Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 oktober 2002

gister heb ik mn toestel geflashed naar versie 1.37
en nu is hij al 2x vastgelopen.
dat ik hem dus moet resetten.

hebben meerderen hier last van?
Ik zit eraan te denken een hard reset te gaan uitvoeren.

GurbY{nl}
Reg. datum: 15 maart 2004

Heb de nieuwe 1.37 (nl) rom er maar eens opgezet. Toch wel lekkerder dan de engelstalige (maar da's een kwestie van voorkeur).
Echt heel veel anders of sneller is het volgens mij niet. Wel kreeg ik op geen enkele manier een backup met spritebackup terug, welke optie ik ook maar probeerde. Da's dus een hard resetje of 5 (.... en dan opnieuw alles instellen..)

Heb het nu weer redelijk op orde, maar zoek me rot naar hoe nou ook alweer (of beter: waar) die instelling zat dat als je een sms had verstuurd, dat je dan links onder een klein schermpje kreeg met "message send" (in de wwe rom dan).
Of was dat enkel voor die rom only? Kan op xda nergens een tweak vinden en het staat me niet meer bij of het nu een tweak of systeem instelling was...

Reg. datum: 24 september 2003

quote:
Niekjuh schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:31:
[...]

Ik heb hem er ook perfect opgekregen, boven aan begonnen, en niet gelijk het hele ''plakkertje er onder vandaan gehaald en dan heel langzaam doortrekken, en ging perfect!
Ik was dom geweest en had me scherm + protector eerst al lekker vuil gemaakt. Wat ik heb gedaan is de protector goed wassen, dan op plastic leggen om te laten drogen en steeds eraf halen om het plastic af te drogen (anders krijg je vlekken op je protector). het scherm moet je goed schoonmaken en als de protector dan nog een heel heel klein beetje vochtig is er van boven naar beneden opdoen en de stylus dwars over het scherm leggen zodat luchtbellen er meteen uitgedrukt worden. Op een paar stofjes na (die je toch nooit meer wegkrijgt) zit ie perfect.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Reg. datum: 02 december 2003

is het mogelijk om de taal van de telefoon te wijzigen zonder de rom te updaten/flashen?

Satellite Rulezz
Reg. datum: 27 november 2000

quote:
kielabokkie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:57:
Dit komt waarschijnlijk doordat je eerst bij Trackr eerst de optie automatisch detecteren aan had staan. Vervolgens liep je hele telefoon vast door Trackr. Nadat dit gebeurd is werkt GPS op de TD helemaal niet meer. Ik heb nog geen andere oplossing kunnen vinden dan een harde reset. Leuk dat zo'n programma je hele GPS kan borken :/

[...]
Jah precies wat je zegt. Trackr liep vast en sindsdien is het ellenda. Dat tootlje van HTC veranderd ook niks.

Satellite Television Rulezzz! In het bezit van een Dreambox 7000S!!! Waar zit de ANY KEY???

quote:
SubSun schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:37:
is het mogelijk om de taal van de telefoon te wijzigen zonder de rom te updaten/flashen?
Nee.

Reg. datum: 02 december 2007

quote:
bob.ross schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:26:
oh ik ben zo blij met m'n diamantje!
heeft iemand z'n agenda al gesynced met google calendar? kan dat überhaupt?
Ja werkt perfect met GMobileSync. google erna. Het is wel beta, maar alles loopt perfect.

Reg. datum: 01 september 2004

quote:
dimocash schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:29:

Ik heb wel regelmatig dat tmail.exe wordt afgesloten wegens een probleem. Had ik met de oude rom niet.

Reg. datum: 15 december 2000

quote:
dimocash schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:29:

Nee daar heb ik geen last van. Wel heb ik als (mijn tst draag ik ik horizontaal aan de riem) ik mijn tst pak hij erg warm is, kijk ik dan draait niets wel is de batterij flink ontladen dan. Net weer op geladen naar 67% loop 5min van mijn plaats met de telefoon en staat ie weer op 55%, na een reset op 60%........

Bing

Reg. datum: 30 augustus 2002

quote:
pven schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:57:
In het algemeen geldt dat handwarm niet erg is, maar als het toestel niet meer vast te houden is dan is het echt te warm. Zouden de TD's mischhien niet goed tegen de tropische warmte kunnen? :?
Ik kon hem inderdaad niet meer vasthouden...zo heet was hij. En hij lag niet in de zon, wel was het warm natuurlijk.

Reg. datum: 30 augustus 2002

quote:
Niekjuh schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:31:
[...]

Ik heb hem er ook perfect opgekregen, boven aan begonnen, en niet gelijk het hele ''plakkertje er onder vandaan gehaald en dan heel langzaam doortrekken, en ging perfect!
Wat ik bij mijn tweede protector heb gedaan is de douchekraan open (heet) en wachten totdat het wat steamy was in de douche. Zo dwarrelen er geen stofjes meer in de lucht. Nu zit de protector er perfect op.

Sinds 1980
Reg. datum: 10 februari 2005

mooi Touch Pro topic... :P

Loser For Life

heeft er hier trouwens iemand wel zijn aanbieding van de mediamarkt ontvangen waarbij je een autohouder, autolader en route66 kreeg bij de diamond?

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
205lacoste schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:09:
[...]

Waar wordt je TD heet? Mijn TD wordt tijdens het bellen/routenavigatie/opladen wel warm, maar het is niet de batterij. Alleen de onderste helft (waar naar ik aanneem de processor en rest van de chips zitten) wordt warm.
Dat is bijna niet te zeggen, lijkt net overall, meerendeels door de zon aangezien hij verder goed functioneert.

quote:
J0YR1D3R schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:08:
Ben in ieder geval blij dat mijn Brodit houder voor de uitstroomopening zit van de ventilatie :)
Weet iemand of en zo ja waar de actieve Brodit houder voor de Touch Diamond te koop is? Dat ie bestaat is zeker. Kijk hier maar.

Snith wijzigde dit bericht 03-07-2008 16:51 (44%)

Reg. datum: 17 juni 2008

quote:
noppes01 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:25:
Op de 1 of andere reden krijg ik het niet voor elkaar om mijn doorschakeltijd te wijzigen. Ik ga naar Start-->>Instellingen-->>Telefoon-->>Services-->>Oproep doorschakelen dan wil ik vervolgens instellen na 30 seconden ipv 20 seconden dan krijg ik de foutmelding :
"Kan uw wijzigingen niet op het netwerk opslaan. Probeer de instellingen later te wijzigen of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw. Ik maak gebruik van Hi..

Wie kan mij helpen??
WieoWie kan mij helpen..

Reg. datum: 24 september 2003

quote:
Yzord schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:03:
[...]

Ik kon hem inderdaad niet meer vasthouden...zo heet was hij. En hij lag niet in de zon, wel was het warm natuurlijk.
Damn dat is wel erg eheet. Mijne werd in het begin wel eens zo warm dat ik echt dacht van nou zelfs als het winter is krijg je zweetende handjes als die zo warm is, het begon bijna ''pijn'' te doen. Maar na die eene keer is die bij mij nooit meer zo extreem warm geworden al word die nogsteeds behoorlijk warm zeker als je wat zwaardere apps draait zoals coreplayer en TT al varieert dat ook wel merk ik. De eene keer is het echt meer dan de andere.

Maargoed ergens is het ook wel een beetje te begrijpen. Als alle chips echt onderin zitten dan gaat dat lekker natuurlijk warm worden met zo een dunne case.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

quote:
Snith schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:50:
[...]

Weet iemand of en zo ja waar de actieve Brodit houder voor de Touch Diamond te koop is? Dat ie bestaat is zeker. Kijk hier maar.
Ik heb in ieder geval al een Proclip met een houder in m'n auto zitten, inclusief een houder voor mijn Qtek S200. Als er een winkel in NL is die ze gaat verkopen ga ik er ook een scoren. Er is 1 shop in de UK die hem al op de site heeft staan, maar daar is ie ook nog op pre-order. Voorlopig nog maar even navigeren met m'n S200 dan :)

Simpel zat!

Reg. datum: 06 april 2006

MohairSofa Calendar+

:'( Ik ben zeer content met mijn HTC Diamond. Mijn eerste programma dat ik steeds installeer is Calendar+. Dit werkte prima op mijn HTC Touch samen met de TouchFlo. Helaas krijg ik het niet werkend op de Diamond. Als ik de TF afsluit, werkt het wel. Ik wel echter de TF blijven gebruiken.
Heeft er soms iemand een oplossing voor mij. Eenmaal je Calendar+ gewend bent, wil je niets anders meer.

Voordeel Calendar+ t.o.v. de standaard kalender: Calendar+ bekijkt je volgende afspraken waarin de gewone kalender enkel de komende dagen bekijkt (ook als er die dag niets te doen valt).

Zie bijgevoegde link voor screenshots: http://www.mohairsofa.com/Default.aspx/document/10

Reg. datum: 03 juli 2008

Weet iemand of het mogelijk is om je taakbalk een ander kleurtje te geven?

Reg. datum: 08 juli 2007

dat kan zeker, alleen wordt is het lelijk
de rest is dan zwart en je balk bijvoorbeeld groen :S

Reg. datum: 02 juli 2008

quote:
Milenco schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:03:
[...]

Omdat ik m'n TD pas sinds gisteren heb, ben ik nog niet bezig geweest de oorzaak te achterhalen (nog genoeg andere dingen te tweaken die een hogere prio hebben ;)), maar het lijkt dus niet zozeer aan jouw specifieke TD te liggen.
als je de opplossing hebt voor het wegvallen van het gps signaal dan lees ik dit graag !

Goeienavond allemaal, vergeef mij mijn onwetendheid.
Ik heb de afgelopen dagen alle topics van de htc diamond doorgelezen (mooi toestel trouwens) maar heb een probleempje wat ik nog niet terug gevondenheb.

Bij het synchroniseren zegt mijn Windows Mobile Apparaten centrum standaard dat er geen nieuwe foto's te importeren zijn. Dat programma zoekt naar foto's in de 'mijn afbeeldingen' map op het kleine hoofdgeheugen (heb ik geprobeerd door daar een keer wat foto's naartoe te slepen) ik sla ze echter op op het grote interne geheugen. Wanneer ik via de touch flow naar 'mijn afbeeldingen' wil gaan dan wordt ik ook naar het kleine geheugen gestuurd.

Is er een makkelijke manier om de telefoon en/of het apparatencentrum op het grote geheugen te laten zoeken naar nieuwe foto's/video's? (ik heb zo langzamerhand de blaren op mijn vingertoppen staan van het zoeken)

heeft iemand NOS Mobiel al een beetje fatsoenlijk draaien op zijn diamond???

Ik kan het wel installeren maar ze verwachten volgens mij dat ik een microscoop boven mijn diamond ga zitten zo klein is het.... zie nergens opties om het aan te passen.

Dit met name omdat ze via de app. de tour de france live gaan streamen :P

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Beste,

Graag had ik geweten waarom tijdens het opladen van men TD de Televisie storing krijgt. Ook al zit ik boven en tv staat op beneden.

groetjes

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: