Reg. datum: 03 juli 2008
Reg. datum: 30 mei 2005
Ik zit dit zo door te lezen, maar het klinkt niet bepaald serieus. Er worden tal van reacties geplaats, maar je reageerd er niet op je hebt het telkens maar weer over stralingen en beeldschermen. Ga naar een dokter en bespreek het met hem/haar, zodat de dokter jou weer kan doorverwijzen naar iets anders.. Waar ze jou probleem kunnen behandelen. Je zit hier totaal verkeerd....quote:Forumgebruiker schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:52:
[...]
Ja dit is serieus. Als je niet begrijpt wat er aan de hand is, hoef je de mening van een ander niet direkt in twijfel te trekken.
Reg. datum: 09 augustus 2004
Ik twijfel wel aan je oprechtheid, gezien het feit dat je gedurende deze topic regelmatig met andere "feiten" komt.quote:Forumgebruiker schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:52:
[...]
Ja dit is serieus. Als je niet begrijpt wat er aan de hand is, hoef je de mening van een ander niet direkt in twijfel te trekken.
Ik denk dat de reactie van SinergyX je een duw in de goede richting duwt.
Nee je betrekt er teveel bij, daar gaat het niet om, houding of eten, nee dat is het niet.
Niet meedoen als je het een grap vind aub. Dat vraag ik je toch netjes, niet ?quote:BooS schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:56:
[...]
Ik twijfel wel aan je oprechtheid, gezien het feit dat je gedurende deze topic regelmatig met andere "feiten" komt.
Ik denk dat de reactie van SinergyX je een duw in de goede richting duwt.
Ik stop ermee, ik vind de negatieve reacties de overhand krijgen.
Daar mag wel op gemodereerd worden aub. Dat noemen ze op de man spelen.
Forumgebruiker wijzigde dit bericht 04-07-2008 17:59 (15%)
Zoek eerst je probleem eens uit via de medische wereld, en kom dan eens met de resultaten, dan kan dit forum je concreet helpen.
Dit forum bestaat uit mensen, niet uit ghostbusters......
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ik zou het op prijs stellen als de moderator nog even iets recht wil zetten aub.
Forumgebruiker wijzigde dit bericht 04-07-2008 18:07 (125%)
Reg. datum: 21 januari 2008
Als je het artikel van Computer Idee zou kunnen inscannen, graagquote:Forumgebruiker schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:01:
Als jij dan eerst de twee bronnen checkt aub die ik heb genoemd.
Even voor de goede orde, jij denkt dat ik dat hele stuk type omdat het 1 grote grap is?quote:Forumgebruiker schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:57:
[...]
Niet meedoen als je het een grap vind aub. Dat vraag ik je toch netjes, niet ?
Ik stop ermee, ik vind de negatieve reacties de overhand krijgen.
Daar mag wel op gemodereerd worden aub. Dat noemen ze op de man spelen.
Pop your dream bubble, dan had ik wel met een
Iemand zei ooit tegen me: If you think it is, it will be.
Als ik maar lang genoeg blijf zeggen dat mijn rookverslaving door (pak em beet) mijn zwarte schoenen komt, ga je het uiteindelijk geloven, ondanks wat mensen je ook vertellen.
Je kan vrolijk zeggen dat ik er teveel bij haal, maar zo werkt het nu eenmaal. Niets in de wereld is afhankelijk of gevolg van 1 enkel ding, alles heeft factoren welke tot een totaal komt. Ik zet je hele verhaal om in iets wat voor 99% van de mensen hier volstrekt normaal en begrijpend is.
Het doodleuk afwimpelen 'dit is niet zo' getuige enkel van jou hardnekkigheid, en hoeveel en wat wij hier ook jou vertellen, het zal jou een zorg zijn. Samen met het simpele feit je bijna GEEN ENKEL antwoord heb gegeven op de bergen verhalen.. buiten de '2 bronnen'. En dat is voor mij eerder een teken dat het ergens tussen je oren zit, dan dat het komt door 'een apparaat'.
SinergyX wijzigde dit bericht 04-07-2008 18:25 (4%)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En als jij nou eens als uitgangspunt jouw overgevoeligheid voor de "straling"neemt, i.p.v. spoken te zoeken in beeldschermen.....quote:Forumgebruiker schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:01:
Als jij dan eerst de twee bronnen checkt aub die ik heb genoemd.
Ik zou het op prijs stellen als de moderator nog even iets recht wil zetten aub.
En ehh, ik ga geen bronnen checken die mij geen duidelijkheid geven over die straling die schijnbaar alleen jou beinvloed. En voor iemand die flink last heeft van zijn beeldscherm zit je nu al wel behoorlijk lang achter je scherm te koekeloeren. Je hebt dus nu hoofdpijn en bent depressief. Kijk en daar zijn medicijnen tegen. Voor de verslaving is er de verslavingszorg, en voor de rest heb je mensen in witte jassen.....
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Als je tv kijkt bewegen je ogen meestal meer. Misschien eens kijken of je er ook last van hebt als je gamed (waarbij je je ogen meestal meer draait) of een film kijkt op je PC scherm.
Knipper je wel vaak met je ogen (bijna niemand weet hoe vaak ie dat doet overigens, je hersenen schakelen even uit als de oogjes dicht zijn) maar misschien is je zit-houding verkeerd, heeft je scherm een rare reflectie of misschien zijn je ogen gewoon te droog?
//edit ik heb niet het hele topic gelezen dus indien al geopperd, m'excuse.
franssie wijzigde dit bericht 04-07-2008 18:27 (7%)
Mini IC2 media server | Mini Work Station | iBook | g3 iMac voor de leuk | Dreambox
Een videokaart stuurt bitjes naar de monitor, ook een "90% bitje" wordt gewoon als 0 of 1 herkent door je monitor dus met je videokaart kan het niets te maken hebben imho. Je monitor maakt van deze bitjes dan weer een waarde voor het weer te geven licht en laat zodoende meer of minder van het licht van de ccfl backlight door naar jouw ogen en in de kleuren die nodig zijn. Ja, een beeldscherm fluctueerd dus constant en dat is nou net precies de bedoeling. Buiten de aansturing is er dan nog de backlight die licht maakt. Deze zal over het algemeen met een constant voltage licht maken en hier zullen maar minimale schommelingen in zitten, gaat het voltage iets omlaag of omhoog dan zal er imho hoogstens wat meer of minder licht gemaakt worden maar niet ineens 'ander' licht... (Ik ga hier overigens uit van een digitaal aangestuurde monitor)quote:Forumgebruiker schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:58:
[quote]Terw_Dan :
[...]
Waar doel je nou op? Je videokaart zit IN je pc waarbij evt straling wordt afgeschermd door je computerkast. Dus ook al fluctueren de voltages wat, je merkt er geen klap van, tenzij je misschien de draadjes van je voeding daadwerkelijk vastpakt.
Ik wilde gewoon zeggen dat als de videokaart fluctueert, de aansturing van de monitor dat dus ook doet.
Dan wat betreft de algemene teneur in dit topic: Ik heb zelf net als de meesten hier met verbazing zitten lezen. Dat je een probleem hebt staat buiten kijf en dat mensen je niet serieus nemen is hun probleem, niet het jouwe, en daar zou ik me dus ook niets van aantrekken. De oorzaak van jouw probleem is mij echter volstrekt onduidelijk en ik wil me dan ook graag aansluiten bij alle mensen die dat al voor mij genoemd hebben: Bezoek alsjeblieft een arts en leg hem het hele probleem duidelijk en gestructureerd uit. (En dat is dus niet zoals je je probleem hier uitlegt, want hier schiet je van hot naar her, maak je redenaties niet af, etc.)
Gemberthee: water met een smaakje.
Hoe weet je dit echt zo zeker?quote:Forumgebruiker schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:56:
@SinergyX,
Nee je betrekt er teveel bij, daar gaat het niet om, houding of eten, nee dat is het niet.
Zoals al 100x vermeld, de PC is een ingeburgerd product, ben jij dan toevallig "de uitzondering op de regel", waarbij je last hebt van al die "straling".
Om je ff wakker te schudden, licht is OOK straling!
Je noemt allerlei interessante theorieën, zonder een échte bron te vermelden. Hoogstens heb jij ergens een artikel gelezen, waar je met een bijzondere creativiteit allerlei conclusies uithaalt.
Ik geef je credit voor je fantasie, maar verder is je verhaal echt een lachertje!
Alle andere mogelijkheden wimpel je af, of negeer je zelfs (huisarts, psycholoog, GGZ, oogarts).. Hoezo zou het niet aan je houding kunnen liggen.
Neem jij jezelf uberhaupt wel serieus? Ik heb echt moeite om mn lach in te houden!!
MacBook Pro 15,4" C2D 2.2Ghz 2GB DDR 120GB 8600GT
Reg. datum: 21 november 2007
Blijft moeite doen, anders denk hij meteen dat je hem uitlacht, zoals ik..... voor mij is mensen uitlachen namelijk een gewoonte volgens meneer de Forumgebruikerquote:SyS_ErroR schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:55:
[...]
Neem jij jezelf uberhaupt wel serieus? Ik heb echt moeite om mn lach in te houden!!
Nvidia 10800gt 3.5gig, amd 1000000+ , 60 terabyte, 21cm
Wat neem je volgens jouw waar als je met een defecte videokaart of moederbord werkt terwijl je toch beeld hebt ?
Ik kan me niet herinneren dat ik heb geschreven dat ik iets beter wist.quote:SyS_ErroR schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:35:
Hoe dan ook, serieus kunnen we hem niet nemen.
Dit kan dan ook nergens meer op uit draaien!
TS, als jij het beter denkt te weten dan iedereen op GoT, waarom post je hier dan?
Als jij persoonlijk van mening bent dat ik hier niet zou mogen posten moet je dat wel even motiveren.
Je hoeft mij niet serieus te nemen, maar wel het onderwerp waar ik over schrijf, je mag me wel respecteren. Laat je dat ook nog even weten ?
Ja.quote:ShittyOldMan schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:03:
Is het probleem bij zowel platte als beeldbuis monitors?
Dat lijkt me geen serieus antwoord op een serieuze vraag.quote:DenTeD123 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:04:
[...]
hehehe, waanideeen, of ik heb paddo's geslikt
Ik lees alle reacties serieus. Ik heb geen enkele reden om dat niet te doen.quote:DenTeD123 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:10:
[...]
heb jij mijn tips trouwens gelezen? over die beamer enzo? Vroeg me af of je al een beamer besteld had?
Je luisterd niet naar advies, probeert geen beamers uit of stralingsfilters.quote:Forumgebruiker schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:06:
[...]
Als jij persoonlijk van mening bent dat ik hier niet zou mogen posten moet je dat wel even motiveren.
Je reageert niet op mensen die zeggen dat straling onmogelijk is doordat er eigenlijk enkel licht vrijkomt, je blijft het maar over een mysterieuze straling hebben die enkel jij opmerkt en de rest van de wereld niet.
Je komt niet met bewijzen, je blijft uitspraken doen die gewoon nergens op gebaseerd zijn en geen bron hebben.
Voor mij reden genoeg om hier niet te mogen posten. Jij verwacht dat iedereen jou serieus neemt en jou respecteerd maar zelf ga je nergens serieus op in omdat jij nou eenmaal een gevoel hebt.
Dat lijkt me toch niet zo heel gezondquote:franssie schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:25:
Knipper je wel vaak met je ogen (bijna niemand weet hoe vaak ie dat doet overigens, je hersenen schakelen even uit als de oogjes dicht zijn)
Wat je bedoelt, denk ik, is dat het 'zicht'-gebied in de hersenen tijdens het knipperen wordt uitgeschakeld. Een klein, doch redelijk ingrijpend verschil
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
Ik heb alle berichten met belangstelling gelezen en erken de voorstellen of adviezen.quote:Tsurany schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:12:
[...]
Voor mij reden genoeg om hier niet te mogen posten. Jij verwacht dat iedereen jou serieus neemt en jou respecteerd maar zelf ga je nergens serieus op in omdat jij nou eenmaal een gevoel hebt.
Jou bericht doet mij de das om. Wie ben jij om te bepalen of hier op dit forum een vraag mag stellen.
Je hoeft het niet met me eens te zijn. Je stelt me teleur in je uiterst negatieve reactie. Ik noem dat misbruik maken van een forum waarin iedereen wat mag schrijven met respect voor de mening van een ander. Als jij meent me niet te moeten respecteren vraag ik jouw om maar op te hoepelen.
Lieve mensen, bedankt voor jullie adviezen ik stop ermee.
De persoonlijk en prima adviezen daargelaten, ben ik erg geschrokken van het sentiment dat door sommigen wordt uitgestraald.
Niet eerder ben ik op een forum in z'on situatie verzeild geraakt. Ik herken in sommige gevallen geen enkel respect voor een medeforumgebruiker.
Het sentiment wordt naar mijn idee veroorzaakt doordat forumleden volkomen anoniem hun ongezouten mening geven. Dat geeft niet maar wees wel een echte grote jongen en zeg wie je bent.
Ik voel me door een aantal leden 'aangevallen' en die blijven maar gewoon doorgaan.
Ik vind dit zeer jammer als ik lees hoe anderen gewoon een serieuze reactie geven.
Het lijkt erop alsof enkelen vinden dat je een forum moet gebruiken om anderen te benadelen.
Forumgebruiker wijzigde dit bericht 05-07-2008 15:48 (35%)
Dit topic is gesloten.