Hoofdcategorieën
Topicacties

[TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24", 27", 30") - Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Nieuw Topic
Nog leuker, zodra je scherm geen hdcp doet wordt onder Vista je hele output omlaag geschaald (met legale HDDVD/Blueray). Zelfde geldt voor de audio :/
Reg. datum: 11 december 2004

Ow naar, na gelukkig heb ik nu een scherm met hdcp dus krijg daar later geen problemen mee.
Voor 350 is de 2407 wfp toch een koopje?

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

Inderdaad naar dat je een scherm mét hebt ;)

haha, idd eigenlijk moeten we geen schermen met hdcp kopen om het de boycotten. maar dat mogen andere mensen doen. Ik heb geen zin om later er last van de gaan krijgen. Dat ik geen hd kan kijken enzo.

BF2 @ www.ndaclan.nl

Laf :/

Die KW Ringmeister
Reg. datum: 28 mei 2000

Gaat dat HDCP alleen via HDMI of ook via DVI? Mijn 3008 zit alleen via DVI aangesloten namelijk...

Where does a Jackal bite a Wolf ? | Opel Vectra 2.5i V6 Pearl | Pontiac Firebird TransAM 5.7 V8
Eurlings en $p¤¤, doorspoelen en weg er mee | Loooove going sideways!

Acties: [view]

Door: PromoX
Moderator Spielerij
We're missing something

quote:
Knightwolf schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:43:
Gaat dat HDCP alleen via HDMI of ook via DVI? Mijn 3008 zit alleen via DVI aangesloten namelijk...
Zie de specs, in dit geval ook via DVI (maar misschien is dit bij alle schermen met HDMI+DVI wel zo).

And I'm the only one and I walk alone.
Spielerij feedback topic | LP | House | AJ

HDMI = DVI + audio, dus ik neem aan van wel :)
Reg. datum: 26 januari 2007

Mijn oude Samsung 206BW (dvi- vga) had ook HDCP, dus dit zal OOK werken met DVI

BF2 @ www.ndaclan.nl

quote:
neographikal schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:43:
HDMI = DVI + audio, dus ik neem aan van wel :)
Jep

En dan een gammele connector bij HDMI.

I've got the power
Reg. datum: 11 juli 2004

quote:
_-Tijmen-_ schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:31:
haha, idd eigenlijk moeten we geen schermen met hdcp kopen om het de boycotten. maar dat mogen andere mensen doen. Ik heb geen zin om later er last van de gaan krijgen. Dat ik geen hd kan kijken enzo.
Ik denk dat het al net zo goed helpt door gewoon geen blu-ray te kopen.
Daar ben ik dus al aardig mee op weg.
De HD-films zijn op genoeg andere manieren te verkrijgen.

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
Xforce schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:46:
[...]

Ik denk dat het al net zo goed helpt door gewoon geen blu-ray te kopen.
Daar ben ik dus al aardig mee op weg.
De HD-films zijn op genoeg andere manieren te verkrijgen.
Waar denk je dat de HD ''rips'' vandaan komen waarvandaan jij het download? Als je blu-ray zou boycotten, zou er ook steeds minder nieuw materiaal in HD verschijnen, en dan sta je raar te kijken naar je full HD scherm waar je slechts DVD's op kan laten afspelen...

BF2 @ www.ndaclan.nl

In andere delen van de wereld waar illegale kopien op grote schaal fabrieksmatig gemaakt wordt worden gewoon mastertapes gejat, dus zo'n vaart zal dat ook wel weer niet lopen Jorn ;)

Potje BF2 trouwens? :P

Heb de 2407wpf binnen, wat een mooi groot scherm zeg, poe poe.

Weet iemand waarom sommige programma's niet met display grinds van nvidea willen werken?
Zo doet itunes en office het niet, die willen dan niet maximaal worden in zo'n grind maar over het hele scherm. firefox en msn doet dat wel gewoon goed in zo'n grind.

I've got the power
Reg. datum: 11 juli 2004

quote:
Jorn1986 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:34:
[...]

Waar denk je dat de HD ''rips'' vandaan komen waarvandaan jij het download? Als je blu-ray zou boycotten, zou er ook steeds minder nieuw materiaal in HD verschijnen, en dan sta je raar te kijken naar je full HD scherm waar je slechts DVD's op kan laten afspelen...
De "rips" hoeven we het niet eens over te hebben. Er wordt ook genoeg HD materiaal legaal ter download aangeboden. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar de videodienst via xbox live.
Downloaden ipv fysieke media is toch weer een stapje verder en in mijn ogen meer future-proof.

Maar laten we verder ontopic gaan.

Case closed

BF2 @ www.ndaclan.nl

quote:
_-Tijmen-_ schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:36:
Heb de 2407wpf binnen, wat een mooi groot scherm zeg, poe poe.

Weet iemand waarom sommige programma's niet met display grinds van nvidea willen werken?
Zo doet itunes en office het niet, die willen dan niet maximaal worden in zo'n grind maar over het hele scherm. firefox en msn doet dat wel gewoon goed in zo'n grind.
Omdat jouw systeem niet in de ideologie van Apple valt, dus werkt iTunes niet met de grids.

En Office niet met die grids? Sinds wanneer niet meer?

Oke,
Ik denk sinds office 2007.

Reg. datum: 03 mei 2002

Dus eigenlijk komt het allemaal op het volgende neer:

Dell heeft gewoon kutschermen op het moment waar geen zinnig mens zijn geld aan uit gaat geven:
De 2408 heeft veel bugs. De 2708 hetzelfde. De 3008 is onbetaalbaar. handig van Dell. Zouden ze niet beter aan wat meer hoogstaande kwaliteits controle doen? Ik zit al een tijd te azen op hun schermen, maar ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik meer vertrouwen in Dell krijg als ik het allemaal zo lees.

Neo, welk scherm heb jij nu? je had toch de 2408, maar die heb je weer terug gedaan?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D700 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-
-[Ken Rockwell is the only one who can take self-portraits of you]-

Dunder-Mifflin, Inc.

Had je niet eerder kunnen zeggen dat de 3008 niet te betalen is? Nu heb ik het al gedaan :o

Zonder grappen: die 3008 is toch best normaal geprijsd voor een 30" scherm als je hem niet via Dell koopt? Ok, het kan iets goedkoper (Samsung voor ¤1200), maar het kan ook 2 á 3x zo duur als je wilt. Vind de prijs best ok voor een 30" met zoveel aansluitmogelijkheden en een goede scaler. Perfect is hij niet qua bleeding en dergelijke, maar dan kom je ook in een heel andere prijsklasse uit.

Canon EOS 5D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

quote:
Kwartjuh schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:31:
Neo, welk scherm heb jij nu? je had toch de 2408, maar die heb je weer terug gedaan?
Na drie exemplaren 2408 met de backlightbleeding en homogeniteitproblemen heb ik een 2707 genomen. Eerste exemplaar had een dode pixel, tweede exemplaar wat ik van Dell kreeg was overduidelijk tweedehands (krassen op de kappen) en hetzelfde geldt voor het laatste exemplaar 2707 (krassen en zelfs koffievlekken op de voet) die ik heb gekregen. Alle 2707's hadden last van een brommende voeding (scherm 2&3 erger dan de eerste) en een krakende behuizing bij het opwarmen en afkoelen van de monitor (tweede exemplaar gelukkig veel minder).

Ik wil Qsix bij deze trouwens wel een veer in de kont steken voor de service. Ik weet dat ik kritisch ben (hoewel ik aan een productiefout in de 2408's weinig kan doen, idem voor een dode pixel en twee tweedehands monitoren). Maar het contact verliep goed, vriendelijk en behoorlijk vlot. Dat mag, ondanks alle problemen waar Qsix weinig aan kan doen (Dell verzorgt het omruilen), ook worden gezegd.

Ik ga Dell nog één kans geven met de 2709, aangezien het beeld van de 2707 verder wel zeer behoorlijk is. Hij heeft wel ietsje last van verkleuring, maar dat is zo weinig dat het me niet kan storen. De zwartweergave van de 2408 was wel wat beter, maar die bleede als de nete op grijstinten. De vermeende inputlag merk ik niet eens, dus dat geloof ik ook allemaal wel. Aangezien de 2709 bijna hetzelfde panel gebruikt heb ik goede hoop....

Weet iemand zo wat Dell rekent voor het ophalen van een monitor onder koop op afstand? De medewerker van de chat wist het nl. niet :)

neographikal wijzigde dit bericht 05-07-2008 12:15 (8%)

quote:
Mag ik Gridmove aanraden? Goed en gratuit :)
Die KW Ringmeister
Reg. datum: 28 mei 2000

quote:
Gizz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:37:
Had je niet eerder kunnen zeggen dat de 3008 niet te betalen is? Nu heb ik het al gedaan :o

Zonder grappen: die 3008 is toch best normaal geprijsd voor een 30" scherm als je hem niet via Dell koopt? Ok, het kan iets goedkoper (Samsung voor ¤1200), maar het kan ook 2 á 3x zo duur als je wilt. Vind de prijs best ok voor een 30" met zoveel aansluitmogelijkheden en een goede scaler. Perfect is hij niet qua bleeding en dergelijke, maar dan kom je ook in een heel andere prijsklasse uit.
Inderdaad. Ik had hem voor 1400 en vind dat helemaal geen gekke prijs voor zo'n scherm.

Ok, er zijn wat onacceptabele dingen mee, maar datie elke keer weer zonder probs omgeruild kan worden maakt dan weer een hoop goed.

Hoop wel dat het volgende scherm dat ik krijg eindelijk eens een keer WEL goed is, want heb momenteel al de 3e 3008 staan...

Knightwolf wijzigde dit bericht 04-07-2008 02:11 (16%)

Where does a Jackal bite a Wolf ? | Opel Vectra 2.5i V6 Pearl | Pontiac Firebird TransAM 5.7 V8
Eurlings en $p¤¤, doorspoelen en weg er mee | Loooove going sideways!

BF2 @ www.ndaclan.nl

quote:
Gizz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:37:

De 3008wfp is veel duurder dan de 3007WFP-HC was. De 3007WFP-HC had ook nog geens geen inputlag, wat nog een bonus is.

De scaler is voor 90% van de gebruikers nutteloos.
90% van de aansluitingen ook.

Doe maar fijn een lag-vrij scherm met alleen DVI (x2) zonder scaler zonder speakers voor een mooi prijsje.

Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

Dat had ik eigenlijk ook moeten doen ja.

Ondertussen woedt de inputlagdiscussie/strijd nog altijd voort >:)

Tripp wijzigde dit bericht 04-07-2008 03:27 (3%)

Biker Mice from Mars \o/
Reg. datum: 28 november 2000

Ik ben anders blij met mijn grote arsenaal aan aansluitingen (op een 2408wfp) :P

- Computer op DVI-D2
- DVD Recorder op DVI-D1
- Samsung DVB-C HD receiver op Component
- Soms nog es tijdelijk een VCR/Cam op Composiet

Vooral PIP is een heerlijke functie bij een scherm als dit :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: