeld: als je aan je pc ben en je wil een SMS sturen, dan doe ik dat gewoon via mijn laptop toesenbord. Zeer snel en handig.
Reg. datum: 20 juli 2003
Daarnaast heb ik bij mijn E65 een "probleem" met Tom Tom 6. Hierbij heb ik gesproken snelheidwaarschuwingen ingesteld. Zodra ik een snelheidwaarschuwing krijg direct gevolgd door een weg instructie van TomTom wordt deze laatste vertraagd afgespeeld. Kan iemand mij laten weten of dit probleem zich ook voordoet bij de TD?
Kan ik bvb programma's veranderen in "Agenda"?
mooi programmatje.... alleen werkt het wel vertraagd met weergaven op je pcquote:StreetBiker schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:16:
Voor al diegene die graag gegevens op hun HTC ingegeven VIA PC moeten maar eens gaan kijken op volgende site: http://www.mymobiler.com/
Ik gebruik dit progje al zeer lange tijd en heeft me al veel werk bespaard.
Voorbeeld: als je aan je pc ben en je wil een SMS sturen, dan doe ik dat gewoon via mijn laptop toesenbord. Zeer snel en handig.
This is made by me.....SMILE :D
- mediaplayer , ik had gewoon in bestandsmode een bak met mp'3 albums overgegoten, dat vond hij niet leuk. Haperend afspelen, nummers zelfs doorelkaar heen halen, wtf... Hoop google, got en xda later begrepen dat je ze via active sync en dan de verkenner moet overgooien. Dat gaat beter, maar alleen de originele wmp doet het nog. De touchflo blijft zoeken naar muziek... Misschien kwestie van ander mapje
- ook muziek gerelateerd, ringtone, ej, ik kan geen mp3's selekteren. Ook na even google gevonden dat je met mp3 trimmer hem voor elkaar krijgt, en ja, dat werkt nu
- nog 1 muziek gerelateerd, de wekkertonen, dacht, wederom mp3trimmer, maar dat gaat nog niet op, moet nog verder zoeken dus, wie het weet, graag reply
- tomtom7 had ik snel aan de gang, de maps koste wat moeite, maar die staan er ook op nu, werkt vrij vlot (sneller zelfs dan mijn haast antieke tomtom van de 1e generatie)
"Testing with Vision" | Ben jij Tester? Of wil je Tester worden? En wil je ook een iPhone? DM staat aan!
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.