Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 juni 2008

Dat zijn geen nieuwe instrumenten, ik als burglar kan de meeste al spelen dankzij een deel minstrels.
De verandering is dat voor minstrel skills nu het geequipte instrument wordt gebruikt.

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

quote:
Simon Verhoeven schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:54:
[...]

Gewoon 10 feet van mij bewegen of een skill gebruiken.
En ik heb het eergisteren al voorspeld, al 3 mensen opgeschreven voor gloves.
10 voet van je weglopen? Ik was druk bezig met erhm.. mjah.. bezigheden!

Rhyaehar ~ L60 Hunter | Rhyaewald ~ L44 Warden
Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Tegen Sil aanleunen was je enige bezigheid.

Gezocht: meer gametijd
Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
Simon Verhoeven schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:19:
Tot hij terugleunde. Was het meteen gedaan... met leunen en leuntje-buur spelen.

Bug? Feature!

quote:
Simon Verhoeven schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:19:
Dat was dan ook wel heel belangrijk..

Reg. datum: 08 mei 2000

Vanavond mijn eerste set itempje gevonden. De helm van `armour of the white flame'. Alleen jammer dat de helm die ik al had een stuk beter was ;). Maarja, toch maar bewaren, het is wel tof als je zo'n set compleet hebt (vooral vanwege de extra bonussen dan).

The Flying Dutchman

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
TAA schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:29:
[...]

Eldgang rep traag? Het was de eerste die ik op Kindred had 8)7

Ben blij dat ik geen Forochel rep gegrind heb voor die cooking recipes met de wijzigingen in B14!
WTF hoe doe je dat dan ? want je krijgt maar 1 punt per kill en sommige leveren 2 punten op en dan een paar quests en dan zwijg ik maar over de RAID locks

of is er iets veranderd? (ben er immers 9 maanden uit geweest)

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

Gewoon 3 maanden lang 2 avonden per week de Rift in en dan wekelijks de Balrog neerhalen?

[edit]

OK, als armourer heb ik geen rep nodig voor de sup forge in TH... Mijn alts hebben sup WB en sup Study nodig en konden de rep items dus veel beter gebruiken :z

TAA wijzigde dit bericht 04-07-2008 08:46 (49%)

quote:
TAA schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:43:
Gewoon 3 maanden lang 2 avonden per week de Rift in en dan wekelijks de Balrog neerhalen?

[edit]

OK, als armourer heb ik geen rep nodig voor de sup forge in TH... Mijn alts hebben sup WB en sup Study nodig en konden de rep items dus veel beter gebruiken :z
dat maakt hem dus traag ik heb over alle reps in totaal (forochel en eldgang uitgezonderd daar die er nog niet waren) nog geen maand gedaan

heb weken en weken geraid en ben net aquintance, maar dat gaat nu dus sneller?

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 04-07-2008 09:44 (6%)

Liever IRC

quote:
Legolas_1973 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:30:
[...]
dat maakt hem dus traag ik heb over alle reps in totaal (forochel en eldgang uitgezonderd daar die er nog niet waren) nog geen maand gedaan
Eldgang: 3 maanden = 12 weken Rift a 5 uur per week = 60 uur.

Maandje spelen = 4 weken x 7 dagen x 4 uur = 112 uur

Voor alle andere rep bars samen zou dit dus behoorlijk snel zijn idd; maar ik vraag me af of je dit ook werkelijk kunt halen... Misschien nu het systeem verandert is en je voor quests ook rep krijgt maar voor mij lijjkt alle rep in 120 uur verzamelen bijna onmogelijk.

[edit]
Aangezien het niet meer mogelijk is om alle patrols naar de giants te pullen gaan er een stuk minder Ghazrah down voordat we bij Furz zijn... Dit scheelt wel in rep natuurlijk.

TAA wijzigde dit bericht 04-07-2008 09:50 (12%)

quote:
TAA schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:48:
[...]

Eldgang: 3 maanden = 12 weken Rift a 5 uur per week = 60 uur.

Maandje spelen = 4 weken x 7 dagen x 4 uur = 112 uur

Voor alle andere rep bars samen zou dit dus behoorlijk snel zijn idd; maar ik vraag me af of je dit ook werkelijk kunt halen... Misschien nu het systeem verandert is en je voor quests ook rep krijgt maar voor mij lijjkt alle rep in 120 uur verzamelen bijna onmogelijk.

[edit]
Aangezien het niet meer mogelijk is om alle patrols naar de giants te pullen gaan er een stuk minder Ghazrah down voordat we bij Furz zijn... Dit scheelt wel in rep natuurlijk.
ik was in die maand echt niet alleen maar bezig met reps grinden hoor ;)

toegegeven heb er wel een shitload aan gold doorheen gejaagd om zoveel mogelijk rep items te verkrijgen

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / T.net Powermod
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Ja Lego, rep-points zijn veel hoger geworden en er is een aanpassing geweest in je huidige rep-tabel :).

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

quote:
botoo schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:55:
Ja Lego, rep-points zijn veel hoger geworden en er is een aanpassing geweest in je huidige rep-tabel :).
mwoah alles wat ik had is nog kindred :*)

maar das mooi moet gauw weer gaan raiden dus :P

hoeveel punten krijg je nu voor quests en kills dan?

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 04-07-2008 10:11 (8%)

Bug? Feature!

320 punten per baas, 24 tot 48 per kill (Elite Masters en hoger) dacht ik. Ik krijg het niet meer, mijn character is bugged enzo. Krijg ook al geen XP meer :s

Reg. datum: 14 juni 2008

Oke gisteren deed ik een instance ergens met een maat. We moesten nog 1 gast vermoorden maar die killde juist ons :p Maar wij hoopten dat we gewoon weer terug de instance in konden en doorspelen. Tot onze verbazing kon het ook nog echt, maar stonden we bij het begin van de instance voor een gate die niet wij niet open mochten doen.....erm....bug? M'n maat had alle hoop al opgegeven en ging er uit maar ik bleef maar proberen via de zijkant over de gate te springen en hoopla, ineens sprong ik over de gate wat natuurlijk niet hoort. Aan die kant kon ik wel de gate openen en dus kon me maat terugkomen en toen hebben we alsnog de instance voltooid. Hebben wij iets fout gedaan of was dat gewoon een soort van "bug"?

quote:
MueR schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:22:
320 punten per baas, 24 tot 48 per kill (Elite Masters en hoger) dacht ik. Ik krijg het niet meer, mijn character is bugged enzo. Krijg ook al geen XP meer :s
ow dat is vet beter ja! en er zullen ook wel meer punten worden gegeven per quest (is in forochel ook zo) tof dan ben ik daar ook wel snel kindred :P

hoorde ook van iemand dat er nog een rep is maar daar kan je nog geen progress op krijgen (je kan hem ook alleen krijgen als je de drink quests hebt gedaan op een festival) kon ik op internet zo niets over vinden

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 04-07-2008 11:02 (20%)

Inn league.
Is enkel tijdens dat festival.
Je moet een paar biertjes rondbrengen, wat materiaal verzamelen en dronken over een hek lopen.

quote:
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:31:
Inn league.
Is enkel tijdens dat festival.
Je moet een paar biertjes rondbrengen, wat materiaal verzamelen en dronken over een hek lopen.
nice en is die makkelijk op kindred te krijgen? en kan je alleen rep points verzamelen tijdens festival ?

Reg. datum: 09 oktober 2006

Zo gister voor het eerst een Elite Rift run gecomplete.
We zijn om 19.45 uur begonnen en om 00.15 uur waren we klaar inclusief de Balrog :)
Een recordje voor ons, dit zonder wipes met enkele doden maar toch niet verkeerd moet ik zeggen, ook had ik het geluk 2 items te krijgen tijdens de run :)

Bug? Feature!

2 items tijdens een run? Jeesh, dat zou je bij mij niet lukken (tenzij er een gem echt helemaal niet gewild is).

quote:
MueR schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:49:
2 items tijdens een run? Jeesh, dat zou je bij mij niet lukken (tenzij er een gem echt helemaal niet gewild is).
inderdaad dat zijn dingen die eerlijk geloot moeten worden. en je mag al blij zijn met 1 item.

Reg. datum: 09 oktober 2006

Nou iemand wou de gloves niet toen wilde ik die wel.
En de chest dropte 2 x in iemand had hem nodig en de 2e wilde niemand en tja toon boed ik me aan.
Om het weg te gooien is zonde, dus zo raar is het dan niet hoor om er 2 te krijgen.
Iedereen had bijna alles al dus dat was een gelukje :)

Liever IRC

In onze raid group zijn de mains ook allemaal voorzien van de volledige set... Om de beurt swappen we alts in (afhankelijk van de samenstelling en opkomst) en zo gaan ook de alts heel snel richting full set... 3 of 4 teals op een avond voor een alt is niet uitzonderlijk. De week erna ben je zelf misschien aan de beurt...

Ik kan me ook nog een tijd herinneren toen ik net begon met raiden en 6 weken zonder drop mee ging... Shit happens agge mar leut het...

quote:
joostje84 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:09:
Nou iemand wou de gloves niet toen wilde ik die wel.
En de chest dropte 2 x in iemand had hem nodig en de 2e wilde niemand en tja toon boed ik me aan.
Om het weg te gooien is zonde, dus zo raar is het dan niet hoor om er 2 te krijgen.
Iedereen had bijna alles al dus dat was een gelukje :)
das wel dikke mazzel dan ja

Reg. datum: 15 mei 2007

quote:
Legolas_1973 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:33:
[...]

nice en is die makkelijk op kindred te krijgen? en kan je alleen rep points verzamelen tijdens festival ?
Momenteel is (was?) is alleen dat van dat bierrondbrengen te doen. Dat geeft je 10k rep. Momenteel is het niet mogelijk er meer rep mee te behalen. Met boek 14 komen er oa nieuwe questjes enzo waarmee je rep en nieuwe titels kunt verdienen. :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: