Die bootloader geeft totaal geen verschil. Gebruik hem nu al 3 maanden of zo en ben nu overgegaan op een Nokia.quote:ET71 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:36:
P.S. heb je trouwens de laatste bootloader van HP geinstalleerd? Kan misschien helpen bij stabiliteit en accutijd.
Eric T.
Er zijn een hoop issues met die 614c en vooral de accu duur vaalt zwaar tegen. Bij gewoon gebruik en pushed email online haal ik meestal geen eens 5 uurtjes met de accu. Heb de patch er op staan en dat maakt dus niet uit. Accu blijft een probleem.
Verder is het ook zo dat die van mij (en ook mijn collega's) problemen habben dat als hij in standby staat er dus absoluut geen email binnen gehaald wordt. Pas als je op een knop drukt en het display aangaat , ja dan gaat hij pas de email binnen halen. En de instellingen staan wel goed.
Ook hebben we nog wel meer problemen met de stabiliteit... Al met al vinden we het een slechte keus en zijn we er ook niet blij mee..
De support van HP is ook gewoon klote, zij reageren geen eens op onze klachten... En met de vraag over Windows Mobile 6.1... Nou ja.. den er bang voor dat het nooit kan komen...
Dus voor nu geen aanrader...
PS3 40GB User...